www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 19 ožu 2024 09:46

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 191 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Autor Poruka
PostPostano: 02 svi 2023 11:39 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 19 srp 2006 14:41
Postovi: 1412
Lokacija: Zagreb
Podijelio: 36 zahvala
Zahvaljeno je: 26 zahvala
Bonifacije napisao:
Moram priznati,Tomatino,da si me potpuno razocarao u svom odgovoru. Stvarno si pokazao koliko si ogranicen u svojoj pameti. Fran me nije razocarao jer on ne moze biti bolji.Kao sto sam rekao,on je toliko opsjednut Ratzingerom da ce se prije odreci jedne katolicke dogme,nego se odreci svog omiljenog teologa. Od tebe sam ipak malo vise ocekivao,ali si ovaj puta potpuno zakazao. Ali zapravo se ne bih trebao tome cuditi. Jer bludnost kvari covjeka i cini da se sve vidi iskrivljeno. Zato ti i ne mozes jasno vidjeti istinu o M. Valtorti i istinu o J.Ratzingeru. Jer,kako sam vise puta rekao na ovom forumu,bludnost nije dopustena ni u braku i takva bludnost,izvrsena u bracnom krevetu sa vlastitom suprugom,nije nista drugo nego legalna prostitucija. To je glavni problem kod tebe i radi toga si toliko ogranicen u svojoj pameti. A moram priznati da si postao i dosta bezobrazan. Nisam ja zakljucak stvorio na temelju jedne recenice nego sam procitao cijeli Uvod u krscanstvo i jos neka druga njegova djela ili odlomke iz njegovih djela. Ali nekad je i jedna jedina recenica dovoljna da se zakljuci o herezi. Jer,npr.,ako neka osoba kaze:"Ja ne vjerujem da je Isus pravi Bog" onda je ta jedna jedina recenica dovoljna da se zakljuci da je doticna osoba heretik. I nista ne mijenja na stvari ako je ta osoba uistinu ljubazna,ponizna i iskrena kako ti tvrdis za Ratzingera. Hereza znaci odbacivanje jedne vjerske istine i nema veze sa covjekovim moralom. Moze se dogoditi i u praksi se cesto dogadja da su heretici moralno puno bolji nego pravovjerni katolici. Ali to ne porice cinjenicu da su oni stvarno heretici. Drugo je pitanje koliko je u skladu sa zakonom ljubavi proglasiti nekog heretikom. Sigurno nije lijepo nekom u lice reci:"Ti si heretik i ne zelim s tobom imati posla" Ali mi ovdje ne raspravljamo o moralu nego o tome da li je Ratzinger u svojim mladim danima upao u herezu. To je predmet rasprave. A iz navedenog odlomka potpuno je jasno i sigurno da je Ratzinger upao u herezu i to u tesku herezu koja povlaci za sobom i druge hereze. On je kao svecenik koji je studirao teologiju morao poznavati istine katolicke vjere i sigurno ih je poznavao ali nije vise bio u stanju iskreno i ponizno te istine prihvacati. I nije slucajno da je njegova doktorska dizertacija bila odbacena od njegovog mentora kao 'opasni modernizam'. A Rahner u jednom pismu svjedoci da su konzervativni francuski biskupi Ratzingera zvali 'heretikom koji odbacuje pakao'.

Ratzinger doduse vjeruje u besmrtnost covjeka,ali ne u besmrtnost duse. To je razlika koja moze uzrokovati zabunu. To isto vjeruju Jehovini svjedoci i adventisti. Ljudi ce stvarno postati besmrtni ali tek nakon uskrsnuca tijela. Ali u periodu od smrti do uskrsnuca nema svjesnog zivota, nema 'neke izolirane duse' kako Ratzinger kaze. Treba zapaziti da on koristi ovaj izraz 'neka izolirana dusa' i vec je taj jedan jedini izraz dovoljan da ze zakljuci da on ne vjeruje u takve 'izolirane' duse. Za njega je to predmet izrugivanja. Ali vec u prvoj recenici citiranog pasusa Ratzinger je i vise nego jasan. On doslovno kaze: 'Nasuprot dualistickoj koncepciji izrazenoj u grckoj shemi tijela i duse,Biblija nam zeli posredovat cjelovito-ljudsku i dijalosku predodzbu o besmrtnosti." Ispada,dakle,da ova dualisticka koncepcija nije katolicka i krscanska koncepcija,nego je preuzeta iz grcke filozofije,a Biblija navodno priznaje samo besmrtnost tijela nakon uskrsnuca. A u periodu od smrti do uskrsnuca covjek postoji samo ,u Bozjem sjecanju' a ne kao 'neka izolirana dusa'. To je upravo ono sto vjeruju Jehovini svjedoci i adventisti. I ako Ratzinger priznaje da je jednostavnije za reci da se specificnost covjeka sastoji u njegovoj duhovnoj i besmrtnoj dusi,to ne znaci da on to stvarno vjeruje. To je kao kad bi meni jedan musliman rekao: 'Zar nije mnogo jednostavnije reci da postoji samo raj i pakao kako mi vjerujemo. Zasto vi komplicirati stvari i uvodite jos dva boravista mrtvih tj.cistiliste i limb?' Na to mu ja odgovaram: 'To je doduse jednostavnije za reci,ali to nije u skladu s katolickom vjerom. Ponekad i vjera moze biti komplicirana i ono sto je jednostavnije ne mora biti ujedno i ispravnije. I stvarno ne znam zasto je tebi toliko stalo da opravdas Ratzingera kao da je on sveznajuci i nepogresivi covjek i kao da mu je Bog unaprijed udijelio dar nepogresivosti jer je predvidio da ce on nakon mnogo godina postati papa. Ali,kao sto sam rekao,cak da je tu knjigu izdao i kao papa,to ne bi bilo nista cudno jer papa posjeduje nepogresivost samo kad govori ex cathedra. Znamo da je papa Ivan XXII u jednoj knjizi koju je izdao kao papa branio pogresno misljenje da duse blazenih ne gledaju Boga sve do Sudnjeg dana. Ali papa u toj knjizi nije govorio ex cathedra i to se stoga nije moglo koristiti kao dokaz protiv dogme o nepogresivosti na Prvom v. saboru.


Bonifacije,problematično je ovo gore što sam boldao?

Kako nema svjesnosti duše od smrti do uskrsnuća?
Ima toliko objava svetaca i mistika koji su vidjeli duše u čistilištu i one naravno imaju svjesnost!


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 191 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 45 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr