 |
Korisnik s preko 1000 postova |
 |
Pridružen: 15 ožu 2011 16:49 Postovi: 1617 Lokacija: severna Bačka Podijelio: 48 zahvala Zahvaljeno je: 31 zahvala
|
Fran26 napisao: cirenac napisao: Pa,Frane, najveći, tj. najteži grijesi od naših predaka, su upravo demonološki, ako se netko iz obiteljske loze bavio ....petljao s vragom....za njih se prikazuju mise, moli, stoji ti u Starom zavjetu Izlazak, 34, 5 - 9 U pravu si Crkva o tome ne govori, ni KKC ali, Biblija da, ali samo o kažnjavanju.. Da, doista tako piše u svetom pismu; Pnz 5,9-10 Jer ja, Jahve, Bog tvoj, Bog sam ljubomoran. Kažnjavam grijeh otaca - onih koji me mrze - na djeci do trećeg i četvrtog koljena, a iskazujem milosrđe tisućama koji me ljube i vrše moje zapovijedi.
Izl 20,5 Jer ja, Jahve, Bog tvoj, Bog sam ljubomoran. Kažnjavam grijeh otaca - onih koji me mrze - na djeci do trećeg i četvrtog koljena.
Izl 34,5-7 Jahve se spusti u liku oblaka, a on stade preda nj i zazva Ime: "Jahve!" Jahve prođe ispred njega te se javi: "Jahve! Jahve! Bog milosrdan i milostiv, spor na srdžbu, bogat ljubavlju i vjernošću, iskazuje milost tisućama, podnosi opačinu, grijeh i prijestup, ali krivca nekažnjena ne ostavlja nego kažnjava opačinu otaca na djeci - čak na unučadi do trećega i četvrtog koljena."Pa ipak, piše i ovo; Ez 18,1-30 Dođe mi riječ Jahvina: "Što vam je te o Izraelu ponavljate poslovicu: 'Oci jedoše kiselo grožđe, sinovima trnu zubi!' Života mi moga, riječ je Jahve Gospoda: nitko od vas neće više u Izraelu ponavljati tu poslovicu; jer, svi su životi moji, kako život očev tako i život sinovlji. I evo, onaj koji zgriješi, taj će umrijeti. Tko je pravedan i poštuje zakon i pravdu6i ne blaguje po gorama i očiju ne podiže kumirima doma Izraelova, ne oskvrnjuje žene bližnjega svoga i ne prilazi ženi dok je nečista; nikomu ne nanosi nasilja, vraća što je u zalog primio i ništa ne otima; kruh svoj dijeli s gladnim, gologa odijeva, ne posuđuje uz dobit i ne uzima pridavka, ruku usteže od nedjela, po istini presuđuje, po mojim naredbama hodi i čuva moje zakone, postupajući po istini - taj je zaista pravedan i taj će živjeti, riječ je Jahve Gospoda. Ali, porodi li on sina nasilnika, koji krv prolijeva ili bratu takvo što učini, a ne radi kao njegov roditelj, nego blaguje po gorama, oskvrnjuje ženu bližnjega; ubogu i bijednu nanosi nasilje, otima, ne vraća što je u zalog primio, oči podiže kumirima čineći gadosti; posuđuje uz dobit i uzima pridavak - ne, takav sin neće živjeti! Učinio je te gadosti i umrijet će, a krv će njegova na njega pasti. A porodi li on sina koji uvidi sve grijehe što ih njegov otac počini, uvidi ih i tako više ne učini; ne blaguje po gorama, očiju ne podiže kumirima doma Izraelova, ne oskvrnjuje žene bližnjega; nikomu ne nanosi nasilja, ne prisvaja zaloga, ništa ne otima, kruh svoj dijeli s gladnim, gologa odijeva; ruku usteže od nedjela, ne uzima dobiti ni pridavka, vrši moje zakone i hodi po mojim naredbama - ne, taj neće umrijeti zbog grijeha očeva, on će živjeti. A njegov otac, koji je nemilice tlačio i pljačkao bližnjega, čineći u narodu što ne valja, zbog svojega će grijeha umrijeti. Ali vi kažete: 'Zašto da sin ne snosi očev grijeh?' Zato što sin vrši zakon i pravdu, čuva i vrši sve moje naredbe, živjet će. Onaj koji zgriješi, taj će i umrijeti. Sin neće snositi grijeha očeva, ni otac grijeha sinovljega. Na pravedniku će biti pravda njegova, a na bezbožniku bezbožnost njegova. Ako se bezbožnik odvrati od svih grijeha što ih počini, i bude čuvao sve moje naredbe i vršio zakon i pravdu, živjet će i neće umrijeti. Sva njegova nedjela što ih počini bit će zaboravljena: zbog pravednosti što je čini, živjet će. Jer, zar je meni do toga da umre bezbožnik - riječ je Jahve Gospoda - a ne da se odvrati od svojih zlih putova i da živi? Ako li se pravednik odvrati od svoje pravednosti i stane činiti nepravdu i sve gadosti koje radi bezbožnik - hoće li živjeti? Sva pravedna djela koja bijaše činio zaboravit će se, a zbog svoje nevjere kojom se iznevjerio i zbog grijeha što ih počini, umrijet će. A vi velite: 'Put Jahvin nije pravedan!' Čuj, dome Izraelov: Moj put da nije pravedan? Nisu li vaši putovi nepravedni? Ako li se pravednik odvrati od svoje pravednosti i stane činiti nepravdu, pa zbog toga umre, umrijet će zbog nepravde što je počini. A ako se bezbožnik odvrati od svoje bezbožnosti što je bijaše činio, pa stane vršiti moj zakon i pravdu, živjet će i neće umrijeti. Jer je uvidio i odvratio se od svojih nedjela što ih bijaše počinio, živjet će i neće umrijeti. Ali dom Izraelov kaže: 'Put Gospodnji nije pravedan!' Putovi moji da nisu pravedni, dome Izraelov? Nisu li vaši putovi nepravedni? Dome Izraelov, ja ću suditi svakome po njegovim putovima - riječ je Jahve Gospoda.E sad te pitam šta je Crkva prihvatila od ovog ovde? Jel prihvatila onaj prvi dio, dio đe se spominje da Bog kažnjava grijehe otaca, ili je prihvatila ovaj dio đe se kaže; Ez 18,20-20 Onaj koji zgriješi, taj će i umrijeti. Sin neće snositi grijeha očeva, ni otac grijeha sinovljega. Na pravedniku će biti pravda njegova, a na bezbožniku bezbožnost njegova.Crkva ne naučava o nikakvim grijesima predaka, nama ni jedna enciklika o tome, nijedan papa se nije osvrnuo na to, ni u katekizmu nema spomena o tome, kod sveca nema toga. Ti grijesi otaca su zanimljivi samo karizmaticima i nikom više. cirenac napisao: Da je barem jasno definirano kao potpuni oprosti, mada se oni mogu moliti i za grijehe predaka... Ne valja , nejasno , ostavit otvoreno za tumačenja .... npr. https://www.youtube.com/watch?v=Ylk3SbPSGIAhttps://www.youtube.com/watch?v=_vNZqhoUVccskinut je sa you tubea, video od Sudca "zašto Bog dopušta patnju i bolest" kao treći razlog je demonološki (navodi primjer djevojke, opsjednute, mada vjernice, ali joj je očev rođeni brat svećenik bio saradnik UDBE, provjeravali u Beogradu) e, to otvoreno pitanje dovodi do takvih tumačenja, možemo im vjerovat ili ne, čak ni to nije jasno definirano jasnije su distancirane i tzv. privatne objave negoli takvo što... Nije definirano jer Crkva takvo što ne prihvaća, zato nije definirano. O.K. Ajd sad mi navedi, bilo kakav "dokumenat", ili encikliku, bilo što od strane Crkvenih otaca, ili naučitelja, kojim se potvrđuje da Crkva takvo što ne prihvaća. Oprosti, ali ovo sam od tebe naučio, svaki crkveni argument, potkrijepi dokumentirano, taj i taj je napisao to i to.... zato sam i naveo da nije definirano, ali ni distancirano, ostalo je kao slobodno tumačenje.... ne zameri, na školovanju..... 
|
|