www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 08 ožu 2021 10:46

Vrijeme na UTC [LJV]

Započni novu temu Odgovori  [ 857 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 82, 83, 84, 85, 86  Sljedeće
Autor Poruka
 Naslov: Re: Čistoća
PostPostano: 08 vel 2021 16:55 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova

Podijelio: 27 zahvala
Zahvaljeno je: 40 zahvala
Vjeroispovjest: katolik
A zašto forsiraš? Papa Benedikt je rekao, najjači primjer psudokršćanstva. Crkva ju ne priznaje. Zašto si navalio?

Vrh
Citiraj  
PostPostano: 09 vel 2021 08:20 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova

Podijelio: 31 zahvala
Zahvaljeno je: 25 zahvala
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
A zašto forsiraš? Papa Benedikt je rekao, najjači primjer psudokršćanstva. Crkva ju ne priznaje. Zašto si navalio?

Gdje je rekao da je baš NAJJAČI primjer pseudokršćanstva?
Po čemu??

Svoje Preljubljene Zaručnice
amen

Vrh
Citiraj  
PostPostano: 09 vel 2021 10:37 
Odsutan

Podijelio: 152 zahvala
Zahvaljeno je: 74 zahvala
Hrvoje Hrki napisao:

Po čemu??

Ne preskaci pitanja Hrki. Pitala te zasto

Dokolica je lijenost prošlih vremena, a vožnja biciklom po gradu bez odredišta duboki izraz egoizma. Poduzetnička klima uništila je u čovjeku, na koncu, ono najprofinjenije, osjećaj da ima vremena – i da ne gubi vrijeme ako u danom trenutku ne radi ništa…

Vrh
Citiraj  
PostPostano: 09 vel 2021 12:36 
Odsutan

Hrvoje Hrki napisao:

Po čemu??

Supporters of Valtorta argue that, according to canon law, the Roman Pontiff has full power over the whole Church, hence the initial approval given by Pope Pius XII effectively nullified any subsequent ruling by the Holy Office, including the Holy Office's action under his own reign and its later condemnation of the work and placing it on the Index, even with the approval of Pope John XXIII, in 1960.

In 1963, Pope Paul VI succeeded John XXIII and, under his reign, the Holy Office, with its name changed to Sacred Congregation for the Doctrine of the Faith, abolished the Index altogether in 1965. Valtorta's followers argue that this in effect nullified the condemnation of 1959, since the Index no longer existed after 1965. Others consider the abolition of the Index as not reversing the Church's opinion of the work. In 1960, the Holy Office condemned the work, as well as placing it on the Index;[15] and Cardinal Joseph Ratzinger (later Pope Benedict XVI) acting as head of the Congregation in 1985 wrote that "the Index retains its moral force despite its dissolution." Valtorta supporters point to the fact that at different times the list of forbidden books included writings by Jean-Paul Sartre, Voltaire, Jean-Jacques Rousseau, David Hume, René Descartes, Francis Bacon, John Milton, and Blaise Pascal, among others, while other authors (such as Karl Marx or Adolf Hitler) were never put on the Index.[19][20][21]

Canadian distributor of Valtorta's works, Leo A. Brodeur, has argued that, at the moment, the official position of the Catholic Church with respect to the book is less than clear. While he admitted that the "notes for the guidance of the faithful" that Cardinal Ratzinger mentioned as still valid in his letter to Bishop Boland were severe condemnations, he saw in the request that a disclaimer of supernatural origin be inserted in the volumes an implicit permission to publish them if accompanied by that disclaimer. The implicit permission, if this is what it was, has not been availed of either in Italian or in English, and Brodeur himself refused to accept that the content of the book is not of supernatural origin.[22]

Earlier, the Italian publisher Emilio Pisani commented on Cardinal Ratzinger's letter to Cardinal Siri, which recalled that the Index Librorum Prohibitorum, in which the book was included, still maintained its moral force, and for that reason it was inopportune to circulate and recommend the book, which had been condemned in order to neutralize the damage it could bring to the more unprepared faithful. Pisani declared that the last words, "the more unprepared faithful" –in the original text, "i fedeli più sprovveduti" (the more unwary faithful)– mean that only the more unprepared faithful are excluded from using the book.[23]

The Poem of the Man-God has also drawn criticism from a variety of theologians and skeptics who claim internal inconsistencies,[24] friction with the Holy See,[25] and theological errors of the Biblical account of the Gospel and Catholic dogma.[26]

Regarding the issue of internal consistency and correspondence with the Gospels, Valtorta supporters say that, ever since Saint Augustine of Hippo addressed the Augustinian hypothesis (that the Gospel of Mark used the Gospel of Matthew as a source and that the Gospel of Luke used both Matthew and Mark) in the 5th century, religious scholars have been debating issues regarding the order of composition of the Gospels, at times with no clear resolution. Such debates still take place among experts even on issues regarding the Church canons and the canonical Gospels themselves.[27][28] Valtorta supporters say that The Poem of the Man-God seems to provide solutions to some synoptic debates such as those regarding Luke 22:66[29] and Matthew 26:57[30] on the Trial of Jesus by providing simple explanations that resolve the conflicts. Valtorta's explanation that the illegality of a night trial made it necessary to hold a legal one in the morning was propounded by others since at least the time of André Marie Jean Jacques Dupin (1783-1865).[31][32] According to Valtorta publisher, Emilio Pisani, scripture scholar Gabriele Allegra expressed his support for The Poem of the Man-God and its correspondence with the Gospel.[33] Allegra is said to have written: "I hold that the work of Valtorta demands a supernatural origin. I think that it is the product of one or more charisma and that it should be studied in the light of the doctrine of charisma."[34]

In 1972, another book by Maria Valtorta was published. The Book of Azariah, as it is called, is a series of "lessons" that she presented as dictated to her by her guardian angel Azariah. Each took as its starting point one of 58 Masses in the pre-1970 Roman Missal.

In 1994, Fr. Mitch Pacwa, S.J., wrote a sharp criticism identifying numerous theological and historical errors. He said, "The best that can be said for The Poem of the Man-God is that it is a bad novel. This was summed up in the L'Osservatore Romano headline, which called the book 'A Badly Fictionalized Life of Jesus.' At worst, Poem's impact is more serious. Though many people claim that Poem helps their faith or their return to reading Scripture, they are still being disobedient to the Church's decisions regarding the reading of Poem. How can such disregard for Church authority and wisdom be a help in renewing the Church in these difficult times?"

Vrh
Citiraj  
PostPostano: 09 vel 2021 14:27 
Odsutan

Podijelio: 5 zahvala
Zahvaljeno je: 15 zahvala
Vjeroispovjest: katolicka
Vidi ovo. Hrki ju pita da mu kaze gdje je to Ratzinger rekao da su spisi Valtorte primjer pseudokrscanstva a ona mu citira tekst na engleskom gdje Ratzinger samo kaze da Indeks zadrzava svoju moralnu snagu.

Ali treba ipak reci da Ratzinger u knjizi 'Uvod u krscanstvo' potpuno pogresno tumaci clanak Vjerovanja 'sasao nad pakao'. Za mene je vise to pseudokrscanstvo. Valtorta barem savrseno tocno opisuje Isusov silazak u limb. A nije ni cudo jer su u limbu svete duse cekale dolazak Spasitelja. A buduci da on ne vjeruje da covjek ima besmrtnu dusu nije ni mogao tocno izreci tu istinu vjere nego ju je potpuno iskrivio. A mozda mu zato Valtorta i nije 'legla' jer se u njezinim objavama na bezbroj mjesta i to potpuno izravno i jasno izrazava katolicko vjerovanje u besmrtnost duse.

Vrh
Citiraj  
PostPostano: 09 vel 2021 14:56 
Odsutan

Bonifacije napisao:
Vidi ovo. Hrki ju pita da mu kaze gdje je to Ratzinger rekao da su spisi Valtorte primjer pseudokrscanstva a ona mu citira tekst na engleskom gdje Ratzinger samo kaze da Indeks zadrzava svoju moralnu snagu.

Ali treba ipak reci da Ratzinger u knjizi 'Uvod u krscanstvo' potpuno pogresno tumaci clanak Vjerovanja 'sasao nad pakao'. Za mene je vise to pseudokrscanstvo. Valtorta barem savrseno tocno opisuje Isusov silazak u limb. A nije ni cudo jer su u limbu svete duse cekale dolazak Spasitelja. A buduci da on ne vjeruje da covjek ima besmrtnu dusu nije ni mogao tocno izreci tu istinu vjere nego ju je potpuno iskrivio. A mozda mu zato Valtorta i nije 'legla' jer se u njezinim objavama na bezbroj mjesta i to potpuno izravno i jasno izrazava katolicko vjerovanje u besmrtnost duse.

Psuudoznastveno ponašanje je kard. Rtzingera kada je prije 10 g. :shock: ukinio limb!
Kao to više ne treba...čemu to?
On sa zemlje običan smrtnik zna da li lima ima ili nema?
A vidioci , mistici KC su uvijek u nekoj velikoj sumnji...oni vidie ono što im Bog pokazuje,a li uvijek su sumnjivi
Uvijek im se mikroskopski secira svaka riječ i traži teološka greška!
Ono teologija se svim silama bori da ugasi svako viđenje i da svako odugovlači s priznanjem
Kao da ta čuda i mistilka ne ide u prilog vjeri, nego ide u prilog liberala, masonerije, ateizma!
Da čovjek ne povjeruje!
Nije bilo nijednog ozbiljnijeg Božjeg ukazanja ili ukazanja BDMarija a da se nisu povlačile ozbiljne sumnje i kontorvertze!
Čovjek se pita za koga te kurije rade??
Za širenje vjere sigurno ne

amen

Vrh
Citiraj  
PostPostano: 09 vel 2021 14:58 
Odsutan

Bonifacije napisao:

Baš sam je htio pitati da mi da točnu rečenicu gdje to Ratz kaže da je valtorta NAJVEĆA PSEUDOZN. XY...TI me preduhitri :D

amen

Vrh
Citiraj  
PostPostano: 09 vel 2021 15:20 
Odsutan

Podijelio: 152 zahvala
Zahvaljeno je: 74 zahvala
Hrki de da te pitam. Jel ti imas, u krvnom ili nekom drugom svojstvu , ikakve veze sa srbima? De bufi posten brate pa iskreno odgovori..

Dokolica je lijenost prošlih vremena, a vožnja biciklom po gradu bez odredišta duboki izraz egoizma. Poduzetnička klima uništila je u čovjeku, na koncu, ono najprofinjenije, osjećaj da ima vremena – i da ne gubi vrijeme ako u danom trenutku ne radi ništa…

Vrh
Citiraj  
PostPostano: 09 vel 2021 16:33 
Odsutan

Podijelio: 5 zahvala
Zahvaljeno je: 15 zahvala
Vjeroispovjest: katolicka
To je pitanje jako bitno za temu o kojoj raspravljamo.

Vrh
Citiraj  
PostPostano: 09 vel 2021 16:54 
Odsutan

Hrvoje Hrki napisao:
Bonifacije napisao:

Psuudoznastveno ponašanje je kard. Rtzingera kada je prije 10 g. :shock: ukinio limb!
Kao to više ne treba...čemu to?
On sa zemlje običan smrtnik zna da li lima ima ili nema?
A vidioci , mistici KC su uvijek u nekoj velikoj sumnji...oni vidie ono što im Bog pokazuje,a li uvijek su sumnjivi
Uvijek im se mikroskopski secira svaka riječ i traži teološka greška!
Ono teologija se svim silama bori da ugasi svako viđenje i da svako odugovlači s priznanjem
Kao da ta čuda i mistilka ne ide u prilog vjeri, nego ide u prilog liberala, masonerije, ateizma!
Da čovjek ne povjeruje!
Nije bilo nijednog ozbiljnijeg Božjeg ukazanja ili ukazanja BDMarija a da se nisu povlačile ozbiljne sumnje i kontorvertze!
Čovjek se pita za koga te kurije rade??
Za širenje vjere sigurno ne

Hrki, izgubilo se i ono tračka svjetla što sam vidjela u tebi.
Ti si u klanu mlohavicija.
Znači, nazadni ljudi koji vjeruju u Boga sa sijedom bradom koji s neba pušta gromove i šiba griješnike.
U svakojake vidjelice, limb, dakle, kao što su neki ostali u komunizmu, vi ostadoste u arhaičnim pričama.
Vasule, Valtorte, Berthe, to je vaša Biblija. A moj je Novi Zavjet.
Pa kad se sjetim da sam ti išla objašnjavati nelogičnost probadanja kroz ruku.
A di si ti od toga.
Ti si u limbu.
O mlohaviciju neću, njega uništili demoni seksa, to je teža patologija.
Nema se smisla s vama prepirati, ne slijedite nauk Crkve, vi ste neka sekta.

Vrh
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 857 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 82, 83, 84, 85, 86  Sljedeće

Vrijeme na UTC [LJV]