www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 28 ožu 2024 11:28

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 53 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3, 4, 5, 6  Sljedeće
Autor Poruka
PostPostano: 15 vel 2014 21:13 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 19 lis 2013 16:08
Postovi: 232
Lokacija: split
Podijelio: 1 zahvala
Zahvaljeno je: 9 zahvala
Što znače ovi i slični odlomci iz Evanđelja: 1 Kor 15, 3: „Krist umrije za grijehe naše“ te s tim u vezi Mk 10,45: „i život svoj dade kao otkupninu za mnoge“.

Pitanja kao se postavljaju:
(1) Je li Krist trebao umrijeti? Ako je trebao umrijeti, zašto?
(2) Njegova smrt bila otkupnina? Otkupnina je nadoknada. Kome se daje nadoknada i za što?


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 15 vel 2014 21:18 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 09 tra 2009 20:57
Postovi: 2401
Podijelio: 5 zahvala
Zahvaljeno je: 68 zahvala
Kladim se da znaš odgovore na ova pitanja, i imaš cijelu paletu novih pitanja i spremnih da kontriraš i pokušaš istjerati mak na konac!! :D
E moj Observeru!! :D


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 15 vel 2014 21:19 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 15 pro 2013 14:11
Postovi: 222
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 2 zahvala
Samuel napisao:
Kladim se da znaš odgovore na ova pitanja, i imaš cijelu paletu novih pitanja i spremnih da kontriraš i pokušaš istjerati mak na konac!! :D
E moj Observeru!! :D


Rekla bih da nema...niti odgovore, niti prava pitanja.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 15 vel 2014 21:50 
Odsutan
Moderator
Moderator

Pridružen: 09 lis 2013 19:27
Postovi: 828
Lokacija: Požeška biskupija
Podijelio: 358 zahvala
Zahvaljeno je: 292 zahvala
why napisao:
Što znače ovi i slični odlomci iz Evanđelja: 1 Kor 15, 3: „Krist umrije za grijehe naše“ te s tim u vezi Mk 10,45: „i život svoj dade kao otkupninu za mnoge“.

Pitanja koja se postavljaju:
(1) Je li Krist trebao umrijeti? Ako je trebao umrijeti, zašto?
(2) Njegova smrt bila otkupnina? Otkupnina je nadoknada. Kome se daje nadoknada i za što?



Pitanje za tebe.
Koje odgovore bi ti htio čuti?
Pošto je ovo kršćanski ,katolički forum ,pretpostavljam da znaš koje odgovore možeš dobiti ovdje.
Svi su u skladu s Naukom Crkve,znači nitko od nas ti neće pisati,ja mislim ovo ili ono.
Sve što se misli o tome mora se slagati s onim što Crkva naučava.
Alternative nema,nitko od nas ne može to sam tumačiti.
Tko god to proba,na skliskom je terenu .
Konkretnije pitanje.
Želiš li čuti što Crkva misli o tome?
Ako da ,onda ćeš sigurno dobiti odgovore,a ako ne,onda sigurno nećeš dobiti odgovore.
Čeka se tvoj odgovor. :)


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 16 vel 2014 11:54 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 21 ožu 2012 23:56
Postovi: 96
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Pa eto mene zanima sta crkva misli, u onom ateizam topicu di ste svi odustali od razgovora nismo stigli do toga doc, a nikad mi nije bilo sasvim jasno sta ta isusova zrtva otkupljuje i kome, po sluzbenoj poziciji crkve. Al zapravo me najvise zanima kako tocno funkcionira to otkupljenje (nije li grozno prebaciti svoje grijehe na drugoga?) i zasto je otkupljenje u obliku u obliku klanja i nasilja nad nevinim.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 16 vel 2014 12:40 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 27 tra 2006 13:33
Postovi: 5164
Podijelio: 92 zahvala
Zahvaljeno je: 122 zahvala
why napisao:
Što znače ovi i slični odlomci iz Evanđelja: 1 Kor 15, 3: „Krist umrije za grijehe naše“ te s tim u vezi Mk 10,45: „i život svoj dade kao otkupninu za mnoge“.

Pitanja kao se postavljaju:
(1) Je li Krist trebao umrijeti? Ako je trebao umrijeti, zašto?
(2) Njegova smrt bila otkupnina? Otkupnina je nadoknada. Kome se daje nadoknada i za što?



..vrlo bistro. zaključivanje

.i odgovori se kao postavljaju...

..1. Ja mislim da Krist nije trebao umrijeti, a ako je trebao umrijeti..odgovor je ...zato.. 8)

..2. Smrt je bila naknada za otkupninu...i ta naknada se daje ..već stoljećima..u manu/hranu..
..ovakvim pametnjakovićima.. da bi mogli nahraniti ego svoje pametnoće.. 8)


..because..naggar 8)


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 16 vel 2014 13:31 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 28 lis 2013 12:42
Postovi: 290
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 1 zahvala
musavi napisao:
Pa eto mene zanima sta crkva misli, u onom ateizam topicu di ste svi odustali od razgovora nismo stigli do toga doc, a nikad mi nije bilo sasvim jasno sta ta isusova zrtva otkupljuje i kome, po sluzbenoj poziciji crkve. Al zapravo me najvise zanima kako tocno funkcionira to otkupljenje (nije li grozno prebaciti svoje grijehe na drugoga?) i zasto je otkupljenje u obliku u obliku klanja i nasilja nad nevinim.


Francisko Fernandez - Carvajal: Razgovarati s Bogom (Korizma, veliki tjedan)
Citat:
Otkupiti znači izbaviti otkupninom. Otkupiti zarobljenika znači platiti otkupninu za njefa kako bi mu se vratila sloboda: Zaista, zaista, kažem vam: tko god čini grijeh, rob je grijeha. ... Nakon istočnoga grijeha živjeli smo kao zatvorenici, robovi grijeha i sotone, bez mogućnosti da dosegnemo nebo. Isus Krist, savršeni Bog i savršeni Čovjek, oslobodio nas je plativši otkupninu svojom krvlju koju je prolio na križu. Tako je preobilno isplatio dug kojim nas je Adam opteretio počinivši istočni grijeh, kao i dug za sve osobne grijehe koje su ljudi počinili ili će počiniti do kraja svijeta. On je naš Otkupitelj, a njegov čin naziva se otkupljenje i oslobođenje jer nam je tim činom usitinu izborio slobodu djece Božje.
...
Da nije uništen sam korijen zla - grijeh, čovjek nikada ne bi bio uistinu slobodan i ne bi se mogao suprostaviti zlu. Isus je dobrovoljno prihvatio patnju i život u siromaštvu da vi nam pokazao kako tjelesna patnja i nedostatak materijalnih dobara nisu pravo zlo.
...
Cijena koju je Krist platio za naše otkupljenje bio je njegov život. Na taj nam je način pokazao težinu grijeha, neizmjernu vrijednost vječnog spasenja te sredstva kako ga postići. Sveti Pavao nas podsjeća: Kupljeni ste za visoku cijenu, i odmah dodaje: Proslavite dakle Boga u tijelu svojemu.
Gospodin je želio otići do krajnjih granica kako bi nam pokazao svoju ljubav jer: veće ljubavi nitko nema od ove: da tko život svoj položi za svoje prijatelje. Krist je to učinio za nas. Nije samo postao jedan od nas, nego je želio dati svoj život kao otkupninu za nas. Ljubio nas je i predao se zbog nas.
...
Čitav Isusov život usmjeren je prema ovom najvažnijem događaju.
Čemu tolika patnja, pita se sv.Augustin. I odgovara: Sva ta patnja cijena je za otkup naših grijeha.
Nije htio ublažiti bol: htio je ispiti kalež do dna, da ne ostane ni kapljica, kako bismo spoznali veličinu njegove ljubavi i niskost grijeha te postali velikodušniji u predanju, mrtvljenju i služenju drugima.



Angelo Comastri: Bog je ljubav
Citat:
U Bogu ne postoji druga moć izvan moći ljubavi.
..
On nam objavljuje svemogućnost ljubavi, prihvaćajući da umre za nas. Kad su Ga vojnici uhvatili i zavezali u Getsemanskom vrtu, Isus nam sam veli da je mogao u pomoć pozvati legije anđela koje bi ga izbavile iz ruku vojnika. No On je pomno pazio da to ne učini jer bi nam na taj način objavio lažnoga boga, objavio bi nam svemogućega umjesto da nam objavi pravoga Boga, Onoga koji ide tako daleko da polaže život za svoje prijatelje. Kristova nam smrt objavljuje kakvoću Božje svemogućnosti; to nije svemogućnost vladanja nad nekim, nametanje, nije to svojevoljna svemogućnost zbog koje bismo morali reći: Što spletkari tamo gore u svojoj vječnosti? Ne, On nije drugo nego Ljubav, a ta Ljubav je svemoguća.
...
Kako je moguće da se Bog očituje u Raspetom? Križ je sablazan za nevjernika. Već je i sv.Pavao u prvoj poslanici Korinćanima zapisao: Jer i Židovi znake ištu i Grci mudrost traže, a mi propovijedamo Krista raspetoga: Židovima sablazan, poganima ludost, pozvanima pak - i Židovima i Grcima - Krista, Božju snagu i Božju mudrost. Jer ludo Božje mudrije je od ljudi i slabo Božje jače je od ljudi.
...
Strašan je to događaj u svojoj zbilji i u svom značenju: Sin Božji je razapet zajedno s dva zločinca. Zašto? Zašto Isus to ne sprječava? Zašto Isus ne reagira? Odgovor je u Božjem otajstvu: Bog je ljubav!
Božji odgovor na ljudsku zloću je otajstvo smilovanja, to jest ljubav u koju je u naštoj povijesti izgovorio samo naše tijelo, u jednom točno određenom događaju u kojemu beskrajno Božje milosrđe poprima konkretni izgled i postaje činjenica koja oslobađajućom presudom navaljuje na grijeh. Doista, Isus povika: Oče, oprosti im, ne znaju što čine. U ovom trenutku Isus u grešnu ljudsku povijest stavlja spasonosnu moć ljuavi: tko otvara srce toj ljubavi, spašen je!



Dakako, promatrajući Isusov čin otkupljenja, moramo gledati čitavu povijest i kuda je svijet krenuo prije nego što je Isus došao. Tu nam je Stari zavjet koji nam opisuje koliko Bog traga za čovjekom, a ovaj mu se opire, griješi, klanja se drugim bogovima, itd. Ne smijemo ni gledati samo Isusovo raspeće, nego njegov cijeli život i naum Božjeg spasnje... Otkupljenje je, naravno, Isusov "zadatak", cilj.. Ali i način na koji je to učinio, pokazuje nam njegovu poniznost, šutnju na prigovore, strpljivo podnašanje muke, bičevanja, pljuvanja, zadirkivanja.. Sve što je govorio i naučavao, sada, u času otkupljenja, on svojim životom potvrđuje... I daje nam primjer kako mi trebamo postupiti u sličnim situacijama i tako poći putem vječnim..


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 16 vel 2014 14:46 
Odsutan
Moderator
Moderator

Pridružen: 09 lis 2013 19:27
Postovi: 828
Lokacija: Požeška biskupija
Podijelio: 358 zahvala
Zahvaljeno je: 292 zahvala
musavi napisao:
Pa eto mene zanima sta crkva misli, u onom ateizam topicu di ste svi odustali od razgovora nismo stigli do toga doc, a nikad mi nije bilo sasvim jasno sta ta isusova zrtva otkupljuje i kome, po sluzbenoj poziciji crkve. Al zapravo me najvise zanima kako tocno funkcionira to otkupljenje (nije li grozno prebaciti svoje grijehe na drugoga?) i zasto je otkupljenje u obliku u obliku klanja i nasilja nad nevinim.


Crkva o Otajstvu Otkupljenja kaže puno toga ,pa evo što piše u KKC:

517 Sav je Kristov zivot Otajstvo Otkupljenja. Otkupljenje je prije svega
plod krvi kriza,ali to Otajstvo je na djelu u cijelom Kristovu zivotu: vec u
njegovu Utjelovljenju, kojim nas je, postavsi siromasan, obogatio svojim
siromastvom; u njegovu skrovitom zivotu koji, njegovom podloznoscu,
popravlja nasu nepokornost; u njegovoj rijeci koja cisti slusatelje; u
lijecenjima i otklinjanjima sto ih je vrsio, po kojima je "uzeo nase
slabosti i ponio boli" (Mt 8,17); u njegovu Uskrsnucu kojim nas opravdava.


SVI GRESNICI BILI SU UZROCNICI MUKE KRISTOVE


598 Crkva, u Uciteljstvu svoje vjere i u svjedocenju svojih svetaca, nije
nikad zaboravila da su "sami gresnici bili uzrocnici i kao orudje svih muka
sto ih je pretrpio bozanski Otkupitelj".Uzimljuci u obzir to da nasi grijesi
vrijedjaju samoga Krista,Crkva ne oklijeva pripisivati krscanima najtezu
odgovornost u muci Isusovoj, odgovornost kojom su oni precesto opterecivali
jedino Zidove: Krivce te uzasne krivnje moramo vidjeti u onima koji
nastavljaju opet padati u svoje grijehe. Buduci da su nasa zlodjela ucinila
da Gospodin nas Isus Krist podnese muku Kriza, oni koji uranjaju u nerede i
zlo, sigurno "sami sebi iznova razapinju i ruze Sina Bozjega".I treba
priznati da je u tom slucaju nas vlastiti grijeh veci nego grijeh Zidovâ.
Jer oni, po svjedocanstvu apostolovu, "da su upoznali Kralja slave, nikad ga
ne bi bili razapeli".Mi, naprotiv, ispovijedamo da ga poznajemo. I kad ga
nijecemo svojim cinima, na neki nacin stavljamo na nj svoje ubojite ruke.

I nisu ga raspeli zli dusi; raspeo si ga ti s njima i jos ga razapinjes,
uzivajuci u porocima i grijesima.

II. Otkupiteljska smrt Kristova u Bozjem nacrtu spasenja

"ISUS PREDAN PO NEPROMJENLJIVOM BOZJEM NAUMU"

599 Nasilna smrt Isusova nije bila plod slucaja u nesretnu stjecaju
okolnosti. Ona pripada otajstvu nauma Bozjega, kako jeruzalemskim Zidovima
sveti Petar tumaci vec u svome prvom govoru na Pedesetnicu: On je predan "po
odlucenu naumu i promislu Bozjemu" (Dj 2,23). Taj biblijski nacin govora ne
znaci da su oni koji su "predali Isusa" (Dj 3,13) bili samo pasivni
izvrsitelji jednog scenarija unaprijed od Boga napisana.

600 Bogu su svi casovi vremena prisutni u svojoj aktualnosti. On dakle
zasniva svoj vjecni naum "predodredjenja" ukljucujuci u nj slobodni odgovor
svakog covjeka svojoj milosti: "Rote se, uistinu, u ovome gradu na svetog
Slugu tvoga Isusa, kog pomaza, rote se Herod i Poncije Pilat zajedno s
narodima i pucima izraelskim da ucine sto tvoja ruka i tvoja volja
predodredi da se zbude" (Dj 4,27-28). Bog je dopustio cine proizasle iz
njihove zaslijepljenosti da bi izvrsio svoj naum spasenja.

"UMRO ZA NASE GRIJEHE PO PISMIMA"

601 Taj Bozji naum spasenja po usmrcenju "Sluge, Pravednika"bio je unaprijed
navijesten u Pismu kao otajstvo sveopceg otkupljenja, to jest otkupa koji
ljude oslobadja ropstva grijehu.U ispovijesti vjere, za kojukaze da ju je
"primio", sv. Pavao ispovijeda da je "Krist umro za nasegrijehe po Pismima"
(1 Kor 15,3).Otkupiteljska smrt Isusova ispunjujeosobito prorostvo o Sluzi
patniku.Sam Isus prikazao je smisao svoga zivota i svoje smrti u svjetlu
Sluge patnika.Nakon Uskrsnuca, dao je to tumacenje Pisama ucenicima iz
Emausa,zatim i samim apostolima.
BOG JE ZACETNIK OPCE OTKUPITELJSKE LJUBAVI

604 Predajuci svoga Sina za nase grijehe, Bog ocituje da njegov naum o nama
jest naum dobrohotne ljubavi koja prethodi svakoj zasluzi s nase strane: "U
ovom je ljubav: ne da smo mi ljubili Boga, nego - on je ljubio nas i poslao
Sina svoga kao zrtvu pomirnicu za grijehe nase" (1 Iv 4,10)."Bog pokaza
ljubav svoju prema nama ovako: dok jos bijasmo gresnici, Krist za nas
umrije."(Rim 5,8).

605 Ta je ljubav bez iskljucivosti, Isus je to pripomenuo u zakljucku
prispodobe o izgubljenoj ovci: "Tako ni Otac vas, koji je na nebesima nece
da propadne ni jedan od ovih malenih" (Mt 18,14). On tvrdi da daje svoj
zivot "kao otkupninu za mnoge" (Mt 20,28); taj izraz nije restriktivan:
suprotstavlja ukupnost covjecanstva jedinoj osobi Otkupitelja koji se
predaje da bi je spasio.Crkva, slijedeci apostole, uci da je Krist umro za
sve ljude bez iznimke. "Nema, nije bilo i nece biti nijednog covjeka za
kojega Krist nije trpio".

III. Krist je sama sebe prikazao Ocu za nase grijehe

SAV KRISTOV ZIVOT JE ZRTVA OCU

606 Sin Bozji, koji je sisao "s neba ne da vrsi svoju volju, nego volju
onoga koji ga posla" (Iv 6,38), "ulazeci u svijet veli: (...) Evo dolazim!
(...) Vrsiti, Boze, volju tvoju! (...) U toj smo volji posveceni prinosom
tijela Isusa Krista jednom zauvijek" (Heb 10,5-10). Od prvog casa svoga
Utjelovljenja, Sin prihvaca Bozji naum spasenja u svome otkupiteljskom
poslanju: "Moja je hrana vrsiti volju Onoga koji me posla i dovrsiti djelo
njegovo" (Iv 4,34). Zrtva Isusova za grijehe svega svijeta (1 Iv 2,2) izraz
je njegova zajednistva ljubavi s Ocem: "zbog toga me ljubi Otac sto polazem
zivot svoj" (Iv 10,17). "Ali neka svijet upozna da ja ljubim Oca i da tako
cinim kako mi je zapovijedio Otac" (Iv 14,31).

607 Ta zelja da prihvati naum otkupiteljske Oceve ljubavi prozimlje sav
zivot Isusov,jer njegova otkupiteljska Muka bitni je razlog njegova
Utjelovljenja: "Oce, izbavi me iz ovoga casa? No, zato dodjoh u ovaj cas"
(Iv 12,27). "Casu koju mi dade Otac zar da ne pijem?" (Iv 18,11). I jos na
Krizu prije nego ce "sve biti svrseno", on kaze: "Zedan sam" (Iv 19,28).

"JAGANJAC KOJI ODUZIMA GRIJEH SVIJETA"

608 Nakon sto je prihvatio da ga krsti s gresnicima,Ivan je Krstitelj vidio
i pokazao u Isusu "Jaganjca Bozjega koji oduzima grijeh svijeta" (Iv 1,29).
On tako ocituje da je Isus u isti mah i Sluga patnik koji se, suteci, pusta
voditi na klanje noseci grijeh mnostva,i Vazmeni jaganjac, simbol
otkupljenja Izraelova u vrijeme prve Pashe.Sav zivot Kristov izrazuje
njegovo poslanje: "da sluzi i zivot svoj dade kao otkupninu za mnoge" (Mk
10,45).

ISUS SLOBODNO PRIHVACA OTKUPITELJSKU LJUBAV OCEVU

609 Prihvacajuci svojim ljudskim srcem ljubav Ocevu za ljude, Isus ih je "do
kraja ljubio" (Iv 13,1), jer "vece ljubavi nitko nema od ove: da tko zivot
svoj polozi za svoje prijatelje" (Iv 15,13). Tako je, u patnji i smrti,
njegovo covjestvo postalo slobodnim i savrsenim orudjem njegove bozanske
ljubavi koja hoce spasenje ljudi.Zaista, on je slobodno prihvatio svoju muku
i smrt iz ljubavi za svoga Oca i za ljude koje Otac hoce spasiti: "Nitko mi
ne oduzima zivot, nego ja ga sam od sebe polazem" (Iv 10,18). Odatle
vrhunska sloboda Sina Bozjega kad sam ide prema smrti.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 16 vel 2014 15:32 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 19 lis 2013 16:08
Postovi: 232
Lokacija: split
Podijelio: 1 zahvala
Zahvaljeno je: 9 zahvala
Čuj, ita, u nakani da ponudiš odgovore na moja pitanja ti si nam citirala nekih 11 točaka – poglavlja iz Katekizma Katoličke Crkve. Ako misliš da nemam KKC ili da ga nisam čitao, pogrešna ti je pretpostavka. Ako pak procjenjuješ da je u ovim citatima razumljiv odgovor na pitanja koja sam postavio, nećeš puno pomoći u ovoj raspravi.
Evo daj ti nama ovdje, kao informirana katolkinja, skloni te citate na koje se pozivaš, pa nam svojim riječima sažeto napiši zaključak na uvodna, jasno oblikovana pitanja - bio bih ti u tom slučaju iskreno zahvalan na tvom angažmanu.

Isti prijedlog i Božjoj ovčivi: oblikuj sažeto zaključke iz citata za kojima si posegnula, tada možemo oblikovat misli.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 16 vel 2014 15:50 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 28 lis 2013 12:42
Postovi: 290
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 1 zahvala
Ok.. Pročitaj bar moj komentar ispod onih citata..

Nakon istočnoga grijeha živjeli smo kao zatvorenici, robovi grijeha i sotone, bez mogućnosti da dosegnemo nebo. Isus Krist, savršeni Bog i savršeni Čovjek, oslobodio nas je plativši otkupninu svojom krvlju koju je prolio na križu. Tako je preobilno isplatio dug kojim nas je Adam opteretio počinivši istočni grijeh, kao i dug za sve osobne grijehe koje su ljudi počinili ili će počiniti do kraja svijeta. On je naš Otkupitelj, a njegov čin naziva se otkupljenje i oslobođenje jer nam je tim činom usitinu izborio slobodu djece Božje.

Kad su Ga vojnici uhvatili i zavezali u Getsemanskom vrtu, Isus nam sam veli da je mogao u pomoć pozvati legije anđela koje bi ga izbavile iz ruku vojnika. No On je pomno pazio da to ne učini jer bi nam na taj način objavio lažnoga boga, objavio bi nam svemogućega umjesto da nam objavi pravoga Boga, Onoga koji ide tako daleko da polaže život za svoje prijatelje.

Kraće ne može.. ;)
Znači.. Naknada za što? Za grijehe.. Zašto? Jer nas ljubi. Jel trebao umrijeti? Je, trebao je prinjeti čistu, svetu žrtvu - sebe.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 53 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3, 4, 5, 6  Sljedeće

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 11 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr