www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 10 svi 2025 21:52

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 147 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Sljedeće
Autor Poruka
 Naslov:
PostPostano: 13 stu 2006 01:45 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 07 ožu 2006 00:32
Postovi: 227
Lokacija: Selo kraj Metkovića
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Aby napisao:
Kao prvo neobraćena osoba NEMA autoritet nas silama tame kao ni Skevini sinovi. Drugo, nečije duševne molitve su vračarstvo, a ne molitva jer ne mole po Božjoj volji već svojoj i ako imaju vjeru mogu učiniti zlo jer ulaze u područje vračarstva-kroz duševnost, umjesto kroz duhovnost i onda dolazi do takvog ploda. Sve u svemu u ovom primjeru ne vidim nikakav argument protiv toga da opsjednuta osoba ode k svećeniku koji ima rodova oslobođenja u svojoj službu iako nema ''službeno'' priznanje od čovjeka.


U ovoj priči sve tri vjeruju i mole se ... "istom" Bogu .

Tko su po tebi obraćenici ?

Svaki svećenik može moliti molitve oslobođenja i ozdravljenja ,ali bez dopuštenja biskupa i u nekim slučajevima kardinala ,ne smije se moliti egzorcizme.Ukoliko je životna ugroza -i Gospodin dopušta da se neke stvari vide - normalno da će se moliti...ne samo svećenik nego bilo koji vjernik koji se nađe u blizini.
Priznanje od čovjeka koji po svom biskupskom autoritetu predaje ovlasti nad svim što treba svećeniku ...Zašto nekima treba nered u RKC?Da se ne zna tko je gdje i tko komu pripada :roll:

Autoritetom je koliko se sjećam Gospodin izgonio neke zloduhe...Autoritetom i roditelji nastupaju ponekad prema svojoj neposlušnoj djeci...Dakle autoritet postoji sa razlogom.

Najlakši i najpristupačniji egzorcizam u RKC je Euharistija i sv.Misa...


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 13 stu 2006 01:49 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 07 ožu 2006 00:32
Postovi: 227
Lokacija: Selo kraj Metkovića
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Nadam se samo da je moya dobio odgovore na svoje pitanje... :roll:


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 13 stu 2006 12:59 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 06 ožu 2006 22:56
Postovi: 392
Lokacija: Osijek
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
jana napisao:
Aby- ako je Gospodin dopustio da se pred tvojom molitvom pokaže što osobu muči - onda je to VOLJA NJEGOVA.

Nisam kad sam pisala govorila o sebi, već o nečem što sam vidjela više puta na katoličkim karizmatskim susretima-jer mi tak i tak to ne djelimo na nekakvu molitvu otklinjanja i egzorcizam, mi to zovemo istim imenom. Da govorim o sebi ili svojoj crkvi (gdje toga ima i oslobođenje je najnormalnija pojava i znam ljude iz svoje crkve koji su bili opsjednuti i sad su već godinama slobodni i nisu 7 gorih demona došli u njih jer su ih ''laici'' oslobađali odn. protestantski pastori koji nisu dobili odobrenje od biskupa) onda bi bilo da vrbujem pa bi me neki ''dobronamjerni'' odmah napali.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 13 stu 2006 13:07 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 06 ožu 2006 22:56
Postovi: 392
Lokacija: Osijek
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
jana napisao:
Draga aby - slučaj žene koja se ciljano molitvom obraća Bogu da jednu djevojku oslobodi voljene osobe jer tako želi majka ????

Misliš da se ona tada obraća uistinu Bogu?

Kad se molimo Bogu nije dovoljno moliti se Bogu, već se moliti na ispravan način, moliti njegovu volju-ako molimo svojevoljno griješimo i Bog tako što ne uslišava, no đavo onda može intervenirat (možda zato što mu kroz grijeh svojevoljnosti da li mjesta ili ne znam...). Ne znam to objasniti kako to točno funkcionira u duhovnim prostorima jer mi nije otkriveno, ali znam da je opasno ustrajti u svojevoljnosti i da postoje duševne molitve koje graniče s vračarstvom. Baš je o tome pisao Derek Prince. Ako itko zna išta detaljnije o tome neka napiše jer ja to Jana nisam kompetentna objasniti jer sam za to čula, ali nikad nisam istraživala to područje pa da znam pojasnit. Ljudi i u vračanju znaju spominjati Boga-nije sve samo u spominjanju Boga...


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 13 stu 2006 13:29 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 06 ožu 2006 22:56
Postovi: 392
Lokacija: Osijek
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
jana napisao:
1. Tko su po tebi obraćenici ?

2. Svaki svećenik može moliti molitve oslobođenja i ozdravljenja ,ali bez dopuštenja biskupa i u nekim slučajevima kardinala ,ne smije se moliti egzorcizme...


1. A joj, pa to treba svaki kršćanin znati. To je kad nisi vjernik na papiru (tradicionalan), već si uistinu prihvatio u srcu Krista kao svog Gospodara (dakle odričeš se da živiš život kako tebe volja) i Spasitelja (prestaneš umišljati da će te tvoja dobrota i religioznost obreda bez Duha odvest u nebo kao da si sam sebi spasitelj, već shvatiš da si ništa, a Bog sve i da ti je Krist nužno potreban). To je najčešće čin vjere i određenog trenutka u životu kad kažeš do sad sam išao svojim putem, a od sad na dalje slijedim Boga i pokoravam se Njemu.
2. Imam osjećaj da suviše kompliciraš. Npr ti imaš osobu koja ima problem i umjesto da ga uputiš ka Liniću, Smiljanu, Paviću itd ti kompliciraš oko dozvole, a ljudi tamo bivaju oslobođeni. Pa Jana zar ne misliš da malo pretjeruješ u nekakvim zakonima. Pa Bog je milost! Da je ikoga zakon mogao spasiti Krist ne bi trebao umrijeti. Ako mu netko može pomoći daj preporuči mu ga. Pa i ako mu ne pomogne bar mu neće odmoći. Od molitve pomazanog sluge samo mu bolje može biti. Nije svaki svećenik takav. Ti kažeš da to može svaki. Da može po teoriji, ali ne i u praksi! Jedno je biti pozvan za nešto, a drugo ući u poziv. Jedno je imati neke blagoslove u Kristu za taku osobu, a drugo je to primiti. Za to se treba biti poslušan Bogu, njegovoj riječi. Ne može npr to pomazanje nositi neki koji mijenja ljubavnice ko čarape-ajmo biti realni-ma da je 1000 puta svećenik! Stoga pusti priče i daj čovjeku konkretno rješenje!
''Jao vama, književnici i farizeji, licemjeri jedni, koji pred ljudima zatvarate vrata kraljevstva nebeskog: vi sami ne ulazite u njega, a ne dopuštate ni da uđu koji bi htjeli''-Mt.23:13 - stoga bolje dati rješenje jer dok mi filozofiramo zarobljeni je i dalje zarobljen, a to NIJE Božja volja za njega.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 13 stu 2006 14:26 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 06 lis 2006 15:58
Postovi: 189
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
jana napisao:
Nadam se samo da je moya dobio odgovore na svoje pitanje... :roll:



INTERVJU SA FRA ZVJEZDANOM LINIĆEM (VJESNIK -ON-LINE)

Krštenje je prvi egzorcizam u Katoličkoj crkvi

U zagrebačkoj nadbiskupiji nema službeno imenovanog egzorcista. Pojedini svećenici, među kojima i ja, dobiju punomoć nadbiskupa za pojedini slučaj, ali ne više od toga / Molitve egzorcizma su intenzivnije jer se njima baš imperativno zapovjeda sotoni kao osobi da odstupi, napusti i ne uznemirava tu dušu / Ja nisam siguran do sada ni za jedan slučaj da se stopostotno radi o opsjednutosti. Ali sam molio molitve vezane uz egzorcistički pristup vjerujući da će to ljudima pomoći da se izvuku. Ako je to ipak posrijedi onda apeliram na vjeru u Krista i snagu koja se u tom pogledu daje


Fra Zvjezdan Linić, voditelj kuće duhovnih susreta »Tabor« u Samoboru, gdje već sedam godina vodi seminare duhovne obnove karizmatskog tipa, jedan je od rijetkih katoličkih svećenika i duhovnika u Hrvatskoj koji je imao osobna iskustva s egzorcizmom. Prema riječima fra Linića egzorcizam je dio šireg duhovnog konteksta molitava ozdravljenja i oslobađanja koja čine najtraženiji dio programa duhovne obnove, jer su, kako reče naš sugovornik, »ljudi danas duhovno gladni«.
• Ostavimo li po strani popularna tumačenja, recite što egzorcizam prema katoličkom vjerovanju i učenju jest?
- Krenuo bih od samog fenomena. Kad držim seminare duhovne obnove za ozdravljenje i oslobođenje onda su to najprije predavanja u vidu sadržaja Katoličke crkve, vjere, moralnog života jer ljudi dosta toga postanu svjesni: npr. vrijednosti bračnog morala, toga da ne mogu prihvaćati abortus i zajednički život bez sakramenta braka, da nije svaka kontracepcija prihvatljiva.
Neki paušalno žive s nekim slabostima ... U mukama života odlazili su hodžama, vračarama, vidovnjacima, astrolozima, gatarama... To su osjetljive stvari kroz koje ljudi odjednom postanu svjesni da su u teškom neredu u odnosu na čistoću vjere kojoj pripadaju. Odreći se nečega što su do tada smatrali samo po sebi razumljivim, promjeniti život traži i fizičke i psihičke energije. Na duhovnoj razini to znači odmaknuti se od nečega jer reakcije mogu ukazivati da se podsvijest buni, da ne prihvaća to, da ne vidi rješenja...
I na toj razini osjetim da moram moliti za tu osobu, da joj moram pomoći, razgovorma a još više i molitvom. U takvom intenzivnom tretmanu dopuštam da osoba izrazi svu svoju muku iznutra i moli se molitva oslobođenja pa i molitva otklinjanja za one koji to prihvate i žele da im se pomogne, da smognu snage oduprijeti se nekim zlim navikama.
• Koja je specifičnost i razlika između molitve otklinjanja i molitve oslobađanja?
- Molitve otklinjanja su redovite molitve kojima se pomaže svim ljudima da dušom i srcem prihvate evanđeoski život ili program morala Katoličke crkve. Svećenicima koji vode katekumenat za odrasle krštenike u programu obrednika inicijacije predviđeno je da za te osobe češće provode molitve otklinjanja, da im se pomogne odreći se nekih starih navika. Recimo, da prihvate neke nove navike koje spadaju u standard vjernika katolika. I tu postoji niz molitava otklinjanja kojima se želi pomoći da se vjernici odmaknu od nekih stvari koje više ne spadaju na njihov život i da to shvate i prihvate.
Molitve egzorcizma su intenzivnije jer se njima baš imperativno zapovjeda sotoni kao osobi da odstupi, napusti i ne uznemirava tu dušu itd. Ima takvih molitvenih obrazaca koje onda svećenik može ubaciti u kontekstu svih tih molitava otklinjanja.
• Mogu li katoličkom obredu egzorcizma pristupiti i pripadnici drugih vjera?
- Ja mogu moliti i za nekrštene ili one koji nisu katolici. Konačno ja to i molim recimo kada spremam odrasle za krštenje, u vidu njihove priprave za primanje sakramenata. Rado ću se pomoliti za mir duše ako kod mene dođe, npr. musliman, ali prvo što mu kažem je da ide svom vjerskom službeniku. Jer to je logično, da ne mješa duhove u sebi, pa može imati više štete nego koristi. Ako ipak inzistira da se pomolim za njega, onda mu rastumačim da molim u ime Isusa Krista da mu Bog pomogne da vidi jasnije i primi Božji blagoslov kako bi živio po Božjem zakonu. Za osobu koja nije uklopljena u Katoličku crkvu mislim da ne bi bio razborit neki egzorcizam, jer prvi egzorcizam u Katoličkoj crkvi zapravo je krštenje koje također ima jednaku egzorcističku snagu. I na temelju toga imamo pravo na sve daljnje molitve, milosti i sakramente unutar Crkve.
l Može li osoba koja nije religiozna i ne vjeruje u onostrani svijet i duhove, postati »opsjednutom?«
- Može! Sve se može dogoditi. Nije nemoguće da đavo djeluje i u osobama tih opredjeljenja, đavo ne bira.
• Da preciziram, na koji način utvrđujete radi li se kod pojedine osobe o opsjednutosti ili o psihičkim poremećajima, pogotovo kada su simptomi vrlo slični?
- Uvjek volim imati suradnju s psihijatrima i konzultirati se s njima. Neke osobe pošaljem psihijatru i on mi pomogne razlučiti. Na neki način, to je komplementarno. Drugo, koliko ja imam iskustava i psihijatri su negdje na granici nečega što razumiju i ne razumiju. I oni meni ponekad šalju slučajeve za koje pretpostavljaju da imaju duhovne, a ne samo duševne probleme. Želimo surađivati da ljudima pomognemo.
l S kojima ste se karakterističnim slučajevima opsjednutosti u praksi susreli?
- Ja nisam siguran do sada ni za jedan slučaj da se stopostotno radi o opsjednutosti. Ali sam molio molitve vezane uz egzorcistički pristup vjerujući da će im to pomoći da se izvuku. Ako je to ipak posrijedi onda apeliram na vjeru u Krista i snagu koja se u tom pogledu daje.
Prvo, ne idem nikad za dijagnozom koju oni sami sebi postavljaju. Dođu mi ljudi i kažu: »Molite za mene, ja sam opsjednut!« To uopće ne uzimam u obzir dok sam ne provjerim. Kod molitve se već mogu primjetiti stanovite reakcije, npr. reakcije na sveto, na molitvu, neprijateljsko držanje ili otpor prema najsmirenijoj molitvi, što me upozorava na neku duhovnu poremećenost i na temelju čega onda pokušavam sabrati neki sud.
Ima i klasičnih simptoma koje je Crkva postavila: nadljudska sila neprimjerena toj osobi ili spoznaje jezika i stvari koje osoba po sebi ne bi mogla znati, što upozorava na neko duhovno biće koje bi moglo uznemiravati tu osobu. Na primjer, jedan mladić je u molitvi imao vrlo jake reakcije. Iz razgovora nakon molitve zaključio sam da se stvarno radilo o stanovitom duhu osvete i mržnje koji je on gajio u sebi i koji nije htio pustiti iz svog srca, opirući se tome da bi mogao oprostiti i prijeći preko toga. Đavo može iskoristiti takvu situaciju da ga stvarno blokira i ne dozvoli mu "ni makac" dalje od toga.
Bilo je dosta osoba koje su bile duboko u trendovima te sotonističke glazbe, teško-metalne glazbe koja može paralizirati ljudska osjetila. Takva glazba, kao i sotonizam, nespojiva je s katoličkom vjerom, to sigurno može raniti dušu. Slično kao i kod osoba koje su se upuštale u magiju, rei ki i neke druge religijske prakse. Tako se pomiješaju duhovi što dovodi do sličnih reakcija dok se ne oslobode i očiste za katolički ispravan život.
l Što osobu primarno predestinira da bude otvorena za upliv »demonskih« utjecaja?
- Susretao sam se sa slučajevima koji su stvarno misterij, kao što je primjer neke djece... Čovjek razmišlja je li to neko prokletstvo ili opterećenje obiteljskog stabla? Pošto je dijete upućeno na odrasle tu se mora raditi o utjecaju njegove okoline. Doživio sam da se djeca od 10 do 11 godina toliko promjene, načisto izobliče kad se počne za njih moliti. Izbacuju iz sebe psovke što dijete nikako ne bi moglo, psuju Boga i sve svetinje... Ali izvan toga konteksta, ako ga pustiš na miru - onda nema reakcija. Stoga u sklopu našeg programa često molimo za oslobođenje od tereta obiteljskoga stabla.
• Što je teret obiteljskog stabla? Znači li to da osoba nije lično kriva već odgovara za grijehe predaka?
- Svi nosimo u svojim genima nešto od svojih roditelja, i fizički i psihički i duhovno. Konačno, jedna od temeljnih istina je istina o istočnom grijehu čime djelimo to opterećenje grijeha i zla od Adama i Eve do sudnjeg dana. Dakle, dio smo tog opterećenja kao što smo dio hrvatskog naroda sa svim njegovim mukama, povijesti, ratovima. I u nama postoji taj stanovit naboj - a tako postoji i u obiteljima i obiteljskom stablu. Nije svejedno živi li dijete u obitelji gdje se ne psuje, gdje se ide u Crkvu, gdje se živi normalno ili živi u obitelji gdje se psuje, gdje je preljub i bludnost prisutna, gdje je bilo ubojstava ili samoubojstava. Sve to opterećuje cijelu obitelj - i svjesno i podsvjesno. Đavo zna naše slabosti pa tako zna i pukotine okruženja u kojem smo nastali.
l Zašto je u Katoličkoj crkvi sve manje, u Hrvatskoj pogotovo, svećenika koji se bave egzorcizmom?
- Zato jer je to naporno i zahtjeva cijelog čovjeka, predanje tom poslu za koji treba imati afinitet i volju. U zagrebačkoj nadbiskupiji nema službeno imenovanog egzorcista. Pojedini svećenici, među kojima i ja, dobiju punomoć nadbiskupa za pojedini slučaj, ali ne više od toga.
• Dolazi li egzorcist u opasnost da bude izložen utjecaju demonskih sila?
- Ja vjerujem Isusu koji je rekao: »Ako vjerujete - u moje ime ćete izgoniti zle duhove!« Dakle, đavo se boji, a ne ja. Prvo zlo koje nam može učiniti je da živimo u strahu i panici.
• Moderna teologija pokušava tzv. demonska bića razumijeti, manje kao osobe a više kao stanja svijesti, stanja odvojenosti tj. okrenutosti od Boga. Kako vi vidite čitavu tu demonološku fenomenologiju?
- Ja mislim da su demoni osobe, bića. Dakle, nisu ideje, nisu neki pokušaji tumačenja, psihološki fenomeni, već su stvarni, kao što je i Bog stvaran. Žao mi je što moderni teolozi pokušavaju to psihologizirati jer smatram da nam Biblija daje dovoljno garancija da prepoznamo personalnu dimenziju zloga, i zahtjev i poziv da se u tom pogledu borimo ovim sredstvima vjere u Isusa i molitvom.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 13 stu 2006 15:15 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 06 ožu 2006 22:56
Postovi: 392
Lokacija: Osijek
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Jana, htjela bih ti samo reći da me ne bi krivo shvatila da to što ti pišem kao odgovor na tvoje postove nije moj napad na tebe, već na neke tvoje krute stavove i ti nisi jedina koja takve stavove imaš. Ljudska vrsta krutosti nikad ne dozvoljava Duhu Svetom da puše kako hoće jer Ga ograničava. Ja cijenim tvoj napor i borbu za istinu, vidim puno se boriš npr oko međugorskog fenomena, ali stvar je u tome što vjerujem da se boriš na kriv način i da imaš u temelju vjere neke krive stavove i kad na krivim temeljima nešto gradimo ma koliko mi imali čisto srce u želji da to bude sagrađeno to će se prije ili kasnije srušiti jer temelji nisu ispravni da bi to mogli nositi-simbolično da se izrazim. Pa već kad si borben duh, što je bar što se mene tiče za svaku pohvalu, da se naučiš preispitat jesu li ti temelji uvjerenja ispravni i da li primjenjuješ pravilnu strategiju borbe-ako ti uvjeti nisu zadovoljeni nećeš uspjeti u bitki-zato je to tako bitno. Po mom mišljenju trebala bi promijeniti ovo: prestati slijepo slušati čovjeka i početi slušati Boga, a onda će ti već Bog dati mudrost za strategiju bitke.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 13 stu 2006 15:24 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 06 ožu 2006 22:56
Postovi: 392
Lokacija: Osijek
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
I da se još nadovežem jer nema opcije uredi, a ja bih još nešto rekla. Jana, čak ni sam Isus ne zahtijeva slijepu poslušnost, već poslušnost iz uvjerenja (odn. vjere jer što nije učinjeno po vjeri grijeh je) i po slobodnoj volji (Bog ljubi vesela darivaoca, ništa na silu dano/poslušano nije njemu prihvatljivo)! Koliko je više onda pogrešno slijepo slušati čovjeka i amenovat na svaku njegovu riječ kao da je Božja.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 14 stu 2006 02:29 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 07 ožu 2006 00:32
Postovi: 227
Lokacija: Selo kraj Metkovića
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Aby slika ti je :D

Nađi mi taj dio u kojem ja govorim da se ne ide k svećeniku RKC da pomogne !Kada ga nađeš kopiraj mi ga da ga i ja pročitam.

Egzorcizam se obavlja prema obredniku ...
Ovo kaže Linić-
Zato jer je to naporno i zahtjeva cijelog čovjeka, predanje tom poslu za koji treba imati afinitet i volju. U zagrebačkoj nadbiskupiji nema službeno imenovanog egzorcista. Pojedini svećenici, među kojima i ja, dobiju punomoć nadbiskupa za pojedini slučaj, ali ne više od toga.

Napisala sam i mogu ponovno - a to sam i Moyi savjetovala - idi k svećeniku .Pa neće ga svećenik valjda gledat?

Euharistija je zajedno sa svetom Misom najjači vidljivi i svima dostupni egzorcizam

Svaki sakrament RKC ima svoju svrhu i postoji sa razlogom.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov:
PostPostano: 14 stu 2006 02:44 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 07 ožu 2006 00:32
Postovi: 227
Lokacija: Selo kraj Metkovića
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Aby napisao:
I da se još nadovežem jer nema opcije uredi, a ja bih još nešto rekla. Jana, čak ni sam Isus ne zahtijeva slijepu poslušnost, već poslušnost iz uvjerenja (odn. vjere jer što nije učinjeno po vjeri grijeh je) i po slobodnoj volji (Bog ljubi vesela darivaoca, ništa na silu dano/poslušano nije njemu prihvatljivo)! Koliko je više onda pogrešno slijepo slušati čovjeka i amenovat na svaku njegovu riječ kao da je Božja.


Nepročita ti tekst što ga je stavio Jovan ? :roll:

Na što me to savjetuješ Aby?

Bog nam po Duhu Svetom i svojoj Providnosti daje sve što nas okružuje pa tako i ČOVJEKA koji je na službi baš u mojoj župi,baš je moj biskup i baš je taj dan donio ono što mi treba...i uputio mi riječi koje trebam čuti.


Okani se mog tvrdog stava za međugorje - koji nema veze sa ovom temom. :wink:

Moj temelj :wink:

- pa vidiš meni ne pada na pamet tebi govoriti o tvojim temeljima i o tvojem tumačenju iste kao niti sa tobom raspravljati zašto je vašim pastorima Gospa totalno nebitna , te zašto nemate Euharistiju?

- Zašto ti ne prihvatiš onda ne samo moj stav već stav i RKC vezan uz egzorcizme kao oblike izgonjenja zlih duhova?


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 147 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Sljedeće

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 2 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr