www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 29 ožu 2024 15:18

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 171 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Sljedeće
Autor Poruka
PostPostano: 13 vel 2015 18:23 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 03 vel 2014 12:22
Postovi: 199
Lokacija: Sjever
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 18 zahvala
U vezi zajednickog kupanja na plazi i "golotinje": muslimani su sve to zabranili, pa opet nisu liseni razvrata. Zivimo u takvom vremenu punom iskusenja i svugdje se desavaju razne naopakosti. A svatko opet moze izabrat dal ce otic na Zrce ili na neku normalnu plazu.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 14 vel 2015 15:29 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 28 kol 2009 11:42
Postovi: 1552
Lokacija: Zagreb
Podijelio: 12 zahvala
Zahvaljeno je: 62 zahvala
Rora napisao:
why sad ćeš reći da sam staromodna (što jesam 8) ) i fanatik (što nisam), ali voljela bih da postoje takve odvojene plaže. Ima jedan grad tu blizu nas u Italiji koji je oduvijek (pa i sada) imao odvojeno kupalište za žene i muškarce.
Ja, osobno, idem sa svojom kćeri u dvodjelnom kupaćem koji nije oskudan, na plažu. Naravno da postoji mogućnost da me netko pogleda onako :roll:, ali takva mogućnost postoji i kod nošenja jednodjelnog šta ne?
Da li je onda taj grijeh požude i dijelom moj grijeh bez obzira što nije bila nikakva intencija da nekoga dovedem u grijeh?
Ne kažem da svi muškarci i sve žene na raznim kupalištima, bazenima...jedni druge gledaju sa požudom, ali postoji veliki broj takvih...
Da li je sada potrebno da se vratimo kupanju u odjeći? Naravno da nije, ali potrebna je zaista velika promjena srca.
Kada bi muškarac i žena jedno drugo najprije pogledali kao brata i sestru onda bi ostalo bilo skroz drukčije.
Sam zaručnik svoju zaručnicu u Pjesmi nad pjesmama zove sestrom jer ju najprije vidi kao takvu. Kao takvu ju poštuje od samog početka.

"Srce si mi ranila, sestro moja, nevjesto, srce si mi ranila jednim pogledom svojim, jednim samim biserom kolajne svoje. (10) Kako je slatka ljubav tvoja, sestro moja, nevjesto! Slađa je ljubav tvoja od vina, a miris ulja tvojih ugodniji od svih mirisa. (11) S usana tvojih, nevjesto, saće kapa, pod jezikom ti je med i mlijeko, a miris je haljina tvojih kao miris libanski. (12) Ti si vrt zatvoren, sestro moja, nevjesto, vrt zatvoren i zdenac zapečaćen. "


Zanimljiva je Pjesma nad pjesmama, kažeš da on gleda svoju zaručnicu kao sestru, ima tu više eros-a čini mi se nego sestrinstva, što ne znači da nije bez poštovanja:

"Zaručnik

Što ćete vidjeti na Sulamki koja pleše u dva zbora? (2) Kako su krasni koraci tvoji u sandalama, kćeri kneževska! Pregibi su bokova tvojih kao grivne stvorene rukom umjetnika. (3) Pupak ti je kao okrugla čaša koja nikad nije bez pića. Trbuh ti je kao stog pšenice ograđen ljiljanima. (4) Dvije su dojke tvoje dva laneta, blizanca košutina. (5) Vrat je tvoj kao kula bjelokosna. Oči su tvoje kao ribnjaci u Hešbonu kod vrata batrabimskih. Nos ti je kao kula libanska što gleda prema Damasku. (6) Glava je tvoja kao brdo Karmel, a kosa na glavi kao purpur i kralj se zapleo u njene pletenice. (7) Kako si lijepa i kako si ljupka, o najdraža, među milinama! (8) Stas je tvoj kao palma, grudi su tvoje grozdovi. (9) Rekoh: popet ću se na palmu da dohvatim vrške njezine, a grudi će tvoje biti kao grozdovi na lozi, miris daha tvoga kao jabuke. (10) Usta su tvoja kao najbolje vino."



Ga-bri-el napisao:
U vezi zajednickog kupanja na plazi i "golotinje": muslimani su sve to zabranili, pa opet nisu liseni razvrata. Zivimo u takvom vremenu punom iskusenja i svugdje se desavaju razne naopakosti. A svatko opet moze izabrat dal ce otic na Zrce ili na neku normalnu plazu.


Naravno da nisu lišeni razvrata kad je i prorok s tim imao problema, ali ako su mu žene možda to i nije razvrat:

"Chapter: Whoever had sexual intercourse with all his wives and then took one bath only(102)
Narrated Anas bin Malik:
The Prophet (ﷺ) used to pass by (have sexual relation with) all his wives in one night, and at that time he had nine wives.

Reference : Sahih al-Bukhari 5215
"

Ali Muhamed je ima povlasticu od Alaha za razliku od drugih vjernika tako da ko njemu šta može zamjerit:

"Sura 33, ajeti 50-52:O Vjerovjesniče, Mi smo ti dozvolili da budu žene tvoje one kojima si dao vjenčane darove njihove, i one u vlasti tvojoj koje ti je Allah dao iz plijena, i kćeri amidža tvojih, i kćeri tetaka tvojih po ocu, i kćeri daidža tvojih, i kćeri tetaka tvojih po materi koje su se s tobom iselile, i samo tebi, a ne ostalim vjernicima - ženu-vjernicu koja sebe pokloni Vjerovjesniku, ako se Vjerovjesnik hoće njome oženiti - da ti ne bi bilo teško. Mi znamo šta smo propisali vjernicima kada je riječ o ženama njihovim i o onima koje su u vlasništvu njihovu. - A Allah prašta i samilostan je.

Možeš zanemariti one među njima koje hoćeš i možeš pozvati sebi onu koju hoćeš, a možeš zatražiti onu koju si udaljio, nijedno od toga nije tvoj grijeh. Najlakše će tako one radosne biti i neće se žalostiti i tako će sve onim što im ti daješ zadovoljne biti - a Allah zna šta je u srcima vašim; Allah zna sve i blag je.

Odsada ti nisu dopuštene druge žene, ni da umjesto njih neku drugu uzmeš, makar te i zadivila ljepota njihova, osim onih koje postanu robinje tvoje. - A Allah na sve motri."


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 15 vel 2015 19:58 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 19 lis 2013 16:08
Postovi: 232
Lokacija: split
Podijelio: 1 zahvala
Zahvaljeno je: 9 zahvala
Mislim da je pitanje problema seksualnosti prenaglašeno u Katoličkoj crkvi i da je zapravo naknadno vrlo ljudski dodan teret pitanju ljudske seksualnosti. Naime, pogledati li sva četiri evanđelja vidjet ćete da se spolnost (osim na dva mjesta od Isusa kao tematika preljuba), niti ne spominje. Čini se da je izvorna Isusova nauka bila puno bliža čovjeku, ljudskija i prirodnija nego cijela nauka koja se od Evanđelja napravila naknadno. Zamislite samo pojam nauka o vjeri. Nisu li apostoli bili obični ribari i težaci? A sada se podrazumijeva da treba izučiti škole za vjeru. Dakako da nema škole za vjeru.
Dakle, citirao sam tamo one tekstove da bih pokazao da je kritika seksualnosti kao takve prenaglašena i da (osim za rubna područja kao što su prostitucija, pornografija i uopće trgovačka iskorištavanja) – ali to onda kao kritika vrijedi i za druga polja društvenog života koja isto stradaju od trgovine (rad, priroda, socijalne vrijednosti etc) – ostala prirodna seksualnost nije nikakav izvorni problem ni bauk u što ga se naukom KC pokušava pretvoriti. Čini mi se da bi tome nauku i kritici seksualnosti Isus odgovorio prema Mt 23,4 „Vežu i ljudima na pleća tovare teška bremena, a sami ni da bi ih prstom makli.“


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 16 vel 2015 09:55 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 01 ožu 2011 14:29
Postovi: 1350
Lokacija: Istra-Istria
Podijelio: 185 zahvala
Zahvaljeno je: 170 zahvala
why napisao:
Mislim da je pitanje problema seksualnosti prenaglašeno u Katoličkoj crkvi i da je zapravo naknadno vrlo ljudski dodan teret pitanju ljudske seksualnosti. Naime, pogledati li sva četiri evanđelja vidjet ćete da se spolnost (osim na dva mjesta od Isusa kao tematika preljuba), niti ne spominje. Čini se da je izvorna Isusova nauka bila puno bliža čovjeku, ljudskija i prirodnija nego cijela nauka koja se od Evanđelja napravila naknadno. Zamislite samo pojam nauka o vjeri. Nisu li apostoli bili obični ribari i težaci? A sada se podrazumijeva da treba izučiti škole za vjeru. Dakako da nema škole za vjeru.
Dakle, citirao sam tamo one tekstove da bih pokazao da je kritika seksualnosti kao takve prenaglašena i da (osim za rubna područja kao što su prostitucija, pornografija i uopće trgovačka iskorištavanja) – ali to onda kao kritika vrijedi i za druga polja društvenog života koja isto stradaju od trgovine (rad, priroda, socijalne vrijednosti etc) – ostala prirodna seksualnost nije nikakav izvorni problem ni bauk u što ga se naukom KC pokušava pretvoriti. Čini mi se da bi tome nauku i kritici seksualnosti Isus odgovorio prema Mt 23,4 „Vežu i ljudima na pleća tovare teška bremena, a sami ni da bi ih prstom makli.“


Ne znam da li ima smisla to tebi reć, ali ajde... a da si malo pročitaš "Teologiju tijela" Sv. Ivana Pavla II?


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 16 vel 2015 12:22 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 02 ožu 2014 19:35
Postovi: 275
Lokacija: Sušac
Podijelio: 49 zahvala
Zahvaljeno je: 29 zahvala
why napisao:
... Čini se da je izvorna Isusova nauka bila puno bliža čovjeku, ljudskija i prirodnija nego cijela nauka koja se od Evanđelja napravila naknadno.
Zamislite samo pojam nauka o vjeri. Nisu li apostoli bili obični ribari i težaci? A sada se podrazumijeva da treba izučiti škole za vjeru. ...

A Utješitelj, Duh Sveti, kojega će Otac poslati u ime moje, on će vas naučiti svemu i napomenut će vam sve, što vam rekoh. Iv 14,26

Siromasi, nemoćni i ubogi stavljaju sebe u Božje ruke i svjedoče:
Silne zbaci s prijestolja, a uzvisi neznatne; gladne napuni dobrima, a bogate otpusti prazne. Lk 1,52-53

Zaista, zaista, kažem vam: Tko vjeruje u mene, činit će djela koja ja činim; da veća će od njih činiti jer ja odlazim Ocu. Iv 14,12

Slika

why napisao:
Čini mi se da bi tome nauku i kritici seksualnosti Isus odgovorio prema Mt 23,4 „Vežu i ljudima na pleća tovare teška bremena, a sami ni da bi ih prstom makli.“

Pravovjerne svećenike koji se pridržavaju celibata i koji svoje stado vode na pravi put se ne može nazivati farizejima.

U misnom bogoslužju, prvo čitanje uvijek korespondira s tekstom evanđelja. Zato se uz ovo evanđelje čita ulomak iz Knjige
Mudrosti (7,7-11). Mudrost se veliča kao najveće bogatstvo s kojim se ništa ne može usporediti. U jednoj drugoj knjizi,
zbirci mudrih izreka, govori se da je siromaštvo kao i bogatstvo puno opasnosti za čovjekovu sreću. Zato mudar čovjek
moli Boga da ga sačuva i od jednoga i od drugoga:
"Ne daj mi siromaštva ni bogatstva: hrani me kruhom mojim dostatnim;
inače bih, presitivši se, zatajio tebe i rekao: tko je Jahve? ili bih, osiromašivši, krao i oskvrnuo ime Boga svojega." (Iz 30,8-9)


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 16 vel 2015 13:20 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 19 lis 2013 16:08
Postovi: 232
Lokacija: split
Podijelio: 1 zahvala
Zahvaljeno je: 9 zahvala
Rora napisao:
Ne znam da li ima smisla to tebi reć, ali ajde... a da si malo pročitaš "Teologiju tijela" Sv. Ivana Pavla II?

Ja o Evanđelju, a ti o Ivanu Pavlu.
Pa upravo to i pokazujem kao raskorak: da seksualnost ne postoji kao problem u Evanđelju, ali postoji kod vodstva Crkve. Kod Ivana Pavla ili kod episkopata, svejedno. Problem koji je proizveden nakon Evanđelja, u tumačenjima i tekstovima Crkve, od sv. Pavla do sv. Ivana Pavla. U Evanđelju toga problema nema.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 16 vel 2015 13:56 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 25 tra 2007 18:26
Postovi: 2994
Podijelio: 149 zahvala
Zahvaljeno je: 118 zahvala
Problem nije nigdje doli u našem srcu i umu.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 16 vel 2015 14:00 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 02 ožu 2014 19:35
Postovi: 275
Lokacija: Sušac
Podijelio: 49 zahvala
Zahvaljeno je: 29 zahvala
why napisao:
Ja o Evanđelju, a ti o Ivanu Pavlu...

iz Evanđelja:

Dovede ga Isusu, a Isus ga pogleda i reče: "Ti si Šimun, sin Ivanov! Zvat ćeš se Kefa!" - što znači 'Petar - Stijena'. Iv 1,42

A ja tebi kažem: Ti si Petar (Petros) i na toj stijeni (Petra) sagradit ću Crkvu svoju i vrata paklena neće je nadvladati. Mt 16,18

Nato Isus reče njemu: "Blago tebi, Šimune, sine Jonin, jer ti to ne objavi tijelo i krv, nego Otac moj, koji je na nebesima.
A ja tebi kažem: Ti si Petar-Stijena i na toj stijeni sagradit ću Crkvu svoju i vrata paklena neće je nadvladati.
Tebi ću dati ključeve kraljevstva nebeskoga, pa što god svežeš na zemlji, bit će svezano na nebesima;
a što god odriješiš na zemlji, bit će odriješeno na nebesima. Mt 16,17-19


Sveti Petar - Zaštitnik je Crkve, Rima, papa, ribara, pekara, mesara, graditelja mostova, urara, postolara, gladnih, zidara,
brodograditelja i mnogih mjesta širom svijeta. (izvor wikipedia)


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 16 vel 2015 19:38 
Odsutan
Novoregistrirani korisnik

Pridružen: 11 vel 2013 23:28
Postovi: 9
Podijelio: 9 zahvala
Zahvaljeno je: 12 zahvala
why napisao:
Mislim da je pitanje problema seksualnosti prenaglašeno u Katoličkoj crkvi i da je zapravo naknadno vrlo ljudski dodan teret pitanju ljudske seksualnosti. Naime, pogledati li sva četiri evanđelja vidjet ćete da se spolnost (osim na dva mjesta od Isusa kao tematika preljuba), niti ne spominje. Čini se da je izvorna Isusova nauka bila puno bliža čovjeku, ljudskija i prirodnija nego cijela nauka koja se od Evanđelja napravila naknadno. Zamislite samo pojam nauka o vjeri. Nisu li apostoli bili obični ribari i težaci? A sada se podrazumijeva da treba izučiti škole za vjeru. Dakako da nema škole za vjeru.
Dakle, citirao sam tamo one tekstove da bih pokazao da je kritika seksualnosti kao takve prenaglašena i da (osim za rubna područja kao što su prostitucija, pornografija i uopće trgovačka iskorištavanja) – ali to onda kao kritika vrijedi i za druga polja društvenog života koja isto stradaju od trgovine (rad, priroda, socijalne vrijednosti etc) – ostala prirodna seksualnost nije nikakav izvorni problem ni bauk u što ga se naukom KC pokušava pretvoriti. Čini mi se da bi tome nauku i kritici seksualnosti Isus odgovorio prema Mt 23,4 „Vežu i ljudima na pleća tovare teška bremena, a sami ni da bi ih prstom makli.“


Niti su to rubna područja, niti je kritika seksualnosti prenaglašena. Pogotovo u današnje vrijeme kad se skoro sve vrti oko toga i kad se ljude sa svih strana neprestano "bombardira" takvim sadržajima. S obzirom na takve okolnosti, još više fascinira lakoća nabacivanja pojmovima "prirodno" i "neprirodno".
Nego, očito je da u takvom pisanju, postoji tedencija da se sve svede na nivo suptilnog relativiziranja i razvodnjavanja, sijanje upakiranih new age ideja i programa.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 17 vel 2015 08:43 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 01 ožu 2011 14:29
Postovi: 1350
Lokacija: Istra-Istria
Podijelio: 185 zahvala
Zahvaljeno je: 170 zahvala
why napisao:
Rora napisao:
Ne znam da li ima smisla to tebi reć, ali ajde... a da si malo pročitaš "Teologiju tijela" Sv. Ivana Pavla II?

Ja o Evanđelju, a ti o Ivanu Pavlu.
Pa upravo to i pokazujem kao raskorak: da seksualnost ne postoji kao problem u Evanđelju, ali postoji kod vodstva Crkve. Kod Ivana Pavla ili kod episkopata, svejedno. Problem koji je proizveden nakon Evanđelja, u tumačenjima i tekstovima Crkve, od sv. Pavla do sv. Ivana Pavla. U Evanđelju toga problema nema.


Ovo što sam ti napisala je bilo ukratko da katolici nisu protestanti čije se učenje bazira samo i isključivo na Svetom Pismu nego na tradiciji, Svetoj Predaji, Crkvenim Ocima... (da si htio pročitat između redaka bio bi).


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 171 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Sljedeće

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 16 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr