www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 28 ožu 2024 22:55

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 314 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 32  Sljedeće
Autor Poruka
PostPostano: 20 vel 2018 15:04 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 22 ruj 2014 20:58
Postovi: 86
Podijelio: 1 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
dujam napisao:
On je rekao sto misli. Ne znam zasto ti je problem to prihvatit?


Zašto je tebi teško prihvatiti da je njegov opći stav o zaljubljenosti takav da je smatra Božjim darom, a da je u videu možda govorio o onom aspektu kad zaljubljenost postaje loša, ili o „zaljubljenosti kao neobuzdanoj strasti“?

"Sve one neodoljive slasti što ih strasna zaljubljenost u nama kao vihor razbacuje, kao potres drma, kao oganj raspaljuje, već od prije jesu u nama i zaista su Božji darovi čovječjoj spolnosti. Oni sami po sebi nisu zli; dobri su kao i svako Božje djelo (Post 1,25b), kao i svaki njegov dar. Ali nje dobra neobuzdana strast, jer se u njoj skriva Neprijatelj koji čovjeka nadahnjuje da ne mari za Božju volju."

Citat:
Da je Rajko "kritican" prema tim suludim svjedocanstvima onda ne bi imao sljedbenike. On im kaze "da, Bog vam je dao duhovnu anastezu" i slicne gluposti.


Olako se razbacuješ riječima, dok recimo i donDamir na pojedina kritična pitanja o ovoj temi kaže da je teško dati rezolutan odgovor.

Citat:
Ne grijesim. Ozdravljene kroz narastaje, obiteljska stabla itd su protestantske mudrolije, "molitvene formule". Ne Katolicke. Vremenita posljedice grijeha su npr;

-roditelji se razvedu i zive odvojeno, i to dijete trpi posljedice tih grijeha tako sto ne zivi u krscanskoj obitelji.-

-otac je pusio duhan i dijete je bilo pasivni pusac i dobilo je rak-

E to su vremenite posljedice grijeha.


Griješiš, jer govoriš samo o izravnim vidljivim posljedicama. Biološko-genetski, psihološki i duhovno, vremenite posljedice se mogu prenositi kroz generacije. Moliti za nakanu oslobođenja od takvih posljedica je sasvim katolički, kao što ljudi mole, prinose žrtve, idu na hodočašća itd.

Citirati ću donDamira;

Nekada tako narušeni odnosi mogu trajati generacijama i prerasti u svojevrsne “strukture grijeha.

Ako “grijehe obiteljskog stabla” shvatimo u takvom smislu, tj. da se osoba bez svoje krivnje može roditi i odrastati u odnosima koji su poremećeni i teški, u tome nema ništa neobično. Jasno je da će takva utjecati na razvoj osobe i na popravljanju odnosa treba neprestano raditi. Koliko mi je poznato, velik broj molitava za “ozdravljenje obiteljskog stabla” sastoji se upravo u tome da čovjek oprosti i moli za svoje pokojne, što se ni na koji način ne protivi kršćanskom pozivu da obraćenje, pomirenje i molitvu.


Citat:
Ne zna se jako dobro. Nemoj biti naivan


Hm, „trust issues“ ;)

Ne tvrdim da se za svakog pojedinog zna, ali za neke ljude se još za života zna da sveto žive.

Citat:
To Crkva ne smatra. Crkva ima molitvu za pokojne i tu se moli za - pokojne i za njihovu dobrobit. U obiteljskim stablima/narastajima se moli za drugoga - za svoju dobrobit. Totalno iskrivljenje nauka.

Danas ima svakakvih molitvi. Ne znam kakva je molitva "motve za nakanu oslobođenja od vremenitih posljedica grijeha" i prvi put cujem za to. No, to ne predstavlja isto sto i molitva za ozdravljenje kroz narastaje/obiteljsko stablo. Mi pricamo o molitvi za ozdravljene kroz narastaje. To nisu Katolicke molitve. I da, to u konacnici predstavlja suprotnost nauku crkve, jer toliko vrijeda i obezvrijeduje sakramente ispovijedi i krstenja da to gore ne moze


Obezvrjeđuje sakramente ispovijedi i krštenja ako se shvati kao prijenos grijeha. Zato mi izgleda da je hvalevrijedno upozoravati u čemu se razilazi Rajkov ili bilo čiji govor od Nauka Crkve. Ovdje se vidi koliko je važno držati se Nauka, odnosno kako i sa dobrom nakanom ljudi mogu griješiti, i da se Zli može prerušiti „u anđela svjetla“ samo da nanese štetu.

Sakramenti su sveti, Nauk je svet. Tko to nije shvatio baš u duhovnoj dimenziji a ne samo u nekoj terminološkoj, možda bi mu bolje bilo da se ne upušta u vođenje ljudi jer je pitanje gdje to sve skupa završava.

Međutim, nije protiv sakramenta krštenja ili sakramenta ispovijedi moliti se za olakšanje vremenitih posljedica grijeha. U dugoj povijesti Crkve to je bila redovita praksa. Čak i kad se ispovijedimo i Milost ukloni posljedice grijeha koje bi nas u vječnosti udaljile od Boga, ostaju rane i sklonosti grijehu kojem smo se izložili. Molitva za ozdravljenje osobno ili obitelji ako se usmjeri na takve posljedice grijeha, kao na određeno pročišćenje i rast u svetosti, je sasvim katolička..

Dalje u praksi kako stvarno izgledaju te molitve, se može propitivati i nastojati po potrebi ispraviti i približiti takve molitve načinu kako se u Crkvi moli..


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 20 vel 2018 16:07 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 16 lip 2014 22:48
Postovi: 1297
Lokacija: juzno od mjest gdje sjevera nema
Podijelio: 152 zahvala
Zahvaljeno je: 76 zahvala
hodocasnik napisao:
Zašto je tebi teško prihvatiti da je njegov opći stav o zaljubljenosti takav da je smatra Božjim darom, a da je u videu možda govorio o onom aspektu kad zaljubljenost postaje loša, ili o „zaljubljenosti kao neobuzdanoj strasti“?

"Sve one neodoljive slasti što ih strasna zaljubljenost u nama kao vihor razbacuje, kao potres drma, kao oganj raspaljuje, već od prije jesu u nama i zaista su Božji darovi čovječjoj spolnosti. Oni sami po sebi nisu zli; dobri su kao i svako Božje djelo (Post 1,25b), kao i svaki njegov dar. Ali nje dobra neobuzdana strast, jer se u njoj skriva Neprijatelj koji čovjeka nadahnjuje da ne mari za Božju volju."



Odakle ovaj citat? To je kao da ja stavim "Sve crnce treba poubijat. Rajko Bundalo". I sto sad? To ne vrijedi nista dok ne kazem gdje je to rekao i sto je rekao.
On u videu nije govorio o tome, vec o zaljubljenosti kao o zlu.


hodocasnik napisao:
Olako se razbacuješ riječima, dok recimo i donDamir na pojedina kritična pitanja o ovoj temi kaže da je teško dati rezolutan odgovor.


Da, a don Damir je to sve osudio, isto kao i papa i cijela katolicka crkva. Tesko je dati odgovor na pitanje koje sadrzi logicku pogresku - ocekuje se jednostavan odgovor. Odgovorit se ne moze sa da ili ne. No, Rajkova teorija ili ikakva teorija da sami nismo vladari svog odnosa s Bogom je lazna.



hodocasnik napisao:
Griješiš, jer govoriš samo o izravnim vidljivim posljedicama. Biološko-genetski, psihološki i duhovno, vremenite posljedice se mogu prenositi kroz generacije. Moliti za nakanu oslobođenja od takvih posljedica je sasvim katolički, kao što ljudi mole, prinose žrtve, idu na hodočašća itd.

Citirati ću donDamira;

Nekada tako narušeni odnosi mogu trajati generacijama i prerasti u svojevrsne “strukture grijeha.

Ako “grijehe obiteljskog stabla” shvatimo u takvom smislu, tj. da se osoba bez svoje krivnje može roditi i odrastati u odnosima koji su poremećeni i teški, u tome nema ništa neobično. Jasno je da će takva utjecati na razvoj osobe i na popravljanju odnosa treba neprestano raditi. Koliko mi je poznato, velik broj molitava za “ozdravljenje obiteljskog stabla” sastoji se upravo u [u]tome da čovjek oprosti i moli za svoje pokojne, što se ni na koji način ne protivi kršćanskom pozivu da obraćenje, pomirenje i molitvu.[/u]



LoL. Evo cijeli ulomak toga, da bude jasno o cemu se prica;

3. Životne poteškoće kao rezultat duhovnog nasljeđa

Prema tome, jedino legitimo pitanje vezano za "grijehe obiteljskog stabla" ostaje: mogu li grijesi koje su učinili preci stvoriti određene duhovne probleme potomcima koji za njih ne snose nikakvu moralnu odgovornost? Pri tome se misli na probleme u obliku kušnje, a ne prisile na grijeh.

Kada malo bolje promotrimo mehanizam grijeha, možda ćemo moći dati bolji odgovor na ovo pitanje. Grijeh po sebi narušava čovjekov odnos s Bogom, ali on kao posljedicu ima narušene odnose među ljudima. Nekada tako narušeni odnosi mogu trajati generacijama i prerasti u svojevrsne "strukture grijeha". Osoba koja se rađa i odrasta u takvom okruženju nažalost bez svoje krivnje ulazi u disfunkcionalnu situaciju i nužno osjeća njezinu teškoću. Svatko je se od nas nažalost osvjedočio o slučajevima zavađenih obitelji, supružnika, rođaka i sl. Nekada strukture grijeha ne moraju biti jasno vidljive. Na površini izgleda da sve dobro funkcionira, ali u sebi ljudi su duboko ranjeni. Neki grijesi koje čovjek učini imaju vidljive izvanjske posljedice. Neki grijesi mogu ostati nepoznati drugim ljudima. Ali ipak, i jedni i drugi uništavaju odnose. Svaki svjesno učinjeni grijeh narušava duhovnu blizinu među ljudima i utječe na čovjekov odnos prema drugima.

Ako "grijehe obiteljskog stabla" shvatimo u takvom smislu, tj. da se osoba bez svoje krivnje može roditi i odrastati u odnosima koji su poremećeni i teški, u tome nema ništa neobično. Jasno je da će takva utjecati na razvoj osobe i na popravljanju odnosa treba neprestano raditi. Koliko mi je poznato, velik broj molitava za "ozdravljenje obiteljskog stabla", se sastoji upravo u tome da čovjek oprosti i moli za svoje pokojne, što se ni na koji način ne protivi kršćanskom pozivu da obraćenje, pomirenje i molitvu. Štoviše, gledano samo sa psihološkog aspekta jasno je da okolina u kojoj odrastamo bitno utječe na formiranje osobnog identiteta, pa i stava o vjeri i odnosa prema Bogu. Veliki broj psihoterapeuta koji nemaju nikakve veze s vjerom također istražuje obiteljsku situaciju osobe (i više od jedne generacije), da bi mogla bolje detektirati narušene relacije i probleme s kojima se suočava pojedinac.



Drugim rijecima don Damir govori upravo sto sam ti ja gore napisao, citiram;

"-roditelji se razvedu i zive odvojeno, i to dijete trpi posljedice tih grijeha tako sto ne zivi u krscanskoj obitelji.-"

To dijete jedino moze ozdravit molitvom na nacin da, kako kaze don Damir;

se sastoji upravo u tome da čovjek oprosti i moli za svoje pokojne


Dakle, raditi na sebi da oprostis nekome, a ne moliti za grijehe drugoga za svoju dobrobit. Ti sad pokusavas upakirat protestantske ideje da treba molit za nekoga da bi tebi bilo bolje - sto Rajko propovijeda. Ne bum islo. Ideja je sasvim jasna; - radit na sebi, popravljat sebe, oprostit drugima, zbog sebe.


hodocasnik napisao:
Hm, „trust issues“ ;)

Ne tvrdim da se za svakog pojedinog zna, ali za neke ljude se još za života zna da sveto žive.


Za koliko se ljudi tvrdilo da su sveci a na kraju nisu proglaseni svetima? Za mnoge. Jos ti jednom ponavljam; ne budi naivan.


hodocasnik napisao:
Obezvrjeđuje sakramente ispovijedi i krštenja ako se shvati kao prijenos grijeha.


Zato što su začeta “Bogu iza leđa”, to jest, mimo molitve i duhovne priprave na sveti bračni stvaralački čin – u čisto ljudskoj požudi i strasno raspamećenoj pohoti, bez Duha Svetog od samog začeća, ta djeca su, poput svojih roditelja, jednako siromašna – sasvim tjelesna. Zato se u njihovim obiteljima očituju plodovi tijela: “bludnost, nečistoća, razvratnost, idolopoklonstvo, vračanje, neprijateljstva, svađa, ljubomor, srdžbe, spletkarenja, razdori, strančarenja, zavisti, pijančevanja, pijanke i tome slično.” (Gal 5, 19-21) A kad su djeca svetih roditelja začeta u Duhu Svetom i potpunom predanju Božjem roditeljstvu, onda se u takvim obiteljima jasno očituju plodovi Duha: “ljubav, radost, mir, velikodušnost, uslužnost, dobrota, vjernost, blagost, uzdržljivost.” (Gal 5, 22)

Velim da ništa od nabrojanoga nije korijen njezinoga zla. Temeljno je tvoje pitanje: Zašto nemaš blagoslova? Zašto živiš kao da Bog ne postoji i kao da nikad nikom nije dobro činio? Netko ti je oduzeo blagoslov i ostavio u baštinu svoje prokletstvo.



hodocasnik napisao:
Zato mi izgleda da je hvalevrijedno upozoravati u čemu se razilazi Rajkov ili bilo čiji govor od Nauka Crkve. Ovdje se vidi koliko je važno držati se Nauka, odnosno kako i sa dobrom nakanom ljudi mogu griješiti, i da se Zli može prerušiti „u anđela svjetla“ samo da nanese štetu.


Ljudi, generalno, u prosjeku, nisu dobri. To nisu nikakvi trust issuses, to je cinjenica;

Podmuklije od svega je srce. Jedva popravljivo, tko da ga pronikne?Jeremija 17,9


Drugim rijecima nisu takvi ljudi nevine zrtve zla. A stvaljat se u ulogu Boga;

Hebrejima 4,12 Živa je, uistinu, Riječ Božja i djelotvorna; oštrija je od svakoga dvosjekla mača; prodire dotle da dijeli dušu i duh, zglobove i moždinu te prosuđuje nakane i misli srca.


je bogohulno, zar ne?

hodocasnik napisao:
Sakramenti su sveti, Nauk je svet. Tko to nije shvatio baš u duhovnoj dimenziji a ne samo u nekoj terminološkoj, možda bi mu bolje bilo da se ne upušta u vođenje ljudi jer je pitanje gdje to sve skupa završava.


Evo gdje to vodi;

Neokajani i neispovjedani grijesi su zivi i naslijedjuju se ! Bernarda


hodocasnik napisao:
Međutim, nije protiv sakramenta krštenja ili sakramenta ispovijedi moliti se za olakšanje vremenitih posljedica grijeha.



Naravno da nije. Nije ni grijeh molit za HDZ da nam bude bolje. Grijeh je vjerovat u tezu da cemo mi bit bolji ukoliko se drugi poprave. Ukoliko molis za npr oca koji se razveo, onda molis za to da TI stegnes snage da mu oprostis - tj. za sebe u tom odnosu, ili molis da Bog njemu da milost i da mu se smiluje. Nikakva molitva te nece vratit u proslost i podarit ti obitelj. Sve ostalo je deformacija istine.

hodocasnik napisao:
U dugoj povijesti Crkve to je bila redovita praksa.


Kakve to veze ima sa ozdravljenjem kroz narastaje?

hodocasnik napisao:
Čak i kad se ispovijedimo i Milost ukloni posljedice grijeha koje bi nas u vječnosti udaljile od Boga, ostaju rane i sklonosti grijehu kojem smo se izložili. Molitva za ozdravljenje osobno ili obitelji ako se usmjeri na takve posljedice grijeha, kao na određeno pročišćenje i rast u svetosti, je sasvim katolička..



Molitva za zdravlje, ili molitva da izbjegnemo neke kusnje itd je katolicka. No, teza da cemo mi "ozdravit" ako Bog udijeli milost Mati/Simi/Ivanu/Josipu je protestantska.

hodocasnik napisao:
Dalje u praksi kako stvarno izgledaju te molitve, se može propitivati i nastojati po potrebi ispraviti i približiti takve molitve načinu kako se u Crkvi moli..


10 Bozijih zapovijedi, redovita ispovijed i pricest, rad na sebi - je put spasenja. Ne moze bit jednostavnije. No, ono sto izgleda lakse je ;


Velim da ništa od nabrojanoga nije korijen njezinoga zla. Temeljno je tvoje pitanje: Zašto nemaš blagoslova? Zašto živiš kao da Bog ne postoji i kao da nikad nikom nije dobro činio? Netko ti je oduzeo blagoslov i ostavio u baštinu svoje prokletstvo.


Jedino sam sebe mozes proklet. Nitko tebe ne moze proklet i udaljit od Boga. Baba ti je mogla dat rak pusenjem, otac ti je mogao unistit pravo na obitelj. Ti mozes molit za dusu pokojne babe, mozes molit da rak nestane, mozes molit milost da oprostis nekome itd. No molit za prababu koja je psovala da se rijesis nekog "prokletstva" je hereza jer prokletstvo jedino sam sebi nanosis. To je mozda najveca hereza danasnjeg doba jer nijece spasenje u Isusa Krista. Ta teza te uvjerava da si proklet sve dok ne istrazis od koga si dobio prokletstvo i da ti je netko drugi kriv za to.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 20 vel 2018 16:20 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 16 lip 2014 22:48
Postovi: 1297
Lokacija: juzno od mjest gdje sjevera nema
Podijelio: 152 zahvala
Zahvaljeno je: 76 zahvala
hodocasnik napisao:
Međutim, nije protiv sakramenta krštenja ili sakramenta ispovijedi moliti se za olakšanje vremenitih posljedica grijeha. U dugoj povijesti Crkve to je bila redovita praksa..


Inace Crkva uci da te pokora moze djelomicno "zastitit" od posljedica grijeha.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 20 vel 2018 17:04 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 16 lip 2014 22:48
Postovi: 1297
Lokacija: juzno od mjest gdje sjevera nema
Podijelio: 152 zahvala
Zahvaljeno je: 76 zahvala
Belive napisao:
Kako čovjek (Hrvoje Hrki) koji se hvalio sa stotinama teoloških knjiga koje je pročitao može zahvaliti forumašici bernardi na ovom postu?
Neokajani i neispovjedani grijesi su zivi i naslijedjuju se !


Pa vec smo vidili kako. Rajko im je zabranio logiku i razum. Ali, pusti ga da pise, uzivam u njihovom nastojanju da pomire rajkov nauk s crkvenim naukom. Onda pocinju pjesenicki govori, sve rijeci postaju sinonimi, on ja neshvacen itd. Ali najjaca fora mi je "on se pjesnicki izrazio", lol. Da te pitam, eto, strucna si na tom polju. Kakav je to pjesnicki govor o kojem njegovi sljedbenici govore?

Uostalom ovo mi je najjaci pokusaj pomirbe do sada;


Međutim, nije protiv sakramenta krštenja ili sakramenta ispovijedi moliti se za olakšanje vremenitih posljedica grijeha.


:lol: Kao da svako zlo nije posljedica grijeha. Svaka bolest, svako trpljenje itd... I onda izjednacava molitvu osobe koja moli za pomoc kod neke teske bolesti s Rajkovim bajkama o prenosu prokletstva, grijeha itd...


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 20 vel 2018 17:45 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 25 kol 2016 09:59
Postovi: 397
Lokacija: Dolina suza
Podijelio: 7 zahvala
Zahvaljeno je: 33 zahvala
Princip kod Bundala, kod djela karizmatika i molitvenih zajednica, je uvijek isti. Pobjeći pod svaku cijenu od ranjenog dijela sebe i za sve nedaće u životu kanalizirati u nekog ili nešto drugo tipa grijehe predaka,demone ili prokletstva.
Kontekst je u susret sa Isusom baš u tom dijelu, i dopustiti da te kao liječnik izliječi baš u tom dijelu. Po nauku sv. Ivana od Križa proces je bolan, jer se kao kod liječenja zagnjojene rane treba ukloniti i dio zdravog tkiva. Nije ni čudo što će sve duša učiniti da izbjegne takvo što.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 20 vel 2018 18:06 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 16 lip 2014 22:48
Postovi: 1297
Lokacija: juzno od mjest gdje sjevera nema
Podijelio: 152 zahvala
Zahvaljeno je: 76 zahvala
francesco1 napisao:
Princip kod Bundala, kod djela karizmatika i molitvenih zajednica, je uvijek isti. Pobjeći pod svaku cijenu od ranjenog dijela sebe i za sve nedaće u životu kanalizirati u nekog ili nešto drugo tipa grijehe predaka,demone ili prokletstva.
Kontekst je u susret sa Isusom baš u tom dijelu, i dopustiti da te kao liječnik izliječi baš u tom dijelu. Po nauku sv. Ivana od Križa proces je bolan, jer se kao kod liječenja zagnjojene rane treba ukloniti i dio zdravog tkiva. Nije ni čudo što će sve duša učiniti da izbjegne takvo što.


Tocno to. Spas se trazi jedino u Kristu. Nikakvim FBI i CIA istragama o grijesima babe, dide, prababe, itd. Kao da ljudi ne kuze ovo;


Ivan 8,31 Tada Isus progovori Židovima koji mu povjerovaše: "Ako ostanete u mojoj riječi, uistinu, moji ste učenici;
Ivan 8,32 upoznat ćete istinu i istina će vas osloboditi.



Iz krivog tumacenja ovog dijela biblije proizlaze ovakvi ispadi kakve vidimo. Lijepo je Fran ovo srocio u svom svjedocanstvu;

Zanimljivo da Gospodin kaže da će nas istina osloboditi, sad se pitam koja istina? Istina o meni/nama. Istina o meni me oslobodila. Fran26


I jedino ta istina oslobada. Tek kad u sebe pogledamo, i suocimo se s tim, tek smo onda slobodni.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 20 vel 2018 19:00 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 22 ruj 2014 20:58
Postovi: 86
Podijelio: 1 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
dujam napisao:
hodocasnik napisao:
Zašto je tebi teško prihvatiti da je njegov opći stav o zaljubljenosti takav da je smatra Božjim darom, a da je u videu možda govorio o onom aspektu kad zaljubljenost postaje loša, ili o „zaljubljenosti kao neobuzdanoj strasti“?

"Sve one neodoljive slasti što ih strasna zaljubljenost u nama kao vihor razbacuje, kao potres drma, kao oganj raspaljuje, već od prije jesu u nama i zaista su Božji darovi čovječjoj spolnosti. Oni sami po sebi nisu zli; dobri su kao i svako Božje djelo (Post 1,25b), kao i svaki njegov dar. Ali nje dobra neobuzdana strast, jer se u njoj skriva Neprijatelj koji čovjeka nadahnjuje da ne mari za Božju volju."



Odakle ovaj citat? To je kao da ja stavim "Sve crnce treba poubijat. Rajko Bundalo". I sto sad? To ne vrijedi nista dok ne kazem gdje je to rekao i sto je rekao.
On u videu nije govorio o tome, vec o zaljubljenosti kao o zlu.



Niko ti ne kaže da moraš vjerovati meni ili Samuelu, da je taj citat od Rajka. Međutim ako jest, onda ste očito negdje jako pogriješili u pristupu :)


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 20 vel 2018 19:03 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 22 ruj 2014 20:58
Postovi: 86
Podijelio: 1 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
dujam napisao:

Da, a don Damir je to sve osudio, isto kao i papa i cijela katolicka crkva. Tesko je dati odgovor na pitanje koje sadrzi logicku pogresku - ocekuje se jednostavan odgovor. Odgovorit se ne moze sa da ili ne. No, Rajkova teorija ili ikakva teorija da sami nismo vladari svog odnosa s Bogom je lazna.



Pliz budi dobar pa citiraj tu osudu donDamira ili Crkve.. čak te neću pitati odakle je taj citat :lol:


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 20 vel 2018 19:07 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 22 ruj 2014 20:58
Postovi: 86
Podijelio: 1 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
dujam napisao:

LoL. Evo cijeli ulomak toga, da bude jasno o cemu se prica;

3. Životne poteškoće kao rezultat duhovnog nasljeđa

Prema tome, jedino legitimo pitanje vezano za "grijehe obiteljskog stabla" ostaje: mogu li grijesi koje su učinili preci stvoriti određene duhovne probleme potomcima koji za njih ne snose nikakvu moralnu odgovornost? Pri tome se misli na probleme u obliku kušnje, a ne prisile na grijeh.

Kada malo bolje promotrimo mehanizam grijeha, možda ćemo moći dati bolji odgovor na ovo pitanje. Grijeh po sebi narušava čovjekov odnos s Bogom, ali on kao posljedicu ima narušene odnose među ljudima. Nekada tako narušeni odnosi mogu trajati generacijama i prerasti u svojevrsne "strukture grijeha". Osoba koja se rađa i odrasta u takvom okruženju nažalost bez svoje krivnje ulazi u disfunkcionalnu situaciju i nužno osjeća njezinu teškoću. Svatko je se od nas nažalost osvjedočio o slučajevima zavađenih obitelji, supružnika, rođaka i sl. Nekada strukture grijeha ne moraju biti jasno vidljive. Na površini izgleda da sve dobro funkcionira, ali u sebi ljudi su duboko ranjeni. Neki grijesi koje čovjek učini imaju vidljive izvanjske posljedice. Neki grijesi mogu ostati nepoznati drugim ljudima. Ali ipak, i jedni i drugi uništavaju odnose. Svaki svjesno učinjeni grijeh narušava duhovnu blizinu među ljudima i utječe na čovjekov odnos prema drugima.

Ako "grijehe obiteljskog stabla" shvatimo u takvom smislu, tj. da se osoba bez svoje krivnje može roditi i odrastati u odnosima koji su poremećeni i teški, u tome nema ništa neobično. Jasno je da će takva utjecati na razvoj osobe i na popravljanju odnosa treba neprestano raditi. Koliko mi je poznato, velik broj molitava za "ozdravljenje obiteljskog stabla", se sastoji upravo u tome da čovjek oprosti i moli za svoje pokojne, što se ni na koji način ne protivi kršćanskom pozivu da obraćenje, pomirenje i molitvu. Štoviše, gledano samo sa psihološkog aspekta jasno je da okolina u kojoj odrastamo bitno utječe na formiranje osobnog identiteta, pa i stava o vjeri i odnosa prema Bogu. Veliki broj psihoterapeuta koji nemaju nikakve veze s vjerom također istražuje obiteljsku situaciju osobe (i više od jedne generacije), da bi mogla bolje detektirati narušene relacije i probleme s kojima se suočava pojedinac.



Drugim rijecima don Damir govori upravo sto sam ti ja gore napisao, citiram;

"-roditelji se razvedu i zive odvojeno, i to dijete trpi posljedice tih grijeha tako sto ne zivi u krscanskoj obitelji.-"

To dijete jedino moze ozdravit molitvom na nacin da, kako kaze don Damir;

se sastoji upravo u tome da čovjek oprosti i moli za svoje pokojne


Dakle, raditi na sebi da oprostis nekome, a ne moliti za grijehe drugoga za svoju dobrobit. Ti sad pokusavas upakirat protestantske ideje da treba molit za nekoga da bi tebi bilo bolje - sto Rajko propovijeda. Ne bum islo. Ideja je sasvim jasna; - radit na sebi, popravljat sebe, oprostit drugima, zbog sebe.


e pa ovo je stvarno mizerno.. na razini kako onaj why raspravlja.. kome god se da neka se vrati pogleda šta si tvrdio, moju repliku da don Damir govori o nasljeđu kroz generacije, i ti sad ovdje govoriš da on govori o onome što si ti.. s tobom nema baš smisla gubiti vrijeme..


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 20 vel 2018 19:09 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 22 ruj 2014 20:58
Postovi: 86
Podijelio: 1 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
dujam napisao:
Dakle, raditi na sebi da oprostis nekome, a ne moliti za grijehe drugoga za svoju dobrobit. Ti sad pokusavas upakirat protestantske ideje da treba molit za nekoga da bi tebi bilo bolje - sto Rajko propovijeda. Ne bum islo. Ideja je sasvim jasna; - radit na sebi, popravljat sebe, oprostit drugima, zbog sebe.



Izgleda da ne kužiš baš taj dio, kada se moliš za drugoga onda si mu pravo oprostio pa time moleći se za drugoga pomažeš i sebi..


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 314 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 32  Sljedeće

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 14 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr