www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 28 ožu 2024 17:14

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 261 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27  Sljedeće
Autor Poruka
PostPostano: 23 lis 2017 18:21 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 16 lip 2014 22:48
Postovi: 1297
Lokacija: juzno od mjest gdje sjevera nema
Podijelio: 152 zahvala
Zahvaljeno je: 76 zahvala
drugim rijecima Bog nije stvorio njih kao dobre. takoder, ovo s paklom; nebuloza. malo smanji tablete prije foruma, znas, da se ljudi ne bi smijali kad citaju...


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 24 lis 2017 23:03 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 26 srp 2011 16:25
Postovi: 181
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
Peltrasius napisao:
P.s
Đavla i ostale demone Bog je po njihovoj naravi stvorio kao dobre, ali su oni sami po sebi postali zli.


Kaže Katekizam Katoličke Crkve (KKC):

KKC 391 Iza neposlusnog izbora nasih praroditelja nalazi se zavodnicki glas koji se protivi Bogu, a koji ih iz zavisti strovaljuje u smrt. Pismo i crkvena Predaja vide u tom bicu palog andjela, zvanog Sotona ili djavao. Crkva uci da je on bio najprije dobar andjeo, stvoren od Boga. "Djavao i ostali demoni stvoreni su od Boga po naravi dobri, ali su od sebe postali zli".

KKC 392 Pismo govori o grijehu tih andjela. Taj se "pad" sastoji u slobodnom izboru tih stvorenih duhova koji su iz dna bica i neopozivo otklonili Boga i njegovo kraljevstvo. Odraz te pobune nalazimo u zavodnikovim rijecima praroditeljima: "Bit cete kao Bog" (Post 3,5). Djavao "grijesi od pocetka" (1 Iv 3,8), on je "otac lazi" (Iv 8,44).

KKC 393 Ono sto cini da grijeh andjela ne moze biti oprosten jest neopoziv znacaj andjeoskog izbora, a ne manjak beskonacnoga Bozjeg milosrdja. "Nema kajanja za njih nakon pada kao sto nema kajanja za ljude nakon smrti".

KKC 394 Pismo potvrdjuje zlokobni utjecaj onoga koga Isus naziva "covjekoubojicom od pocetka" (Iv 8,44), koji je i Isusa pokusao odvratiti od poslanja koje je dobio od Oca. "Zato se pojavio Sin Bozji da razori djela djavolska" (1 Iv 3,8). Po posljedicama je najteze od tih djela bilo lazljivo zavodjenje koje je navelo covjeka da ne slusa Boga.

KKC 395 Ipak Sotonina moc nije beskonacna. On je samo stvorenje, mocno zato sto je cisti duh, ali ipak samo stvorenje: on ne moze sprijeciti izgradnju Kraljevstva Bozjega. Iako Sotona u svijetu djeluje mrznjom protiv Boga i njegova Kraljevstva u Isusu Kristu i premda njegovo djelovanje, za svakoga covjeka i za drustvo, prouzrokuje teske stete - duhovne, a posredno i fizicke naravi - bozanska providnost dopusta to djelovanje, snazno i blago upravljajuci ljudskom i svjetskom povijescu. To bozansko pripustanje djavolskoga djelovanja velika je tajna, ali "mi znamo da onima koji ljube Boga sve pomaze na dobro" (Rim 8,28).


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 25 lis 2017 17:22 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
Peltrasius napisao:
dujam napisao:
drugim rijecima Bog nije stvorio njih kao dobre. takoder, ovo s paklom; nebuloza. malo smanji tablete prije foruma, znas, da se ljudi ne bi smijali kad citaju...


Je
Stvorio ih je kao dobre al su postalu zli
Lucifer htjede u ponosu svoje lepote biti kao Bog

Ko što kaže drug, ti si subotar.
Nemoraš provocirati.
Tebi se zna mjesto.

I nisi rekao na drugom forumu još jel si naśo starku koju tražiś da ti otplati kredit iz njemačke.
Ako nisi pitaj sektu u kojoj si da skupe za to.
Vratit ces im..


Nije Dujam subotar nego je ohol. Misli da je najpametniji i voli druge ponižavati.
Dovoljno je pogledati lažnu sliku "ljepotana" iza koje se skriva ružnoća.
U biti je bijednik pod utjecajem samog Sotone da stvara nemir, razdor i da zbunjuje druge.
Pisano je u Mt 7,20 Dakle: po plodovima ćete ih njihovim prepoznati.
Svaka osoba koja je pohađala katolički vjeronauk zna da je Bog čista ljubav i da kao takav stvorio je samo dobre anđele koji su stavljeni na kušnju. Dio njih je otpao od Boga (grijeh protiv Duha Svetoga koji ne može biti oprošten), te njih oko trećinu je izbačeno sa neba na zemlju.
Tvrditi suprotno je laž i protukatolučko.
Bog je dao izbor i slobodu.
Također dobri anđeli vrše volju Božju i ne mogu više sagriješiti.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 07 sij 2019 20:30 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 05 pro 2018 15:23
Postovi: 638
Podijelio: 26 zahvala
Zahvaljeno je: 11 zahvala
Preporučam knjigu Pakao od Mire Glavurtića. Izvući ću koji citat nema autorskog prava.. tako se radujem. Kako i sam kaže Miro Glavurtić (slikar) žalosno je da jedan on mora pisati o temi o kojoj bi svećenici trebali govoriti.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 08 sij 2019 09:06 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 12 lip 2018 18:40
Postovi: 571
Podijelio: 88 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
Dužni smo se nadati da je pakao prazan.
H.U.V. Baltazar


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 08 sij 2019 21:39 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
kopitar napisao:
Dužni smo se nadati da je pakao prazan.
H.U.V. Baltazar


Pakao postoji - Mire Glavurtića
https://1drv.ms/b/s!Aitxvg2kqC-itXa_bbQ-8lCPhDx8

Najveća zabluda je vjerovati da je pakao prazan.
Jednaka ludosti da Sotona ne postoji.
Ti se nadaj ali istina je drugačija.

Kao što znamo iz Evanđelja, Isus je često govorio o paklu. Kroz čitavo svoje propovijedanje, jasno je dao do znanja kako postoje dvije, i samo dvije, konačne mogućnosti za ljudski život: vječna sreća u Božjoj prisutnosti ili vječna muka u Božjoj odsutnosti. Sudbinu prokletih opisuje pomoću mnogih metafora: vječna vatra, vanjska tama, neutaživa žeđ, crv koji izjeda te plač i škrgut zubi.

U prispodobi o jarcima i ovcama, Isus naznačuje kako će neki biti osuđeni. Sin čovječji kaže jarcima: “Odlazite od mene, prokleti, u oganj vječni, pripravljen đavlu i anđelima njegovim!” (Mt 25, 41). U Evanđelju po Ivanu, u kojem se relativno malo govori o paklu, Isus kaže: “Dolazi čas kad će svi koji su u grobovima, čuti njegov glas. I izići će: koji su dobro činili – na uskrsnuće života, a koji su radili zlo – na uskrsnuće osude.” (Iv 5, 28-29).

Apostoli, razumljivo zabrinuti; priupitaše: “Gospodine, je li malo onih koji se spasavaju?”. Ne odgovarajući izravno na njihovo pitanje, Isus je rekao: “Borite se da uđete na uska vrata jer mnogi će, velim vam, tražiti da uđu, ali neće moći.” (Lk 13, 23-24). U paralelnom odlomku iz Evanđelju po Mateju, Isus kaže: “Uđite na uska vrata! Jer široka su vrata i prostran put koji vodi u propast i mnogo ih je koji njime idu. O kako su uska vrata i tijesan put koji vodi u Život i malo ih je koji ga nalaze!” (Mt 7, 13-14). U prispodobi koja dolazi odmah nakon tog odlomka, Isus govori o onima koji pokušavaju ući na svadbenu gozbu ali im se kaže: “Odstupite od mene, svi zlotvori! Ondje će biti plač i škrgut zubi.”(Lk 13, 27-28). U drugoj prispodobi, koja govori o svadbenom uzvaniku koji je izbačen jer nije nosio odgovarajuću odjeću Isus kaže: “Doista, mnogo je zvanih, malo izabranih.” (Mt 22, 14). Očite poruke ovih odlomaka daju utisak da pakao postoji i da će mnogi tamo završiti, čak i više nego što će ih biti spašeno.

Novi zavjet ne govori nam u mnogo riječi da li je neka određena osoba u paklu. Međutim, neke rečenice o Judi teško mogu biti drugačije protumačene. Isus kaže da je sačuvao sve koje mu je Otac dao, osim sina propasti (Iv 17, 12). Na drugom mjestu Isus Judu naziva đavlom (Iv 6, 70), i o njemu još kaže: “Tome bi čovjeku bolje bilo da se ni rodio nije.” (Mt 22, 14; Mk 14, 21). Ako je Juda među spašenima, onda bi ove rečenice teško mogle biti istinite. Mnogi crkveni sveci i naučitelji, uključujući sv. Augustina i sv. Tomu Akvinskog, drže kako je objavljena istina da je Juda vječno osuđen.

Lijevi razbojnik nije dobio obećanje da će biti spašen (jer se nije ni pokajao nego je bio ohol), dakle... društvo te čeka.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 08 sij 2019 21:43 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 12 lip 2018 18:40
Postovi: 571
Podijelio: 88 zahvala
Zahvaljeno je: 5 zahvala
Billy napisao:
kopitar napisao:
Dužni smo se nadati da je pakao prazan.
H.U.V. Baltazar


Pakao postoji - Mire Glavurtića
https://1drv.ms/b/s!Aitxvg2kqC-itXa_bbQ-8lCPhDx8

Najveća zabluda je vjerovati da je pakao prazan.
Jednaka ludosti da Sotona ne postoji.
Ti se nadaj ali istina je drugačija.

Kao što znamo iz Evanđelja, Isus je često govorio o paklu. Kroz čitavo svoje propovijedanje, jasno je dao do znanja kako postoje dvije, i samo dvije, konačne mogućnosti za ljudski život: vječna sreća u Božjoj prisutnosti ili vječna muka u Božjoj odsutnosti. Sudbinu prokletih opisuje pomoću mnogih metafora: vječna vatra, vanjska tama, neutaživa žeđ, crv koji izjeda te plač i škrgut zubi.

U prispodobi o jarcima i ovcama, Isus naznačuje kako će neki biti osuđeni. Sin čovječji kaže jarcima: “Odlazite od mene, prokleti, u oganj vječni, pripravljen đavlu i anđelima njegovim!” (Mt 25, 41). U Evanđelju po Ivanu, u kojem se relativno malo govori o paklu, Isus kaže: “Dolazi čas kad će svi koji su u grobovima, čuti njegov glas. I izići će: koji su dobro činili – na uskrsnuće života, a koji su radili zlo – na uskrsnuće osude.” (Iv 5, 28-29).

Apostoli, razumljivo zabrinuti; priupitaše: “Gospodine, je li malo onih koji se spasavaju?”. Ne odgovarajući izravno na njihovo pitanje, Isus je rekao: “Borite se da uđete na uska vrata jer mnogi će, velim vam, tražiti da uđu, ali neće moći.” (Lk 13, 23-24). U paralelnom odlomku iz Evanđelju po Mateju, Isus kaže: “Uđite na uska vrata! Jer široka su vrata i prostran put koji vodi u propast i mnogo ih je koji njime idu. O kako su uska vrata i tijesan put koji vodi u Život i malo ih je koji ga nalaze!” (Mt 7, 13-14). U prispodobi koja dolazi odmah nakon tog odlomka, Isus govori o onima koji pokušavaju ući na svadbenu gozbu ali im se kaže: “Odstupite od mene, svi zlotvori! Ondje će biti plač i škrgut zubi.”(Lk 13, 27-28). U drugoj prispodobi, koja govori o svadbenom uzvaniku koji je izbačen jer nije nosio odgovarajuću odjeću Isus kaže: “Doista, mnogo je zvanih, malo izabranih.” (Mt 22, 14). Očite poruke ovih odlomaka daju utisak da pakao postoji i da će mnogi tamo završiti, čak i više nego što će ih biti spašeno.

Novi zavjet ne govori nam u mnogo riječi da li je neka određena osoba u paklu. Međutim, neke rečenice o Judi teško mogu biti drugačije protumačene. Isus kaže da je sačuvao sve koje mu je Otac dao, osim sina propasti (Iv 17, 12). Na drugom mjestu Isus Judu naziva đavlom (Iv 6, 70), i o njemu još kaže: “Tome bi čovjeku bolje bilo da se ni rodio nije.” (Mt 22, 14; Mk 14, 21). Ako je Juda među spašenima, onda bi ove rečenice teško mogle biti istinite. Mnogi crkveni sveci i naučitelji, uključujući sv. Augustina i sv. Tomu Akvinskog, drže kako je objavljena istina da je Juda vječno osuđen.

Lijevi razbojnik nije dobio obećanje da će biti spašen (jer se nije ni pokajao nego je bio ohol), dakle... društvo te čeka.


Ja nisam rekao da treba vjerovati da pakao ne postoji ili da je prazan nego da smo se dužni nadati.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 08 sij 2019 22:33 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
kopitar napisao:
Billy napisao:
kopitar napisao:
Dužni smo se nadati da je pakao prazan.
H.U.V. Baltazar


Pakao postoji - Mire Glavurtića
https://1drv.ms/b/s!Aitxvg2kqC-itXa_bbQ-8lCPhDx8

Najveća zabluda je vjerovati da je pakao prazan.
Jednaka ludosti da Sotona ne postoji.
Ti se nadaj ali istina je drugačija.

Kao što znamo iz Evanđelja, Isus je često govorio o paklu. Kroz čitavo svoje propovijedanje, jasno je dao do znanja kako postoje dvije, i samo dvije, konačne mogućnosti za ljudski život: vječna sreća u Božjoj prisutnosti ili vječna muka u Božjoj odsutnosti. Sudbinu prokletih opisuje pomoću mnogih metafora: vječna vatra, vanjska tama, neutaživa žeđ, crv koji izjeda te plač i škrgut zubi.

U prispodobi o jarcima i ovcama, Isus naznačuje kako će neki biti osuđeni. Sin čovječji kaže jarcima: “Odlazite od mene, prokleti, u oganj vječni, pripravljen đavlu i anđelima njegovim!” (Mt 25, 41). U Evanđelju po Ivanu, u kojem se relativno malo govori o paklu, Isus kaže: “Dolazi čas kad će svi koji su u grobovima, čuti njegov glas. I izići će: koji su dobro činili – na uskrsnuće života, a koji su radili zlo – na uskrsnuće osude.” (Iv 5, 28-29).

Apostoli, razumljivo zabrinuti; priupitaše: “Gospodine, je li malo onih koji se spasavaju?”. Ne odgovarajući izravno na njihovo pitanje, Isus je rekao: “Borite se da uđete na uska vrata jer mnogi će, velim vam, tražiti da uđu, ali neće moći.” (Lk 13, 23-24). U paralelnom odlomku iz Evanđelju po Mateju, Isus kaže: “Uđite na uska vrata! Jer široka su vrata i prostran put koji vodi u propast i mnogo ih je koji njime idu. O kako su uska vrata i tijesan put koji vodi u Život i malo ih je koji ga nalaze!” (Mt 7, 13-14). U prispodobi koja dolazi odmah nakon tog odlomka, Isus govori o onima koji pokušavaju ući na svadbenu gozbu ali im se kaže: “Odstupite od mene, svi zlotvori! Ondje će biti plač i škrgut zubi.”(Lk 13, 27-28). U drugoj prispodobi, koja govori o svadbenom uzvaniku koji je izbačen jer nije nosio odgovarajuću odjeću Isus kaže: “Doista, mnogo je zvanih, malo izabranih.” (Mt 22, 14). Očite poruke ovih odlomaka daju utisak da pakao postoji i da će mnogi tamo završiti, čak i više nego što će ih biti spašeno.

Novi zavjet ne govori nam u mnogo riječi da li je neka određena osoba u paklu. Međutim, neke rečenice o Judi teško mogu biti drugačije protumačene. Isus kaže da je sačuvao sve koje mu je Otac dao, osim sina propasti (Iv 17, 12). Na drugom mjestu Isus Judu naziva đavlom (Iv 6, 70), i o njemu još kaže: “Tome bi čovjeku bolje bilo da se ni rodio nije.” (Mt 22, 14; Mk 14, 21). Ako je Juda među spašenima, onda bi ove rečenice teško mogle biti istinite. Mnogi crkveni sveci i naučitelji, uključujući sv. Augustina i sv. Tomu Akvinskog, drže kako je objavljena istina da je Juda vječno osuđen.

Lijevi razbojnik nije dobio obećanje da će biti spašen (jer se nije ni pokajao nego je bio ohol), dakle... društvo te čeka.


Ja nisam rekao da treba vjerovati da pakao ne postoji ili da je prazan nego da smo se dužni nadati.


Čemu se nadati zabludi?
Treba biti realan.
Ti si u stanju prihvatiti iluziju i kročiti stazama hereze.
Zašto?
Samo zato jer možeš.
E, pa izvoli. Široko ti polje i široka vrata.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 sij 2019 14:05 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 05 pro 2018 15:23
Postovi: 638
Podijelio: 26 zahvala
Zahvaljeno je: 11 zahvala
Peltrasius napisao:
tratinčicamala napisao:
Preporučam knjigu Pakao od Mire Glavurtića. Izvući ću koji citat nema autorskog prava.. tako se radujem. Kako i sam kaže Miro Glavurtić (slikar) žalosno je da jedan on mora pisati o temi o kojoj bi svećenici trebali govoriti.



:b112:

Bravo..znači i ti si pročitala...knjiga je odlična


DA! :) Stotinu puta..to mi je jedna od najdražih knjiga.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 09 sij 2019 14:10 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 05 pro 2018 15:23
Postovi: 638
Podijelio: 26 zahvala
Zahvaljeno je: 11 zahvala
kopitar napisao:
Billy napisao:
kopitar napisao:
Dužni smo se nadati da je pakao prazan.
H.U.V. Baltazar


Pakao postoji - Mire Glavurtića
https://1drv.ms/b/s!Aitxvg2kqC-itXa_bbQ-8lCPhDx8

Najveća zabluda je vjerovati da je pakao prazan.
Jednaka ludosti da Sotona ne postoji.
Ti se nadaj ali istina je drugačija.

Kao što znamo iz Evanđelja, Isus je često govorio o paklu. Kroz čitavo svoje propovijedanje, jasno je dao do znanja kako postoje dvije, i samo dvije, konačne mogućnosti za ljudski život: vječna sreća u Božjoj prisutnosti ili vječna muka u Božjoj odsutnosti. Sudbinu prokletih opisuje pomoću mnogih metafora: vječna vatra, vanjska tama, neutaživa žeđ, crv koji izjeda te plač i škrgut zubi.

U prispodobi o jarcima i ovcama, Isus naznačuje kako će neki biti osuđeni. Sin čovječji kaže jarcima: “Odlazite od mene, prokleti, u oganj vječni, pripravljen đavlu i anđelima njegovim!” (Mt 25, 41). U Evanđelju po Ivanu, u kojem se relativno malo govori o paklu, Isus kaže: “Dolazi čas kad će svi koji su u grobovima, čuti njegov glas. I izići će: koji su dobro činili – na uskrsnuće života, a koji su radili zlo – na uskrsnuće osude.” (Iv 5, 28-29).

Apostoli, razumljivo zabrinuti; priupitaše: “Gospodine, je li malo onih koji se spasavaju?”. Ne odgovarajući izravno na njihovo pitanje, Isus je rekao: “Borite se da uđete na uska vrata jer mnogi će, velim vam, tražiti da uđu, ali neće moći.” (Lk 13, 23-24). U paralelnom odlomku iz Evanđelju po Mateju, Isus kaže: “Uđite na uska vrata! Jer široka su vrata i prostran put koji vodi u propast i mnogo ih je koji njime idu. O kako su uska vrata i tijesan put koji vodi u Život i malo ih je koji ga nalaze!” (Mt 7, 13-14). U prispodobi koja dolazi odmah nakon tog odlomka, Isus govori o onima koji pokušavaju ući na svadbenu gozbu ali im se kaže: “Odstupite od mene, svi zlotvori! Ondje će biti plač i škrgut zubi.”(Lk 13, 27-28). U drugoj prispodobi, koja govori o svadbenom uzvaniku koji je izbačen jer nije nosio odgovarajuću odjeću Isus kaže: “Doista, mnogo je zvanih, malo izabranih.” (Mt 22, 14). Očite poruke ovih odlomaka daju utisak da pakao postoji i da će mnogi tamo završiti, čak i više nego što će ih biti spašeno.

Novi zavjet ne govori nam u mnogo riječi da li je neka određena osoba u paklu. Međutim, neke rečenice o Judi teško mogu biti drugačije protumačene. Isus kaže da je sačuvao sve koje mu je Otac dao, osim sina propasti (Iv 17, 12). Na drugom mjestu Isus Judu naziva đavlom (Iv 6, 70), i o njemu još kaže: “Tome bi čovjeku bolje bilo da se ni rodio nije.” (Mt 22, 14; Mk 14, 21). Ako je Juda među spašenima, onda bi ove rečenice teško mogle biti istinite. Mnogi crkveni sveci i naučitelji, uključujući sv. Augustina i sv. Tomu Akvinskog, drže kako je objavljena istina da je Juda vječno osuđen.

Lijevi razbojnik nije dobio obećanje da će biti spašen (jer se nije ni pokajao nego je bio ohol), dakle... društvo te čeka.


Ja nisam rekao da treba vjerovati da pakao ne postoji ili da je prazan nego da smo se dužni nadati.


Prijatelju ali činjenice (ne znam da li čitaš djela svetaca, mislim da nam oni dođu odmah poslije svetog pisma, kad kažem činjenice aludiram na njih ali u i samom Pismu Isus već zna...mnogi će htjeti ući na gozbu ali ću im reći.. ne može..pa što misliš gdje onda te duše idu..o kojima Isus govori) kažu da nije. Mogu se ja nadat da vanka ne pada kiša ali ona pada. Kužim ja tebe ali molim te probaj i ti shvatit mene. Uvijek biti u nadanju oko nečije duše..da..jer ne znamo tajne sudove Božje.. ali da je pakao prazan... :? :? :?


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 261 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27  Sljedeće

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 16 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr