IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Upozorenje da pripazim na pisanje-ukoliko si moderator,objasni mi što to loše pišem?Ukoliko nisi,vrati se pisati kilometarske copy-paste,koje nitko ne čita,osim tebe
Polako. Samo polako. Nisam moderator, nisam babaroga, nisam admin na ovom forumu, drugim riječima, nisam ništa. Ne zanima me koliko krunica dnevno moliš, koliko milodara daješ bagri i sirotinji (ako daješ) koliko griješiš, gdje i sa kime. To su ni moje stvari. Tu smo na čisto. Sad si sigurno misliš: kaj onda vragu hoćeš?! E tu smo! Mene samo zanima nauk Crkve. Ništa drugo. Samo to. Kad vidim da netko ide otvoreno protiv nauka Crkve ili zakonitih poglavara, onda reagiram. Kako?! Prvo da razotkrijem privatne mudrolije i postavim ovde ono što Crkva naučava. Ako to nije dovoljno, ako osoba i dalje ustraje u otvorenom protivljenju nauku Crkve, onda slijedi bolno iskustvo.
Ima nešto što se zove "ignoriraj lista". Mogu ti pokazati za primjer kako to izgleda, evo na današnji dan (1.2.2019.) god.;
Billy: ignoriraj lista od 16.12.2018. do 16.2.2019.
Kopitar: ignoriraj lista od 26.12.2018. do 26.3.2019.
Bonifacije: ignoriraj lista od 15.12.2018. do 15.12.2019.
Filomena: ignoriraj lista od 24.4.2013. do 24.4.2023.
Prancing Commy: ignoriraj lista od 23.1.2013. do 23.1.2063.Zato sam te upozorio. Pripazi šta pišeš da ne završiš ovde. Sad se pitaš: a zake bi završila ovde?! Evo šta je sporno u tvojem pisanju, citiram;
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Masturbiranje je grijeh koji vodi u smrt...pa i život vodi u smrt.Ja se rukovodim prema 10 Božjih zapovijedi,koje je dao Isus.Ovo je poslije nadodavano,mislim papa Grgur ili tko već.I odavno se ne zove 7 smrtnih grijeha,nago 7 glavnih grijeha,ili kako već.Tu ih imam podosta,ali ni moj ih ispovjednik ne drži za nešto strašno.Pa tko nije bio ohol,zavidan,lijen...tko ne voli dobro pojesti,sad,gdje je granica..
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Iskreno mislim da je manji grijeh poneka masturbacija(svaki će psiholog ili psihijatar reći da je korisna,a štampa je puna uputa kako to raditi,ne mislim na porno-štampu),
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Pročitah te riječi Katarine Đenovske...Eto,ona misli tako.Ipak je to 15-to stoljeće.
To je ono šta zabrinjava. Probajmo nekim redom.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Masturbiranje je grijeh koji vodi u smrt...pa i život vodi u smrt. Iskreno mislim da je manji grijeh poneka masturbacija(svaki će psiholog ili psihijatar reći da je korisna,a štampa je puna uputa kako to raditi,ne mislim na porno-štampu)
P. Je li nečistoća veliki grijeh?
O. To je preteški grijeh i vrlo odvratan pred Bogom i ljudima, zato što snizuje čovjeka na razinu životinje, vuče ga u mnoge druge grijehe i poroke, te izaziva najstrašnije kazne na ovom i na drugom svijetu.
Veliki katekizam sv. Pija X.
KKC 2352 Pod masturbacijom treba razumjeti svojevoljno uzbuđenje spolnih organa radi postizanja spolnog užitka. "U skladu sa stalnom predajom i crkveno Učiteljstvo i moralni osjećaj vjernika masturbaciju su bez kolebanja smatrali činom koji je u sebi i teško neuredan." "Kakav god bio razlog tome, svojevoljno služenje spolnom sposobnosti izvan normalnog bračnog općenja bitno se protivi njenoj svrsi."
Impurity Is A Filthy Sin
The above-mentioned calamity is indeed common to every mortal sin. But what is peculiar to this sin is that fornicators are said to sin against their own bodies, according to the words of the Apostle: Fly fornication. Every-sin that a man doth is without the body; but he that committeth fornication, sinneth against his own body. The reason is that such a one does an injury to his own body violating its sanctity. Hence St. Paul, writing to the Thessalonians, says: This is the will of God, your sanctification; that you should abstain from fornication, that every one of you should know how to possess his vessel in sanctification and honour; not in the passion of lust, like the Gentiles that know not God. The Catechism of the Council of Trent1 Kor 6,15 Ne znate li da su tijela vaša udovi Kristovi? Hoću li dakle uzeti udove Kristove i učiniti ih udovima bludničinim? Nipošto!
1 Kor 6,9 Ili zar ne znate da nepravednici neće baštiniti kraljevstva Božjega? Ne varajte se! Ni bludnici, ni idolopoklonici, ni preljubnici, ni mekoputnici, ni muškoložnici..
1 Kor 6,18 Bježite od bludnosti! Svaki grijeh koji učini čovjek, izvan tijela je, a bludnik griješi protiv svojega tijela.
Ef 5,5 Jer dobro znajte ovo: nijedan bludnik, ili bestidnik, ili pohlepnik - taj idolopoklonik - nema baštine u kraljevstvu Kristovu i Božjemu.IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Iskreno mislim da je manji grijeh poneka masturbacija(svaki će psiholog ili psihijatar reći da je korisna,a štampa je puna uputa kako to raditi,ne mislim na porno-štampu)
The traditional Catholic doctrine that masturbation constitutes a grave moral disorder is often called into doubt or expressly denied today. It is said that psychology and sociology show that it is a normal phenomenon of sexual development, especially among the young. It is stated that there is real and serious fault only in the measure that the subject deliberately indulges in solitary pleasure closed in on self ("ipsation"), because in this case the act would indeed be radically opposed to the loving communion between persons of different sex which some hold is what is principally sought in the use of the sexual faculty.
This opinion is contradictory to the teaching and pastoral practice of the Catholic Church. Whatever the force of certain arguments of a biological and philosophical nature, which have sometimes been used by theologians, in fact both the Magisterium of the Church - in the course of a constant tradition - and the moral sense of the faithful have declared without hesitation that masturbation is an intrinsically and seriously disordered act.[19] The main reason is that, whatever the motive for acting this way, the deliberate use of the sexual faculty outside normal conjugal relations essentially contradicts the finality of the faculty. For it lacks the sexual relationship called for by the moral order, namely the relationship which realizes "the full sense of mutual self-giving and human procreation in the context of true love."[20] All deliberate exercise of sexuality must be reserved to this regular relationship. Even if it cannot be proved that Scripture condemns this sin by name, the tradition of the Church has rightly understood it to be condemned in the New Testament when the latter speaks of "impurity," "unchasteness" and other vices contrary to chastity and continence.
Sociological surveys are able to show the frequency of this disorder according to the places, populations or circumstances studied. In this way facts are discovered, but facts do not constitute a criterion for judging the moral value of human acts.[21] The frequency of the phenomenon in question is certainly to be linked with man's innate weakness following original sin; but it is also to be linked with the loss of a sense of God, with the corruption of morals engendered by the commercialization of vice, with the unrestrained licentiousness of so many public entertainments and publications, as well as with the neglect of modesty, which is the guardian of chastity.
On the subject of masturbation modern psychology provides much valid and useful information for formulating a more equitable judgment on moral responsibility and for orienting pastoral action. Psychology helps one to see how the immaturity of adolescence (which can sometimes persist after that age), psychological imbalance or habit can influence behavior, diminishing the deliberate character of the act and bringing about a situation whereby subjectively there may not always be serious fault. But in general, the absence of serious responsibility must not be presumed; this would be to misunderstand people's moral capacity.
In the pastoral ministry, in order to form an adequate judgment in concrete cases, the habitual behavior of people will be considered in its totality, not only with regard to the individual's practice of charity and of justice but also with regard to the individual's care in observing the particular precepts of chastity. In particular, one will have to examine whether the individual is using the necessary means, both natural and supernatural, which Christian asceticism from its long experience recommends for overcoming the passions and progressing in virtue. SACRED CONGREGATION FOR THE DOCTRINE OF THE FAITH "PERSONA HUMANA" Kaj veliš na ovo?! Usporedi sad tvoje privatne mudrolije, mudrolije psihologa ili psihijatra i nauk Crkve.
Zato sam te upozorio: pripazi šta pišeš.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Ja se rukovodim prema 10 Božjih zapovijedi,koje je dao Isus.Ovo je poslije nadodavano,mislim papa Grgur ili tko već.I odavno se ne zove 7 smrtnih grijeha,nago 7 glavnih grijeha,ili kako već.Tu ih imam podosta,ali ni moj ih ispovjednik ne drži za nešto strašno.Pa tko nije bio ohol,zavidan,lijen...tko ne voli dobro pojesti,sad,gdje je granica..
Kakve veze ima tko je nadodao sedam smrtnih/glavnih grijeha?! Bitno je da je to nauk Crkve. Jel to papa Grgur il papa Franjo nadodao, jel to učenje staro 1500 godinica ili je to od jučer, nema baš nikakve veze.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
...ni moj ih ispovjednik ne drži za nešto strašno.
To je sad neki novi trend. Pozivat se na ispovjednika/duhovnika?!
Dujkanu je duhovnik rekao, citiram;
dujam napisao:
Meni je duhovnik rekao da se kanim ulazenja u bilokakve duhovnosti osim odlaska ned na misu. I da se samo prekrizim prije spavanja.
Kao, za duhovan život nije potrebna molitva.
KKC 2757 Molitva i kršćanski život neodvojivi su.
KKC 2744 Moliti je životna potreba.
Vjerovala ili ne, meni je duhovnik rekao da mogu napumpati tuđu ženu i da to ni baš tak strašno.
Gal 6,7 Ne varajte se: Bog se ne da izrugivati! Što tko sije, to će i žeti!Kome lažete?! Niti je ispovjednik tebi rekao šta ti je rekao, niti pa je Dujkanu rekao šta mu je rekao. Ne postoji duhovnik koji bu govorio takve bezvezarije.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Pročitah te riječi Katarine Đenovske...Eto,ona misli tako.Ipak je to 15-to stoljeće.
Kakve veze ima u kojem je stoljeću Sv. Katarina Đenovska živjela?! Bitno je šta ona piše a ne kad je živjela. Ako se smatraš katolikom, a smatraš se jer pišeš, citiram;
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Ja sebe držim za katolika,nastojim rasti u vjeri,to je jedan od razloga zbog kojeg sam na forumu...
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Da,držim da sam katolik,idem redovno u crkvu i pričešćujem se svake nedjelje.
Onda ima da prihvatiš ovo šta Sv. Katarina Đenovska piše. Ako je Crkva to prihvatila, a jest, onda ćeš i ti. Možda i nećeš, ali onda te čeka bolno iskustvo. No, postavlja se pitanje: jesi li ti katolik?! Il si new ejđovac?!
Šta Ana Bučević kaže o čistilištu?! De malo napiši nešt od nje ovde. Čega se sramiš?! Valjda i ona ima neki nauk.
Kažeš, citiram;
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Što mogu od nje usvojiti?Npr,da se koncentriram na dobro,kad sam loše volje...tako,te fore...
Takav šarlatan tebi pomaže da se koncentriraš na dobro?! Lol.
Katolik zna kome je povjerovao (usp. 2 Tim 1,12), ne trebaju mu šarlatani kao Ana Bučević. Katolik zna da ga ništa ne može rastaviti od ljubavi Kristove (usp. Rim 8,35), i zna da treba samo slušati i vršiti ono šta je Krist učio, jer samo je onda kao mudar čovjek koji gradi kuću na stijeni (usp. Mt 7,24).
Kaže ovako;
2 Kor 12,9 "Dosta ti je moja milost..."Zamisli ovo: dosta ti je moja milost. O čemu mi ovde pričamo?!
Fil 4,13 Sve mogu u Onome koji me jača!Ako ti možeš čitati bajke koje piše Ana Bučević, a ne možeš čitati ono šta piše Sv. Katarina Đenovska onda je to znak da je nešto gadno krivo krenulo.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Nauk katoličke crkve pisali su ljudi,poput tebe i mene...
Bože sačuvaj! Dej probaj zamislit na šta bi taj nauk ličio da su ga pisali ljudi poput tebe i mene?! Jeza me hvata, trnci mi idu po cijelom tijelu. Nisi ni svjesna koliko si u krivu! Nauk Crkve su pisali ljudi, da sad ne pretjerivam, rađe ću reći manje, barem deset tisuća puta duhovniji i pametniji od tebe i mene. I budi sretna zbog toga. Nemoj da te to žalosti. Nemoj se bojati nauka Crkva. On je baš kakav treba biti, sve je na svojem mjestu. Sebe se trebaš bojati. Sad me pitaš: kada se to trebam sebe bojati?! Kad počneš misliti svojom glavom. Nije još kasno. Prihvati sve šta Crkva naučava, prihvati zakonite pastire Crkve. Prihvati Sv. Augustina, Sv. Tomu, Sv. Franju Saleškog i Sv. Alfonza Liguorija. Svi redom crkveni naučitelji. Njih treba prihvati ako se već smatraš katolikom, a smatraš se, više puta si se tako izjasnila. Prihvati ono šta piše Sv. Katarina Đenovska i Romano Guardini. Okani se šarlatana kao što su Krešimir Mišak i Bruno Gröning.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
...i zamisli,koliko bi ljubimaca prošlo kroz npr.moj vječni život,za 500 god.zaboravila bi ih pola...kako volim prirodu i životinje,sađenje voćaka i povrća,u toliko dugom zemaljskom životu sve bi izgubilo smisao...a u kojoj bi se dobi postalo besmrtnim?Jer,pojam baka,djed,sin,kćer,unuk,izgubili bi svaki smisao nakon nekoliko naraštaja..
Zanimljivo da Barbra Streisand u pjesmi "Woman in Love" kaže, citiram;
With you eternally mine,
In love there is,
No measure of time.Koliko mi je poznato, ženska ni teolog, još manje filozof, a gle koliko bolje razumije pojam "vječnosti" od npr. tebe. Isus u svetom pismu tako lijepo kaže definiciju vječnosti, citiram;
Iv 10,10 Ja dođoh da život imaju, u izobilju da ga imaju.Zamisli ovo! Kakva briljantina definicija vječnosti. Iz ove rečenice možeš vidit koliko si na krivom tragu.
p.s. Pripazi što pišeš.