www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 19 kol 2025 04:36

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 1383 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 139  Sljedeće
Autor Poruka
 Naslov:
PostPostano: 12 kol 2009 15:48 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 05 srp 2009 15:29
Postovi: 2003
Lokacija: Slavonija
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 1 zahvala
:b101: Stvarno Naggar, da te nema trebalo bi te izmisliti! :b112:
Ili možda "klonirati" :idea: ... :lol:


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 13 kol 2009 07:35 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 02 stu 2008 20:12
Postovi: 1091
Lokacija: Na putu ka domovini
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 3 zahvala
Mt 18,21-19,1

Tada pristupi k Isusu Petar i reče: "Gospodine, koliko puta da oprostim bratu svomu ako se ogriješi o mene? Do sedam puta?" Kaže mu Isus: "Ne kažem ti do sedam puta, nego do sedamdeset puta sedam. Stoga je kraljevstvo nebesko kao kad kralj odluči urediti račune sa slugama. Kad započe obračunavati, dovedoše mu jednoga koji mu dugovaše deset tisuća talenata. Kako nije imao odakle vratiti, zapovjedi gospodar da se proda on, žena mu i djeca i sve što ima te se podmiri dug. Nato sluga padne ničice preda nj govoreći: 'Strpljenja imaj sa mnom, i sve ću ti vratiti.' Gospodar se smilova tomu sluzi, otpusti ga i dug mu oprosti. A kad taj isti sluga izađe, naiđe na jednoga svoga druga koji mu dugovaše sto denara. Uhvati ga i stane ga daviti govoreći: 'Vrati što si dužan!' Drug padne preda nj i stane ga zaklinjati: 'Strpljenja imaj sa mnom i vratit ću ti.' Ali on ne htjede, nego ode i baci ga u tamnicu dok mu ne vrati duga. Kad njegovi drugovi vidješe što se dogodilo, silno ražalošćeni odoše i sve to dojaviše gospodaru. Tada ga gospodar dozva i reče mu: 'Slugo opaki, sav sam ti onaj dug oprostio jer si me zamolio. Nije li trebalo da se i ti smiluješ svome drugu, kao što sam se i ja tebi smilovao?' I gospodar ga, rasrđen, preda mučiteljima dok mu ne vrati svega duga. Tako će i Otac moj nebeski učiniti s vama ako svatko od srca ne oprosti svomu bratu." Kad Isus završi ove besjede, ode iz Galileje i dođe u judejski kraj s onu stranu Jordana.

Što mi želiš reći, Gospodine?

Želiš li nekog čovjeka promijeniti, popraviti, pomoći mu da se izliječi, tada mu najprije oprosti. Time ga stavljaš u Božje ruke i tada ga Bog liječi, ozdravlja, popravlja i vraća natrag iscijeljenoga. Želiš li da te Bog učini boljim, znaj oprostiti samom sebi. Želiš li da Bog vječno bude tvoj prijatelj, tada znaj prihvatiti sve ono što ti on nudi u životu, makar ti se to čini neprihvatljivim. Oprosti Bogu što te ne pita hoćeš li samo dobro ili ćeš primiti i ono naoko bolno. Opraštanje, drugim riječima, donosi čovjeku svemoć Božju. To nebo silazi na zemlju. To kraljevstvo Božje ulazi u naša područja i ostvaruje ono za čim vape naše čežnje. Opraštajući zapravo liječimo sebe i druge, popravljamo sebe i društvo. Zato se čitav pakao urotio protiv mogućnosti da opraštamo. Zato nas na sve načine uvjerava da se treba osvećivati, a ne opraštati. Zato navodi na masakriranje, ubijanje i čini sve da bi ljudi mrzili, a ne opraštali.
Oprostiti znači sačuvati sebe od zla, mržnje, Zloga, od samorazaranja i vlastitog pakla. Oprostiti znači ostati zdrav, ne dopustiti da te neprijatelj i duhovno uništi, kao osobu, znači omogućiti pravdi da ti vrati ono što ti je razoreno, da ti izliječi ranu koju ti je uvreda nanijela, da počinitelj zla bude primjereno kažnjen i da opet možeš mirno živjeti. Opraštanje je vjerovanje u dobro, a nevjerovanje da se mržnjom može uništiti mržnja, nevjerovanje da se uvredom može ukloniti uvreda, da se bolešću može spasiti zdravlje. Pravda nije u tome da se za zapaljenu kuću neprijatelju osvetnički zapali njegova kuća, nego u tome da ga se prisili da ti on napravi ili plati novu kuću. Nepraštanje je paljenje neprijateljeve kuće, tako da obojica postajete beskućnici. Opraštanjem dajemo slobodu Bogu u sebi da on za nas sve čini. Oproštenjem ujedno neprijatelju vežemo ruke da nam više ne može činiti zlo. Opraštanje je najveća osveta neprijatelju. Oprostiti nekome jest uzeti najjače oružje protiv njega, a to je sam Bog.
Zlo, mržnju i grijeh se može ubiti samo opraštanjem. Jedino oružje da ubijemo svoga najgoreg neprijatelja, a to je mržnja, nečovještvo,zloća, grijeh, jest da si međusobno opraštamo.
Samo se opraštanjem prima oproštenje, samo se dajući dobiva, samo odijelo koje si darovao i tebe će ugrijati. Komadić kruha kojega si dao drugima i tebe će nahraniti, zrak kojega prepuštaš drugima i tebi će napuniti pluća, radost koju si pružio i tebe će obradovati.To je temeljni zakon života. Najgori su neprijatelji čovječanstva osveta i nepraštanje. Najveći zločinac je onaj koji neće oprostiti i koji ne želi primiti ruku koja mu oprašta. Neprijatelji čovječanstva su samo oni koji se osvećuju, koji mrze čovjeka, koji žele voditi rat protiv njega, koji mu ne vjeruju i koji mu ne praštaju. Zlo je jače od nas. Napasnik nas je pobijedio na početku, u rano jutro ljudske povijesti. On će pobjeđivati do kraja, ako se ne okrenemo jedni k drugima, ako se ne prepoznamo kao braća i ne počnemo se voljeti. Zli može biti pobijeđen jedino ako mi počnemo opraštati jedni drugima. Krivicu sa svoje savjesti možemo sprati ako se pomirimo.
Tomislav Ivančić


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 13 kol 2009 07:59 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 10 stu 2007 22:52
Postovi: 175
Lokacija: zagreb
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Divno je ovo sročeno ali što kad druga strana ne prihvaća nikakvo praštanje ni dobro već samo prigovara ,optužuje i uništava sve čega se dotakne ,a znamo da je zli lukav i da se prikriva a ja imam upravo direkznu borbu sa zlim koji je tako lukav i obavijen velom tajni i prepredenosti laži i svakog zla i grijeha .
No hvala Gospodinu što mi daje prihvaćati sve nedaće i muke ,ta i ja sam grešnica ,no Krv Kristova jača je od svega i vjerujem da su odbrjane minute zlu koje me gazi već 34 godine ,no kroz to sam puno naučila ,ojačala i upoznala Božju ljubav i snagu .
Aleluja!


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 14 kol 2009 06:55 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 02 stu 2008 20:12
Postovi: 1091
Lokacija: Na putu ka domovini
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 3 zahvala
Mt 19,3-12

Pristupe Isusu tada farizeji pa, da ga iskušaju, kažu: "Je li dopušteno otpustiti ženu s kojega god razloga?" On odgovori: "Zar niste čitali: Stvoritelj od početka muško i žensko stvori ih i reče: Stoga će čovjek ostaviti oca i majku da prione uza svoju ženu; i dvoje njih bit će jedno tijelo? Tako više nisu dvoje, nego jedno tijelo. Što, dakle, Bog združi, čovjek neka ne rastavlja." Kažu mu: "Zašto onda Mojsije zapovjedi dati otpusno pismo i - otpustiti?" Odgovori im: "Zbog tvrdoće srca vašega dopusti vam Mojsije otpustiti žene, ali od početka ne bijaše tako. A ja vam kažem: Tko otpusti svoju ženu - osim zbog bludništva - pa se oženi drugom, čini preljub." Kažu mu učenici: "Ako je tako između muža i žene, bolje je ne ženiti se." A on im reče: "Ne shvaćaju toga svi, nego samo oni kojima je dano. Doista, ima za ženidbu nesposobnih koji se takvi iz utrobe materine rodiše. Ima nesposobnih koje ljudi onesposobiše. A ima nesposobnih koji sami sebe onesposobiše poradi kraljevstva nebeskoga. Tko može shvatiti, neka shvati."

Što mi želiš reći, Gospodine?

Obitelj je jedina društvena institucija čiji je direktni stvoritelj Bog. Ni jedan oblik zajedničkog života ili života u zajednici nije i ne mora biti božanska institucija. Jedino je obitelj i kasnije Crkva od Boga utemeljena institucija zajedničkog života. Obitelj je tako temeljna zajednica da je baš kao takva odraz tro–osobnog Boga koji nam se u povijesti objavio. To otajstvo Božje tro–osobnosti čak i kao vjernici teško možemo razumjeti ali snagom vjere možemo prihvatiti da je naš Bog jedan jedincat, ali ipak u tri osobe: Otac, Sin i Duh Sveti. Uistinu tajna vjere. Ipak je prihvaćamo i ispovijedamo. I sada slijedimo dalje naše razmišljanje na temelju objave iz koje je posve jasno da je Bog stvorio čovjeka kao obitelj. U knjizi Postanka čitamo da je Bog stvorio čovjeka, ali ga je stvorio kao muško i žensko i dao mu nalog da napuči zemlju i da je podvrgne sebi. Tako je obitelj – otac, majka, dijete – po svojoj naravi ”hodajuća slika Božja” na zemlji. Ako čovjek teži, što je naravno, prema svome originalu, onda je posve jasno da je jedina vrhovna norma u obitelji ljubav i sloga koja obitelj čini sretnom. Nikakve stvari i nikakvi drugačiji odnosi ne mogu obitelj učiniti sretnom osim istinske ljubavi i jedinstva. Ljubav i jedinstvo su do te mjere ideal da se zapravo po obitelji kao svojoj slici u svijetu i sada očituje sam Bog. To je razlog da je brak i obitelj u Novom zavjetu Isus obdario sakramentalnim dostojanstvom. Dakle, obitelj nije samo živa ”hodajuća” slika Božja, nego je u kršćanskom braku ona i ”svetište”, to jest događaj milosnog susreta osoba jer je sakramentalnost braka i posvećenost obiteljskog života izvor spasenja. Po tom sakramentu očituje se prisutnost Isusa Krista i postaje novi znak odnosa kao što to piše apostol Pavao Galaćanima: ”Između muža i žene kao Krista i Crkve”. Prema tome, u Novom zavjetu dolazimo do još jedne nove stvarnosti – obitelj, utemeljena na sakramentu braka, zapravo je ”Crkva u malom” to jest osnovna ćelija Crkve. A Crkva je mjesto i z n ak spasenja. Obitelj ne samo što je božanska ustanova nego je i sredstvo spasenja. Iz kršćanske teologije je jasno da je obitelj jedna od najsvetijih stvarnosti i nedodirljivo mjesto svetosti. I stoga Crkva kao zajednica i mi kao vjernici ne možemo se odreći ove istine a da ne postanemo izdajice svoje vjere. Stoga vrlo svjesno ispovijedamo da je obitelj savršeno Božje djelo i da je svaka obitelj pozvana da to savršenstvo živi u milosnom zajedništvu ljubavi i sloge.
Sada, gledajući stvarnost oko sebe, moramo priznati s velikim žaljenjem da u velikom postotku kod bračnih drugova i članova obitelji svijest o uzvišenom dostojanstvu i svetosti obitelji više ne postoji, a još manje je ona prisutna u praksi, ne samo općenito nego i kod velikog dijela kršćana.
Temeljna je zabluda misliti da su brak i obitelj čisto ljudska institucija. Bračno zajedništvo i vjernost, a onda i ljubav, herojski su čini ljudskoga duha i teško je vjerovati da bi se mogli živjeti bez Božje pomoći. Stoga tvrdim da svi uspjeli i pravi brakovi, pa i oni izvan kršćanstva, sigurno su Božje djelo jer bračno zajedništvo, vjernost, ljubav i sloga su herojski čini kreposti. Suvremena obitelj, dakle, prvo zaboravlja svoje božansko porijeklo i zaboravlja svoje veliko dostojanstvo. Ta zaboravljivost porijekla i ne življenje vlastitog dostojanstva rađa katastrofalnim posljedicama. Zamislite činjenicu da otac u obitelji nije svjestan svoga očinstva koje mu je podario Bog, koji se u Objavi i sam nazvao Ocem, i da se ”funkcija” oca svede samo na čovjeka koji je ”zadužen” zarađivati kruh. Kakva li zablude da se muž i otac, glavar obitelji, poistovjeti s radnikom i samo radnikom kojemu je jedina dužnost osigurati kruh. S druge strane majka – ”čuvarica ognjišta” u svoj svojoj ”emancipaciji” zaboravlja svoje majčinsko dostojanstvo – da je ona uistinu ljubavlju i nježnošću svetinja i čuvarica obiteljskog ognjišta po kojima su i djeca i muž u trajnom ozračju topline i svjetlosti. Žena u obitelji je iznad svega i po svemu ponajprije majka. Kada se to dostojanstvo zaboravi i taj poziv zanemari, nastaje prvi nesporazum u odnosu muž–žena, otac–majka i njih dvoje više nisu u stvarnosti jedno (iako sakramentalno jedinstvo u biti kida samo smrt!), nego su u najboljem slučaju ”dvije tračnice” istog kolosijeka. Ako se zajedništvo muža i žene ne živi u milosnom ozračju, onda postoji velika opasnost da se i tračnice raziđu te ”vlak” njihovog zajedničkog života stane. Dakle, prvi, kako Vi kažete ”sukobi” nastaju na razini muž–žena. Oni bi trebali svoje zajedništvo živjeti u dnevnom prisjećanju da su pozvani na jedinstvo i da je njihov život samo onda znak ako je očito svima u obitelji da su njih dvoje jedno. To se ne može bez milosti i to se ne može bez svijesti da kao muž i žena imaju zadaću biti svjedoci on e ljubavi kojom Krist ljubi Crkvu. Znam da ovo djeluje idealistički ali je istina i to neoboriva. Kako god je teška, ipak je ostvariva jer Bog pred čovjeka ne bi stavio ovakve zahtjeve ako bi oni bili neostvarivi. S druge strane, takvo zajedništvo može se ostvariti samo uz uvjet da muž i žena jedno drugo poštuju kao najveću vrednotu. Čini mi se da je u tom glavna problematika. Naime, danas se muž i žena ne poštuju a nepoštovanje je najbolje tlo na kojem ljubav umire te nastaju sukobi. Ti sukobi bivaju očiti i zagorčavaju njihov život do te mjere da na kraju gube osjećaj odgovornosti prema ostalim članovima obitelji, a to su djeca koja postaju žrtve njihove ne–ljubavi. Posljedica toga je manjak adekvatnog odgoja djece koja onda rađa i nepoštivanjem djece prema roditeljima.
Sada bih podsjetio na četvrtu Božju zapovijed. Zamislite kako je Bog kao vrhovne norme cijele ekonomije spasenja sve sažeo u deset rečenica. Koliko je bremenit sadržaj tih deset rečenica, a jedna od njih, za koju je vezana zemaljska sreća i sam život glasi: ”Poštuj oca i majku da dugo živiš i dobro ti bude na zemlji.” Ne može biti ni duga života ni ”dobroga” na zemlji tamo gdje ne postoji poštivanje roditelja. Često znam govoriti mladima da je pitanje ljubavi prema roditeljima jedino dokaziva samo onda ako postoji poštovanje. Poštovanje je povezano sa štovanjem i poslušnošću. Sa suradnjom i brigom. Sa odricanjem i žrtvom. Nikad roditeljima, makar položili za njih svoj život, ne možemo vratiti ono što smo primili a to je: dar života. I zato ni jedan razlog na svijetu ne postoji da netko ne poštuje svoga oca ili majku, bez obzira kakvi su, jer poštivanje nije utemeljeno na kvaliteti roditelja – kakav je on – nego na činjenici da je roditelj. Sukobi na razini roditelji – djeca nastaju zato što ne postoji osnovni uvjet sloge, a to je poštivanje.
Iz ovoga što sam rekao očito je da je obitelj božanska ustanova prvoga reda. I zato đavao najviše napada obitelj jer kada se ona razara, razara se temeljna stanica ne samo ljudskoga društva nego i Crkve. Od grijeha naših praroditelja pa sve do naših dana đavolska napast najviše se okomila upravo na instituciju braka i obitelji. Jer, to zna i đavao, ako je ta institucija načeta, načeta je Crkva, načeto je društvo i poremećeni su zdravi ljudski odnosi.
Dr Andrija Kopilović, svećenik


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 14 kol 2009 21:05 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 10 lip 2008 20:55
Postovi: 3439
Lokacija: Santa Fe (New Mexico)
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 72 zahvala
Maria napisao:
Pazi da ne zaboraviš Gospodina koji te izveo iz zemlje egipatske, iz kuće ropstva. ( Mt 17, 14-20)

Samo mala ispravka u vezi ovoga :)

Nije ( Mt 17, 14-20) nego je Pnz 6,12

Dakle; Pnz 6,12 Pazi da ne zaboraviš Jahvu koji te izveo iz zemlje egipatske, iz kuće ropstva.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 15 kol 2009 06:05 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 02 stu 2008 20:12
Postovi: 1091
Lokacija: Na putu ka domovini
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 3 zahvala
Lk 1,39-56

Tih dana usta Marija i pohiti u Gorje, u grad Judin. Uđe u Zaharijinu kuću i pozdravi Elizabetu. Čim Elizabeta začu Marijin pozdrav, zaigra joj čedo u utrobi. I napuni se Elizabeta Duha Svetoga i povika iz svega glasa: "Blagoslovljena ti među ženama i blagoslovljen plod utrobe tvoje! Ta otkuda meni da mi dođe majka Gospodina mojega? Gledaj samo! Tek što mi do ušiju doprije glas pozdrava tvojega, zaigra mi od radosti čedo u utrobi. Blažena ti što povjerova da će se ispuniti što ti je rečeno od Gospodina!"

Tada Marija reče:
"Veliča duša moja Gospodina,
klikće duh moj u Bogu,
mome Spasitelju,
što pogleda na neznatnost službenice svoje:
odsad će me, evo, svi naraštaji
zvati blaženom.
Jer velika mi djela učini Svesilni,
sveto je ime njegovo!
Od koljena do koljena dobrota je njegova
nad onima što se njega boje.
Iskaza snagu mišice svoje,
rasprši oholice umišljene.
Silne zbaci s prijestolja,
a uzvisi neznatne.
Gladne napuni dobrima,
a bogate otpusti prazne.
Prihvati Izraela, slugu svoga,
kako obeća ocima našim:
spomenuti se dobrote svoje
prema Abrahamu i potomstvu njegovu
dovijeka."

Marija osta s Elizabetom oko tri mjeseca, a onda se vrati kući.

Što mi želiš reći, Gospodine?

Pod obranu se tvoju utječemo sveta Bogorodice
Ne odbij nam molbe u potrebama našim
Nego nas od svih pogibli uvijek oslobodi
Djevice slavna i blagoslovljena
Gospođo naša, posrednice naša, zagovornice naša
Sa svojim nas Sinom pomiri
Svojemu nas Sinu preporuči
Svojemu nas Sinu izruči!


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 16 kol 2009 21:41 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 21 pro 2007 09:22
Postovi: 8104
Lokacija: münchen
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 1 zahvala
Razmišljanje i molitva za ovaj tjedan:

Koliko samo imamo poteškoća da se odupremo stvarnosti naše samoće. Puštamo glazbu da svira u pozadini, a mobiteli i slušalice su poput pupkovine koja nas drži podalje od odvratna osjećaja samoće. Grad je pun ljudi koji razgovaraju koristeći telefon kako bi imali kakav-takav osjećaj zajedništva. Pascal je jednom rekao: "Jedini razlog čovjekove nesretnosti jest taj da ne zna kako bi u tišini ostao u svojoj sobi."
Kada je Isus provodio cijeli dan s mnoštvom, polažući ruke na bolesnike, razgovarajući s njima, osjećao je nužnu potrebu da bude sam i moli. Na obroncima ga je Duh Sveti povezivao s Ocem. Isti Duh prebiva i u nama, kao što to sv. Pavao opisuje u Rim 8,26: "Tako i Duh potpomaže našu nemoć. Doista ne znamo što molimo kako valja, ali se sam Duh za nas zauzima neizrecivim uzdasima."


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 16 kol 2009 21:45 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 21 pro 2007 09:22
Postovi: 8104
Lokacija: münchen
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 1 zahvala
visnja napisao:
Razmišljanje i molitva za ovaj tjedan:

Koliko samo imamo poteškoća da se odupremo stvarnosti naše samoće. Puštamo glazbu da svira u pozadini, a mobiteli i slušalice su poput pupkovine koja nas drži podalje od odvratna osjećaja samoće. Grad je pun ljudi koji razgovaraju koristeći telefon kako bi imali kakav-takav osjećaj zajedništva. Pascal je jednom rekao: "Jedini razlog čovjekove nesretnosti jest taj da ne zna kako bi u tišini ostao u svojoj sobi."
Kada je Isus provodio cijeli dan s mnoštvom, polažući ruke na bolesnike, razgovarajući s njima, osjećao je nužnu potrebu da bude sam i moli. Na obroncima ga je Duh Sveti povezivao s Ocem. Isti Duh prebiva i u nama, kao što to sv. Pavao opisuje u Rim 8,26: "Tako i Duh potpomaže našu nemoć. Doista ne znamo što molimo kako valja, ali se sam Duh za nas zauzima neizrecivim uzdasima."


Gospodine, postao si čovjekom da bi razgovarao sa mnom;
hodao si ovom zemljom i radio; podnosio si vrućinu i hladnoću.
Vrijeme koje si proveo na zemlji bilo je ispunjeno brigom za ljude.
Liječio si bolesne, uskrisivao mrtve; a ono najvažnije - spasio si me od smrti.

Iv 6,51-58

Reče im Isus: "Ja sam kruh živi koji je s neba sišao. Tko bude jeo od ovoga kruha, živjet će uvijeke. Kruh koji ću ja dati tijelo je moje - za život svijeta." Židovi se nato među sobom prepirahu: "Kako nam ovaj može dati tijelo svoje za jelo?" Reče im stoga Isus: "Zaista, zaista, kažem vam: ako ne jedete tijela Sina Čovječjega i ne pijete krvi njegove, nemate života u sebi! Tko blaguje tijelo moje i pije krv moju, ima život vječni; i ja ću ga uskrisiti u posljednji dan. Tijelo je moje jelo istinsko, krv je moja piće istinsko. Tko jede moje tijelo i pije moju krv, u meni ostaje i ja u njemu. Kao što je mene poslao živi Otac i ja živim po Ocu, tako i onaj koji mene blaguje živjet će po meni. Ovo je kruh koji je s neba sišao, ne kao onaj koji jedoše očevi i pomriješe. Tko jede ovaj kruh, živjet će uvijeke."
Što mi želiš reći, Gospodine?

Nekoliko misli o današnjem odlomku iz Svetog Pisma:

* Ono što primamo u malu komadiću kruha i gutljaju vina u euharistiji Isusov je dar života. To je sudjelovanje u Božjemu životu. U krhkosti kruha i vina leži snažna hrana: plod Božjega stvaranja i rad čovječjih ruku. To je dar Boga koji je postao jedan od nas, dar ljubavi povezan sa žrtvom. Ako smo se izložili za drugoga u manjoj ili većoj mjeri, ili suosjećali s drugim u nevolji, ili se smijali i radovali, držali nekoga za ruku, ili samo slušali i onda kada nije bilo odgovora, razumjet ćemo vrijednost i kvalitetu toga dara. Bog nam je po euharistiji bliz u stvorenjima, a u Isusu prepoznajemo Boga koji nam je blizu. Papa Benedikt piše: "Mi moramo ponovno otkriti Boga, ne bilo kojega boga, nego Boga koji ima ljudsko lice jer kada gledamo Isusa Krista mi vidimo Boga."


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 17 kol 2009 06:56 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 02 stu 2008 20:12
Postovi: 1091
Lokacija: Na putu ka domovini
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 3 zahvala
Mt 19,16-22

I gle, pristupi netko Isusu i reče: "Učitelju, koje mi je dobro činiti da imam život vječni?" A on mu reče: "Što me pitaš o dobrome? Jedan je samo dobar! Ali ako hoćeš u život ući, čuvaj zapovijedi." Upita ga: "Koje?" A Isus reče: Ne ubij! Ne čini preljuba! Ne ukradi! Ne svjedoči lažno! Poštuj oca i majku! I ljubi svoga bližnjega kao sebe samoga!" Kaže mu mladić: "Sve sam to čuvao. Što mi još nedostaje?" Reče mu Isus: "Hoćeš li biti savršen, idi, prodaj što imaš i podaj siromasima pa ćeš imati blago na nebu. A onda dođi i idi za mnom." Na tu riječ ode mladić žalostan jer imaše velik imetak.

Što mi želiš reći, Gospodine?

Što vrijedi čovjeku da stekne sva bogatsva ovoga svijeta, a na kraju izgubi svoj život?


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 18 kol 2009 06:56 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 02 stu 2008 20:12
Postovi: 1091
Lokacija: Na putu ka domovini
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 3 zahvala
Mt 19,23-30

A Isus reče svojim učenicima: "Zaista, kažem vas, teško će bogataš u kraljevstvo nebesko. Ponovno vam velim: Lakše je devi kroz uši iglene nego bogatašu u kraljevstvo Božje." Čuvši to, učenici se silno snebivahu govoreći: "Tko se onda može spasiti?" A Isus upre u njih pogled pa im reče: "Ljudima je to nemoguće, ali Bogu je sve moguće." Tada Petar prihvati pa upita: "Evo, mi sve ostavismo i pođosmo za tobom. Što ćemo za to dobiti?" Reče im Isus: "Zaista, kažem vam, vi koji pođoste za mnom, o preporodu, kad Sin Čovječji sjedne na prijestolje svoje slave, i vi ćete sjediti na dvanaest prijestolja i suditi dvanaest plemena Izraelovih. I tko god ostavi kuće, ili braću, ili sestre, ili oca, ili majku, ili ženu, ili djecu, ili polja poradi imena mojega, stostruko će primiti i život vječni baštiniti. A mnogi prvi bit će posljednji, i posljednji prvi."

Što mi želiš reći, Gospodine?

Iglene uši su prolaz kroz jeruzalemske zidine u stari grad. Napravljen je tako da bi spriječio ulazak deva, a trgovce držao unutra. Narod bi uživao u Isusovu govoru na spomenutomu mjestu znajući da je na lak način rekao nešto što je teško. Bogatstvo nas može udaljiti od Boga. U svjetlu jučerašnjega pitanja i mi se možemo pitati kakav je to teret koji nas sprječava da uđemo u slobodu djece Božje: ljubav prema bogatstvu, komotnost, da pamtimo zlo ili oholost jer želimo imati kontrolu nad svojim malim svijetom!?


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 1383 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 139  Sljedeće

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr