6. GLAVA: PROMIJENITE ZNAČENJE EUHARISTIJE Sva svrha općeg plana usredotočila se u tom da se ljude odvrati od ljubavi prema Bogu, jer, tako zaključuje plan, kad konačno nitko vise Boga ne ljubi, neće nitko ljubiti ni bližnjega svoga. Ljubav prema bližnjemu ne može postojati bez obrazloženja. Ljubav prema bližnjemu nemoguća je bez Boga. . Euharistija je središte katolicizma, kaže opći plan(jer akteri istoga itekako dobro shvaćaju njenu bit i vrijednost). Euharistija nije ništa drugo nego Krist, Bog koji je postao kruhom da nauči ljude ljubiti. To se ne može sasvim oduzeti, jer toga ne bi ni jedan katolik prihvatio. Ipak se predlaže jedan navalni plan, koji je upravo đavolski: ponajprije odstraniti sve svete izglede Euharistije koliko je to moguće. Ljudi ne smiju, npr., kleknuti da prime svetu pričest, dok im se uvijek utuvljuje/usađuje u glavu da je to gozba i da je treba na naravni način uzimati. Pričest na ruku će isto tako kod toga pomoći kako bi se to otajstveno, božansko, sveto izbrisalo... I Pričest je večera, banket... pa je to normalno da se uzima rukom, a da ne bude pružena za jelo... samo se djeci daje jelo, u usta... Bez tajni ništa se ne odnosi na sveto, nego na naravno, ako se jede onda se i žvače! Mora biti učinjeno sve kao i na posljednjoj Večeri Kristovoj. . Taj je prvi plan tako dobro planiran da se sigurno svatko i sam uvjerio u njegov učinak. Plan naglašava uvijek iznova da, sve činiti kao što je Krist činio…to osvjedočava... Ali je cilj da i dalje pokuša odstraniti Sveto, smisao otajstvenosti, važnost Euharistije. Najvažniji dio općeg plana je je 2. točka, da se postigne vjerovanje kako Krist, Bog, nije središte Euharistije nego da se naglasi da je Euharistija bratska gozba, gozba zajedništva s drugim kršćanima, gdje se oni sakupljaju da jedan drugog ljube. Taj drugi dio je bitan i zato naglašuje da je to lako postići: držati se bratstva, zajedništva i sastanka s braćom... I nastavlja ironično kad kaže: neka se braća skupljaju i "Amen" pjevaju, a ukoliko manjka Krist, nema ni svetoga. Konačno će ta ,,braća" završiti time, da će se svađati i dokazivati na ,,bratski" način. . Da se ta bitna svrha postigne, predlaže glavni plan još druge misli osim onih koje su već nabrojane: predlaže da se prestane izlagati Presveto, jer kod toga nema nikakve svečane gozbe za ,,braću". Potiče da se Mise i pričesti održavaju u privatnim stanovima, jer tako će se Sveto maknuti iz crkve. Ne smije se kao cjelina najednom sve maknuti, kaže glavni plan, ali sve pomaže kod toga da se ,,sveti" karakter Euharistije makne i da se ona pretvori u ništa drugo nego u jednu vrst bratskog sastanka. . Opći plan potiče da se primanje pričesti bez (izvan) Mise dokrajči, kad uvijek iznova naglašuje da tako ne bi bilo bratske gozbe. Dragi prijatelju, ako je sve ono što se oko tebe događa tome nalik, tada ne vjeruj da je to slučajno. "Opći plan" donosi još tisuće pojedinosti, koje se čine ,,nevažnima", ali taj plan tvrdi, da one pomažu da se karakter ,,Svetoga" udalji od Euharistije. Tako potiče da se patena(plitica korištena kod Pričesti, koja je čuvala mrvice/čestice Hostije da ne padnu na tlo): ne upotrebljavati ju kod pričesti, jer, tako kaže opći plan, potrebno je reći da to ne znači baš ništa, ako djelić Hostije padne na zemlju. . Plan predviđa da će se raditi o tom da vjernici UZIMAJU SA SOBOM HOSTIJE u svoje stanove, da ih zataknu u slike ili u nešto slično, da ih otac obitelji nakon ručka podijeli. Kako se može vidjeti, opći je plan uistinu đavolski. On pruža stvari koje se čine razumske, ali u stvarnosti nisu ništa drugo nego velike laži što su sakrivene u ovoju/omotu tobožnje istine. pplan nastoji natjerati ljude da zaključe kako je najvažnije ljubiti bližnjega, a ne primati pričest. On (plan) govori o tome da ima mnogo ljudi koji idu na pričest, ali ne ljube svoga bližnjega... On ljudima, koji tako rade lijepi ime ,,licemjer". To se sve čini malim koracima, polagano, pod smiješkom, jer ako se to otvoreno čini, nitko ne vjeruje. Pazi, prijatelju pazi... djeca su Sotonina tvrda na poslu i zato opet: pazi! . Ipak nije sve pošlo za rukom općem planu. Drugi Vatikanski Koncil je ponovo naglasio izvanredno značenje Euharistije u preko stotinu prigoda, kad je rekao: ,,Euharistija je središte kršćanskog života i svakog apostolata... Ona je osobito Sakrament za vjeru i ljubav Božju i ljubav prema bližnjemu i mora donositi bogate plodove... Euharistija je izvor i vrhunac svakog djela Crkve... Gospodin nam je ostavio dužnost da se nadamo, i jakost da putujemo kroz zemaljski život u Sakramentu vjere u kojem su naravni elementi preoblikovani u Njegovo proslavljeno tijelo i u Njegovu Krv. On nam pruža hranu za jako bratstvo i predokus nebeske gozbe". Opći plan nije ništa postigao u tom svom dijelu da ODVOJI kršćane od Presvete Euharistije... ------------ ***dio, kopiran iz "Veliki znak" > Dodatak `Mihael`, br. 4./1978, Zagreb > izdao, uredio i odgovara: Josip Sukner***
|