www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 22 stu 2017 06:11

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 76 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Poruka
PostPostano: 10 ruj 2013 22:57 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik
Avatar korisnika

Pridružen: 14 vel 2013 09:36
Postovi: 68
Lokacija: Zagreb
Podijelio: 8 zahvala
Zahvaljeno je: 12 zahvala
Vjeroispovjest: Katolik
Status: U braku
Nisam baš puno čitao njezine knjige. Jednom davno sam nešto malo pročitao i činilo mi se vrlo zanimljivim, posebno s koliko detalja su opisani pojedini događaji iz evanđelja. Ipak na temelju toga ne mogu dati neki svoj sud o njenim djelima. Neki je hvale, dok su drugi oprezni.
Malo sam tražio po netu pa sam tako naletio na jedan zanimljiv komentar na Bitno.net forumu (člana s nickom Bob Rock):
1. Glavna zamjerka Spjevu jest prikaz Isusovog lika, ljudskih osobina koje dovode u pitanje njegovu božansku narav i u tome je osnovna proturječnost naspram Evanđelja. Isus u Spjevu nije Bog koji je postao čovjekom radi našeg spasenja, već čovjek koji postaje Bogom.
2. Osobina uočljiva i kod Isusa i kod Marije, a koja govori u prilog lošeg fikcijskog prikaza, jest njihova brbljavost koja odskače od evanđeoske jednostavnosti, poniznosti i mudrosti krotko sažetih u malo riječi. Dugi Isusovi i Marijini govori primjer su isprazne konverzacije, a takvi tekstovi nisu sadržaj sličnih nadahnutih spisa vidjelaca koje je Crkva prihvatila kao vrijedne pažnje.
3. U Spjevu postoje i neka posve individualistička biblijska i teološka tumačenja. Kao primjer, u biblijskom izvještaju o prvom padu Adama i Eve tumači se kako je njihov prvi grijeh bio spolne naravi, a ne, kako je uobičajeno tumačenje, grijeh neposluha i oholosti prema Bogu.
4. Blaženu Djevicu naziva se u Valtortinom djelu „drugorođenom od Oca“ koja je u crkvenoj hijerarhiji „druga do Petra“, što je oboje neispravno.
5. Još jedan razlog bio je presudan za kritiku KC prema ovom djelu: njegovo prvo izdanje plod je neposlušnosti prema autoritetu Crkve. Svećenik koji je prvi dao tiskati ovo djelo učinio je to nakon i usprkos zabrani koju su izrekli odgovorni teolozi.


Ne znam koliko su točne ove kritike, ali su svakako zanimljive za daljnju diskusiju.

Što se tiče Vassule Rayden koju je spomenuo Naggar, o njoj je Crkva, odnosno kongregacija za nauk vjere, dala svoj svoj sud koji nije pozitivan (cijelovito mišljenje može se vidjeti ovdje)

_________________
Hvaljen i slavljen budi Isuse !


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 10 ruj 2013 23:27 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 12 pro 2012 02:54
Postovi: 10
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Vjeroispovjest: Rimokatolik
Status: U braku
Na http://www.catholicplanet.com katoličkog teologa Ronald L. Conte Jr.-a, kojemu je uža specijalnost eshatologija i prijevod Biblije, postoji lista privatnih objava koje on dugo proučavajući svrstava u lažne ili istinite, naravno on se ograđuje i naglašava da je to isključivo njegovo mišljenje i da postoji vjerojatnost da je kod neke privatne objave pogriješio.
Nemogu sad naći tekst gdje detaljno objašnjava koji su mu kriteriji za analiziranje privatnih objava (mislim da je u nekom topicu na http://www.catholicplanet.net/forum/index.php ), ali uglavnom vrlo detaljno objašnjava svoje stavove pozivajući se na Bibliju i nauk Katoličke crkve.
Valtorta i Vasullu je smjestio pod lažne.
evo link za listu:http://www.catholicplanet.com/apparitions/index.htm i Ronaldov osvrt na Valtortu:
http://www.catholicplanet.com/apparitions/false10.htm
evo još osvrta na Valtortin "THE POEM OF THE MAN-GOD"
http://www.ewtn.com/library/scriptur/valtorta.txt

Ronaldov Osvrt na Vasullu: http://www.catholicplanet.com/apparitions/false13.htm
Za Vasullu još vrijedi preporuka Kongregacij za nauk vjere iz 1996.
http://www.catholicplanet.com/apparitions/pdf/Vassula-Ryden-Clarification.pdf
http://www.catholicplanet.com/apparitions/pdf/Vassula-Ryden-Notification.pdf


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 10 ruj 2013 23:45 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova
Avatar korisnika

Pridružen: 19 kol 2012 21:39
Postovi: 146
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Vjeroispovjest: Rimokatolik
Status: Solo
Jedan od ovih se poziva na Emmerich objave i vodi paralele nesuglasja i Medjugorja za kojeg se Fortea ne izjašnjava. Moguće i zbog "kolegijalnosti".
No negdje sam također naišao da je upravo iz Međugorja rečeno za potvrdu Valtortine autentičnosti. Nemam link na to...No, to je tak sve "rekla kazala na internetzu" svak svog konja hvali dok piše za tastaturom.

Ali biti će zanimljivo, još ako Vicka nadoda treću verziju koja će isto mirisati teolozima...zapravo pao bih u smijeh u početku i bilo bi mi donekle "zabavno" u početku radi histerije


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 11 ruj 2013 00:25 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 12 pro 2012 02:54
Postovi: 10
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Vjeroispovjest: Rimokatolik
Status: U braku
Ildefonz napisao:
Jedan od ovih se poziva na Emmerich objave i vodi paralele nesuglasja i Medjugorja za kojeg se Fortea ne izjašnjava. Moguće i zbog "kolegijalnosti".
No negdje sam također naišao da je upravo iz Međugorja rečeno za potvrdu Valtortine autentičnosti. Nemam link na to...No, to je tak sve "rekla kazala na internetzu" svak svog konja hvali dok piše za tastaturom.

Ali biti će zanimljivo, još ako Vicka nadoda treću verziju koja će isto mirisati teolozima...zapravo pao bih u smijeh u početku i bilo bi mi donekle "zabavno" u početku radi histerije




Did Mary(Gospa) at Medjugorje approve of The Poem of the Man-God?

One of the visionaries, Marija Pavlovic, asked Mary about the Poem of the Man-God on behalf of a particular person (a Franciscan friar named Franjo). The question was, “Is this book true?” Mary said in reply only these words: “You can read it.”
Such a statement does not connotate approval. The question was a 'yes' or 'no' question, yet Mary did not answer with 'yes' or 'no.' She did not want to say whether it was true or false. Mary has a particular role to fulfill at Medjugorje. She cannot intervene in every question of the faith. She cannot usurp the role of the Holy See and of the Bishops. For this reason, she did not express approval or disapproval of the Poem.
Her comment has often been interpreted to mean that anyone may read it. However, she was asked this question by one visionary on behalf of one particular person (a religious brother). The primary meaning of her words, then, is that he, the religious brother may read it. The question was his question, so the answer is primarily his answer. And he, being a religious brother, could then judge for himself its contents.
One might infer a secondary meaning from her answer: that other persons who are responsible for teaching and leading the faithful may read it to decide for themselves. However, the conclusion that everyone may read it is not correct.

Google prijevod:

Je li Marija(Gospa) u Međugorju odobrila " Pjesma o čovjeku-Bogu?
Jedan od vidjelaca, Marija Pavlović, pitala je Mariju o "pjesma o čovjeku-Bogu" u ime određene osobe (franjevački redovnik po imenu Franjo). Pitanje je, da li je "ova knjiga istinita" Marija je rekla u odgovoru samo ove riječi: "Možete ga pročitati." Takva izjava ne označavati odobrenje. Pitanje je bilo tipa 'da' ili 'ne' , ali Marija nije odgovorila s "da" ili "ne". Nije htjela reći je li istina ili laž. Marija ima posebnu ulogu ispuniti u Međugorju. Ona ne može intervenirati u svakom pitanju vjere. Ona se ne može uzurpirati ulogu Svete Stolice i od biskupa. Iz tog razloga, nije izrazila odobravanje ili neodobravanje o " pjesmi". Njezin komentar se često tumači u smislu da svatko može pročitati (Pjesmu o bogočovjeku). Međutim,Mariji je to pitanje bilo postavljeno od strane vidioca u ime jedne određene osobe (franjevac).Stoga je primarno značenje Marijinih riječi,ustvari odgovor tom franjevcu na konkretno pitanje. Pitanje je njegovo pitanje, pa je stoga odgovor prije svega odgovor njemu . I on je, kao vjerska brata, onda bi mogao suditi za sebe njen sadržaj. Moglo bi se zaključiti i sekundarno značenje od njezin odgovor: da druge osobe koje su odgovorne za učenje i vodstvo vjernika mogu ga pročitati i odlučiti za sebe. Međutim, zaključak da svatko može pročitati nije točan.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 11 ruj 2013 06:46 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova
Avatar korisnika

Pridružen: 05 tra 2013 15:41
Postovi: 819
Lokacija: Sljeme
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 10 zahvala
Vjeroispovjest: Catholicus
Status: U braku
Slazem se sa tobom Tomatino... kazem ovo; puno je texta koji se cini vrlo privlacan i ugodan za citanje, 99 posto godi uhu krscana pa 1 posto lazi lakse proguta.. :?
Siromastvo i mistika srednjeg vijeka dala je mnogo svetaca i istine..
Pa samo kad ovu pjesmu procitamo..koliko je u njoj sadrzano vjere i spoznaje i objave..
Ne treba mi valtorta ni vassula :lol:

KLANJAM TI SE SMJERNO

Klanjam ti se smjerno, tajni Bože naš,
što pod prilikama tim se sakrivaš,
srce ti se moje cijelo predaje,
jer dok promatra te, svijest mu prestaje.


Vid i opip, okus varaju se tu,
al' za čvrstu vjeru dosta je što čuh.
Vjerujem u svemu Kristu Bogu svom,
istine nad ovom nema istinom.


Samo Bog na križu bješe oku skrit,
ovdje je i čovjek tajnom obavit.
Vjerujem u oba, oba priznajem,
S razbojnikom isto skrušen vapijem.



Rana kao Toma ja ti ne vidim,
ipak Bogom svojim priznajem te s njim.
Daj da vjera moja uvijek življe sja,
da se ufam u te, da te ljubim ja.


Uspomeno smrti Spasa premilog,
živi kruše što si život puka svog.
Daj da sveđ od tebe i moj živi duh,
Dokraj žića budi najslađi mu kruh.

_________________
Amicus certus in re incerta cernitur.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 17 ruj 2017 21:23 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova
Avatar korisnika

Pridružen: 05 tra 2013 15:41
Postovi: 819
Lokacija: Sljeme
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 10 zahvala
Vjeroispovjest: Catholicus
Status: U braku
Tomatino napisao:
Nisam baš puno čitao njezine knjige. Jednom davno sam nešto malo pročitao i činilo mi se vrlo zanimljivim, posebno s koliko detalja su opisani pojedini događaji iz evanđelja. Ipak na temelju toga ne mogu dati neki svoj sud o njenim djelima. Neki je hvale, dok su drugi oprezni.
Malo sam tražio po netu pa sam tako naletio na jedan zanimljiv komentar na Bitno.net forumu (člana s nickom Bob Rock):
1. Glavna zamjerka Spjevu jest prikaz Isusovog lika, ljudskih osobina koje dovode u pitanje njegovu božansku narav i u tome je osnovna proturječnost naspram Evanđelja. Isus u Spjevu nije Bog koji je postao čovjekom radi našeg spasenja, već čovjek koji postaje Bogom.
2. Osobina uočljiva i kod Isusa i kod Marije, a koja govori u prilog lošeg fikcijskog prikaza, jest njihova brbljavost koja odskače od evanđeoske jednostavnosti, poniznosti i mudrosti krotko sažetih u malo riječi. Dugi Isusovi i Marijini govori primjer su isprazne konverzacije, a takvi tekstovi nisu sadržaj sličnih nadahnutih spisa vidjelaca koje je Crkva prihvatila kao vrijedne pažnje.
3. U Spjevu postoje i neka posve individualistička biblijska i teološka tumačenja. Kao primjer, u biblijskom izvještaju o prvom padu Adama i Eve tumači se kako je njihov prvi grijeh bio spolne naravi, a ne, kako je uobičajeno tumačenje, grijeh neposluha i oholosti prema Bogu.
4. Blaženu Djevicu naziva se u Valtortinom djelu „drugorođenom od Oca“ koja je u crkvenoj hijerarhiji „druga do Petra“, što je oboje neispravno.
5. Još jedan razlog bio je presudan za kritiku KC prema ovom djelu: njegovo prvo izdanje plod je neposlušnosti prema autoritetu Crkve. Svećenik koji je prvi dao tiskati ovo djelo učinio je to nakon i usprkos zabrani koju su izrekli odgovorni teolozi.


Ne znam koliko su točne ove kritike, ali su svakako zanimljive za daljnju diskusiju.

Što se tiče Vassule Rayden koju je spomenuo Naggar, o njoj je Crkva, odnosno kongregacija za nauk vjere, dala svoj svoj sud koji nije pozitivan (cijelovito mišljenje može se vidjeti ovdje)


Postoje i knjige .. Ne znam što reći.
Autori poput nje uvijek imaju one koji vjeruju u to što piše i oni drugi koji ne, ili su skeptični.

_________________
Amicus certus in re incerta cernitur.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 76 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr