www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 19 tra 2024 21:24

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 261 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Sljedeće
Autor Poruka
PostPostano: 01 vel 2019 13:13 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 10 kol 2017 10:12
Postovi: 658
Podijelio: 27 zahvala
Zahvaljeno je: 43 zahvala
Fran26 napisao:
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Inače,na drugim forumima žestoko branim vjeru.

Ako na drugim forumima vjeru braniš kao i ovde, onda bi bilo bolje da ju prestaneš "braniti" na takav način. :l30: Ako je ovo šta ti pišeš obrana vjere, i ako je tvoje pisanje jednako nauku katoličke Crkve, onda sam ja William Baldwin. Slika

Nedavno te ona ženska koja piše pod nickom Mala Tratinčica indirektno prozvala, citiram;

tratinčicamala napisao:
Mene ćete banirati jer citiram bl. Stepinca, i crkvene oce a gospođu koja promiče new age (već davno ste trebali reagirati to je bilo ima koji dan) nećete?! To vam čak i ne smeta?


A ti odgovaraš, citiram;

IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Koga pozivaš na baniranje?Ajde lovi malo rakove.

Ne kužim zake te toliko pogodilo?! :l30: Dobro ti je ova ženska koja piše pod nickom Mala Tratinčica napisala. Ti si čisti primjer new ejđovca. Iako za sebe kažeš, citram;

IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Ja sebe držim za katolika,nastojim rasti u vjeri,to je jedan od razloga zbog kojeg sam na forumu...

Moram te upozoriti: pripazi na pisanje.

Ne pogađa me,možda tako izgleda,kad pročitaš?Meni ne izgleda.Da,držim da sam katolik,idem redovno u crkvu i pričešćujem se svake nedjelje.Upozorenje da pripazim na pisanje-ukoliko si moderator,objasni mi što to loše pišem?Ukoliko nisi,vrati se pisati kilometarske copy-paste,koje nitko ne čita,osim tebe :a1163:


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 vel 2019 13:20 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 10 kol 2017 10:12
Postovi: 658
Podijelio: 27 zahvala
Zahvaljeno je: 43 zahvala
Billy napisao:
Tema je pakao no čistilište je veoma važno, osobito za mlake vjernike koji u čišćenje ne vjeruju i misle da se osjetilne muke ne mogu trpiti izvan fizičkog tijela.

Marija Ana Lindmayr o čistilištu

Tereziju Avilsku papa je Pavao VI. proglasio crkvenom naučiteljicom, zacijelo zato da bi se pokolebani vjernici dali nadahnuti spoznajama i naučavanjem velike španjolske mistikinje. Terezija Avilska imala je sjeverno od Alpa jednu duhovnu kćer: Mariju Anu Lindmayr, koja joj je umnogome bila srodna. Ne samo što je pripadala istom redu nego je poput svoje učiteljice bila i jako stroga prema samoj sebi. U tvrdoj školi askeze pod vodstvom mudrog duhovnika primila je dar ekstaza i viđenja te razvila živu duhovnu djelatnost. Kad smo otkrili njezin dnevnik, osvojile su nas njezine duševne pustolovine i draž njezine osobnosti te nam je smjesta bilo jasno da upravo ova duhovna hrana treba našem duhovno osiromašenom i duševno pothlađenom vremenu.

Zahvaljujući naročitom Božjem dopuštenju Marija Ana Lindmayr (1657. – 1726.) komunicirala je sa siromašnim dušama u čistilištu. Saznala je pojedinosti o uzroku, načinu i trajanju njihovih patnja, o strahoti grijeha i o golemom opsegu čišćenja te o njihovoj gorućoj čežnji za beskonačnim Bogom. Marija Ana Lindmayr neizrecivo je trpjela za njihovo oslobođenje, ali je i primila spoznaje i uvide o onostranom svijetu koji su pogodni da nam otvore oči i istrgnu nas iz naše ravnodušnosti. Nijedan teolog ne bi nam mogao nauk o posljednjim stvarima, a prije svega o procesu čišćenja i sazrijevanja u onostranosti, opisati tako zorno i živo kao što je to znala učiniti ova duhovna kći velike crkvene naučiteljice. Usporedbe radi donosimo u dodatku službeni crkveni nauk, a za praktičnu upotrebu donosimo izabrane molitve. Za hitne slučajeve u obitelji i susjedstvu – što je pri današnjoj nestašici svećenikâ posebno aktualno – priložili smo, po želji mnogih, i molitve za umiruće.

Postupak za proglašenje Ane Marije Lindmayr blaženom pokrenula je minhenska kurija već godinu nakon njezine smrti, 1727. To što on još nije dovršen, bolno pogađa svakoga komu je poznata veličina i važnost ove žene. Od glasovitog arheologa prof. dr. Strebera s Minhenskog sveučilišta potječe izreka: "U Münchenu pokopana leži jedna svetica." Ako još nije proglašena svetom, to nema veze s njezinom svetošću, nego sa sporošću crkvene birokracije i s današnjom ravnodušnošću prema svecima.



Marija Ana Lindmayr: Moj odnos sa siromašnim dušama

(...)
Kazne oženjenih

Patnje oženjenih, ako u životu ne sačuvaju stalešku čistoću, opisuje blažena Marija Ana Lindmayr ovako:

"Godine 1709. sveti me je anđeo čuvar doveo na neko nepoznato mi mjesto. Na tome mjestu vidjela sam veliko jezero, ispunjeno sumporom i smolom. U tom jezeru nisam vidjela ništa, jer je po cijeloj površini žestoko ključalo kao od snažnoga vrenja. Kad sam ponovno došla k sebi, dala sam se na molitvu pred svojom slikom 'Ecce homo', moleći Duha Svetoga i preblaženu Djevicu za rasvljetljenje što taj prizor znači. Objavljeno mi je da se radi o mjestu u čistilištu i o sasvim osobitoj, neizrecivoj, nepojmljivoj patnji za određenu vrstu ljudi i da su u tom jezeru potopljene duše onih ljudi koji su se u braku potpuno prepustili tjelesnim zadovoljstvima i živjeli više životinjskim nego ljudskim životom. Također sam opomenuta neka tim dušama, budući da ih se malotko spominje, iskazujem osobito milosrđe i za njih prikazujem nebeskom Ocu bolno bičevanje Njegova jedinorođenog Sina. Tom mi je prigodom objavljeno i da dragi Bog takve oženjene ubrzo pozove na onaj svijet, ili im rano uzme djecu. Objavljeno mi je (10. ožujka 1714.) da se u svetom ženidbenom staležu ne živi onako kako bi trebalo, nego se događaju veliki grijesi. Bog to kažnjava strogo već u ovom životu (na upravo spomenuti način), ali još strože u onostranosti, gdje mnogi oženjeni budu prokleti jer nisu živjeli onako kako su trebali."

Koliko traje čistilište?

Čistilište je mjesto koje kralj pjevač naziva zemljom zaborava (Ps 87,13) i o kojemu je sama vječna Istina rekla: "Zaista, kažem ti, nećeš izići odande dok ne isplatiš do posljednjeg novčića." (Mt 5,26) Za to mjesto muke vrijedi naime psalmistova riječ: "Udaljio si od mene prijatelja i druga: mrak mi je znanac jedini." (Ps 87,19) – O trajanju patnja u čistilištu izvješćuje nas blažena Marija Ana ovako:

"Siromašne duše pokazale su mi u čistilištu kako se u tom drugom svijetu sve točno računa i pretražuje i kako se u životu to teško može shvatiti. I sama sam se prije čudila kako li je moguće da se ondje u čistilištu tako dugo moraju zadržati tako mnoge duše za koje se vjeruje da su već odavno u vječnom pokoju. Morala sam to vidjeti na primjeru svojeg djeda i bake, koja mi se smjela javiti tek nakon sedamnaest godina. Nekoliko stotina godina često traje boravak ondje! Iz svega toga zaključila sam koliko je velika uvreda Boga i kako se sve što se ne otplati ovdje, mora okajati ondje. Dragi Bog dao nam je na raspolaganje dovoljna sredstva da dušu očistimo i oplemenimo u ovom životu. Ali kako se ta sredstva upotrebljavaju? Siromašne duše poučile su me što je potrebno za dobru uporabu svetih sakramenata, molitvu, dobivanje oprosta, kako se vrlo mnogo može okajati patnjom, teškoćama, bolestima. Ali sve se to obavlja uglavnom samo usput. Zato se više nisam čudila kad bih vidjela duše u čistilištu koje su umrle prije stotinu i više godina, jer sam sve bolje uviđala kakvo je beskonačno dobro Bog i kakvo veliko zlo grijeh protiv Njega, kako je patnja ovdje i u čistilištu kratka prema vječnosti te kako je pogotovo sva patnja ništa prema paklenoj muci. Vrlo teško izbavljaju se oni koji su bili tvrdi prema bližnjima; jer što je tvrdo, tvrdo i biva. Godine 1704. došla mi je jedna duša koja je u životu slovila za vrlo pobožnu. Rekla mi je: "Ne dolazi se tako brzo u nebo, a posebna je kazna kad ljudi nekoga odmah drže svetim, jer onda se za te duše brižno ne moli." Najkraće, kaže Marija Ana, budu ondje zadržani oni koji su dobrodušni, meka srca, milosrdni i oni koji su rado umrli.

Kako se siromašne duše ukazuju?

Kakva su iskustva Marije Ane sa siromašnim dušama? Kako su se siromašne duše Mariji Ani ukazivale? P. Barnabas Kirchhuber, franjevac i ispovjednik klarisa u utrinskom samostanu, godine 1704. po kneževskobiskupskom je nalogu podvrgao Mariju Anu podrobnom ispitivanju. On 6. lipnja piše knezu biskupu u Freisingu o siromašnim dušama ovako: "Od petka pred Božić (22. prosinca) 1690. siromašne su duše često dolazile Mariji Ani. Noću ih je često po dva sata viđala u plamenu, razabirala pritom teško uzdisanje i stenjanje i čula tjelesnim ušima pucketanje vatre. Po danu zamjećuje siromašne duše po iskrama koje joj dolijeću na vrat, na ruke i druge dijelove tijela." Marija Ana sama o tome piše: "Često je u mojoj sobi bila silna vatra. Ubuduće vatru nisam smjela gledati tjelesnim očima jer mi je ispovjednik zabranio da se osvrćem. Ali nisam se uopće ni mogla osvrnuti, jer odmah sam se osjećala ponukanom na molitvu i na koljenima smjesta padala u zanos te me je milost Božja držala tako čvrsto da često nisam mogla pomaknuti nijedan ud, pa ni oči. Čak i kad bih se dala na obvezatno pisanje, ognjene su mi iskre u velikim količinama padale na ruke i na papir, čime su me siromašne duše htjele opomenuti." Kod nekih duša obuzima ju jeza i hladnoća kad joj se približavaju, a i same duše pojavljuju se pred njom dršćući od mraza i hladnoće. Mnoge siromašne duše nije smjela pitati za ime, a još manje pisati o njihovim pogreškama.

Budući da se i zli neprijatelj pod raznim prilikama miješao u ovu tajanstvenu molitvu bilo da bi samu Mariju Anu zbunio bilo da bi je odvratio da ne pomogne siromašnim dušama, ispovjednik joj je, kako kaže p. Barnabas Kirchhuber u svom izvješću, naredio, kad se siromašne duše jave, neka izgovori presveto ime Isusovo, pokaže u njihovu smjeru sveti Križ, poškropi posvećenom vodom ili također pripali posvećeni vosak. Ako je to dobra duša, približit će joj se još više. Ako je zli duh, sama Marija Ana osjeća iznutra i izvana nemir, ali zli duh mora uzmaknuti.

Kako se zgriješi, onako se mora i okajavati

U kasnijim su se godinama siromašne duše Mariji Ani ukazivale na način karakterističan za stanje svoje duše. Ona piše: "Stalno mi se davalo na znanje: kako se zgriješi, onako se mora i okajavati." "Bog me je poučio što siromašnim dušama nedostaje i kako im se može pomoći. Dolazile su siromašne duše posve uplakanih očiju. One su me molile da za njih pokoru činim obuzdavanjem pogleda i izbjegavanjem svake radoznalosti. Druge su mi se ukazale izgladnjele, ispijene, neopisiva lika. One su me molile da im pomognem strogim postom o kruhu i vodi, kako bih time poboljšala ono što su pokvarile dobrim i prekomjernim jelom i pilom u životu. Druge opet svojim su mi ponašanjem dale znati za svoju naprasitost i nestrpljivost i molile su me da im pomognem djelima strpljenja i blagosti. Duše koje se u životu nisu mrtvile pružale su mi cilicij. Kad sam trebala za njih postiti, pokazana mi je bogata trpeza. Duše koje su zgriješile jezikom pokazane su mi usta zatvorenih čavlom i dano mi je znati da za njih trebam obdržavati naročito šutnju. Dušama koje su na zemlji bile tvrdog srca i nemilosrdne može se pomoći samo djelima milosrđa i velikodušnosti. Što se zgriješilo na drvetu, moralo se okajati na drvetu (križa), stoga se i sve drugo mora okajati onako kako se zgriješilo." Zavodnike koji su se još dospjeli obratiti, ali više nisu mogli popraviti prouzročenu nesreću vidjela je u obličju nalik na zlog duha, jer je đavolu vlastito da ljude zavodi na zlo. – Siromašne duše koje su u životu premalo pazile na pogled morale su joj se pokazati zastrašujuće velikih očiju. – Duše koje su se zbog svojega znanja bile umislile ukazale su joj se nagrđenih glava. – Taštinu u životu prepoznavala je Marija Ana po rakolikom licu. Ako bi koja duša pokazivala prstom prema čelu, to je značilo svojeglavost u životu. Uvredljivost prepoznavala je u odvraćenom licu, a lijenost po bijednom izgledu šaka. Kad bi Marija Ana vidjela koju dušu kako moli u kutu, bilo joj je jasno da je ta u životu propustila biti poslušna i da je remetila pravilan poredak. Ljudi koji su u životu previše i pretjerano voljeli životinje morali su joj se pokazati s takvom životinjom oko vrata. Duše koje su se u životu previše brinule za zemaljsko i zapostavljale vječno prolaznomu prepoznavala je po njihovu malenom, djetinjastom liku. Grešnik je najčešće kažnjen onim što mu je bilo alat ili predmet grijeha. (...)

"Čovjek međutim u svojoj raskoši to ne razumije; sličan je stoci koja ugiba." (Ps 48,21)

Duše s najkraćim čistilištem

Na temelju svojih iskustava sa siromašnim dušama Marija Ana kaže da one koje rado umru najkraće ostanu u čistilištu.

Grofica M. Ana, Josipa, Terezija Preising, rođena Rechberg auf Hohenaschau, bila je s Marijom Anom vrlo bliska i u životu je mnogo komunicirala s njom, pa joj se zato vrlo brzo smjela javiti nakon što je 17. 10. 1721. preminula. Marija Ana o tome priča: "Dana 17. listopada 1721., u petak, rano ujutro u četiri sata dobila sam poticaj da molim za groficu, koja je imala trudove. U devet sati umrla je. Odmah nakon smrti pokazala mi se u koru sva radosna, jer je u životu bila pobožna. Ukazala mi se kakva je bila u životu, u ruci je držala jabuku i žudno je raspolovila. Od ove sam duše saznala koliko je ondje pogrešno ako se ovdje zamijeni dan za noć, a noć za dan. Grofica me je osobito molila za Svetu Pričest, koju je u životu često propustila. Priznala mi je da se u jelu, smatrajući to nepotrebnim, malo odricala i da je mnogo vremena potratila. Dana 18. listopada sva je zajednica Svetu Pričest prikazala za groficu. U petak, 24. listopada bila je blažena zbog povlastice (subotnje) povezane s karmelskim škapularom, koji je nosila. Vidjela sam je visoko u neizrecivoj radosti i čula divan pjev, a pjevalo se: 'Vanitas vanitatum!' ('Ispraznost nad ispraznostima!'). Grofica je u blaženstvo ušla tako brzo zato što se kao mlada majka sasvim predala u volju Božju i što je sama tako čeznutljivo tražila svete sakramente.

Teška sudbina svećenikâ

Mnogo teže biva s onima kojima je dragi Bog više povjerio, kojima je rekao: 'Vi ste svjetlost svijeta!' i 'Neka svijetli vaša svjetlost pred ljudima!' (Mt 5,14.16)

Dana 3. travnja 1713. vidjela sam jednoga svjetovnog svećenika u čistilištu. Na njemu sam opazila mnoge nemarnosti i vidjela koja razlika treba biti između duhovnjaka i laika, ali je često ne pravimo. ["Što je u laičkim ustima šala, može u kleričkim ustima biti hula", kaže sveti Bernard.] Pritom mi je podarena čudesna prispodoba. Vidjela sam pokraj toga svećenika svijećnjak, neki neugledan svijećnjak. Bio je sasvim prljav, pun kapi loja, a u njemu se nalazio samo posve malen batrljčić svijeće. Rečeno mi je da je svijećnjak slika duše i tijela. Duša treba pružati dobar primjer i svijetliti poput svijeće. Tijelo, u kojem duša stanuje, treba se ravnati prema duši i ne biti prljav svijećnjak, nego da svijeća resi svijećnjak, a svijećnjak svijeću. Morala sam promisliti bi li se ovakav prljav svijećnjak mogao staviti na stol pred pristojna, časna čovjeka. Rečeno mi je: Kao što se lijepe, bijele voštanice ne stavljaju lako u prljav kuhinjski svijećnjak, isto tako malo svojega svjetla i milosti daje Bog čovjeku koji bi postavljen na svijećnjak trebao svijetliti, ali ne daje svjetlost, odnosno dobar primjer, nego takvom svijećnjaku pristaje baš mala, loša svijeća koja je već blizu ugasnuća.

Dana 6. prosinca 1705. ukazale su mi se duše dvojice svećenika koji su bili župnici. Jedan je bio umro već prije otprilike trideset godina, a drugi prije pola godine. Obojica su mi se ukazala kao djeca od deset ili dvanaest godina, ali s albom i štolom. Tako mali ukazali su mi se zato što su previše cijenili vremenito i više su gledali na novac i imetak. Vidjela sam da trpe velike muke te su povezanih očiju i širom otvorenih usta preklinjali za pomoć. Lišeni su gledanja Božjeg lica i moraju biti u tami jer su, doduše, pravo svjetlo prenosili župljanima, ali ga sami nisu ljubili, i stoga nisu u njem hodili. Također mi je rečeno i pokazano da su gospodari župe dužni svoj novac i imetak upotrebljavati opet za duhovno i ne smiju ga bez teške odgovornosti ostaviti svojoj rodbini."

Knez izbornik Klement Kelnski, jedan od braće kneza izbornika Maxa Emanuela (umrlog 12. studenog 1723.), također se blaženoj Mariji Ani ukazao kao sasma siromašan, malen pastir.

"Dana 29. ožujka 1699. pokazan mi je u zastrašujućoj, ognjenoj tamnici jedan biskup. Nosio je posve siromašnu svjetovnu odjeću, jer je u životu jako pazio na svjetovno, a ne na duhovno.

Vojvoda Filip Moritz Bavarski (rođen 5. kolovoza 1698.), sin kneza izbornika Maxa Emanuela, izabran je 14. ožujka 1719. za biskupa paderbornskog, a odmah zatim, 21. ožujka, i za biskupa minsterskog. Bio je pošao u Rim. "Na dan vojvodina izbora u molitvi mi se iznenada pokazao njegov leš i shvatila sam da to znači da je umro. Dana 19. ožujka prispjela je poštom vijest o njegovoj smrti iz Rima, gdje je preminuo 12. ožujka te je pokopan u crkvi svete Marije od Pobjede. Dana 21. ožujka u koru mi se, zbog djetinjarija kojima se u životu predavaše, ukazao kao malo dijete koje još ne zna govoriti, pa 23. ožujka kao crkveni podvornik, a onda 24. ožujka u crnoj svećeničkoj haljini kakvu je obično nosio. Dana 28. travnja ušao je u vječni počinak i vidjela sam ga 1. svibnja kao divnog anđela, a to zato što je u životu bio ljubitelj Majke Božje."

Godine 1704. oba su altominsterska konventa u bijegu pred neprijateljem bila u Münchenu. Ženski konvent stanovao je u kući koju im je 1671. stekla opatica Febronia Körnl. Tu je 23. rujna umrla opatica M. Clara Reuschl, o kojoj ljetopis kaže da je umnožila samostanska materijalna dobra tako što je kupila zemljište u vrijednosti od 4000 florina i sagradila konačište na imanju, biskupski dvor (sada župni) i zvonarevu kuću. – "Danas (12. studenog 1704.) ukazala mi se gospođa opatica altominsterskog samostana. Nije se smjela pokazati u redovničkoj odjeći, nego mi se morala ukazati kao služavka. Poslije sam je vidjela kao malu djevojčicu, uplakanu, u naručju njezina svetog anđela čuvara. Morala mi se pokazati tako jer se, kako to običavaju djeca, brinula za (u Božjim očima) sitne stvari i zato morala položiti strog račun. Objavljeno mi je da mora trpjeti u čistilištu sve dok njezine nasljednice ne nadoknade ono što je propustila. Dano mi je također spoznati kako je nužno više se skrbiti za savršenost podložnikâ nego hranu i tjelesno uzdržavanje. Ujedno sam upozorena na to da nije uzalud rečeno: "Marta, Marta! Brineš se i uznemiruješ zbog mnogočega, a jedno je potrebno!" (Lk 10,41)

Kako su istinite i svakog posluha dostojne riječi časnoga Tome Kempenca: "Dugo će ostati malen i ležat će nisko tko smatra velikim što drugo osim jedino neizmjerno, vječno dobro. I što god nije Bog, to nije ništa i moramo to smatrati ništicom." ("Nasljeduj Krista", III. 31,2)

Ne odvraćati od duhovnog poziva

Kako strogo Bog kažnjava kad se djecu odvraća od duhovnog poziva i redovničkog staleža, neka pokaže ovaj slučaj.

"U veljači 1709. vidjela sam jednu dušu i bila je kao sama vatra. Ta je duša u životu bila pivarica. Imala je kćer, koju je poslala na odgoj u samostan, da je kod kuće ne bi gosti pokvarili. Djetetu se u samostanu toliko svidjelo da je htjela ondje trajno ostati. Kad je majka primijetila tu sklonost, uzela je dijete kući pod izlikom da ga preispita, a zapravo da mu utuvi druge misli. Nakon tri tjedna razboljela se i za nekoliko dana umrla, a danas sam je, 12. veljače morala vidjeti u ovom užasnom, ognjenom stanju. Molila me je samo da se molim za njezino dijete kako bi ustrajalo u svojoj dobroj nakani i ostvarilo je, jer će se samo tako njezina bol smanjiti i ona će se izbaviti.

Godine 1704. došla je k meni jedna duša koja je bila umrla prije petnaest godina i u životu su je smatrali vrlo pobožnom. Rekla mi je: 'Ne dolazi se tako brzo u nebo!'"

I djeca dolaze u čistilište

Blažena Marija Ana viđala je u čistilištu čak i djecu. Njezina sestra Ana Katarina, udana Winkler, imala je dvoje djece: Feliksa i Ignaca. Bratac Feliks umro je 23. ožujka 1702. i Ignac ga je jako oplakivao. Feliks je bio dobrodušno dijete. Ignac je bio sasvim drukčiji. Bio je naprasit, razdražljiv i neposlušan, ali razborit. Blažena je Marija Ana molila, ako on ne bi živio na slavu Božju, da ga Bog u njegovoj nevinosti uzme k sebi. Dijete je tada još bilo posve zdravo. Dana 20. svibnja obuzme ga velika čežnja za Feliksom, tako da je veoma tužan i hoće k braci. Još istoga dana spopadnu ga grčevi te sve do 8. lipnja mnogo trpi, zatim se smiruje i 14. lipnja umire, s nepune četiri godine. Nekoliko dana potom ukazuju se Mariji Ani dva Ignacova brata (jedan je umro već prije Feliksa) s Ignacom u sredini. Ignac je u nekakvom lošem, sivom kaputiću i sav snužden. Njegova teta moli za njega i biva joj objavljeno da je Ignac već stigao sagriješiti te da je zato došao u čistilište. Jednoga drugog dana opet je vidjela Ignaca, kako ga njegov anđeo čuvar nosi u nebo. Blažena Marija Ana piše: "Vidjela sam u čistilištu mnogo djece od četvrte godine nadalje i primila na znanje, kad se takvoj djeci približi smrt, da treba s njima obaviti ispovijed, pobuditi im kajanje, odriješiti ih i dati im posljednju pomast."

(Maria Anna Lindmayr, "Mein Verkehr mit armen Seelen", Christiana-Verlag, 2. izdanje, 1978.)

Ovo ću pročitati za uru,na netu sam samo na poslu.Pa ću komentirati.Inače,sinoć se sjetih tebe i Bonija.Na HTV-u gledam neki francuski film,kaže žena,kako je masturbirala u kadi.Odmah okrenuh kanal,da me ne sablazni.Eto,živimo u takvom svijetu,nije moguće izbjeći takve stvari,da ne kažem i puno gore.Inače,letimice gledano,sve je ovo poprilično davna povijest.Ima li nekog friškijeg"viđenja"čistilišta?


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 vel 2019 13:46 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
Friškije viđenje čistilišta se nađe po raznim portalima. Ona su upitna jer nisu provjerena pa se treba osloniti na ona koja Crkva smatra vjerodostojnim.
Tv i internet su prepuni grijeha bluda. Treba se znati nositi sa tim.
Okreni program i zavapi neku strelovitu molitvu našem Gospodinu.
Svaki dan +/- 5 minuta kad vidim da je 15 sati, a ne mogu moliti samo zavapim : Milosrdni Isuse smiluj se!
Nema dana da propustim.
Ko da imam sat programiran u sebi.

Jedan kratki video o muzeju duša u čistilištu.
https://youtu.be/ztGekQa7rWg


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 vel 2019 16:48 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 10 kol 2017 10:12
Postovi: 658
Podijelio: 27 zahvala
Zahvaljeno je: 43 zahvala
Ja svaki dan u 15 h(osim subote i nedjelje)molim krunicu božanskog milosrđa i sve što ide uz to.........Počela sam ovo čitati.Ali.Oženjeni koji blude okolo-"...takve oženjene Bog brzo pozove na onaj svijet ili im rano uzme djecu"...valjda smijem kritički reći,kakve su ovo nebuloze?..."duše koje se u životu nisu mrtvile,pružale su mi cicilij"-što bi pak ovo trebalo značiti?Taštinu-prepoznaje prema rakolikom licu???Duše koje su premalo pazile na pogled su-"zastrašujuće velikih očiju"...Čitam,idem vidjeti kakvih još čuda ima,kad:"Ljudi koji su u životu pretjerano volili životinju-takva im je životinja sada oko vrata"...ne mogu više čitati,ovo je bio vrhunac.Mislim...Što reći na ovo?Ja bih imala puno mačaka oko vrata,našao bi se i pokoji pas,ma sve životinje volim.Sad bi trebala prestati voljeti ih?Kad mi je umro(da,umro)mačak,bila sam neutješna.Rekla sam mom ispovjedniku,svećeniku i pitala,gdje će on otići.On mi je odgovorio,da ne vidi razloga,da Bog ne bi spašavao i životinje.To me malo utješilo.Inače,drugi svećenik koji me uspio vratiti crkvi i zaslužan je za sve moje sakramente,hranio je sve mačke beskućnike oko župnog dvora.Jednom poslije njega,došao je drugi svećenik,koji ih je trovao.Loš čovjek i svećenik,za mene.E,sad...naravno da neću to dalje čitati,bilo mi je dovoljno.Nadam se da ta žena neće biti kanonizirana.
Oprosti,Billy,nadam se da nećeš shvatiti osobno,cijenim trud što si to stavio.Ali ako bi ovakve stravične stvari trebale nekoga nagnati da postane bolji čovjek,od straha,da ne bi stotinama godina bio u čistilištu sa rakolikim licem,to je nešto potpuno krivo za mene.Za vjeru je

potrebna ljubav,a ne strah. Opet spominjem knjigu Anite Moorjani(pogledat ću kako se zove).
Evo,pogledah,zove se "Ponovo rođena".Friško iskustvo smrti,zagrobnog života,čudesnog izlječenja.Da je nešto lagala,obrušio bi se konzilij doktora.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 vel 2019 18:21 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Ja svaki dan u 15 h(osim subote i nedjelje)molim krunicu božanskog milosrđa i sve što ide uz to.........Počela sam ovo čitati.Ali.Oženjeni koji blude okolo-"...takve oženjene Bog brzo pozove na onaj svijet ili im rano uzme djecu"...valjda smijem kritički reći,kakve su ovo nebuloze?..."duše koje se u životu nisu mrtvile,pružale su mi cicilij"-što bi pak ovo trebalo značiti?Taštinu-prepoznaje prema rakolikom licu???Duše koje su premalo pazile na pogled su-"zastrašujuće velikih očiju"...Čitam,idem vidjeti kakvih još čuda ima,kad:"Ljudi koji su u životu pretjerano volili životinju-takva im je životinja sada oko vrata"...ne mogu više čitati,ovo je bio vrhunac.Mislim...Što reći na ovo?Ja bih imala puno mačaka oko vrata,našao bi se i pokoji pas,ma sve životinje volim.Sad bi trebala prestati voljeti ih?Kad mi je umro(da,umro)mačak,bila sam neutješna.Rekla sam mom ispovjedniku,svećeniku i pitala,gdje će on otići.On mi je odgovorio,da ne vidi razloga,da Bog ne bi spašavao i životinje.To me malo utješilo.Inače,drugi svećenik koji me uspio vratiti crkvi i zaslužan je za sve moje sakramente,hranio je sve mačke beskućnike oko župnog dvora.Jednom poslije njega,došao je drugi svećenik,koji ih je trovao.Loš čovjek i svećenik,za mene.E,sad...naravno da neću to dalje čitati,bilo mi je dovoljno.Nadam se da ta žena neće biti kanonizirana.
Oprosti,Billy,nadam se da nećeš shvatiti osobno,cijenim trud što si to stavio.Ali ako bi ovakve stravične stvari trebale nekoga nagnati da postane bolji čovjek,od straha,da ne bi stotinama godina bio u čistilištu sa rakolikim licem,to je nešto potpuno krivo za mene.Za vjeru je

potrebna ljubav,a ne strah. Opet spominjem knjigu Anite Moorjani(pogledat ću kako se zove).
Evo,pogledah,zove se "Ponovo rođena".Friško iskustvo smrti,zagrobnog života,čudesnog izlječenja.Da je nešto lagala,obrušio bi se konzilij doktora.


Sad ti sve svodiš na svoj zajednički nazivnik, svoju pamet.
Znam nekoliko osoba koji su živjeli razvratno i varali žene. Iz katoličkih obitelji, sve sakramente su imali i išli u crkvu na misu. Netko će sa prvom kazati da je slučajno no umrli su naglo, iznenada iako su bili posve zdravi.
Bog blud kažnjava ili smrću grešnika ili njegovog djeteta. Ovo naravno nije pravilo.
Mnogi ljudi imaju psa ili mačku a ne dijete. Ne žele djecu. E takvi će biti kažnjeni na način koji ti ne možeš prihvatiti.
Konzilij liječnika ti u čistilištu ne mogu pomoći. Samo mise i molitve putujuće Crkve.
Čuvaj se mlakih ispovjednika.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 vel 2019 19:02 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
U moralnoj bijedi ovoga života, da bismo opravdali svoje slabosti, znamo reći: "Moje su strasti tako jake da im se ne mogu uvijek oduprijeti. Ali nakon što sagriješim, jurim na ispovijed." Drugi kažu: "Ne činim teške grijehe. Stalno zakazujem u nekim malim stvarima, što je neizbježno. Mnogi griješe više nego ja i puno teže."

Kad netko umre, običavamo uskliknuti: "Kako je to bio svet čovjek! Učinio je toliko dobra! Sigurno je otišao u nebo!" Na nadgrobnim pločama varljivi i laskavi natpisi prikazuju drage pokojnike kao uzore kreposti.

Međutim ono smo što smo pred Bogom.

Čovjek sudi s ljudskog stajališta i često pogriješi. Božji su pak sudovi savršeno točni i valja nam se zamisliti nad njihovom strogoćom, kako bismo živjeli što svetijim životom i pomogli onima koji su napustili ovu dolinu suza te u čistilištu plaćaju za svoja loša djela počinjena na zemlji.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 vel 2019 20:51 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 10 lip 2008 20:55
Postovi: 3438
Lokacija: Santa Fe (New Mexico)
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 72 zahvala
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Upozorenje da pripazim na pisanje-ukoliko si moderator,objasni mi što to loše pišem?Ukoliko nisi,vrati se pisati kilometarske copy-paste,koje nitko ne čita,osim tebe

Polako. Samo polako. Nisam moderator, nisam babaroga, nisam admin na ovom forumu, drugim riječima, nisam ništa. Ne zanima me koliko krunica dnevno moliš, koliko milodara daješ bagri i sirotinji (ako daješ) koliko griješiš, gdje i sa kime. To su ni moje stvari. Tu smo na čisto. Sad si sigurno misliš: kaj onda vragu hoćeš?! E tu smo! Mene samo zanima nauk Crkve. Ništa drugo. Samo to. Kad vidim da netko ide otvoreno protiv nauka Crkve ili zakonitih poglavara, onda reagiram. Kako?! Prvo da razotkrijem privatne mudrolije i postavim ovde ono što Crkva naučava. Ako to nije dovoljno, ako osoba i dalje ustraje u otvorenom protivljenju nauku Crkve, onda slijedi bolno iskustvo. Slika

Ima nešto što se zove "ignoriraj lista". Mogu ti pokazati za primjer kako to izgleda, evo na današnji dan (1.2.2019.) god.;


Billy: ignoriraj lista od 16.12.2018. do 16.2.2019.
Kopitar: ignoriraj lista od 26.12.2018. do 26.3.2019.
Bonifacije: ignoriraj lista od 15.12.2018. do 15.12.2019.
Filomena: ignoriraj lista od 24.4.2013. do 24.4.2023.
Prancing Commy: ignoriraj lista od 23.1.2013. do 23.1.2063.




Zato sam te upozorio. Pripazi šta pišeš da ne završiš ovde. Sad se pitaš: a zake bi završila ovde?! Evo šta je sporno u tvojem pisanju, citiram;


IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Masturbiranje je grijeh koji vodi u smrt...pa i život vodi u smrt.Ja se rukovodim prema 10 Božjih zapovijedi,koje je dao Isus.Ovo je poslije nadodavano,mislim papa Grgur ili tko već.I odavno se ne zove 7 smrtnih grijeha,nago 7 glavnih grijeha,ili kako već.Tu ih imam podosta,ali ni moj ih ispovjednik ne drži za nešto strašno.Pa tko nije bio ohol,zavidan,lijen...tko ne voli dobro pojesti,sad,gdje je granica..

IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Iskreno mislim da je manji grijeh poneka masturbacija(svaki će psiholog ili psihijatar reći da je korisna,a štampa je puna uputa kako to raditi,ne mislim na porno-štampu),

IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Pročitah te riječi Katarine Đenovske...Eto,ona misli tako.Ipak je to 15-to stoljeće.

To je ono šta zabrinjava. Probajmo nekim redom.


IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Masturbiranje je grijeh koji vodi u smrt...pa i život vodi u smrt. Iskreno mislim da je manji grijeh poneka masturbacija(svaki će psiholog ili psihijatar reći da je korisna,a štampa je puna uputa kako to raditi,ne mislim na porno-štampu)



P. Je li nečistoća veliki grijeh?

O. To je preteški grijeh i vrlo odvratan pred Bogom i ljudima, zato što snizuje čovjeka na razinu životinje, vuče ga u mnoge druge grijehe i poroke, te izaziva najstrašnije kazne na ovom i na drugom svijetu.

Veliki katekizam sv. Pija X.


KKC 2352 Pod masturbacijom treba razumjeti svojevoljno uzbuđenje spolnih organa radi postizanja spolnog užitka. "U skladu sa stalnom predajom i crkveno Učiteljstvo i moralni osjećaj vjernika masturbaciju su bez kolebanja smatrali činom koji je u sebi i teško neuredan." "Kakav god bio razlog tome, svojevoljno služenje spolnom sposobnosti izvan normalnog bračnog općenja bitno se protivi njenoj svrsi."



Impurity Is A Filthy Sin

The above-mentioned calamity is indeed common to every mortal sin. But what is peculiar to this sin is that fornicators are said to sin against their own bodies, according to the words of the Apostle: Fly fornication. Every-sin that a man doth is without the body; but he that committeth fornication, sinneth against his own body. The reason is that such a one does an injury to his own body violating its sanctity. Hence St. Paul, writing to the Thessalonians, says: This is the will of God, your sanctification; that you should abstain from fornication, that every one of you should know how to possess his vessel in sanctification and honour; not in the passion of lust, like the Gentiles that know not God. The Catechism of the Council of Trent




1 Kor 6,15 Ne znate li da su tijela vaša udovi Kristovi? Hoću li dakle uzeti udove Kristove i učiniti ih udovima bludničinim? Nipošto!

1 Kor 6,9 Ili zar ne znate da nepravednici neće baštiniti kraljevstva Božjega? Ne varajte se! Ni bludnici, ni idolopoklonici, ni preljubnici, ni mekoputnici, ni muškoložnici..

1 Kor 6,18 Bježite od bludnosti! Svaki grijeh koji učini čovjek, izvan tijela je, a bludnik griješi protiv svojega tijela.

Ef 5,5 Jer dobro znajte ovo: nijedan bludnik, ili bestidnik, ili pohlepnik - taj idolopoklonik - nema baštine u kraljevstvu Kristovu i Božjemu.



IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Iskreno mislim da je manji grijeh poneka masturbacija(svaki će psiholog ili psihijatar reći da je korisna,a štampa je puna uputa kako to raditi,ne mislim na porno-štampu)



The traditional Catholic doctrine that masturbation constitutes a grave moral disorder is often called into doubt or expressly denied today. It is said that psychology and sociology show that it is a normal phenomenon of sexual development, especially among the young. It is stated that there is real and serious fault only in the measure that the subject deliberately indulges in solitary pleasure closed in on self ("ipsation"), because in this case the act would indeed be radically opposed to the loving communion between persons of different sex which some hold is what is principally sought in the use of the sexual faculty.

This opinion is contradictory to the teaching and pastoral practice of the Catholic Church. Whatever the force of certain arguments of a biological and philosophical nature, which have sometimes been used by theologians, in fact both the Magisterium of the Church - in the course of a constant tradition - and the moral sense of the faithful have declared without hesitation that masturbation is an intrinsically and seriously disordered act.[19] The main reason is that, whatever the motive for acting this way, the deliberate use of the sexual faculty outside normal conjugal relations essentially contradicts the finality of the faculty. For it lacks the sexual relationship called for by the moral order, namely the relationship which realizes "the full sense of mutual self-giving and human procreation in the context of true love."[20] All deliberate exercise of sexuality must be reserved to this regular relationship. Even if it cannot be proved that Scripture condemns this sin by name, the tradition of the Church has rightly understood it to be condemned in the New Testament when the latter speaks of "impurity," "unchasteness" and other vices contrary to chastity and continence.

Sociological surveys are able to show the frequency of this disorder according to the places, populations or circumstances studied. In this way facts are discovered, but facts do not constitute a criterion for judging the moral value of human acts.[21] The frequency of the phenomenon in question is certainly to be linked with man's innate weakness following original sin; but it is also to be linked with the loss of a sense of God, with the corruption of morals engendered by the commercialization of vice, with the unrestrained licentiousness of so many public entertainments and publications, as well as with the neglect of modesty, which is the guardian of chastity.

On the subject of masturbation modern psychology provides much valid and useful information for formulating a more equitable judgment on moral responsibility and for orienting pastoral action. Psychology helps one to see how the immaturity of adolescence (which can sometimes persist after that age), psychological imbalance or habit can influence behavior, diminishing the deliberate character of the act and bringing about a situation whereby subjectively there may not always be serious fault. But in general, the absence of serious responsibility must not be presumed; this would be to misunderstand people's moral capacity.

In the pastoral ministry, in order to form an adequate judgment in concrete cases, the habitual behavior of people will be considered in its totality, not only with regard to the individual's practice of charity and of justice but also with regard to the individual's care in observing the particular precepts of chastity. In particular, one will have to examine whether the individual is using the necessary means, both natural and supernatural, which Christian asceticism from its long experience recommends for overcoming the passions and progressing in virtue. SACRED CONGREGATION FOR THE DOCTRINE OF THE FAITH "PERSONA HUMANA"




Kaj veliš na ovo?! Usporedi sad tvoje privatne mudrolije, mudrolije psihologa ili psihijatra i nauk Crkve. :roll: Zato sam te upozorio: pripazi šta pišeš. :-|



IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Ja se rukovodim prema 10 Božjih zapovijedi,koje je dao Isus.Ovo je poslije nadodavano,mislim papa Grgur ili tko već.I odavno se ne zove 7 smrtnih grijeha,nago 7 glavnih grijeha,ili kako već.Tu ih imam podosta,ali ni moj ih ispovjednik ne drži za nešto strašno.Pa tko nije bio ohol,zavidan,lijen...tko ne voli dobro pojesti,sad,gdje je granica..

Kakve veze ima tko je nadodao sedam smrtnih/glavnih grijeha?! Bitno je da je to nauk Crkve. Jel to papa Grgur il papa Franjo nadodao, jel to učenje staro 1500 godinica ili je to od jučer, nema baš nikakve veze.



IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
...ni moj ih ispovjednik ne drži za nešto strašno.

To je sad neki novi trend. Pozivat se na ispovjednika/duhovnika?! :roll: Dujkanu je duhovnik rekao, citiram;


dujam napisao:
Meni je duhovnik rekao da se kanim ulazenja u bilokakve duhovnosti osim odlaska ned na misu. I da se samo prekrizim prije spavanja.

Kao, za duhovan život nije potrebna molitva.


KKC 2757 Molitva i kršćanski život neodvojivi su.

KKC 2744 Moliti je životna potreba.



Vjerovala ili ne, meni je duhovnik rekao da mogu napumpati tuđu ženu i da to ni baš tak strašno. :roll:


Gal 6,7 Ne varajte se: Bog se ne da izrugivati! Što tko sije, to će i žeti!


Kome lažete?! Niti je ispovjednik tebi rekao šta ti je rekao, niti pa je Dujkanu rekao šta mu je rekao. Ne postoji duhovnik koji bu govorio takve bezvezarije.



IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Pročitah te riječi Katarine Đenovske...Eto,ona misli tako.Ipak je to 15-to stoljeće.

Kakve veze ima u kojem je stoljeću Sv. Katarina Đenovska živjela?! Bitno je šta ona piše a ne kad je živjela. Ako se smatraš katolikom, a smatraš se jer pišeš, citiram;


IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Ja sebe držim za katolika,nastojim rasti u vjeri,to je jedan od razloga zbog kojeg sam na forumu...


IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Da,držim da sam katolik,idem redovno u crkvu i pričešćujem se svake nedjelje.

Onda ima da prihvatiš ovo šta Sv. Katarina Đenovska piše. Ako je Crkva to prihvatila, a jest, onda ćeš i ti. Možda i nećeš, ali onda te čeka bolno iskustvo. No, postavlja se pitanje: jesi li ti katolik?! Il si new ejđovac?! :l30:


Šta Ana Bučević kaže o čistilištu?! De malo napiši nešt od nje ovde. Čega se sramiš?! Valjda i ona ima neki nauk. :l30:



Kažeš, citiram;


IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Što mogu od nje usvojiti?Npr,da se koncentriram na dobro,kad sam loše volje...tako,te fore...

Takav šarlatan tebi pomaže da se koncentriraš na dobro?! Lol. Slika


Katolik zna kome je povjerovao (usp. 2 Tim 1,12), ne trebaju mu šarlatani kao Ana Bučević. Katolik zna da ga ništa ne može rastaviti od ljubavi Kristove (usp. Rim 8,35), i zna da treba samo slušati i vršiti ono šta je Krist učio, jer samo je onda kao mudar čovjek koji gradi kuću na stijeni (usp. Mt 7,24).


Kaže ovako;


2 Kor 12,9 "Dosta ti je moja milost..."


Zamisli ovo: dosta ti je moja milost. O čemu mi ovde pričamo?!


Fil 4,13 Sve mogu u Onome koji me jača!



Ako ti možeš čitati bajke koje piše Ana Bučević, a ne možeš čitati ono šta piše Sv. Katarina Đenovska onda je to znak da je nešto gadno krivo krenulo. :-|




IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Nauk katoličke crkve pisali su ljudi,poput tebe i mene...

Bože sačuvaj! Dej probaj zamislit na šta bi taj nauk ličio da su ga pisali ljudi poput tebe i mene?! Jeza me hvata, trnci mi idu po cijelom tijelu. Nisi ni svjesna koliko si u krivu! Nauk Crkve su pisali ljudi, da sad ne pretjerivam, rađe ću reći manje, barem deset tisuća puta duhovniji i pametniji od tebe i mene. I budi sretna zbog toga. Nemoj da te to žalosti. Nemoj se bojati nauka Crkva. On je baš kakav treba biti, sve je na svojem mjestu. Sebe se trebaš bojati. Sad me pitaš: kada se to trebam sebe bojati?! Kad počneš misliti svojom glavom. Nije još kasno. Prihvati sve šta Crkva naučava, prihvati zakonite pastire Crkve. Prihvati Sv. Augustina, Sv. Tomu, Sv. Franju Saleškog i Sv. Alfonza Liguorija. Svi redom crkveni naučitelji. Njih treba prihvati ako se već smatraš katolikom, a smatraš se, više puta si se tako izjasnila. Prihvati ono šta piše Sv. Katarina Đenovska i Romano Guardini. Okani se šarlatana kao što su Krešimir Mišak i Bruno Gröning.



IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
...i zamisli,koliko bi ljubimaca prošlo kroz npr.moj vječni život,za 500 god.zaboravila bi ih pola...kako volim prirodu i životinje,sađenje voćaka i povrća,u toliko dugom zemaljskom životu sve bi izgubilo smisao...a u kojoj bi se dobi postalo besmrtnim?Jer,pojam baka,djed,sin,kćer,unuk,izgubili bi svaki smisao nakon nekoliko naraštaja..

Zanimljivo da Barbra Streisand u pjesmi "Woman in Love" kaže, citiram;


With you eternally mine,
In love there is,
No measure of time.



Koliko mi je poznato, ženska ni teolog, još manje filozof, a gle koliko bolje razumije pojam "vječnosti" od npr. tebe. Isus u svetom pismu tako lijepo kaže definiciju vječnosti, citiram;


Iv 10,10 Ja dođoh da život imaju, u izobilju da ga imaju.


Zamisli ovo! Kakva briljantina definicija vječnosti. Iz ove rečenice možeš vidit koliko si na krivom tragu.


p.s. Pripazi što pišeš. :-|


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 vel 2019 21:58 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 12 lip 2018 18:40
Postovi: 571
Podijelio: 88 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
KKC 2352 Pod masturbacijom treba razumjeti svojevoljno uzbuđenje spolnih organa radi postizanja spolnog užitka. "U skladu sa stalnom predajom i crkveno Učiteljstvo i moralni osjećaj vjernika masturbaciju su bez kolebanja smatrali činom koji je u sebi i teško neuredan." "Kakav god bio razlog tome, svojevoljno služenje spolnom sposobnosti izvan normalnog bračnog općenja bitno se protivi njenoj svrsi."


Dakle čin je po sebi teško neuredan.

Da li je nešto teški grijeh ili nije to ovisi o mnogo faktora...

Ja nikako ne mogu razumjeti otkuda nekima hrabrost određivati što je teški grijeh a da pri tome nema ni potrebno teološko znanje.

Između neba i zemlje ima svoga ispovjednika koji je kompetentan za njezin problem...ko ste vi da sudite i da je nazivate pogrdnim imenima...(heretička , njuejđž. ) itd.

Dakle sam Isus kaže ne sudite ...i to vam ništa ne znači.

Sam Papa kaže ko sam ja da sudim i to vam ništa ne znači.

Volio bi da na ovaj forum dođe dobar teolog da stvar dovede u red ...ovako nešto je sramota i ja nikome ne bi preporučio ovaj forum.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 vel 2019 22:46 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 17 tra 2018 20:10
Postovi: 287
Podijelio: 5 zahvala
Zahvaljeno je: 18 zahvala
Samo da kratko repliciram Franu. Zasto mislis da ispovjednici ne mogu svojim penitentima govoriti takve gluposti,npr. da masturbacija nije teski grijeh,da je dovoljno jednom na dan se prekriziti,da nije potrebno postiti... Jer ako je tebi tvoj ispovjednik rekao(ako ti je rekao)da nije tako strasno 'napumpati' tudju zenu,zasto mislis da i njima nisu rekli takve gluposti? Ipak mi se cini da si to rekao ironicno. Jer svecenici nemaju dar nepogresivosti i svaki vjernik mora pazit kome ce povjeriti brigu za svoje spasenje. Jer kao sto pacijent moze i treba promijeniti ljecnika kad vidi da se ne brine dobro za njegovo zdravlje,isto tako i vjernik(penitent) treba promijeniti ispovjednika(duhovnika) kad vidi da ga vodi krivim putem. Mnogi su svecenici,nazalost,postali sinovi Sotone,zatrovani racionalizmom,materijalizmom,zamracenog razuma i iskrivljene savjesti,i ne samo da su mlaki,nego su ledeno hladni i povlace ta sobom u pakao bezbrojne duse. Ali zasto se tome cuditi ako znamo da su upravo svecenici i teolozi bili najveci Isusovi neprijatelji,a upravo je veliki svecenik(papa onog vremena) Isusa osudio na smrt.

A tko ce mi onda biti mjerodavan u pitanjima savjesti,zapitala je zena koja lebdi izmedju neba i zemlje? Bit ce ti mjerodavni sveti teolozi poput sv.Alfonsa Liguorija i veliki ucitelji duhovnog zivota poput Ivana Kasijana i sluzbene izjave Katolice crkve(ako postoje za to pitanje) i odobreni katolicki katekizmi kao sto su Rimski katekizam(mozda i najbolji), Veliki katekizam sv.Pija X, ili Baltimorski katekizima koji je bio veoma popularan u SAD-u sve do Drugog vatikanskog. Katekizam Katolicke crkve,iako sluzbeno odobren,ne bih preporucio jer se u njemu mogu naci i ovakve pogresne izjave: 'Bog im moze(samoubojicama) putevima koji su samo njemu znani dati priliku spasonosnog kajanja'.


Zadnja izmjena: Bonifacije; 01 vel 2019 22:52; ukupno mijenjano 1 put/a.

Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 vel 2019 22:48 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
kopitar napisao:
KKC 2352 Pod masturbacijom treba razumjeti svojevoljno uzbuđenje spolnih organa radi postizanja spolnog užitka. "U skladu sa stalnom predajom i crkveno Učiteljstvo i moralni osjećaj vjernika masturbaciju su bez kolebanja smatrali činom koji je u sebi i teško neuredan." "Kakav god bio razlog tome, svojevoljno služenje spolnom sposobnosti izvan normalnog bračnog općenja bitno se protivi njenoj svrsi."


Dakle čin je po sebi teško neuredan.

Da li je nešto teški grijeh ili nije to ovisi o mnogo faktora...

Ja nikako ne mogu razumjeti otkuda nekima hrabrost određivati što je teški grijeh a da pri tome nema ni potrebno teološko znanje.

Između neba i zemlje ima svoga ispovjednika koji je kompetentan za njezin problem...ko ste vi da sudite i da je nazivate pogrdnim imenima...(heretička , njuejđž. ) itd.

Dakle sam Isus kaže ne sudite ...i to vam ništa ne znači.

Sam Papa kaže ko sam ja da sudim i to vam ništa ne znači.

Volio bi da na ovaj forum dođe dobar teolog da stvar dovede u red ...ovako nešto je sramota i ja nikome ne bi preporučio ovaj forum.


Nitko nikoga ne osuđuje. Pisano je:

“Pogriješi li tvoj brat, idi i pokaraj ga nasamo. Ako te posluša, stekao si brata. Ne posluša li te, uzmi sa sobom još jednoga ili dvojicu, neka na iskazu dvojice ili trojice svjedoka počiva svaka tvrdnja. Ako ni njih ne posluša, reci Crkvi. Ako pak ni Crkve ne posluša, neka ti bude kao poganin i carinik.” Mt 18, 15-17

Treba suditi ne osobu nego čin.
Osuditi i odbaciti herezu i krivovjerje. Ako se to ne učini dolazi do mlakosti i ravnodušnosti što je opet grijeh.

Razlikovanje grijeha na smrtni i mali plod je ponajprije
teološkog promišljanja, ali promišljanja koje ima duboke
biblijske temelje. Biblija, premda ne upotrebljava izričaje
"smrtni/mali" grijeh, jasno govori o različitim posljedicama
određenih grijeha. Upravo to postojanje različitih posljedica ne može biti objekt slobodnog promišljanja u moralnoj teologiji, priznavanja ili nepriznavanja, nego ta činjenica pripada istini katoličke vjere.
Ostavljajući po strani povijesni "iter" ovoga pojma i
njegova sadržaja, spominjemo samo nekoliko intervenata
crkvenog magisterija koji pretpostavljaju razlikovanje na
smrtne i male grijehe. Protiv pelagijanaca Crkva zastupa stav da svi grijesi ne oduzimaju pravednost. Naime, pelagijanci su tvrdili da sveci nemaju grijeha. Koncil u Kartagi (418) osuđuje takvu tvrdnju i naučava da i sveci, makar intenzivno žive život nadnaravne ljubavi, jesu i ostaju grešnici. Time se neizravno potvrđuje nauk Crkve o postojanju malih grešnika i malih grijeha. Tridentinski koncil naučava, protiv protestanata, da i među vjernicima mogu postojati smrtni grijesi. Izričito razlikuje smrtne grijehe, koji zaslužuju vječnu kaznu, i male grijehe koji za sobom povlače vremensku kaznu.

Teški grijeh ne bagatelizira, jer ako netko sitnice (gluposti)
proglase teškim grijehom, lako će se dogoditi da se i teški
grijeh proglasi glupošću, a citira u tom smislu sv. Alfonza de Liguorija koji doslovce kaže: "Kada ti u kuću upadne slon, opazit ćeš ga!"
Smrtni grijesi se ne čine pogreškom!


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 261 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Sljedeće

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 47 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr