www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 21 stu 2017 09:18

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 6 post(ov)a ] 
Autor Poruka
PostPostano: 09 pro 2014 18:01 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik
Avatar korisnika

Pridružen: 08 sij 2012 22:18
Postovi: 21
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Vjeroispovjest: Katolik
Imam problema oko shvaćanja pojma Jahwe...

Počeću od početka...U Bibliji piše za Boga da je Elohim,stara riječ za Boga koji za sebe govori u množini...hajdemo načiniti čovjeka...što se sa kršćanske perspektive tumači kao skrivena praslika presvetog Trojstva....Tada se Bog objavljuje Mojsiju imenom Jahwe,Ja sam koji jesam....E sad tko je On....Jahwe kao Bog,Jahwe kao Isus,Jahwe kao Otac....ovo me zbunjuje do kraja....zanima me čisto katolički nauk,zato i pitam na ovom katoličkom portalu...

Dalje,me zanima što točno znači riječ Bog,odnosno koga ili što označava?

_________________
Quis ut Deus


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 pro 2014 18:19 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova
Avatar korisnika

Pridružen: 27 tra 2006 13:33
Postovi: 5810
Podijelio: 92 zahvala
Zahvaljeno je: 120 zahvala
Vjeroispovjest: Kristoliki
Ultravox napisao:
Imam problema oko shvaćanja pojma Jahwe...

Počeću od početka...U Bibliji piše za Boga da je Elohim,stara riječ za Boga koji za sebe govori u množini...hajdemo načiniti čovjeka...što se sa kršćanske perspektive tumači kao skrivena praslika presvetog Trojstva....Tada se Bog objavljuje Mojsiju imenom Jahwe,Ja sam koji jesam....E sad tko je On....Jahwe kao Bog,Jahwe kao Isus,Jahwe kao Otac....ovo me zbunjuje do kraja....zanima me čisto katolički nauk,zato i pitam na ovom katoličkom portalu...

Dalje,me zanima što točno znači riječ Bog,odnosno koga ili što označava?


http://www.svjedocanstva.com/rijec/bibl ... -7-62.html

Jahve ili Jehova

Židovi su imenima pridavali veliku važnost, jer su ona u sebi nosila značenja koja su na neki način opisivala osobu koja ga nosi. Tako na primjer Debora (Post 35,8) znači pčela, Rahela (Post 29,17) znači ovca (Rahela je bila stasita i lijepa, a ovca je Židovima bila najmilija životinja), Kefa (Petar) znači stijena (Iv 1,42), Emanuel (Mt 1,23) znači Bog je s nama, Isus (na hebrejskom Ješua) znači Jahve je pravda (vidi Jer 23,6), Krist znači pomazanik i tako dalje.

Bog je pak svoje ime objavio Mojsiju, a na brdu Horebu: "Nato Mojsije reče Bogu: 'Ako dođem k Izraelcima pa im kažem: Bog otaca vaših poslao me k vama, i oni me zapitaju: Kako mu je ime? – što ću im odgovoriti?' 'Ja sam koji jesam', reče Bog Mojsiju. Onda nastavi: 'Ovako kaži Izraelcima: "Ja jesam" posla me k vama.' Dalje je Bog Mojsiju rekao: 'Kaži Izraelcima ovako: Jahve, Bog vaših otaca, Bog Abrahamov, Bog Izakov i Bog Jakovljev, poslao me k vama. To mi je ime dovijeka, tako će me zvati od koljena do koljena.'" (Izl 3,13-15).

Bog ponavlja svoje ime tri puta: prvi put kao prvo lice imperfekta od hebrejskog glagola "biti", što bismo na hrvatski preveli kao "jesam"; drugi put Bog izgovara isti oblik glagola: - "jesam"; dok na kraju, treći put (prema klasičnoj egzegezi), Bog uzima treće lice imperfekta – "jest" (Onaj koji jest, Bog vaših otaca… poslao me k vama). Od ovog trećeg oblika, u Starom su se zavjetu sačuvali samo suglasnici JHVH (takozvani tetragram), jer se u starom (biblijskom) hebrejskom samoglasnici i nisu pisali. Samoglasnici 'a' i 'e' dodani su kasnije, pa je tako nastao Jahveh.

Iako su Izraelci u ranoj povijesti slobodno (iako ne i uzalud) izgovarali Božje ime, u Isusovo su doba Židovi (a napose farizeji) u štovanju Zakona - koji kaže da se Božje ime ne izgovara uzalud (Izl 20,7; Pnz 5,11) - postali tako skrupulozni da su potpuno zabranili izgovaranje Svetog imena, osim samo jednom godišnje kad je o blagdanu svećenik samo jednom intonirao riječ 'Jahve'. To je, dakako, stvorilo teškoće pri čitanju Starog zavjeta, no kako se JHVH radi te zabrane nije smio izgovarati, JHVH su počeli čitati kao "Adonaj", što na hebrejskom znači "Gospodin". (Na grčkom je to Kyrios).

Iako se prema patrističkoj predaji i židovskim učenjacima Božje ime ispravno izgovara kao "Jahve", za neke je neupućene ono postalo "Jehova". U tome se napose ističu Jehovini svjedoci, koji su iz tog pogrešnog imena izveli i vlastito. "Jehova" se, međutim, prvi put pojavljuje tek 1270. u knjizi Pugeo fidei dominikanca Rajmonda Martinija, koji je između suglasnika JHVH ("jest") ubacio samoglasnike a-o-a iz riječi "Adonaj", te tako dobio "Jahovah", što zapravo ne znači ništa. Taj se Jahovah kasnije iskrivilo u Jehova.

U Novom se zavjetu JHVH ne spominje niti jednom, već nalazimo riječ Kyrios (Gospodin) koja se odnosi na obojicu, to jest i na Oca i na Sina (Isusa). Gdje god se taj Kyrios odnosio na Boga Oca, Jehovini su ga svjedoci preveli s "Jehova", a gdje se odnosio na Isusa s "Gospodin". Jehovini svjedoci inače optužuju Katoličku crkvu da je iz Novog zavjeta uklonila Božje ime, pa su, da poprave to navodno nevaljalstvo, u tekst na 237 mjesta ubacili ime Jehovino.

Pritom su, međutim, učinili i nekoliko katastrofalnih pogrešaka. Kao prvo, oskrnavili su Sveto pismo jer su ubacili riječi kojih u izvorniku nema. Sačuvale su se doslovce na tisuće starih prijepisa Novog zavjeta, no niti u jednom od njih ne nalazimo tetragram (JHVH), a još manje "Jehovu". Njihova teza da su prvi prepisivači Svetog pisma (tko opet nego katolici) iz Novog zavjeta izbacili tetragram, potpuno je neodrživa. Da je kojim slučajem i postojala tako masovna urota, u tisućama prijepisa valjda bi bar ponegdje promakao bar pokoji.

Kad bi, međutim, i bila istina da su, od tisuća prepisivača, baš svi do jednog iz svih knjiga Novog zavjeta izbacili JHVH, to bi onda značilo i da do nas nije stigao izvorni tekst, to jest nadahnuta riječ Božja. Da su, naime, prepisivači bili spremni iz Biblije izbaciti tetragram, tu u njoj najsvetiju riječ, onda bi tim više bili spremni iznakaziti i druge njezine dijelove. U kojem bi slučaju Biblija postala knjiga kao i svaka druga, te je ne bismo mogli smatrati nadahnutom Duhom Svetim. Ukratko rečeno, Jehovini svjedoci ne mogu imati i ovce i novce: ili je Biblija stigla do nas neosakaćena, pa je u tom slučaju oni skrnave ubacivanjem riječi koje u njoj ne postoje, ili je pak Biblija do nas stigla osakaćena, u kojem slučaju u nju može svatko ubacivati što ga je volja, jer ionako nije riječ Gospodnja.

Druga je pogreška što pripadnici te sljedbe Boga zovu "Jehovom", što zapravo ne znači ništa. Kad bismo sve to, ilustracije radi, preveli na hrvatski, evo što bismo dobili.

Između konsonanata NJST "On jest" (JHVH) ubacili bismo vokale o-o-i iz riječi "Gospodin" i tako dobili "Nojosit", dakle potpunu besmislicu. Jehovini su svjedoci tim samo pokazali potpuno nerazumijevanje imena Jahve. Bog je za sebe rekao: "Ja jesam koji jesam", On je "Onaj koji jest". I jedno i drugo su oblici imperfekta od glagola biti, što je u starom hebrejskom imalo dvojako značenje. Kao prvo, to je onaj koji jest sam u sebi, koji neprekidno postoji, stalno i uvijek iznova i bez svršetka (što izražava oblik u imperfektu); On je onaj koji drugima daje postojanje, jer je On sam apsolutna egzistencija. Taj "jest" označava dakle samu suštinu Boga, njegovu najdublju bit. U starom je hebrejskom ovaj glagolski oblik, osim toga, izražavao i aktivnu prisutnost. Dakle, "Onaj koji jest" ili "Jahve" je Božje ime koje označava stalno Božje postojanje i nazočnost. Napokon, i u Otkrivenju nalazimo identičan opis Božje biti: "Ja sam Alfa i Omega, veli 'Gospodin Bog', 'koji jest', koji bijaše i koji će doći, 'Svemogući'" (Otk 1,8).

Posljedica je navedenih dviju pogrešaka Jehovinih svjedoka bila i treća. U knjizi Reasoning from the Scriptures [Rasuđivanje iz Pisma] (str. 191-199) oni pišu: "'Jehova' je Božje ime, a 'tkogod zazove ime Jehova, spasit će se' (Rim 10,13)". Kao prvo, Jehova nije Božje ime, a kao drugo u poslanici Rimljanima piše: "Tkogod zazove ime Gospodnje, spasit će se". Već se ni po tome oni ne mogu spasiti, jer ne zazivaju ime Gospodnje. A mi znamo koje je ime Gospodnje: to je ime Isusa Krista, Gospodina našeg i Boga (Iv 20,28).

Izvor: katolik.hr

_________________
"Teško je biti čovjek...; vjerovati a ne vidjeti..
.živjeti a morati mrijeti...:
i da te čitavo vrijeme nije strah.
.te da budeš dobar prema drugima ali i prema samom sebi.."..
a kako je tek teško biti BOG nama
..spasiti nas može samo LJUBAV...i to je SVE.."


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 pro 2014 19:31 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik
Avatar korisnika

Pridružen: 08 sij 2012 22:18
Postovi: 21
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Vjeroispovjest: Katolik
Hvala,taj tekst sam već vidio i nisam Jehovac,nego Katolik,pa nisam baš siguran da sam dobio odgovor,do kraja jasan...Stvar je u tome što sam svjestan da su Izraelci zvali Boga Jahwe,razumijem da su to poslije izgovarali Adonai,što bi smo rekli Gospodin!
Znam da sad dolazimo do Novog zavjeta gdje se Gospodinom naziva Isus Krist.Sad me muči,da li je Jahwe u Starom Zavjetu Otac kojem se Isus moli...jer ako je Jahwe Isus,tko je onda Otac u Starom Zavjetu?Ipak govorimo o dvije različite osobe...Otac i Sin...odnosno što točno definira riječ Bog?Ako su obojica Jahwe,onda su govorimo o dva Jahwe,onda ulazimo u višeboštvo....jer piše da je Jahwe jedini Bog....

_________________
Quis ut Deus


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 pro 2014 19:59 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova
Avatar korisnika

Pridružen: 27 tra 2006 13:33
Postovi: 5810
Podijelio: 92 zahvala
Zahvaljeno je: 120 zahvala
Vjeroispovjest: Kristoliki
Ultravox napisao:
Hvala,taj tekst sam već vidio i nisam Jehovac,nego Katolik,pa nisam baš siguran da sam dobio odgovor,do kraja jasan...Stvar je u tome što sam svjestan da su Izraelci zvali Boga Jahwe,razumijem da su to poslije izgovarali Adonai,što bi smo rekli Gospodin!
Znam da sad dolazimo do Novog zavjeta gdje se Gospodinom naziva Isus Krist.Sad me muči,da li je Jahwe u Starom Zavjetu Otac kojem se Isus moli...jer ako je Jahwe Isus,tko je onda Otac u Starom Zavjetu?Ipak govorimo o dvije različite osobe...Otac i Sin...odnosno što točno definira riječ Bog?Ako su obojica Jahwe,onda su govorimo o dva Jahwe,onda ulazimo u višeboštvo....jer piše da je Jahwe jedini Bog....


..prvo
kad budeš mogao objasniti svijet Neba i svijet zemlje..
.onda ćeš i znati , tko je tko, i Tko je Stvoritelj , i tko je Otac i tko je SIN
..i tko je D.Sveti i tko je čovjek,
..što je osoba..od čega se sastoji ..zemaljska osoba..
.a tko je nebeska osoba.. :D
..javi da se svi radujemo , toj spoznaji :D

http://jesusisajew.org/YESHUA.php

Gospodin nije ime osobe, već riječ koja se govori onom koga se poštuje, jer smatramo da je fin, dobar..itd.
pa su nekad i tebe vjerovatno oslovili gospodine iz poštovanja, što ne znači si , prozvan zbog božanstvenosti. :D

Isus se ne obraća svom ocu iz S.Zavijeta
..već samo iz N.Zavjeta..
..pa ga uglavnom zove "OČE"

..terminologija S.Trojstva je vrlo jednostavna..
OTAC , SIN I DUH SVETI.


http://www.svisveti.hr/naslovnica/37-cr ... i-bog.html
Čitanja na svetkovinu Presvetog Trojstva:

Izr 8,22-31
Ps 8,4-9
Rim 5,1-5
Iv 16,12-15

Najdublja tajna kršćanske vjere jest Presveto Trojstvo: Bog Otac, Bog Sin, Bog Duh Sveti. Upravo po tajni Isusa, Sina Božjega, otkrivamo da je Bog Otac koji nam šalje Sina u sili i snazi Duha Svetoga.

Tu tajnu slavimo ovim blagdanom. Sigurno, mi tu tajnu neprestano slavimo svake nedjelje. Spominjemo je u znaku križa, kada nas svećenik na početku mise pozdravlja riječima: „Milost Gospodina našega Isusa Krista, ljubav Boga Oca i zajedništvo Duha Svetoga sa svima vama“, kad molimo molitvu Slava Ocu...

Kao vjernici kršteni smo u ime Oca i Sina i Duha Svetoga. A već na početku Svetog pisma susrećemo Oca koji stvori, Duha koji je lebdio i Sina (Riječ) koji reče.

Bog je naš Otac. Očinski ljubi, očinski prašta. On je sama dobrota i vječna dobrota. Taj nas Otac čeka raširenih ruku i jasno pokazuje kako je njegovo srce radosno kad mu se vratimo.

Duh, Snaga Božja, koja lebdi nad vodama, puše i stvara život, je ona Snaga koja želi živjeti među ljudima.

U liku Sina Bog dolazi tjelesno na svijet i ostaje stalno prisutan u nama i među nama. Svojim čovječjim životom pokazuje nam kako trebamo živjeti – ljubiti druge kao što je on ljubio nas.

U kruhu i vinu dolazi nam još bliže i čini nas svojim živim hramom. Bog se htio nastaniti u nama i to je učinio. Htio nas je obilježiti svetim neizbrisivim pečatom i tako je učinio. Stoga je dragocjeno ući na nekoliko trenutaka u vlastitu nutrinu i zastati u promatranju pred presvetim Zajedništvom koje u sebi

_________________
"Teško je biti čovjek...; vjerovati a ne vidjeti..
.živjeti a morati mrijeti...:
i da te čitavo vrijeme nije strah.
.te da budeš dobar prema drugima ali i prema samom sebi.."..
a kako je tek teško biti BOG nama
..spasiti nas može samo LJUBAV...i to je SVE.."


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 10 pro 2014 23:01 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 28 tra 2009 18:52
Postovi: 109
Lokacija: Osijek
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 2 zahvala
Vjeroispovjest: katolik
OTAC

9. Sveti Otac naš je dobri Bog, Bog koji voli, stvara i može mnogo. Otac poznaje svu Istinu. Poznaje i voli čovjeka. Otac se brine za čovjeka od samog njegova začeća, a za čovječanstvo od samih početaka. Svaki je kršćanin u svome životu barem nekoliko puta osjetio Očevu blizinu i svetost. Čuo je Njegov savjet i primio Njegovu pomoć. Stoga, budimo svjesni Očeve prisutnosti među nama, u nama i oko nas. Razgovarajmo s Ocem, volimo Oca i živimo s Ocem. Neka naša djela čine ono što bi činio Otac, naše riječi neka govore njegove misli, neka naše srce ljubi i oprašta! Ovakav način života jest život molitve. Trudimo se svakoga dana sve više upoznati Oca. Očeve osobine su: ljubav, mudrost, strpljivost, moć, dobrota, poštovanje spram čovjeka, dobrota, snaga, mir, život, ljepota. On je osoba zajedništva.

Otac nam poručuje:

Ja te sine ( kćeri) puno volim,
i zato te sada molim:
ti me čuvaj, od sveg štiti,
s tobom uvijek želim biti.


10. SAMO S OCEM USPJET ĆEŠ OSTVARITI SVOJ CILJ.

Otac je onaj koji zna koliko se trudiš kada želiš nešto postići. Ako padneš, On želi da uvijek ponovno ustaneš. Uz tebe je. Primi ruku Očeve snage i ljubavi koju ti pruža.

11. POMOLI SE OCU NA POČETKU I NA KRAJU DANA.

Kad ti je teško i kad ti je lijepo, ne zaboravi molitvu. Uđi u Očev zagrljaj! Očev zagrljaj najvažniji je za naš sretan i smiren život. Kada ujutro ustanemo i kada uvečer idemo spavati, prije svakodnevnog događaja, lijepog ili teškog za nas, naslonimo glavu na Očevo rame, povjerimo mu sebe i sve svoje. Neka Otac ispuni sve što nas čeka. Otac je naša sigurnost! S Ocem živimo!

12. OTAC TE NE ĆE IZNEVJERITI NIKADA.

Otac svome prijatelju vjeran ostaje. Njegova vjernost nema cijene. Ona je bezuvjetna prema onome koji ga ljubi. Čak kada Otac dugo mora čekati na da učinimo ono što od nas traži, on se ne ljuti, već nam poručuje:

„Ti me se bojiš, ali ja ću čekati i voljeti te!“

13. OTAC VOLI SVOGA PRIJATELJA VIŠE NEGO SUNCE, I NEBO, I ZVIJEZDE. BUDI PRIJATELJ OCU!

Otac nam ne može učiniti zlo. Otac je onaj koji nas najviše voli. Bog je toliko puta davao sebe za našu sreću, a sve do danas daje nam se u Svetoj Pričesti. Otac nas voli. Otac nas voli beskrajno. Voli nas tako, da je poslao svoga Sina, da On, svemogući i veliki u dobroti, postane jednak nama, tada malima u dobroti, a velikima u zloći. Voli nas tako da je nas uzvisio jednakima sebi. Otac nas onoliko koliko je njegovo biće: kao svemir... A koliki je svemir? Iznijet ću samo podatke da je Sunce veće od Zemlje 109 puta, a udaljeno oko 149,6 milijuna kilometara. Otac nam je blizu, i daje nam dan, noć, sunce i kišu. Otac nam dariva život, snagu, ljubav, sreću, mir. Volimo i mi Oca. Zahvalimo mu često za njegove darove. Upoznajmo ga kroz čitanje Evanđelja, kroz molitvu i sv. Sakramente. Otac je prema nama poput Sunca: toliko je veći, a daje nam toplinu i život. Voli nas beskrajno velikodušno. Otac želi biti od nas svakoga voljen. Otac, naše Sunce, zaključano u Crkvi, u Svetohraništu, naša ljubav i snaga. Velika ljubav, u hladnoj crkvi po cijeli dan, osim nedjeljom često je osamljena. Dokle ćemo lutati nesretni ulicama grada tražeći sreću i mir? Naša sreća i mir jesu u Bogu. Nemojmo čekati da Otac nama dođe, da nam govori, a Otac će željno čeznuti vidjeti nas na Svetoj Misi...

14. MOLITVA „OČE NAŠ“

Molitvu „Oče naš", Isus nas je naučio da molimo s njime da bi se izvršila volja Očeva. Tada Otac nije bio na Zemlji, Kraljevstvo Božje nije došlo, Spasenje se nije dogodilo. Otac je uslišio Isusa i njegove učenike. Isus nas je otkupio od grijeha, darovao nam je Spasenje, darovao nam je Duha Svetoga, darovao nam je Oca, i daje nam se Presveto Trojstvo svakodnevno u Presvetoj Euharistiji. Stoga, trebamo konačno povjerovati i molitvu „Oče naš" moliti u aoristu:

Oče naš, koji jesi si s nama.
Sveto je ime Tvoje.
Došlo je Kraljevstvo Tvoje.
Izvršila se volja Tvoja.
Nebo je sada na Zemlji.
Kruh naš svagdašnji
daješ nam svaki dan.
I otpustio si nam duge naše,
kako i mi otpustismo dužnicima svojim,
i nisi nas uveo u napast,
nego si nas izbavio od zla.
I zagrlio nas, jako.
Da nas čuva i vodi Duh Sveti,
da budemo Tvoji Sinovi, i da imamo Majku! Amen!

15. PRESVETO TROJSTVO

Presveto Trojstvo je zajedništvo Oca, Sina, i Duha Svetoga, koji u to zajedništvo po svojoj ljubavi kroz sakramente uvode nas kršćane. Čovjek najveću puninu doživljava u jedinstvu s Presvetim Trojstvom. Od Presvetog Trojstva možemo primiti ljubav, čistoću, mudrost, snagu i druge vrijednosti koje su nam potrebne za sretan i smiren život.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 10 pro 2014 23:04 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 28 tra 2009 18:52
Postovi: 109
Lokacija: Osijek
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 2 zahvala
Vjeroispovjest: katolik
naggar napisao:
1
OTAC
23. ISUS KRIST

Isus je Druga Božanska Osoba. Za nas je darovao svoj život na Zemlji. Za vrijeme svoga života učio nas je moliti se Ocu u Duhu Svetome, ozdravljati bolesne i živjeti s Ocem, čisto i u ljubavi. Isus nam danas želi biti blizu i pomagati nam. Savjetovati nas i ohrabriti. U prvome redu želi da danas budemo povezani i s Ocem, da nas Otac vodi, hrabri i jača u Duhu Svetome. Isus nam pomaže da razumijemo i povjerujemo u njegove poruke i djelovanje dok je bio na zemlji, te da ga poslušamo. Isus nam govori kroz Duha Svetoga, kroz molitvu, svete sakramente i djela dobrote i ljubavi. Isus je veoma nježan, i kad osjeti da ga netko voli, On tu osobu voli još više. Kad Isus osjeti da ga neki čovjek prihvaća i vjeruje u njega, On je sretan i želi mu se približiti i razgovarati s njim. Isus nikada ne prilazi osobi na silu, On nipošto nije nasilan. Teško će nam se, ustvari nikako, Isus približiti ako smo nesretni, u očaju i žalosti, ili u grijehu i mržnji i dr. Naravno, jer Isus u tome ne prebiva. Zato se svega toga moramo ostaviti, da bi u svoju osobnost primili Presveto Trojstvo i razgovarali s Bogom. Isus nas potiče da pomognemo onome tko je bolestan, slab, napušten. Isus nas ohrabruje da nam svaki posao uspije i da uvijek budemo sretni. Isusu je jako teško kada mi trpimo, plačemo i žalosni smo. On nam uvijek pomaže naći izlaz. Isusove osobine najviše će vam približiti ove pjesme iz drugog dijela knjige: „Želim se roditi u tebi“, „Ne daj da danas ne nađem dom“, „Kad bi znao“ i „Osloni se na mene“ (iako su zadnje dvije poruke Oca, jer Isus nas jednako voli i stoji uz nas, kao i Otac). Isus nas svakodnevno povezuje s Ocem, a ne samo sa samim sobom. On želi i da se Otac druži s nama. Da se Oca ne bojimo i da jednako i Oca zavolimo. Kad otac shvati da smo mu prijatelji i da Ga želimo u svojoj blizini, zamislite koliko će nam milosti dati na zemlji, a koliko tek u Raju. Zato je Isusova najveća milost da nam svakodnevno u Presvetom Tijelu i Krvi svojoj za vrijeme sv. Mise dariva Oca i Duha Svetoga, a ne samo sama Sebe. Zato su jako bitne poruke iz ove knjige koje nas potiču na ljubav prema Ocu i otkrivaju Očevu ljubav prema nama. Kad je Isus rekao „Ja sam Put, Istina i Život“, želio nam je reći da se ugledamo u Njegov način života, da vjerujemo u Njegove riječi i djela, te da ćemo tada imati Život.
Kako je živio Isus na zemlji? Trideset godina je rastao, sazrijevao, radio, pomagao obitelji i naravno molio. Dijelio je svaki dan ljepotu i teškoće s dragim Ocem, u molitvi i ljubavi, sa svojim roditeljima i prijateljima. Tri godine proveo je u molitvi i naučavanju. U pjesmi „Slušaj kako diše“ na kraju knjige govori nam ukratko što je sve učinio za nas, a mnoge druge, kao „Budi mi vjerna“, i „Večeras ja molim tebe“, govore nam koliko nas voli.
Što bih još željela reći o Isusu? Isus želi s nama biti sretan, da mi s njime budemo sretni. Mene uvijek tješi ako slučajno zaplačem: “Nemoj plakati, sve bit će dobro.“ Što vam mogu reći da je Isusu najteže? Ne voli se sjećati svoje muke i križa, jako mu je to teško, a i meni samoj, i onda zaplačem. On je za nas sve to pretrpio, no volimo li se mi prisjećati svoga mučeništva, ako smo ga pretrpjeli, svoga zlostavljanja u zatvorima ili logoru? Volimo li se mi vraćati u društvo onih koji su nas zlostavljali, su nas bičevali i pribijali na križ, te da smo umrli na križu? Bismo li se voljeli toga prisjećati, a sada smo u sreći Raja u Nebu i Raja na zemlji? Sve to je istina, ali Isus više voli da svoju pobožnost usmjerimo na sadašnjost, a ne na prošlost, a Isus je sada s nama u Svetoj Euharistiju, u našoj duši, duhu i srcu.
Želi prebivati u nama i preko svega lijepoga i preko svih vrednota, stvaranja, odmora i radosti. On ih želi dijeliti s nama i biti s nama sretan, isto kao i Otac. O kad bismo znali koliko nas Isus voli, plakali bismo od radosti! Isus nas želi naučiti da ne mislimo o onome kakvi su drugi, te što su nam loše rekli ili učinili, već želi da sve to u molitvi i Duhu Svetome iznesemo Ocu, da nam On pomogne i ozdravi nas. Često trebamo razmišljati o Ocu i Isusu i o mnogim porukama iz ove knjige. Kao što nam govori ova: „Ako svoje prljavo rublje ne opereš, već daš bratu, nećeš pomoći ni sebi ni njemu. Važna je voda.„ U knjizi sam objasnila što ona znači.
Isus najviše voli osjetiti dobrotu i vjeru čovjeka. Isusu je jako drago kad osjeti da ga netko od nas voli, kad želi s Njim razgovarati, kada je prihvaćen, kad Mu se vjeruje. Isus jako voli ljude i ljubav među ljudima. Isusu je jako teško kad ljudi plaču i trpe. Svakome želi pomoći i osloboditi ga žalosti, pomoći mu savjetima pronaći izlaz.
Isus nas voli. Želi nam dati mnoge milosti. Poznajem vjernike koji isto često čuju Isusov glas, puno se mole i vole Ga. Sjedinjenje s Bogom prihvatimo kao nešto sasvim normalno za kršćanina, a ne kao nešto čudno. Ja živim zajedništvo s Isusom već 12 godina, tako da ga osjećam u sebi, mogu s Njime o svemu razgovarati kako lijepo Vladimir Nazor napisa u pjesmi „Koliko puta Ti si se za me rodio, o malo dijete Isuse... i prvi puta ja te osjećam u sebi... i prvi puta mi sva nutrina moja sja, o Iskro sunca Vječnoga, o Malo Dijete, Isuse!“
Isus nas voli i želi da opraštamo i pomažemo svojim bližnjima, a posebno svojoj djeci. Kada su sa svojim obavezama preopterećena, ili se njihove želje i mogućnosti razlikuju od naših. Problem je što bismo se mi mnogi na to naljutili, ne bismo ih željeli razumjeti, pokušali ih kazniti...
On se radi naših pogrešaka ne ljuti, ne pravi se važan, jer smo ne slušajući ga upropastili posao. On nas jednostavno voli i ide dalje. I, naravno, pomaže nam koliko god može riješiti mnoge strahove i probleme. Smiriti nas, savjetovati, ohrabriti. Uvijek pronađe novi put i rješenje.

Što mogu na kraju reći, no izmoliti molitvu:
Volim Te, dragi Isuse. Hvala ti što si se rodio u meni.
Ti si ono najljepše i najvrjednije što mi se moglo dogoditi u životu! Hvala ti. Ostani sa mnom zauvijek!

Neka nam Otac daruje milost da zajedno veselo živimo danas i još mnogo godina, i da širimo ljubav i izvršimo sve što On od nas traži.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 6 post(ov)a ] 

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr