www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 28 ožu 2024 19:20

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 501 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 47, 48, 49, 50, 51  Sljedeće
Autor Poruka
PostPostano: 06 kol 2015 11:54 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 09 tra 2009 20:57
Postovi: 2401
Podijelio: 5 zahvala
Zahvaljeno je: 68 zahvala
Billy, mislim da krivo zboriš kad ovo stavljaš:
"Grijesi koji se prenose s pokoljenja na pokoljenje objašnjavaju se na tri moguća načina":

Grijeh se ne može prenijeti, nego posljedica, to jest neprijatelj koji tlači ili napastuje.
U biti svakog napastuje, ali ti neprijatelji koji dolaze po grijehu prelaze tlačiti i djecu po krvi, e sad kad se dijete obrati lakše mu se je opirati, ali neprijatelj i dalje obilazi kao ričuči lav.
Ali grijeh je nešto za što svaki pojedinac odgovara i nitko ne može odgovarati za njegov grijeh, ali posljedice se osjete! Nemoš grijeh prenijeti! To još nigdje nisam čuo! A niti ovdje gore ne piše ispod naslova, ili je kriv naslov!
I zato dolazi do tolikih zabuna, jer se silno komplicira stvar!


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 06 kol 2015 12:21 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
Samuel napisao:
Billy, mislim da krivo zboriš kad ovo stavljaš:
"Grijesi koji se prenose s pokoljenja na pokoljenje objašnjavaju se na tri moguća načina":

Grijeh se ne može prenijeti, nego posljedica, to jest neprijatelj koji tlači ili napastuje.
U biti svakog napastuje, ali ti neprijatelji koji dolaze po grijehu prelaze tlačiti i djecu po krvi, e sad kad se dijete obrati lakše mu se je opirati, ali neprijatelj i dalje obilazi kao ričuči lav.
Ali grijeh je nešto za što svaki pojedinac odgovara i nitko ne može odgovarati za njegov grijeh, ali posljedice se osjete! Nemoš grijeh prenijeti! To još nigdje nisam čuo! A niti ovdje gore ne piše ispod naslova, ili je kriv naslov!
I zato dolazi do tolikih zabuna, jer se silno komplicira stvar!


Zato jer si uzeo samo jednu rečenicu a ne cijeli odlomak.
Govori o tome kako dolazi do grijeha sa naraštaja na naraštaj.
Genetika dakle netko se rodi agresivne naravi, nešto na što nema pojedinac utjecaj.
Okolina - tu spada odgoj.
Nasljedno tlačenje; e to je ono sporno jer samo tlačenje nije grijeh ako se osoba uspije oduprijeti što često nije slučaj.

Sve je to iz knjige "Pomozite sami sebi pa će vam i Bog pomoći"

Grijeh se ne nasljeđuje, a ako i da krštenjem se nanovo rađamo čisti. To nije sporno.
Ipak nasljedne su napasti, kušnje i tlačenja, pa pod njima pojedinac pada u grijeh zbog same naravi čovjeka da smo skloni gijehu.
Zato neki, da prekinu tu vezu smatraju da treba dodatno moliti za pokojne.
Prikazati svetu Misu i slično.
Sad su se tu našli pojedini svećenici i skupine koji su to nazvali liječenje obiteljskog stabla, a u biti je molitva za pretke.
Uvijek je dobro moliti se za duše u čistilištu, pa tako i za pretke kojima je potrebna molitva.
Molitvom se usput pomaže njima a i nama.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
 Naslov: Re:
PostPostano: 08 kol 2015 15:16 
Odsutan
Moderator
Moderator

Pridružen: 09 lis 2013 19:27
Postovi: 828
Lokacija: Požeška biskupija
Podijelio: 358 zahvala
Zahvaljeno je: 292 zahvala
Aurelius_01 napisao:
Zlatko napisao:

Stvar se sama nameće.Ovo je moje misljenje.
ČITAJ PAŽLJIVO.Ovo mi je došlo na srce.
........................................................................................

Nitko od mojih nije spoznao ovaj grijeh.
Ja sam ga spoznao i tu sam da ga slomim.
A što ako ga ja ne slomim i ne ispovjedim?
Tko će poslije moje smrti opet spoznati takav grijeh.
Tko će se nači dostojan da moli i da ispovjedi te grijehe?
Hoću li i ja ispaštati kao moji preci jer nisam poduzeo ništa a bilo mi je dano.
[b]Hoće li i moji potomci ispaštati zato što ja nisam slomio ono što sam mogao a znao sam i kako i što treba slomit.?!

Bog mi nije otkrio sve,ali otkrio je dovoljno da se ja pokrenem.
Jer nebi takve misli došle od onoga zloga (to mu ne ide u prilog).
Znači došle su od Boga.
On zeli da ja reagiram.[/b]
..........................................................................................................

Moji nitko ne vjeruju da takvo sto postoji osim mame.
Tko će drugi ako ne ja.

Dugo sam odgađao početak moljenja Brigitinih molitava za spas duša.Svaku večer prikazem te molitve za pokojne iz mojih loza.

Gospodine hvala Ti na tome što si baš meni otvorio oči i sto si bar mene odabrao iz moje obitelji da se ja obratim.

Ni sam nisam svjestan kako sam ovo gore sročio.
Valjda me nadahnuo Duh Sveti.Bog je tako divan i velik.
On progovara kroz našu savjest.
Nadam se da znate da sve one misli koje vam dolaze sa posebnim mirom i blagošću dolaze od Boga.sve ono negativno i loše sto vam nekada okupira misli dolazi isa nemirom je od onoga drugoga.Tako ćete prepoznati što je od Boga a što od zloga.

BVB.

:grlim te: :grlim te: :grlim te: :grlim te:



Svaka čast Zlatko! Osjeti se da kroz tebe progovara Bog. ''Tko ima uši nek' čuje.'' Sve što si rekao meni je prolazilo kroz glavu i kroz srce prije par dana, upravo te riječi su mi i bile povod da potaknem ovu temu i stavim je na post. Iako mi nije baš nešto ugodno bilo, ali eto. Sve u svoje vrijeme tj. u Božje vrijeme i Božji način dođe do izražaja i na vidjelo.
Ponekad Bog odabere one koji su mu odaniji da otvore oči drugima koji su duhovno slijepi, a životno nesretni. Zato ja kažem svatko ima svrhu na ovome svijetu.

Zašto se meni baš u najteže vrijeme u životu postavilo ovo pitanje, zašto? Očito s razlogom. Bog ti uvijek daje odgovor na svako pitanje samo trebaš otvoriti oči i srce. Zato, kao što kaže imenjak moj, nemojte se bojati suočiti s time. Nije to sramota, to je blagoslov. Bog ti pruža priliku da uvidiš upravo ti što ne valja, tko zna tko će opet u tvojoj obitleji to uvidjeti, a do tada se može dogoditi puno toga i mogu pasti mnoge žrtve.

No, treba razumijeti i one koji u to ne mogu povjerovati odmah i sad, kao što je naša draga prijeteljica Patientia. Zašto bih na silu nešto morala prihvatiti k srcu ako za to još nije vrijeme. Bog će u svoje vrijeme i način poručiti svakome ono što je za njega potrebno. Isto tako, ako te Bog nije odabrao da ovo uvidiš i vjeruješ u to, to niti ne moraš niti hoćeš. Zato ne treba na silu nešto uviđati ako ne možeš to uvidjeti i ne treba se bojati, sve dok se utječeš Bogu ne može ti ništa biti, a ono što je potrebno da spoznaš to ćeš spoznati kad tad.

Isto tako, nismo se mi ovdje slučajno zatekli da razgovaramo o ovoj temi, baš ovih dana i baš ove osobe. Mi smo odabrani i to je Božji plan. Sigurno postoji razlog zašto baš mi i zašto baš ova tema. Kroz to na Bog želi nešto reći. Citat imenjaka Zlatka da : ''On progovara kroz našu savjest''..je toliko točan i istinski, jer Bog je u nama i djeluje kroz nas, samo ga mi potiskujemo svojim nedjelima i grijesima, a kad smo čisti on se budi.

Moram priznati da ova gore pitanja koja si je postavio Zlatko jesu pitanja koja si postavlja svatko tko se nađe u toj sitauciji da se preispituje o grijesima predaka. Da pitate sve osobe koje su prošle kroz ovo, zasigurno bi odgovorile da su si postavile bar 80% od ovih pitanja.

Postavlja se pitanje kada se čovjek zapita ili mu dođe na pamet da baci pogled unazad na djela svojih predaka. Ili se ponekad zapita, iako ih nije poznavao, ni vizualno ni emocionalnoniti u kojem smislu, kakvi su bili moji preci, kako su živjeli, jesu li bili uspješni, pošteni, kradljivci, preljubnici, zlobnici ili dobročinitelji?
Ovakva pitanja si čovjek uglavnom postavlja kad si dubinski ispituje savjest. Što to znači dubinski? Zna da je pravedan, dobar, discipliniran, dobročinitelj, nikome nije napravio neko zlo, normalno grešnik je, ali reklo bi se sitni, svi mi griješimo -mišlju, riječju, djelom i propustom), no postavlja si pitanje zašto se njemu događaju tako strašne stvari, zašto ga koči u životu, sve ide nizbrdo, a on se toliko trudi i na pošten i Bogu odan način predaje. Uglavnom čujem i oko sebe neke dobre ljude koji kažu: ''Ma pogledaj one kradljivce, prevarante, državu su pokrali, otimaju, upliću se u tuđe brakove, potplaćuju, kupuju ispite, uništavaju tuđe živote, A NJIMA NIŠTA..a ja se bojim mrava zgaziti i nikom ne nanosim zlo...pa pogledaj događaju mi se stvari kao najvćem koljaču''. Upravo je to simptom da nešto nije u redu, ne sa tobom, nego sa nekim drugim s kojim imas ikakve veze. U toj situaciji se čovjek zapita, pa je li to moguće?
Što bih rekao cijenjeni prijatelj Zlatko ''Stvar se nameće sama po sebi''

Ovakvim svjedočenjem i iskustvom jedni drugima pomažemo i otvaramo oči kako bih uvidjeli postojanje ''neokajanog grijeha'', te se tako riješili tereta i krenuli naprijed radosni u život. Stoga, hvala svima koji doprinose širenju istine i upozoravaju na postojanje grijeha. Jaoo onima koji ne znaju da su u grijehu, a pate.

Hvala i Zlatku na njegovom iskustvu koje je nesebično podijelio s nama. This is a blessing. BTB i BVB


Negdje s početka teme str.5,pa da se malo posjetimo što su forumaši napisali o svojim iskustvima u vezi ove teme.

A evo i cijelog odgovora don Damira na to pitanje;
http://studentski-pastoral.com/index.ph ... pelana/183


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 kol 2015 11:16 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 28 kol 2009 11:42
Postovi: 1552
Lokacija: Zagreb
Podijelio: 12 zahvala
Zahvaljeno je: 62 zahvala
Billy napisao:
Na koji način osoba može pasti pod utjecaj zla

Na koji način osoba može pasti pod utjecaj zla i kako možemo pomoći sami sebi kao kršćani. Jedan je stari propovjednik često naglašavao: "Najbolji način da držimo đavla vani jest da čuvamo Isusa unutra." Ove njegove riječi odjek su jasnog naputka iz Svetoga pisma: "Podložite se dakle Bogu! Oduprite se đavlu i pobjeći će od vas! Približite se Bogu i on će se približiti vama!" (Jak 4,7-8).
Jedini i najbolji savjet koji se može dati, kako bi se nadvladali ili izliječili postojeći duhovni problemi, isti je koji su sveci davali ljudima kroz stoljeća: živite svetim životom!

Bog nam je dao svoju Crkvu kako bi nam pomogao živjeti životom koji je njemu ugodan i kojim ga proslavljamo. Učestalo primanje sakramenata i čestit vjernički život, temelj je za održanje našeg duhovnog zdravlja.

No, znamo da se zbog naše slobodne volje, i slobodne volje drugih, ponekad nađemo u duhovnim poteškoćama pa čak i u ropstvu. Bog ponekad može dopustiti neprijatelju da nas uznemiruje, iako sami ni na koji način nismo prizvali zlo u svoj život, niti je ono došlo po drugim ljudima. O takvom nam slučaju svjedoči Biblija u knjizi o Jobu, ali Bog takvo što ne dopušta bez svrhe. Znamo i uzdamo se u Božje obećanje o kojem piše Sv. Pavao u svojoj Poslanici Rimljanima:

"Znamo pak da Bog u svemu na dobro surađuje s onima koji ga ljube" (Rim 8,28).

Veliki je izazov za svakoga od nas živjeti čestitim i svetim životom, i to najbolje što možemo. Potrebno se neprestano ohrabrivati za taj izazov. Kada se pojave teškoće trebamo ih rješavati približavanjem Bogu. U skladu s tim, prvi korak na tom putu je samopomoć. Zato će vam smjernice u ovoj knjizi ukazati na to kako sami sebi možete pomoći u rješavanju općenitih duhovnih problema, ali i problema zlodušnog podrijetla, ukoliko postoje u vašem životu.

Ponekad problemi s kojima se susrećete mogu biti preteški i nijedna vam pomoć ne izgleda učinkovitom. Ne shvaćajte to kao poraz. Upamtite: Bog vas voli i stvorio je obitelj (Crkvu) za vas, a članovi obitelji brinu jedni za druge. Crkva posjeduje neiscrpiv izvor Božan-skoga Milosrđa u kojemu svatko može naći spasenje, jer Bog hoće da se svi ljudi spase i dođu do spoznanja istine (usp. 1 Tim 2,4).

Na koji način osoba može pasti pod utjecaj zla?

Različiti su izvori zlodušnih utjecaja, no uglavnom bi se mogli razvrstati u tri kategorije:

1. Nebriga i nemar da se živi po uzoru na Krista! Kad god se udaljimo od Boga, udaljujemo se od njegove zaštite. Kao što je rečeno: najbolji način da đavla držimo podalje od naših života jest da svoje živote ispunimo Kristom. Stoga trebamo živjeti i razvijati svoju vjeru životom autentične pobožnosti. Ako to propuštamo tada postajemo podložniji napadima Zloga. Život po vjeri, osim što nas vodi k vječnosti, on nam je i zaštita od zla. Sv. Petar kaže da đavao, kao ričući lav obilazi tražeći koga da proždre, ali nam daje i odgovor što da činimo: Oduprite mu se jaki u vjeri (1 Pt 5,8-9).

2. Grijesi djelom i propustom! Živjeti život u grijehu, garancija je da ćemo biti ranjiviji na udarce Zloga. Moramo se uhvatiti u koštac s grijesima u svom životu, s onim grijesima koje činimo aktivno ili iz navike, kao i s grijesima propusta kada ne činimo dobro koje bismo trebali. Slikovito rečeno, grijesi stvaraju rupe na mreži Božje zaštite koja je postavljena oko nas. Ili drugim riječima rečeno: grijesi ostavljaju otključana vrata i tako naš život biva bez zaštite i sigurnosti.

3. Grijesi drugih! Ovo je tema koja otvara mnoge rasprave i razmišljanja. Biblija koristi termin "grijesi naših otaca". "Grijeh jednoga škodi drugima, kao što je svetost jednoga drugima na dobrobit" (Pavao VI. Indulgentiam doctrinarum).

Zla koja su činili naši predci ili živući članovi naših obitelji, nažalost su čest razlog problemâ. Čak i nedužna djeca mogu radi toga pasti pod utjecaj zlodušnih tlačenja. Jedan od najpoznatijih slučajeva "opsjednuća" uzrokovan problemima iz života predaka bio je u američkoj državi Iowi, u dvadesetim godinama prošlog stoljeća. O tom slučaju može se pročitati djelo pod nazivom Odlazi Sotono koje ima crkveno odobrenje tj. imprimatur.

Neka trpljenja mogu doći zbog kletvi i uroka koje nam nabacuje netko tko je toliko zao da čini takve stvari. Sami nismo učinili ništa što bi uzrokovalo da padnemo pod utjecaj demonskoga; nedužni smo, tj. žrtve smo grijeha drugih ljudi. U tom slučaju potrebno je utjecati se Božjoj zaštiti i u autoritetu Imena Isusova poništiti takva zla koja udaraju na naš život.

Kada se radi o grijesima drugih, napose predaka, i sami svećenici koji su praktično uključeni u molitveni apostolat oslobađanja, zaključuju da se trebamo utjecati Duhu mudrosti da nas vodi na ovome osjetljivom području, kako ne bismo otišli preduboko, tj. potrebno je da sve bude u skladu s Duhovnim djelom milosrđa, koje nas potiče: za žive i mrtve Boga moliti.

Grijesi i posljedice grijeha

Mnogi ljudi, uključujući često i svećenike, ne razumiju što se misli pod "rodoslovnim (tj. nasljednim) tlačenjem".

Krštenje, naravno, poništava Istočni grijeh i svaki postojeći grijeh. No to ne garantira da će osoba biti oslobođena od zlodušnih kao što to ne mogu osigurati niti sakramenti Potvrde, Euharistije i Ispovijedi. Ispovijed i Euharistija su doista dva najjača oružja protiv đavla, no oni ne osiguravaju oslobođenje. Čak ni službeni egzorcizmi ne garantiraju oslobođenje. (Postoje rjeđi slučajevi kojima ni službeni egzorcizmi Crkve nisu bili učinkoviti).

Naravno, ni oprost grijeha nužno ne uklanja "posljedice" grijeha. Kada se ispovjedimo, grijeh je zauvijek uklonjen i duša je očišćena od grijeha, no posljedice grijeha, bile duhovne ili tjelesne, mogu ostati.

Na primjer, ako vozač u pijanom stanju pregazi nekoga, nakon čega žrtva ostane paralizirana, Bog i žrtva mogu oprostiti, ali to što je jadnik postao invalidom ostaje kao posljedica tuđega grijeha. Na sličan način, nakon što je nečiji grijeh oprošten, posljedice demonskog utjecaja mogu ostati i to je potrebno sanirati, jer grijeh je osobu ranio i čini ranjivom. Tako, nakon ispovijedi osoba mora đavla (koji je začetnik grijeha) izbaciti sa svog teritorija. Korištenje izraza kao što je "vraćanje teritorija" spada u vojničku terminologiju. Sv. Pavao o napadima đavla govori jezikom ratovanja. Ovo i jest stvaran rat, jednako stvaran kao i svaki zemaljski, samo što se odvija u duhovnoj dimenziji.

Grijesi koji se prenose s pokoljenja na pokoljenje objašnjavaju se na tri moguća načina:

Prvi je genetsko nasljeđe. To je nešto što nitko ne može kontrolirati. Svaka osoba baštini određeno genetsko nasljeđe, ali okolina je ta koja to nasljeđe hrani. Npr. osoba može naslijediti gene odgovorne za agresivno ponašanje. Okolina je ta koja će usmjeriti to genetsko nasljeđe u agresivno ponašanje ili u pozitivno asertivno ponašanje s ciljem osobne izgradnje u dobru.

Drugi je uzrok nešto što zovemo nasljeđem okoline. To se posebno odnosi na loša (ili dobra) ponašanja koja djeca usvajaju promatrajući svoje roditelje. Svako životno iskustvo stvara psihološke učinke. Odnos roditelja prema djeci ima dugotrajne učinke za cijeli život. Stoga je važno kako roditelji odgajaju svoju djecu i kakav im primjer daju.

Međutim, niti jedan od ovih čimbenika ne postulira demonsko djelovanje. No demoni mogu iskorištavati te probleme iz okoline kako bi pogoršali situaciju. Demoni su oportunisti. Ako vide problem koji već postoji, rado će iskoristiti tu ranjivost da problem učine još većim nego što bi inače bio.

Treća je mogućnost ono što nazivamo "rodo-slovnim (nasljednim) tlačenjem". Kod ovakvih pojava pretpostavlja se da je član obitelji (roditelj, djed, pradjed itd.), počinio neki smrtni grijeh ili živio grešnim životom, a da se nije izmirio s Bogom, što je privuklo zloduhe toj osobi i čitavom obiteljskom rodu. Obitelj na neki način postaje metom đavlovih nasrtaja na tome području.

Demoni se ne nasljeđuju kao genetske osobine, no jednom kad im se netko otvori i postane meta njihovih tlačenja, ostali članovi obitelji mogu biti uznemiravani generacijama na tom području. To ne znači da će svaki pripadnik novog naraštaja nužno imati demonska uznemiravanja na tome području. No iskustva potvrđuju da život u vjeri i dobra djela privlače dobro: na sebe, svoj rod i okolinu, tako i zla privlače zlo.

Dakle, rodoslovno tlačenje (ili "obiteljsko prokletstvo") naprosto znači da je na bilo koji način đavao privučen obitelji i traži svaku priliku da je ugrozi. Može i ne mora uspjeti. Teži su slučajevi kada roditelji, djedovi i bake prizivaju zlo na svoje potomstvo. Ukoliko takvi slučajevi ne zahtijevaju egzorcizam, korisna je ne samo molitva za "vraćanje teritorija" koji je neprijatelj stekao, već i molitva slamanja prokletstava i uroka. (vidi str. 81).

Ova se analiza temelji na iskustvima prikupljenim od službenih egzorcista i savjetnika za oslobađanje. Odlomci Katekizma (br. 517, 550, 1237, 1673), Obrednik egzorcizma, i mnogi drugi spisi govore o ovoj temi, ostavljajući s razlogom otvorene teološke obzore.

Govoreći o ovoj problematici, informacije se uglavnom dobivaju iz različitih izvora, uključujući djela Svetaca u kojima pišu o pojavama povezanim s demonologijom. Zatim su tu djela ostalih pisaca koji se bave teologijom anđela i demona, te spisi službenih egzorcista, koji potvrđuju da se radi o evidentnim kliničkim dokazima, kao npr. o. Gabriele Amorth, o. Jose Antonio Fortea, o. Pellegrino Ernetti i mnogi drugi.

U svojoj knjizi Egzorcist govori, otac Gabriele Amorth (službeni egzorcist Rimske biskupije) piše o prokletstvima sljedeće:

Proklinjanja! To su želje da se nekome dogodi zlo a izvor zla stoji u đavlu. Ako su izrečena s pravom zloćom, posebno ako postoji krvna veza između onoga koji proklinje i onoga koga se proklinje, mogu imati strašne posljedice. Najčešći i najteži slučajevi koje sam susreo, odnosili su se na roditelje ili djedove i bake koji su prokleli svoje sinove ili unuke. Prokletstvo se je pokazalo veoma teškim ako se odnosilo na njihovu egzistenciju ili ako je bilo izrečeno u posebnim okolnostima, na primjer na dan vjenčanja. Roditelji su povezani s djecom krvnom vezom i autoritetom kao nijedna druga osoba.

Činjenica da se obiteljska prokletstva često provlače iz generacije u generaciju je klinički dobro poznata nama, koji imamo iskustva na ovom području, i to je možda najčešći izvor demonskog tlačenja nedužne osobe. No, stabilan sakramentalni život, osobni molitveni život i aktivno pripadanje molitvenoj zajednici Crkve, uvijek su čvrst temelj zaštite i borbe protiv zla. Tada ćemo lakše prepoznavati što nam je činiti u određenoj situaciji.


Brat Ignatius Mary

Ovaj tekst je izvadak iz knjige "Pomozite sami sebi pa će vam i Bog pomoći".


Tko je taj brat Ignatius Mary? Jel on neki svećenik ili šta? Otkud ti ta knjiga?

Billy napisao:
No iskustva potvrđuju da život u vjeri i dobra djela privlače dobro: na sebe, svoj rod i okolinu, tako i zla privlače zlo.


Iskustva potvrđuju da je svaki živi čovjek kušan na zlo, bez obzira dali su mu roditelji kandidati za blaženike ili ne. Istina nije svjedno da si npr. u obitelji di se svi bave magijom, i još su sotoniti koji vrše orgije i žrtvuju ljude, postoji i to, nije često, ali ih ima.

Billy napisao:
Činjenica da se obiteljska prokletstva često provlače iz generacije u generaciju je klinički dobro poznata nama, koji imamo iskustva na ovom području, i to je možda najčešći izvor demonskog tlačenja nedužne osobe.


Kome to nama, zato te pitam ko je taj brat Ignatius Mary da on ima iskustva na ovom području?


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 kol 2015 18:08 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 16 lip 2014 22:48
Postovi: 1297
Lokacija: juzno od mjest gdje sjevera nema
Podijelio: 152 zahvala
Zahvaljeno je: 76 zahvala
johnny 5 napisao:
Kome to nama, zato te pitam ko je taj brat Ignatius Mary da on ima iskustva na ovom području?


Nama iz sjeverne Kroeje. Kaj ti imaš nešto protiv Sj. Koreje?


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 kol 2015 18:59 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 28 kol 2009 11:42
Postovi: 1552
Lokacija: Zagreb
Podijelio: 12 zahvala
Zahvaljeno je: 62 zahvala
dujam napisao:
Nama iz sjeverne Kroeje. Kaj ti imaš nešto protiv Sj. Koreje?


Duje, Duje, crni sine.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 kol 2015 21:02 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
johnny 5 napisao:
Billy napisao:
Na koji način osoba može pasti pod utjecaj zla

Na koji način osoba može pasti pod utjecaj zla i kako možemo pomoći sami sebi kao kršćani. Jedan je stari propovjednik često naglašavao: "Najbolji način da držimo đavla vani jest da čuvamo Isusa unutra." Ove njegove riječi odjek su jasnog naputka iz Svetoga pisma: "Podložite se dakle Bogu! Oduprite se đavlu i pobjeći će od vas! Približite se Bogu i on će se približiti vama!" (Jak 4,7-8).
Jedini i najbolji savjet koji se može dati, kako bi se nadvladali ili izliječili postojeći duhovni problemi, isti je koji su sveci davali ljudima kroz stoljeća: živite svetim životom!

Bog nam je dao svoju Crkvu kako bi nam pomogao živjeti životom koji je njemu ugodan i kojim ga proslavljamo. Učestalo primanje sakramenata i čestit vjernički život, temelj je za održanje našeg duhovnog zdravlja.

No, znamo da se zbog naše slobodne volje, i slobodne volje drugih, ponekad nađemo u duhovnim poteškoćama pa čak i u ropstvu. Bog ponekad može dopustiti neprijatelju da nas uznemiruje, iako sami ni na koji način nismo prizvali zlo u svoj život, niti je ono došlo po drugim ljudima. O takvom nam slučaju svjedoči Biblija u knjizi o Jobu, ali Bog takvo što ne dopušta bez svrhe. Znamo i uzdamo se u Božje obećanje o kojem piše Sv. Pavao u svojoj Poslanici Rimljanima:

"Znamo pak da Bog u svemu na dobro surađuje s onima koji ga ljube" (Rim 8,28).

Veliki je izazov za svakoga od nas živjeti čestitim i svetim životom, i to najbolje što možemo. Potrebno se neprestano ohrabrivati za taj izazov. Kada se pojave teškoće trebamo ih rješavati približavanjem Bogu. U skladu s tim, prvi korak na tom putu je samopomoć. Zato će vam smjernice u ovoj knjizi ukazati na to kako sami sebi možete pomoći u rješavanju općenitih duhovnih problema, ali i problema zlodušnog podrijetla, ukoliko postoje u vašem životu.

Ponekad problemi s kojima se susrećete mogu biti preteški i nijedna vam pomoć ne izgleda učinkovitom. Ne shvaćajte to kao poraz. Upamtite: Bog vas voli i stvorio je obitelj (Crkvu) za vas, a članovi obitelji brinu jedni za druge. Crkva posjeduje neiscrpiv izvor Božan-skoga Milosrđa u kojemu svatko može naći spasenje, jer Bog hoće da se svi ljudi spase i dođu do spoznanja istine (usp. 1 Tim 2,4).

Na koji način osoba može pasti pod utjecaj zla?

Različiti su izvori zlodušnih utjecaja, no uglavnom bi se mogli razvrstati u tri kategorije:

1. Nebriga i nemar da se živi po uzoru na Krista! Kad god se udaljimo od Boga, udaljujemo se od njegove zaštite. Kao što je rečeno: najbolji način da đavla držimo podalje od naših života jest da svoje živote ispunimo Kristom. Stoga trebamo živjeti i razvijati svoju vjeru životom autentične pobožnosti. Ako to propuštamo tada postajemo podložniji napadima Zloga. Život po vjeri, osim što nas vodi k vječnosti, on nam je i zaštita od zla. Sv. Petar kaže da đavao, kao ričući lav obilazi tražeći koga da proždre, ali nam daje i odgovor što da činimo: Oduprite mu se jaki u vjeri (1 Pt 5,8-9).

2. Grijesi djelom i propustom! Živjeti život u grijehu, garancija je da ćemo biti ranjiviji na udarce Zloga. Moramo se uhvatiti u koštac s grijesima u svom životu, s onim grijesima koje činimo aktivno ili iz navike, kao i s grijesima propusta kada ne činimo dobro koje bismo trebali. Slikovito rečeno, grijesi stvaraju rupe na mreži Božje zaštite koja je postavljena oko nas. Ili drugim riječima rečeno: grijesi ostavljaju otključana vrata i tako naš život biva bez zaštite i sigurnosti.

3. Grijesi drugih! Ovo je tema koja otvara mnoge rasprave i razmišljanja. Biblija koristi termin "grijesi naših otaca". "Grijeh jednoga škodi drugima, kao što je svetost jednoga drugima na dobrobit" (Pavao VI. Indulgentiam doctrinarum).

Zla koja su činili naši predci ili živući članovi naših obitelji, nažalost su čest razlog problemâ. Čak i nedužna djeca mogu radi toga pasti pod utjecaj zlodušnih tlačenja. Jedan od najpoznatijih slučajeva "opsjednuća" uzrokovan problemima iz života predaka bio je u američkoj državi Iowi, u dvadesetim godinama prošlog stoljeća. O tom slučaju može se pročitati djelo pod nazivom Odlazi Sotono koje ima crkveno odobrenje tj. imprimatur.

Neka trpljenja mogu doći zbog kletvi i uroka koje nam nabacuje netko tko je toliko zao da čini takve stvari. Sami nismo učinili ništa što bi uzrokovalo da padnemo pod utjecaj demonskoga; nedužni smo, tj. žrtve smo grijeha drugih ljudi. U tom slučaju potrebno je utjecati se Božjoj zaštiti i u autoritetu Imena Isusova poništiti takva zla koja udaraju na naš život.

Kada se radi o grijesima drugih, napose predaka, i sami svećenici koji su praktično uključeni u molitveni apostolat oslobađanja, zaključuju da se trebamo utjecati Duhu mudrosti da nas vodi na ovome osjetljivom području, kako ne bismo otišli preduboko, tj. potrebno je da sve bude u skladu s Duhovnim djelom milosrđa, koje nas potiče: za žive i mrtve Boga moliti.

Grijesi i posljedice grijeha

Mnogi ljudi, uključujući često i svećenike, ne razumiju što se misli pod "rodoslovnim (tj. nasljednim) tlačenjem".

Krštenje, naravno, poništava Istočni grijeh i svaki postojeći grijeh. No to ne garantira da će osoba biti oslobođena od zlodušnih kao što to ne mogu osigurati niti sakramenti Potvrde, Euharistije i Ispovijedi. Ispovijed i Euharistija su doista dva najjača oružja protiv đavla, no oni ne osiguravaju oslobođenje. Čak ni službeni egzorcizmi ne garantiraju oslobođenje. (Postoje rjeđi slučajevi kojima ni službeni egzorcizmi Crkve nisu bili učinkoviti).

Naravno, ni oprost grijeha nužno ne uklanja "posljedice" grijeha. Kada se ispovjedimo, grijeh je zauvijek uklonjen i duša je očišćena od grijeha, no posljedice grijeha, bile duhovne ili tjelesne, mogu ostati.

Na primjer, ako vozač u pijanom stanju pregazi nekoga, nakon čega žrtva ostane paralizirana, Bog i žrtva mogu oprostiti, ali to što je jadnik postao invalidom ostaje kao posljedica tuđega grijeha. Na sličan način, nakon što je nečiji grijeh oprošten, posljedice demonskog utjecaja mogu ostati i to je potrebno sanirati, jer grijeh je osobu ranio i čini ranjivom. Tako, nakon ispovijedi osoba mora đavla (koji je začetnik grijeha) izbaciti sa svog teritorija. Korištenje izraza kao što je "vraćanje teritorija" spada u vojničku terminologiju. Sv. Pavao o napadima đavla govori jezikom ratovanja. Ovo i jest stvaran rat, jednako stvaran kao i svaki zemaljski, samo što se odvija u duhovnoj dimenziji.

Grijesi koji se prenose s pokoljenja na pokoljenje objašnjavaju se na tri moguća načina:

Prvi je genetsko nasljeđe. To je nešto što nitko ne može kontrolirati. Svaka osoba baštini određeno genetsko nasljeđe, ali okolina je ta koja to nasljeđe hrani. Npr. osoba može naslijediti gene odgovorne za agresivno ponašanje. Okolina je ta koja će usmjeriti to genetsko nasljeđe u agresivno ponašanje ili u pozitivno asertivno ponašanje s ciljem osobne izgradnje u dobru.

Drugi je uzrok nešto što zovemo nasljeđem okoline. To se posebno odnosi na loša (ili dobra) ponašanja koja djeca usvajaju promatrajući svoje roditelje. Svako životno iskustvo stvara psihološke učinke. Odnos roditelja prema djeci ima dugotrajne učinke za cijeli život. Stoga je važno kako roditelji odgajaju svoju djecu i kakav im primjer daju.

Međutim, niti jedan od ovih čimbenika ne postulira demonsko djelovanje. No demoni mogu iskorištavati te probleme iz okoline kako bi pogoršali situaciju. Demoni su oportunisti. Ako vide problem koji već postoji, rado će iskoristiti tu ranjivost da problem učine još većim nego što bi inače bio.

Treća je mogućnost ono što nazivamo "rodo-slovnim (nasljednim) tlačenjem". Kod ovakvih pojava pretpostavlja se da je član obitelji (roditelj, djed, pradjed itd.), počinio neki smrtni grijeh ili živio grešnim životom, a da se nije izmirio s Bogom, što je privuklo zloduhe toj osobi i čitavom obiteljskom rodu. Obitelj na neki način postaje metom đavlovih nasrtaja na tome području.

Demoni se ne nasljeđuju kao genetske osobine, no jednom kad im se netko otvori i postane meta njihovih tlačenja, ostali članovi obitelji mogu biti uznemiravani generacijama na tom području. To ne znači da će svaki pripadnik novog naraštaja nužno imati demonska uznemiravanja na tome području. No iskustva potvrđuju da život u vjeri i dobra djela privlače dobro: na sebe, svoj rod i okolinu, tako i zla privlače zlo.

Dakle, rodoslovno tlačenje (ili "obiteljsko prokletstvo") naprosto znači da je na bilo koji način đavao privučen obitelji i traži svaku priliku da je ugrozi. Može i ne mora uspjeti. Teži su slučajevi kada roditelji, djedovi i bake prizivaju zlo na svoje potomstvo. Ukoliko takvi slučajevi ne zahtijevaju egzorcizam, korisna je ne samo molitva za "vraćanje teritorija" koji je neprijatelj stekao, već i molitva slamanja prokletstava i uroka. (vidi str. 81).

Ova se analiza temelji na iskustvima prikupljenim od službenih egzorcista i savjetnika za oslobađanje. Odlomci Katekizma (br. 517, 550, 1237, 1673), Obrednik egzorcizma, i mnogi drugi spisi govore o ovoj temi, ostavljajući s razlogom otvorene teološke obzore.

Govoreći o ovoj problematici, informacije se uglavnom dobivaju iz različitih izvora, uključujući djela Svetaca u kojima pišu o pojavama povezanim s demonologijom. Zatim su tu djela ostalih pisaca koji se bave teologijom anđela i demona, te spisi službenih egzorcista, koji potvrđuju da se radi o evidentnim kliničkim dokazima, kao npr. o. Gabriele Amorth, o. Jose Antonio Fortea, o. Pellegrino Ernetti i mnogi drugi.

U svojoj knjizi Egzorcist govori, otac Gabriele Amorth (službeni egzorcist Rimske biskupije) piše o prokletstvima sljedeće:

Proklinjanja! To su želje da se nekome dogodi zlo a izvor zla stoji u đavlu. Ako su izrečena s pravom zloćom, posebno ako postoji krvna veza između onoga koji proklinje i onoga koga se proklinje, mogu imati strašne posljedice. Najčešći i najteži slučajevi koje sam susreo, odnosili su se na roditelje ili djedove i bake koji su prokleli svoje sinove ili unuke. Prokletstvo se je pokazalo veoma teškim ako se odnosilo na njihovu egzistenciju ili ako je bilo izrečeno u posebnim okolnostima, na primjer na dan vjenčanja. Roditelji su povezani s djecom krvnom vezom i autoritetom kao nijedna druga osoba.

Činjenica da se obiteljska prokletstva često provlače iz generacije u generaciju je klinički dobro poznata nama, koji imamo iskustva na ovom području, i to je možda najčešći izvor demonskog tlačenja nedužne osobe. No, stabilan sakramentalni život, osobni molitveni život i aktivno pripadanje molitvenoj zajednici Crkve, uvijek su čvrst temelj zaštite i borbe protiv zla. Tada ćemo lakše prepoznavati što nam je činiti u određenoj situaciji.


Brat Ignatius Mary

Ovaj tekst je izvadak iz knjige "Pomozite sami sebi pa će vam i Bog pomoći".


Tko je taj brat Ignatius Mary? Jel on neki svećenik ili šta? Otkud ti ta knjiga?

Billy napisao:
No iskustva potvrđuju da život u vjeri i dobra djela privlače dobro: na sebe, svoj rod i okolinu, tako i zla privlače zlo.


Iskustva potvrđuju da je svaki živi čovjek kušan na zlo, bez obzira dali su mu roditelji kandidati za blaženike ili ne. Istina nije svjedno da si npr. u obitelji di se svi bave magijom, i još su sotoniti koji vrše orgije i žrtvuju ljude, postoji i to, nije često, ali ih ima.

Billy napisao:
Činjenica da se obiteljska prokletstva često provlače iz generacije u generaciju je klinički dobro poznata nama, koji imamo iskustva na ovom području, i to je možda najčešći izvor demonskog tlačenja nedužne osobe.


Kome to nama, zato te pitam ko je taj brat Ignatius Mary da on ima iskustva na ovom području?



Dražen Bušić - Kako primiti potpuni Božji blagoslov za brak i obitelj

U III dijelu knjige govori kako se može isgubiti Božja nakolonost:
1. Osobni grijeh
2. Utjecaj naslijeđa
3. Utjecaj magije i negativnih riječi

Pod utjecaj naslijeđa navodi:
Najčešća sličnost da našim precima je fizička i karakterna. Osim ovoga, od predaka možemo naslijediti darovitosti i talente, ali i bolesti i ovisnosti.
I raznim životnim problemima i nedaćama, možemo naći korjen u obiteljskom stablu. Radi se o duhovnom prijenosu blagoslova i prokletstava kroz naraštaje.
(PS 112,1-3)
(Ilz 34,6-7)
(Sir 41,8-11)
(Ez 18 1,4)

Spominje prokletstva naroda. Kroz povijest nestale su cijele civilizacije. Neke su kuturom zadužile čovječanstvo ali danas ih nema.


http://verbum.hr/knjige/kako-primiti-potpuni-bozji-blagoslov-za-brak-i-obitelj-5058/

Knjiga za koju pitaš je tu:
http://www.ofm.hr/pokret_krunice/izdavastvo.htm


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 kol 2015 21:17 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 28 kol 2009 11:42
Postovi: 1552
Lokacija: Zagreb
Podijelio: 12 zahvala
Zahvaljeno je: 62 zahvala
Billy napisao:


Dražen Bušić - Kako primiti potpuni Božji blagoslov za brak i obitelj

U III dijelu knjige govori kako se može isgubiti Božja nakolonost:
1. Osobni grijeh
2. Utjecaj naslijeđa
3. Utjecaj magije i negativnih riječi

Pod utjecaj naslijeđa navodi:
Najčešća sličnost da našim precima je fizička i karakterna. Osim ovoga, od predaka možemo naslijediti darovitosti i talente, ali i bolesti i ovisnosti.
I raznim životnim problemima i nedaćama, možemo naći korjen u obiteljskom stablu. Radi se o duhovnom prijenosu blagoslova i prokletstava kroz naraštaje.
(PS 112,1-3)
(Ilz 34,6-7)
(Sir 41,8-11)
(Ez 18 1,4)

Spominje prokletstva naroda. Kroz povijest nestale su cijele civilizacije. Neke su kuturom zadužile čovječanstvo ali danas ih nema.


http://verbum.hr/knjige/kako-primiti-potpuni-bozji-blagoslov-za-brak-i-obitelj-5058/

Knjiga za koju pitaš je tu:
http://www.ofm.hr/pokret_krunice/izdavastvo.htm


Tu sam knjigu imao doma tak da znam šta piše tamo, a Bušić je urednik vjere na dnevno.hr. Samo mene zanima ko je taj Igntius Mary kojeg citira. Čuj i u zajednici Dobri Pastir su širili te ideje blagoslov, prokletstvo, imam možda i te Rheme doma pa su možda i jednim dijelom zbog toga dobili zabranu držanja susreta još davno dok su Lončar i vlč. Radigović bili skupa.

A Ako hoćeš pošteno, prvi put sam o temi prijenosa blagoslova prokletstva čuo kod pentekostalca, interesantno i onda istu ideju čujem kod katoličkih karizmatika. Zanimljivo.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 kol 2015 22:01 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
http://verbum.hr/knjige/autor-ignatius-mary-brat/

Brat Ignatius Mary, bivši baptistički propovjednik, evangelik, primljen je u puno zajedništvo Katoličke Crkve na misi uskrsnog bdijenja 1993. godine. Slušajući predavanja dr. Scotta Hahna o vjeri i proučavajući intenzivno Bibliju, odlučio je postati katolik. Te iste godine dr. Scott i gospođa Kimberlv Hahn, pozvali su ga da se priključi novoj organizaciji Corning Home Network (katolički apostolat za obraćenje iz protestantizma na katoličanstvo) koja se u to vrijeme formirala. Budući da baštini veliko životno vjerničko iskustvo, aktivan je kao apologet, teolog, katehet i duhovni vođa. Stručnjak je za problematiku vezanu uz okultizam i savjetnik u službi oslobađanja.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 kol 2015 22:09 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 16 lip 2014 22:48
Postovi: 1297
Lokacija: juzno od mjest gdje sjevera nema
Podijelio: 152 zahvala
Zahvaljeno je: 76 zahvala
Aha, znači oni Francis Mcnutt je bio ekskomuniciran 17 godina, ovi je bia baptistički svećenik...čudna raja


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 501 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 47, 48, 49, 50, 51  Sljedeće

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 15 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr