www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 28 ožu 2024 19:29

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 40 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4
Autor Poruka
PostPostano: 08 pro 2010 21:32 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 28 tra 2006 09:35
Postovi: 276
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
zleko napisao:
Inače moram reći dosta tvojih tekstova čitam i moram reći da se većini divim,
samo mi je žao što nisi pronašla kod Boga to što si tražila.

Pa hajde, drago mi je čuti da ima bar netko tko to pisanje pronalazi barem vrijednim da ne bude obrisano. :-) A to drugo je žao i meni...

zleko napisao:
Mir i Božji blagoslov ti želim.

Hvala. Tebi također svako dobro.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 08 pro 2010 21:50 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 28 tra 2006 09:35
Postovi: 276
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Fran26 napisao:
Ovo je zanimljivo, kako od posta đe se ni jednom ne spominje dogma, može nastati komentar koji prikazuje autora posta kao nekog tko mjenja, ukida ili sanja od dogmi.

Nisam baš sigurna da se nigdje u tvom postu ne spominje dogma. Jerbo se spominje nauk crkve koji ljude, pa i djecu, stavlja u pakao. A kao što sam rekla - postoji nauk crkve koji ljude umrle u istočnom grijehu, pa tako i djecu, stavlja u pakao. I taj nauk je dogmatski. Dakle, dok spominješ 'stavljanje ljudi u pakao', to znači da spominješ taj nauk, a to znači da spominješ dogme. :wink: Ili bar - dok to spominješ, tvoje pisanje je dovoljno dvosmisleno da ja osjetim potrebu reagirati s razjašnjenjem. :-) Ponovit ću: mislim da se ovdje ne smije dovoditi u pitanje da li se takve osobe stavljaju u pakao. Stavljaju. Proglasio Duh Sveti. Amen. Jedino što se može dovoditi u pitanje je tko sve nužno upada u te osobe. Dakle, oni koji udovoljavaju tom opisu sasvim sigurno moraju ići u pakao. Bitka je oko toga koga se sve može podvući pod neki drugi opis, a ne taj.

Fran26 napisao:
Ne triba podsjećati da je Ivan Fuček čovik koji je bio redoviti profesor na papinskom sveučilištu "Gregorijana". Dakle, to nije lajbek koji mlati praznu slamu, kao mi ovde. Nemoj se uvridit, ali ja više virujen njemu nego npr. tebi.

Neću se ja Frane uvrijediti, možeš ti vjerovati kome god hoćeš. Ja ću samo reći da ja nisam ni približno toliko impresionirana takvim referencama, koliko si to ti. Prvo, ti profesori su do svojih diploma došli proučavanjem tematike, a to isto mogu činiti i ja. A s druge strane sam čak i u svojoj (vrlo egzaktnoj) struci vidjela i čula puno fušeraja od ljudi s vrlo visokim titulama, tako da i te reference uzimam sa zrncem soli. Ko zna, možda su oni baš bili bolesni kad se učilo o krštenju djece. :mrgreen:


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 pro 2010 18:11 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 10 lip 2008 20:55
Postovi: 3438
Lokacija: Santa Fe (New Mexico)
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 72 zahvala
Maroon napisao:
Nisam baš sigurna da se nigdje u tvom postu ne spominje dogma. Jerbo se spominje nauk crkve koji ljude, pa i djecu, stavlja u pakao. A kao što sam rekla - postoji nauk crkve koji ljude umrle u istočnom grijehu, pa tako i djecu, stavlja u pakao. I taj nauk je dogmatski. Dakle, dok spominješ 'stavljanje ljudi u pakao', to znači da spominješ taj nauk, a to znači da spominješ dogme. :wink: Ili bar - dok to spominješ, tvoje pisanje je dovoljno dvosmisleno da ja osjetim potrebu reagirati s razjašnjenjem. :-) Ponovit ću: mislim da se ovdje ne smije dovoditi u pitanje da li se takve osobe stavljaju u pakao. Stavljaju. Proglasio Duh Sveti. Amen. Jedino što se može dovoditi u pitanje je tko sve nužno upada u te osobe. Dakle, oni koji udovoljavaju tom opisu sasvim sigurno moraju ići u pakao. Bitka je oko toga koga se sve može podvući pod neki drugi opis, a ne taj.

Kao što kaže poznati hrvatski filozof; "Što reko, ne poreko" Zvonimir Levačić "Ševa"

Maroon napisao:
Neću se ja Frane uvrijediti, možeš ti vjerovati kome god hoćeš. Ja ću samo reći da ja nisam ni približno toliko impresionirana takvim referencama, koliko si to ti. Prvo, ti profesori su do svojih diploma došli proučavanjem tematike, a to isto mogu činiti i ja. A s druge strane sam čak i u svojoj (vrlo egzaktnoj) struci vidjela i čula puno fušeraja od ljudi s vrlo visokim titulama, tako da i te reference uzimam sa zrncem soli. Ko zna, možda su oni baš bili bolesni kad se učilo o krštenju djece. :mrgreen:

Uz Ruđer Boškovića jedini. Jedini Hrvat uz Boškovića kojem je to uspilo, biti redovan profesor na "Gregorijani". Viruj mi, iznad toga postoji još samo jedna stepenica, postati papa. Nažalost, samo jedan može bit papa, pa Fučeku stalno izmakne ta titula, uvik se netko pogurne. :)


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 27 pro 2010 07:57 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 09 sij 2010 19:19
Postovi: 34
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Ja bih postavio samo jedno pitanje pa ako mogu dobiti odgovor...?
Ukratko da objasnim slučaj prije nego postavim pitanje:
Osoba A (katolik) je oženila osobu B (pravoslavne vjere, ali više mi se čini da odbacuje Boga i smatra se ateistom), dobili su kćerku. Osoba B ne pristaje na krštenje iste. Nakon godinu i pol navedeni brak je razveden. Osoba B (majka) je trenutno skrbnik djeteta iako se spor oko dodjeljivanja skrbništva još uvijek vodi. Nećakinja od osobe A (oca djeteta) je jednom prilikom svetom vodom osobno krstila dijete.
I što se sad događa? Nailazi li taj postupak na Božje odobravanje, odnosno što se dogodi sa takvim djetetom? Uzmimo u obzir naprimjer da to dijete ostane uz majku i nikada za života se ne krsti u crkvi.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 27 pro 2010 10:28 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 09 tra 2009 20:57
Postovi: 2401
Podijelio: 5 zahvala
Zahvaljeno je: 68 zahvala
Znam da ako je netko u smrtnoj opasnosti ili na samrti,a svečenika nigdje u blizini,da to u tom slučaju vrijedi.
Ali,ako nije tako,neznam,ali svejedno će ta osoba kad odraste sama odlučiti dal želi biti Kristova ili ne.Nikog samo krštenje,pa kad kasnije totalno zastrani neće spasiti,pa tako niti to dijete kad odraste.
Ali može nju otac njezin slobodno "krstiti" svojim blagoslovima,molitvom i prikazivanjem.
To je samo moje mišljenje i nisam stručna osoba za to,ali svečenik bi najbolje znao reći službeni stav.
Zato se ne oslanjaj na moje mudrolije,samo iznesoh što sam čuo i što mislim.Svakako provijeriti!!


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 05 sij 2011 23:56 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 01 sij 2011 00:51
Postovi: 10
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Samuele, svaka krstena osoba pri krstenju prima i propovjednicku, kraljevsku i prorocku sluzbu. Ujedno i pravo da u krajnoj nuzdi moze krstit npr. bolesno djete.
Znate li da u nedostatku prave ciste vode, jer bilo je bilo je takih slucaja kada je i nasa ljudska slina bila sredstvo za poptpuni obred brzog krstenja?
Ako kojim slucajem dijete ipak ostane zivo jedan biskup mi je reko da nema potrebe da svecenik ponovi krsteje u crkvi jer je dijete krsteno i to ispravno, jer krstimo se samo jednom.
O limbu je bespredmetno raspravljati.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 06 sij 2011 01:46 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 09 tra 2009 20:57
Postovi: 2401
Podijelio: 5 zahvala
Zahvaljeno je: 68 zahvala
smiljka napisao:
Samuele, svaka krstena osoba pri krstenju prima i propovjednicku, kraljevsku i prorocku sluzbu. Ujedno i pravo da u krajnoj nuzdi moze krstit npr. bolesno djete.
Znate li da u nedostatku prave ciste vode, jer bilo je bilo je takih slucaja kada je i nasa ljudska slina bila sredstvo za poptpuni obred brzog krstenja?
Ako kojim slucajem dijete ipak ostane zivo jedan biskup mi je reko da nema potrebe da svecenik ponovi krsteje u crkvi jer je dijete krsteno i to ispravno, jer krstimo se samo jednom.
O limbu je bespredmetno raspravljati.


Možeš li iznijeti ako si u prilici,odakle znaš ili gdje to piše.Da bolje proučim.
Za ovo o nedostatku vode i proceduri znam!!Tog se sjećam iz petog osnovne škole,ješ mi je pred očima naš pokojni župnik s tim rijećima,rekao je nešto ako nema čiste vode da je dobro i lokvu naći u šumi da se krsti!!
Vidim da imaš znanja,pozdrav i dobro došla!! :b112:


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 06 sij 2011 11:04 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 01 sij 2011 00:51
Postovi: 10
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Nema potrebe iznositi odakle znam kad vidim da znas i ti i da se i sam sijecas


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 06 sij 2011 12:31 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 10 lip 2008 20:55
Postovi: 3438
Lokacija: Santa Fe (New Mexico)
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 72 zahvala
smiljka napisao:
Samuele, svaka krstena osoba pri krstenju prima i propovjednicku, kraljevsku i prorocku sluzbu. Ujedno i pravo da u krajnoj nuzdi moze krstit npr. bolesno djete.

Mala ispravka, svećenička, proročka i kraljevska služba.

Samuel napisao:
Možeš li iznijeti ako si u prilici,odakle znaš ili gdje to piše.Da bolje proučim.


KKC 783 Isus Krist je onaj koga je Otac pomazao Duhom Svetim i učinio "Svećenikom, Prorokom i Kraljem". Sav Božji narod sudjeluje u toj trojakoj Kristovoj službi i odgovoran je za poslanje i služenje koje odatle proistječe.

KKC 871 "Kristovi su vjernici oni koji su, krštenjem pritjelovljeni Kristu, učinjeni Božjim narodom i zbog toga su, postavši na svoj način dionici Kristove svećeničke, proročke i kraljevske službe, pozvani da, svaki prema svojem položaju, vrše poslanje koje je Bog povjerio svojoj Crkvi da ga ispuni u svijetu".

Kan. 204 Vjernici su oni koji su, krštenjem pritjelovljeni Kristu, učinjeni Božjim narodom i zbog toga su, postavši na svoj način dionici Kristove svećeničke, proročke i kraljevske službe, pozvani da, svaki prema svojem položaju, vrše poslanje koje je Bog povjerio Crkvi da ga ispuni u svijetu.


Narav i poslanje laika
Pod nazivom laika ovdje se razumiju svi Kristovi vjernici, osim članova svetoga reda i od Crkve odobrenoga redovničkog staleža, to jest Kristovi vjernici koji su krstom pritjelovljeni Kristu i ustanovljeni kao Božji narod, a na svoj su način učinjeni dionicima Kristove svećeničke, proročke i kraljevske službe te u Crkvi i u svijetu obnašaju svoj dio poslanja cijeloga kršćanskog naroda, laicima je svjetovni značaj svojstven i vlastit. Jer makar katkada obavljali i svjetovne poslove te obavljali čak i svjetovno zvanje, članovi svetoga reda ipak su svojim posebnim pozivom poglavito i službeno usmjereni na vršenje svete službe, dok redovnici svojim staležom pružaju sjajno i izvrsno svjedočanstvo o tome da se svijet ne može preobraziti i prinijeti Bogu bez duha blaženstava. Zadaća je, pak, laika, po vlastitom pozivu, tragati za Božjim kraljevstvom baveći se vre­menitim stvarima i uređujući ih po Božjemu. Oni žive u svijetu, to jest u svim i u pojedinačnim službama i poslovima svijeta te u uobičajenim uvjetima obiteljskoga i društvenoga života, kojima je njihov život na neki način protkan. Bog ih ovdje poziva da obnašajući svoju vlastitu dužnost i vođeni evanđeoskim duhom, tako reći iznutra poput kvasca, pridono posvećenju svijeta te tako u prvom redu svjedočanstvom svojega životu, blistajući vjerom, nadom i ljubavlju, drugima očituju Krista. Njima dakle, na osobit način pripada tako rasvijetliti i urediti vremenite stvari, s kojima su tijesno povezani, da one bivaju i rastu u skladu s Kristom te budu na hvalu Stvoritelju i Otkupitelju.

Svećenička služba laika
Budući da je vrhovni i vječni svećenik Isus Krist htio također po laicima nastaviti svoje svjedočenje i svoje služenje, on ih oživljuje svojim Duhom i bez prestanka ih potiče na svako dobro i savršeno djelo.
Onima, naime koje je prisno združio sa svojim životom i poslanjem, Krist je takoder dao udjela u svojoj svećeničkoj službi radi vršenja duhovnoga bogoštovlja da Bog bude proslavljen, a ljudi spašeni. Zbog toga su laici, kao oni koji su Kristu predani i Duhom Svetim pomazani, pozvani i opremljeni kako bi se u njima proizveli uvijek obilniji plo­dovi Duha. Sva njihova djela, naime, molitve i apostolski pothvati, bračni i obiteljski život, svagdašnji posao, odmor duha i tijela, ako se vrše u Duhu, štoviše, i životne teškoće, ako se strpljivo podnose, postaju duhovnim žrtvama, Bogu milima po Isusu Kristu (usp. 1 Pt 2, 5); one se u euharistijskom slavlju zajedno s prinosom Gospodnjega tijela pobožno prikazuju Ocu. Tako i laici, kao klanjatelji koji posvuda sveto postupaju, posvećuju Bogu sam svijet.

Prorčka služba laika
Krist, veliki prorok koji je svjedočenjem života i snagom riječi proglasio Očevo Kraljevstvo, ispunja sve do punoga očitovanja slave svoju proročku službu ne samo po hijerarhiji - koja u njegovo ime i njegovom vlašću naučava - nego i po laicima, koje je tako učinio svjedocima i opremio ih osjećajem vjere i milošću riječi (usp. Dj 2, 17-18; Otk 19, 10) da snaga evanđelja sjaji u svagdašnjem obiteljskom i društvenom životu. Oni se pokazuju kao djeca obećanja, ako - jaki u vjeri i nadi - otkupljuju sadašnji trenutak (usp. Ef 5, 16; Kol 4, 5), a u strpljivosti iščekuju buduću slavu (usp. Rim 8, 25). Tu pak nadu neka ne kriju u nutrini srca, nego neka je neprekidnim obraćenjem i borbom »protiv vladara svijeta ovih tmina, protiv duhovnih bića zloće« (Ef 6, 12) izražavaju također u struk­turama svjetovnoga života.
Kao što sakramenti Novoga zakona, kojima se hrani život i apostolat vjernika, predoznačuju novo nebo i novu zemlju (usp. Otk 21, 1), tako su i laici moćni glasnici vjere u stvarima kojima se valja nadati (usp. Heb 11, 1) ako sa životom po vjeri posto­jano povezuju ispovijedanje vjere. Ta evangelizacija, to jest Kristova poruka iznesena svjedočenjem života i riječju, zadobiva osebujno obilježje i posebnu učinkovitost iz toga što se izvršuje u uobičajenim okolnostima svijeta.
U toj se zadaći od velike vrijednosti pokazuje onaj stalež života koji je posvećen posebnim sakramentom, to jest bračni i obiteljski život. Ovdje je vježbalište i izvrsna škola apostolata laika, gdje kršćanska religija prožima cjelokupno životno uređenje te ga iz dana u dan sve više preobra­žava; ovdje ženidbeni drugovi imaju vlastito zvanje da uzajamno budu sebi i djeci svjedoci vjere i Kristove Ijubavi.Kršćanska obitelj glasno razglašuje ne samo prisutne sile Božjega kraljevstva nego i nadu u vječni život. Tako ona svojim primjerom i svjedočenjem prokazuje svijet zbog grijeha, a rasvjetljuje one koji tragaju za istinom.
Stoga laici mogu i moraju pridonositi svoje dragocjeno djelovanje za evangelizaciju svijeta također kada su zaokupljeni vremenitim brigama. Premda neki od njih prema svojoj osposobljenosti nadopunjuju neke svete službe ako nema svetih služ­benika ili su spriječeni u progonitelj­skom režimu, te iako mnogi od njih sve svoje sile ulažu u apostolski rad, ipak svi moraju surađivati u širenju i rastu Kristova kraljevstva u svijetu. Zbog toga laici trebaju promišljeno prionuti uz dublje upoznavanje objavljene istine te od Boga ustrajno moliti za dar mudrosti

Kraljevska služba laika
Krist je, postavši poslušan sve do smrti te zbog toga uzvišen od Oca (usp. Fil2, 8-9), ušao u slavu svojega kraljevstva. Njemu je sve podvrgnulo, a on će sebe i sve stvoreno podvrći Ocu da Bog bude sve u svemu (usp. 1 Kor 15, 27-28). Tu je vlast on podao učenicima da i oni budu postavljeni u kraljevsku slobodu te samoodricanjem i svetim životom u sebi pobjede kraljevstvo grijeha ( usp. Rim 6,12 ), štoviše, da služeći Kristu također u drugima, poniznošću i strpljivošću privedu svoju braću onomu Kralju kojemu služiti znači kraljevati. Gospodin, naime, želi proširiti svoje kraljevstvo i putem vjernika laika, to jest kraljevstvo istine i života, kraljevstvo svetosti i milosti, kraljevstvo pravednosti, ljubavi i mira; u tom će kraljevstvu samo stvorenje biti oslobođeno od robovanja pokvarljivosti u slobodu slave djece Božje (usp. Rim 8, 21). Učenicima je doista dano veliko obećanje i velika zapovijed: »Jer sve je vaše, vi ste pak Kristovi, a Krist je Božji« (1 Kor 3, 23).
Vjernici, dakle, moraju prepoznati unutrašnju narav, vrijednost i usmjerenost svekolikoga stvorenja na slavu Božju te si i po svjetovnim djelima uzajamno pomagati za svetiji život tako da se svijet natopi Kristovim duhom i uspješnije postigne svoju svrhu u pravednosti, ljubavi i miru.
U općenitom ispunjavanju te dužnosti laici zauzimaju poglavito mjesto. Stoga neka svojom mjerodavnošću u svjetovnim strukama te svojom djelatnošću, koju Kristova milost iznutra uzdiže, snažno pridonesu tome da stvorena dobra - prema Stvoriteljevu naputku i rasvjetljenju njegove Riječi - ljudskim radom, tehničkim umijećem i građanskom kulturom budu brižljivo obrađivana i na korist zaista svim ljudima; neka među njima budu prikladnije razdijeljena te neka na svoj način vode k sveopćemu napretku u ljudskoj i kršćanskoj slobodi. Tako će Krist, po udovima Crkve, svojim spasonosnim svjetlom sve više i više rasvjetljivati cjelokupno ljudsko društvo.
Osim toga, ako navike negdje potiču na grijeh, neka laici također udruženim silama tako ozdravljaju svjetovne ustanove i prilike da sve bude uobličeno po pravilima pravednosti te više potiče vršenje krjeposti negoli što ga priječi. Radeći tako, oni ćudo­rednom vrijednošću prožimaju kul­turu i ljudska djela. Na taj se način njiva svijeta bolje pripravlja za sjeme božanske riječi i šire se otvaraju vrata Crkve, kroz koja u svijet treba ući poruka mira.
Zbog same rasporedbe spasenja, neka vjernici nauče pomno razlikovati između onih prava i dužnosti kojima su obvezani ukoliko su članovi Crkve i onih koje im pripadaju kao članovima ljudskoga društva. Neka se po­trude oboje skladno združiti imajući na pameti da se u svakoj vremenitoj stvari moraju voditi kršćanskom sa­vješću jer se nijedna ljudska djelatnost, pa ni u vremenitim stvarima ne može oteti Božjoj zapovijedi. U naše je pak vrijeme u najvećoj mjeri potrebno da ta razlika i sklad ujedno što jasnije odsijevaju u vjerničkom načinu postupanja kako bi poslanje Crkve što potpunije uzmoglo odgovoriti posebnim uvjetima današnje­ga svijeta. Kao što se, naime, mora priznati da se zemaljska država, koja se s pravom skrbi oko svjetovnih stvari, upravlja vlastitim načelima, tako se s pravom odbacuje poguban nauk koji nastoji izgraditi društvo tako da uopće ne uzima u obzir religiju te napada i ruši slobodu vjerovanja u građana. II. VATIKANSKI SABOR "Lumen gentium"


smiljka napisao:
Samuele, svaka krstena osoba.... Ujedno i pravo da u krajnoj nuzdi moze krstit npr. bolesno djete.

Krštena, pa čak i ne krštena.

KKC 1256 Redoviti službenici krštenja jesu biskup i svećenik, u latinskoj Crkvi također i đakon. U slučaju nužde može krstiti svatko, čak i nekrštena osoba, uz uvjet da ima pritom potrebnu nakanu. Potrebna nakana je u tome da želi učiniti ono što čini Crkva kada krsti, i primijeniti trojstvenu krsnu formulu. Razlog za tu mogućnost vidi Crkva u Božjoj volji sveopćeg spasenja i u nužnosti krštenja za spas.

Kan. 861 1. Redoviti je krstitelj biskup, prezbiter ili đakon, uz obdržavanje propisa kan. 530, br. 1.
2. Ako je redoviti krstitelj odsutan ili spriječen, dopušteno krsti katehist ili tko drugi koga je mjesni ordinarij za tu zadaću ovlastio, dapače, ako prijeka potreba traži, i svaki čovjek koji ima potrebnu nakanu; neka se pastiri duša, osobito župnik, brinu da vjernici budu poučeni o ispravnom načinu krštavanja.

Kan. 862 - Nitko ne smije, osim u prijekoj potrebi, bez potrebne dozvole krstiti na tuđem području, pa ni svoje podložnike.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 06 sij 2011 16:32 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 01 sij 2011 00:51
Postovi: 10
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Fala Fran. Lapsus koji ti ispravi(:


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 40 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 12 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr