www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 29 ožu 2024 06:46

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 1 post ] 
Autor Poruka
 Naslov: Ela
PostPostano: 20 sij 2009 21:55 
Odsutan
Novoregistrirani korisnik

Pridružen: 27 vel 2007 15:21
Postovi: 6
Lokacija: Mostar(Hercegovina)
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
No evo i ja da napisem kako me je Gospodin dotakao,mada evo brisem prvu recenicu deset puta do sad. :)
Ja sam Ela,studentica sam (na pedagoskom fakultetu u Mostaru) kao i svatko od vas potjecem iz katolcke obitelji.Citav zivot idem u crkvu (od malih nogu) uvijek sam voljela moliti Boga,a baka mi je takva uvijek kad bi ona molila krunicu i ja bi snjom. Zivjela sam jako sretno sve do 93.god.
Tad je rat krenuo i ucinio svoje ,mnogo boli i patnje.Inace rodena sam u Travniku (srednja bosna -Lasvanska dolina) naravno zbog rata morali smo napustiti dom. Otisli smo u striceva jedno vrijeme zivjeti ,tata naravno i stric bili su po terenima gjde bi ih slalo. Mislili smo da cemo se vratiti kuci al nismo ima li gdje da se vratimo jer je vec bilo spaljeno.