www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 16 tra 2024 23:42

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 197 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Sljedeće
Autor Poruka
PostPostano: 30 lip 2014 17:56 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 16 vel 2011 19:03
Postovi: 484
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
Ja ne bi riskirao ako nisam siguran da je teski,pa se tako
znalo desiti da ne uzimam pricest a mogao sam.

Ja sam kada sam se obratio isao dugo svaki dan na misu,sad
kada se sjetim da se nisam pricescivao ne znam bili izdrzao a i
misa mi nije potpuna bez pricesti.

Zasto onda teski grjeh ima 3 uvjeta da bi to bio a ne laki?
Zar ovisnost ne ponistava uvjet.Ili nesto drugo?

Istina ne znam obracenike ili one koji recimo duze
vjeruju da imaju toliki problem ali ni nikoga od njih ni
ne znam toliko dobro da bi mi netko rekao.
Ali znam mnoge koji ne vjeruju i imaju taj problem,ali
njima to nije problem zapravo.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 30 lip 2014 21:07 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 16 lip 2014 22:48
Postovi: 1297
Lokacija: juzno od mjest gdje sjevera nema
Podijelio: 152 zahvala
Zahvaljeno je: 76 zahvala
Ga-bri-el napisao:
sluga napisao:
Onda smatram da je molitva,misa,pricest,Bozja milost potrebna.
Sam si napisao da si 10 god molio,netko je se tek obratio
pa hoce prestati on nema toliku ili skoro nista molitve za to.


Kartuzijanac koji je postavio ovu temu je trubio da se obratio, da sve shvaca...itd itsl.... ali je uporno manicno ocekivao da mu neka nagrada padne s neba zato jer je on uspio da se ne samozadovoljava nekoliko dana. Na kraju je totalno krahnuo, tu je neke ljude izvrijedjao... nema ga vise uglavnom.

Htjedoh rec da je to obracenje kod ljudi dosta upitno. Nije se covjek obratio kada odluci pocet ic u crkvu i kad nauci neku osnovnu teoriju..... Covjek se obrati onda kada shvati u kakvom je grijehu bio, kad se zgadi nad samim sobom i kad se istinski pokaje za to sto je uradio. Ako to nije bilo, dzabe mu sve drugo.

slažem se.govorim iz perspektive potpunog obracnika.a slugo bitno je da te grijehe više neradim,i idem u crkvu i k Kristu jer mi daje snagu da ih neradim..


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 30 lip 2014 21:21 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 10 lip 2008 20:55
Postovi: 3438
Lokacija: Santa Fe (New Mexico)
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 72 zahvala
Ga-bri-el napisao:
Moze i ateista bit u celibatu ako zeli i vidi smisao.

Ga-bri-el napisao:
Ok ali sto onda sa pripadnicima drugih religija koji takodjer zive u celibatu?? Ako je nasa religija jedina istinita, uz ciju milost hindusi i muslimani zive u cistoci??


Jedna od Janzenističkih zabluda osuđenih od strane Katoličke Crkve glasi;


DS 2429 Izvan Crkve se ne podjeljuje nikakva milost.


A jedna od dogmi Katoličke Crkve glasi;


God gives all innocent unbelievers (infideles negativi) suffienct grace to achieve eternal salvation. (Sent. Certa.) Ludwig Ott "Fundamentals of Catholic Dogma"


Već iz ovog možeš vidit da krivo razmišljaš. Bog daje milost svim ljudima.


Here, too, our beloved sons and venerable brothers, it is again necessary to mention and censure a very grave error entrapping some Catholics who believe that it is possible to arrive at eternal salvation although living in error and alienated from the true faith and Catholic unity. Such belief is certainly opposed to Catholic teaching. There are, of course, those who are struggling with invincible ignorance about our most holy religion. Sincerely observing the natural law and its precepts inscribed by God on all hearts and ready to obey God, they live honest lives and are able to attain eternal life by the efficacious virtue of divine light and grace. Because God knows, searches and clearly understands the minds, hearts, thoughts, and nature of all, his supreme kindness and clemency do not permit anyone at all who is not guilty of deliberate sin to suffer eternal punishments. Pio IX "Quanto conficiamur moerore"


KKC 1257 Bog je spasenje vezao uz sakrament krsta, ali on sam nije vezan svojim sakramentima.



Također, ne manje bitno;


Christ did not die for the predestined only. (De fide.) Christ died not for the Faithful only, but for all mankind without exception. (Sent. fidei proxima.)


Enciklika "Redemptor Hominis" Sv. Ivana Pavla II., i Pastoralna konstitucija o Crkvi u suvremenom svijetu "Gaudium et spes" doslovno kažu, citiram;


...utjelovljenjem [se] Sin Božžji na neki način sjedinio sa svakim čovjekom.



Ne zatvarajući oči pred nesrećom tolikog mnoštva, 'koje boravi u sjeni smrtnoj', mi ipak držimo, sa svetim Irenejem, da Sin, od početka i pod svakim nebom, više ili manje jasno svakom stvorenju objavljuje Oca i da on može biti 'spasenjem onima koji su rođeni izvan Puta.' Vjerujemo sa svetim Ciprijanom, svetim Hilarijein i svetim Ambrozijem, da božansko Sunce Pravde sve obasjava i sja svima. Sa svetim Ivanom Krizostomom ispovijedamo da je milost posvuda raširena i kako nijednu dušu ne izuzima od svojih poticaja. S Origenom, svetim Jeronimom i svetim Ćirilom Aleksandrijskim odbijamo reći da se ijedan čovjek rađa bez Krista'. Naposljetku, sa svetim Augustinom, ipak najstrožim od svih crkvenih otaca, rado držimo da je božanska dobrostivost vazda bila na djelu među svima narodima te da su i sami pogani imali svoje skrivene svece' i svoje proroke. Unatoč razlikama tumačenja pojedinosti i bez obzira na stupanj praktičnog optimizma i pesimizma, kojima svatko naginje prema svojoj ćudi, iskustvu ili teološkim naklonostima, danas se općenito priznaje, prema tim poticajima crkvenih otaca i načelima svetog Tome Akvinskoga, da je božanska milost univerzalna i da konkretno sredstvo vlastita spasenja - u punom smislu te riječi- ne nedostaje nikojoj duši dobre volje. Nema nijednog čovjeka, nijednog "nevjernika" čije nadnaravno obraćenje Bogu ne bi bilo moguće već od početka njegova razumnog života. Henri de Lubac "Katoličanstvo"


Nevidljiva prisutnost Logosa svuda je raširena... Po njemu je sve pod utjecajem otkupiteljske ekonomije, a Sin je Božji znakom križa obilježio svaku stvar... Sv. Irenej "Adversus Haereses"

Ono pak mistično Sunce pravde izašlo je svima, svima je došlo, trpjelo je za sve.. Sv. Ambrozije "In psalm"

Krist je takva moć da je, premda nevidljiv svojim božanstvom, prisutan svakom čovjeku i raširen cijelim svijetom.. Origen "In Joannem", t. 6, n. 15

Gospodin naš Isus Krist... preuzeo je brigu za sav ljudski rod i nikad nije prestao, u svako doba, da privodi sve ljude obdržavanju božanskog zakona. Sv. Paschasius Radbert "In Mat., 1. 9, c. 20"

Nitko nije isključen iz milosti pa je mio Bogu svatko, i u svakome narodu, tko se boji Boga i obdržava pravednost.. Hugo iz Svetog Viktora "Explanatio in cant"




Ga-bri-el napisao:
Ti vjerujes da bi bez Isusa pao, a ja vjerujem da Isus ima druge vaznije zadatke. Ta borba traje dok god covjek ima seksualnu moc i za nju nije potrbno nista osim istrajnosti ii cvrstog uvjerenja.

Ga-bri-el napisao:
Meni nema smisla da i ja i dalje molim Boga za to da ostanem u cistoci jer to danas ovisi prvenstveno o meni.



DS 1551 Kan. 1. Tko kaže da se čovjek može opravdati pred Bogom svojim djelima koja se čine snagom ljudske naravi ili prema učenju Zakona, bez Božje milosti po Kristu Isusu, neka bude kažnjen anatemom [usp. *1521].

DS 384 Kan. 14. "Nijedan bijednik neće biti oslobođen nikakve bijede, osim ako ga ne predusretne Božje milosrđe", kao što kaže Psalmista: "Brzo neka nas predusretne tvoje milosrđe, Gospodine" [Ps 79,8]; i ono: "Bože moj, neka me predusretne njegovo milosrđe" [Ps 59,11].

DS 386 Kan. 16. "Nitko neka se ne hvali onim što se čini da ima, kao da nije primio, i neka ne misli da je primio zato jer se izvana pojavila poruka da bude pročitana, ili jer je izrečena (riječ) da bude čuvena. Jer kao što kaže Apostol: 'Ako je opravdanje po Zakonu, onda je Krist uzalud umro' [Gal 2,21]; 'na visinu uzađe vodeći sužnje, dade dare ljudima' [usp. Ef 4,8; usp. Ps 68,19]. Odatle ima, tko god ima; tko god pak tvrdi da nema odatle, ili uistinu nema, ili 'će se uzeti i ono što ima' [Mt 25,29] .

DS 390 Kan. 20. "Čovjek ne može (učiniti) ništa dobra bez Boga. Bog radi u čovjeku dobro koje ne radi čovjek; čovjek pak ne radi ništa dobra, a da Bog ne daje da to čini čovjek".


For every salutary act internal supernatural grace of God (gratia elevans) is absolutely necessary. (De fide.) Ludwig Ott "Fundamentals of Catholic Dogma"

The justified person is not able for his whole life long to avoid all sins, even venial sins, without the special privilege of the grace of God. (De fide.) Ludwig Ott "Fundamentals of Catholic Dogma"


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 srp 2014 03:46 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 16 vel 2011 19:03
Postovi: 484
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
beni napisao:

Sve se kao nešto loše mora gledati,raditi.U tom trenutku samo bi se trebalo zamisliti,kako na to gleda dragi Bog.Sa takvim odgovornim pristupom prema njemu,vječnoj ljubavi.Uvelike bi se smanjio broj padova i broj grešnika na tom području.


Oprosti nisam te razumio,barem mislim.
Puno sam toga preletio nekoncetrirano,napisao nesto vec napisano ili bubnuo.
Ali odlucio sam malo vise pazit i opet nisam siguran za ovo.

Hoces reci da pred pad ili prije treba pomisliti kako Bog gleda na taj grijeh?
prikazati si kako ne valja,zamoliti Boga da uvidis i da ti pomogne?

Prva mi je recenica ne jasna isto.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 srp 2014 08:39 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 28 kol 2009 11:42
Postovi: 1552
Lokacija: Zagreb
Podijelio: 12 zahvala
Zahvaljeno je: 62 zahvala
Ga-bri-el napisao:

Ok ali sto onda sa pripadnicima drugih religija koji takodjer zive u celibatu?? Ako je nasa religija jedina istinita, uz ciju milost hindusi i muslimani zive u cistoci??


Da se vratimo na tvoje pitanje, pa ajmo od početka da dobiješ kontekst:

Ovo su ti bitne dogme o stvaranju koje naglašavaju da su naši praroditelji stvoreni u stanju izvorne pravednosti, svojim grijehom unose istočni grijeh u cijeli ljudski rod. Obrati pozornost na broj 94. koja je de fide, a ne sent certa, postoji razlika između tog dvoje. Dakle kaže da duše koje napuste ovaj život u istočnom grijehu je isključena iz blaženog gledanja Boga.


"86. Adam received sanctifying grace not merely for himself, but for all his posterity. (Sent. certa.)
87. Our first parents in paradise sinned grievously through transgression of the Divine probationary commandment. (De fide.)
88. Through the sin our first parents lost sanctifying grace and provoked the anger and the indignation of God. (De fide.)
89. Our first parents became subject to death and to the dominion of the Devil. (De fide.) D788.
90. Adam's sin is transmitted to his posterity, not by imitation, but by descent. (De fide.)
91. Original Sin consists in the deprivation of grace caused by the free act of sin committed by the head of the race. (Sent. communis.)
92. Original sin is transmitted by natural generation. (De fide.)
93. In the state of original sin man is deprived of sanctifying grace and all that this implies, as well as of the preternatural gifts of integrity. (De fide in regard to Sanctifying Grace and the Donum Immortalitatus. D788 et seq.)
94. Souls who depart this life in the state of original sin are excluded from the Beatific Vision of God. (De fide.)
"

Ludwig Ott "Fundamentals of Catholic Dogma"

Ako se sjećaš broja 94, oni koji umru u stanju istočnog grijeha su po toj dogmi izgubljeni.

E sad ajmo točno na tvoje pitanje kako mogu pripadnici lažnih religija činiti dobra djela, iliti živjeti u celibatu???

Pazi šta kažu dogme : "178. For the performance of a morally good action Sanctifying Grace is not required. (De fide.)
179. The Grace of faith is not necessary for the performance of a morally good action. (Sent. certa.)
180. Actual Grace is not necessary for the performance of a morally good action. (Sent. certa.)
"

Mislim da ti je sve jasno, sve jasno piše, dakle ako neko čini neke dobre stvari ne znači da ima posvečujuću milost, čak ni milost vjere, interesantno.

Ajmo sad još dalje o Crkvi šta kaže :" 248. The members of the Church are those who have validly received the Sacrament of Baptism and who are not separated from the unity of the confession of the Faith, and from the unity of the lawful communion of the Church. (Sent. certa.)
249. Membership of the Church is necessary for all men for salvation. (De fide.)
."

Dakle članstvo u Crkvi je nužno za spasenje, a član Crkve je onaj koji je valjano primio krštenje, kaže dogma, ne ja, ne neka baba s placa, ne neki internetski naučitelji već Crkva. Zašto je bitno krštenje jer briše istočni grijeh a bez brisanja istočnog grijeha kaže dogma da smo isključeni iz Božje blizine.

Dakle dogma o krštenju:"295. Baptism by water (Baptismus fluminis) is, since the promulgation of the Gospel, necessary for all men without exception, for salvation. (De fide.)."

Eto suma sumarum svi smo naslijedili istočni grijeh, on se briše krštenjem te dobivamo milost bez koje smo isključeni od Božje blizine te postajemo članovi Crkve.
Neka dobra djela je moguće činiti bez milosti vjere i posvečujuće milosti, ali nije moguće postići spasenje.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 srp 2014 10:04 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 16 vel 2011 19:03
Postovi: 484
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
Bas sam htjeo rec da citiranje ima dobru vrijednost za
dokazati nesto,zato sto ta citirana osoba ima autoritet.
Lakse je iznjeti misljenje.

Ali sad vidim da se moze i manipulirati.

Jedino ako sam krivo shvatio da tvrdis da izvan crkve nema spasenja?


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 srp 2014 10:42 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 03 vel 2014 12:22
Postovi: 199
Lokacija: Sjever
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 18 zahvala
johnny 5 napisao:
Da se vratimo na tvoje pitanje, pa ajmo od početka da dobiješ kontekst:


Izvini, ali nisam ja malo dijete da mi ti u svojstvu tete u vrticu citas pravila ponasanja. Znam to ocemu ti pises ali mi ovdje ne govorimo o spasenju, nego o milosti s kojom covjek nadilazi grijehe.

Ja tvrdim da kada jednom covjek dobije milost i shvati svoj grijeh, ta je prica zavrsena. Dalje je sve na samom covjeku da se nosi s napastima koje normalno svi imamo cijeli zivot, a ne na Bogu da opet daje vec danu milost. Ako covjek nakon dane mu miosti opet padne, tada mu je i grijeh mnogostruko veci. Bolje mu je i da nije primio milost prvi put.

Sluga vjeruje da bi on bez Isusa pao, a ja vjerujem da je naokon sto sam dobio milost i vidio gdje me vodi grijeh, sve na meni. Jer, opet ponavljam, milost vec imam.

Ako je to hereza, ok. Prihvacam da sam heretik ali nemam losu namjeru.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 srp 2014 13:08 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 09 tra 2009 20:57
Postovi: 2401
Podijelio: 5 zahvala
Zahvaljeno je: 68 zahvala
Ga-bri-el napisao:
johnny 5 napisao:
Da se vratimo na tvoje pitanje, pa ajmo od početka da dobiješ kontekst:


Izvini, ali nisam ja malo dijete da mi ti u svojstvu tete u vrticu citas pravila ponasanja. Znam to ocemu ti pises ali mi ovdje ne govorimo o spasenju, nego o milosti s kojom covjek nadilazi grijehe.

Ja tvrdim da kada jednom covjek dobije milost i shvati svoj grijeh, ta je prica zavrsena. Dalje je sve na samom covjeku da se nosi s napastima koje normalno svi imamo cijeli zivot, a ne na Bogu da opet daje vec danu milost. Ako covjek nakon dane mu miosti opet padne, tada mu je i grijeh mnogostruko veci. Bolje mu je i da nije primio milost prvi put.

Sluga vjeruje da bi on bez Isusa pao, a ja vjerujem da je naokon sto sam dobio milost i vidio gdje me vodi grijeh, sve na meni. Jer, opet ponavljam, milost vec imam.

Ako je to hereza, ok. Prihvacam da sam heretik ali nemam losu namjeru.


A što je milost?? Je li milost krštenje i brisanje istočnoga grijeha?? Je li milost Ispovijed??
Što sa zadnjim dijelom Očenaša, kada molimo Boga da nas izbavi od zloga?? Treba li moliti taj dio uopće i ima li smisla, poslije milosti spoznavanja grijeha?? Ne razumijem!! Milim da ne kužiš dobro stvar!! Dok je god čovjek živ, treba milosti Božje, da može koračati u vječnost, sam ne može niti dana izdržati!!
I kako reče Dante : "Put u pakao je popločen dobrim namjerama"!!


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 srp 2014 15:17 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 16 vel 2011 19:03
Postovi: 484
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
Dobro Gabriel,moze se dobiti milost i prestati.
Ali sta kada poslije dodju napasti,zar ti ne treba opet
milost ili pomoc da ih prevladas?
Ja mislim da meni treba,zato i kazem da bih pao bez Isusove milosti.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 01 srp 2014 15:40 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 03 vel 2014 12:22
Postovi: 199
Lokacija: Sjever
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 18 zahvala
Normalno je da treba molit Ocenas svakodnevno jer nam se svakodnevno svasta desava ali kada nam se udijeli milost i nadidjemo grijeh, onda dalje trebamo sami na sebi radit, trenirat i razvijat svoju krepost. Zato nas i Bog pusta u nemilost ovog svijeta da bi se trenirali. Osim Bozje milosti, postoji i dio nase odgovornosti koji nije zanemariv.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 197 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Sljedeće

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 21 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr