www.tebe-trazim.com

Pusti samosažaljenje kameno, Duh Sveti će nastanit...srce tvoje ranjeno
Sada je 28 ožu 2024 11:38

Vrijeme na UTC [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 32 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće
Autor Poruka
PostPostano: 15 ožu 2013 14:39 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
Milsim da treba razlikovati čin egzocizma koji provodi svečenik koji ima dozvolu za to i privatni egzorcizam vjernika laika.
U prvom slučaju se radi o liječenju opsjednutog, a u drugom preventiva utjecaja zloga.
Ako je naš blaženi kardinal Alojzije Stepinac svakodnevno molio privatni egzorcizam i preporučao drugima da tako mole ne vidim opasnosti od te molitve. Ona se moli za zaštitu obitelji tj. kuće.
Mi možemo ne biti opsjednuti ali možemo biti pod utjecajem sotonskog ropstva.
Kada koliko god idete u crkvu i ispovijedate se uvijek iznova činite isti grijeh.
Recimo da ste kockar. Malo se ostaviš kocke i opet.
Da bi se oduprjeli tom zlu treba vjera i čista duša.
Najjače oružje, a imamo ih dosta, su molitve i dobra djela.
Treba se zato moliti Duhu Svetome da nas ojača, svetim Anđelima za zaštitu i redovoto ispovijedati vjeru.
Zato u kući treba imati posvečen križ, blagoslovljene vode i naravno vremena za Boga.
Ne traži bog da se molimo satima. Trebamo se naviknuti često moliti tzv. strelovite molitve.


U nastavku prenosim molitve koje je prakticirao naš blaženik:

MOLITVE ZA OSLOBOĐENJE OD ZLA, PRIVATNI EGZORCIZAM
MOLITVA ZA ODGANJANJE ZLOGA

(Ovu je molitvu kao privatni egzorcizam, molio svakog jutra i večeri, i preporučivao drugima, bl. Alojzije Stepinac, posebno župnicima, poglavarima zajednica, i...s blagoslovljenim križem ruci i živom vjerom)

(Danas u ovoj eshalaciji zla, nadasve aktualna)


+ U ime Boga Oca,
+ U ime Boga Sina,
+ U ime Boga Duha Svetoga,
+ U IME Isusa Krista
Jedinoga Gospodara i Spasitelja našega,
+ U ime Preblažene Djevice Marije Njegove i naše Majke:
zapovijedam ti, Sotono, i svaki oholi lakomi i bludni duše, duše srdžbe, mržnje i svake zle volje; duše tjeskobe, straha, malodušnosti i očaja; duše laži, prijevare, zavisti i ljubomore i svakog drugog zla, da odstupiš od mene ( od ove kuće, od moje obitelji, od ovog skupa, od ove zajednice, od moje župe, od moje biskupije, od moga naroda, od te i te (ime osobe) osobe, od cijeloga svijeta itd...)
I dadeš mjesto Duhu Svetom Utješitelju!

(te križajući s Križem + na sve četiri strane);

EVO KRIŽA GOSPODNJEGA, BJEŽITE STRANKE PROTIVNIKOVE, POBIJEDIO JE LAV IZ PLEMENA JUDINA, KORIJEN DAVIDOV, ALELUJA!

( I poljubi Križ!)



„Sve je moguće onome koji vjeruje“

MOLITVA ZA OSLOBOĐENJE OD ZLOGA

Gospodine Isuse Kriste, pravi Bože i čovječe, koji si došao na svijet da spasiš čovjeka, da ga oslobodiš robovanja đavlu i grijehu, i od smrti vječne, te si na križu, plativši naše krivice, otvorio nam vrata raja – i u krštenju darovao nam svoga Duha da živimo u slobodi djece Božje – k Tebi sada upravljam svoju skrušenu molitvu.
Priznajem – zgriješih i pred Tobom zlo učinih.
Moja vjera u Tebe bila je tako mala, a ljubav prema Tebi još i jadnija.Premda sam govorio: odričem se đavla i njegovih djela – život moj je bio ispunjen grijehom.
Ti, mojom krivnjom, nisi bio moj Bog, ni moj život, ni moja radost...ispred Tebe je bilo moje Ja, moja sebičnost, zadovoljavanje mojih strasti, toliki idoli, ljudi i stvari.
Oprosti, oprosti Isuse, nisam znao da si Ti Život, Istina i Mir!
U mojim nemirima i mukama i problemima, obraćao sam se modernim vračevima i praznovjernim slugama Zloga, te nađoh još veću muku i nemir!
Moje su uši, doduše, slušale Riječi Tvog Evanđelja, ali moja oholost i srce puno nečisti, nisu dopustile da one u mene prodru....
A sada, kad je zraka svjetla i ljubavi tvog milosrdnog Srca – oh Bože, koje li milosti! –
dotaknula moje srce – primi ovaj krik – „jer iz dubine vapijem k Tebi Gospodine“, „oprosti moje krivnje“, „srce čisto stvori mi Bože“, „posve me operi od krivice moje“ – jer sada vjerujem da si Ti moj Spasitelj, moj Bog, moj Gospodar i jedini pravi Mir!
Odričem se , odričem đavla, a Ti snagom svog svetog Imena – istjeraj ga iz moje duše, i ispuni me Duhom Svetim.
Odričem se svih njegovih djela: grijeha, gatanja, čaranja, vračanja, magije uroka, zapisa, zazivanja duhova, zlog oka, grješnih navezanosti, droge, pušenja, alkoholizma, zarobljenosti od televizije, kompjutora i interneta, pretjerane obuzetosti športom, negativnom glazbom, horoskopima, noćnim životom, poganskom nečednom modom, od sotonskih uznemiravanja, opsjednuća i posjednuća – i od svake fizičke, duhovne, duševne, moralne đavolske bolesti i zlih ljudi koji đavlu služe!
Spasitelju moj! Bože moj!
I hvala Ti, hvala, hvala – što mi daješ mir i slobodu djece Božje!
Isuse, tvoja je ljubav bolja od života, moje će te usne i srce vječno slaviti!
Veličaj dušo moja Gospodina!

PRIVATNI EGZORCIZAM

Svatko ga može primijeniti na sebe, kao i na druge osobe koje nisu prisutne. Treba da se prekrižiš svetom vodom, zatim reci usnama, po mogućnosti glasno, osobito u svim teškim vremenima, iskušenjima i napastima, u vrijeme velikog straha i zabuna, kod nastupa tjeskobe i bojazni, u očajanju, pred svim važnim poslovima i odlukama, pred neprijateljski naklonjenim ljudima, naročito u bolesti i smrtnom času:

+ U IME ISUSA i u IME MARIJE, naređujem vama, pakleni dusi, uzmaknite od nas (nje, njega, njih) i od ovoga mjesta (njegova, njezina, njihova) i ne usuđujte se povratiti natrag da nas tražite i da nam naškodite! ISUSE, MARIJO! (triput). Sveti Mihaele, bori se za nas! Sveti anđeli čuvari, očuvajte nas (njega, nju, njih) od svih zamki zlog neprijatelja!

Blagoslov + Oca, ljubav + Sina, i snaga + Duha Svetoga, Majčinska zaštita nebeske Kraljice, pomoć svetog anđela i zagovor svetih budi s nama (s njim, s njom, s njima) svuda i uvijek! Amen!


MOLITVA ZA OSLOBOĐENJE OD SOTONSKOG ROPSTVA

U ime Gospodina Isusa Krista, neka sve snage mraka, sotonskog ropstva i loših navika odstupe od mene.
Ja sam Tvoj i otkupljen krvlju Isusa Krista.
Nikakve mračne snage nemaju vlasti nada mnom.
Ja pripadam Isusu Kristu.
Zapovijedam zlom duhu bolesti, nesreće, zle kobi, da odstupe u ime Isusovo.
Neka budu svezane pod Kristovim Križem i da se nikad više ne mogu vratiti.
Očisti me i sve što meni pripada sa svojom predragocjenom Krvlju Isusa Krista.
Neka zagovor Blažene Djevice Marije i Tvojih svetih Petra i Pavla budu moje utočište i zaštita.
Neka molitve svetaca, apostola, i mučenika budu sa mnom.
Neka me Gospodin Isus Krist povede k vječnom životu i punini otkupljenja.
Hvala Ti, Isuse!
Slavim Te, Isuse!

(Slavi bar nekoliko minuta upotrebljavajući dar jezika! Može se upotrijebiti sveta voda ili ulje praveći znak križa)


Svakako preporuka pročitati knjige: M. Bolobanić - Kako spoznati zamke zloga i
G. Amorth - Poslijednji egzorcist


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 13 tra 2013 22:30 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
Zanimljiv članak u 24 sata o egzorcizmu u Hrvatskoj.
Tko želi pročitati evo link:
http://www.24sata.hr/sokantno/najstravicnija-svjedocanstva-ispovjedi-hrvatskih-egzorcista-309188

Ukratko, ima toga i kod nas ali se ne priča.
Moram samo prenjeti jedan zanimljiv dio.
Na mnogo mjesta na internetu, na raznim katoličkim forumima sam našao podatak i uvjerenje kako grijesi predaka ne utječu na potomke, da krštenjem se briše sve (istočni grijeh i sve opačine predaka).
Time opačine predaka nemogu imati utjecaj na nas.
Nažalost, to nije tako.
I u ovom tekstu se to spominje i u knjigama od Bolobanića kao i u knjizi "Egzorcist".
Utjecaj predaka itekako je prisutan i utječe na nas.

Ako čovjek ponavlja u životu iste grijehe, to je onda znak da u sebi ima zlog duha. Zli duhovi su izvantjelesna bića. Mogu ući u nas kroz nasljedne grijehe predaka ili zbog života u grijehu. Postoje okultni zli duhovi koji ulaze zbog bavljenja magijom, spiritizmom, okultizmom, astrologijom, jogom, transcendentalnom meditacijom. Zatim, postoje zli duhovi trauma i bolesti. Ako čovjek psuje Boga ili svece, onda on u svojim ustima ima zlog duha. To nije navika, kao što neki misle. Sjećam se jednog čovjeka koji je bio veliki psovač. Nema dana kad ne bi opsovao. Tražio je pomoć. Pitao sam ga tri puta odriče li se zlog duha psovke. Progovorio je - odričem. Stavio sam mu znak križa na čelu i u ime Isusovo zapovijedio zlom duhu da ga napusti. Tada je pao na zemlju kao pokošen. Ostao je u tome stanju oko deset minuta. Nakon molitve oslobađanja više nikada nije povrijedio Boga svojim jezikom. Postao je druga osoba tek kad se oslobodio zlog duha. Postoje zli duhovi samoubojstva, smrti, mržnje, neopraštanja, bludnosti, agresivnosti... Oni se izgone kroz molitvu i post.

Možda da se obred krštenja vrši prema starom obredniku koji je sadržavao mnogo snažnije molitve odricanja (gotovo pravog egzorcizma) bi problema bilo manje.
Danas u reformiranom obredu krštenja samo ima onaj dio odricanja i to je sve.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 14 tra 2013 15:51 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 15 ožu 2011 16:49
Postovi: 1617
Lokacija: severna Bačka
Podijelio: 48 zahvala
Zahvaljeno je: 31 zahvala
"OSVRT 12: NEKI PROBLEMI U KATOLIČKIM KARIZMATSKIM POKRETIMA

Ovaj tekst prenosimo sa stranice http://www.katolici.org. Tekst je napisao Mladen Faraguna:

Na spominjanje imena karizmatskog pokreta obi čno ljudi nisu ravnodušni. Jedni ce
se svrstati u skupnu gorljivih pobornika dok će druga skupina ljudi brzo
odmahnuti rukom i nazvati ih karizmanijacima. Kako uopće vrednovati
karizmatski pokret? Ovaj tekst se osvrce na neke negativne stvari koje se
događaju unutar hrvatskog karizmatskog katoličkog pokreta.
Riječ karizma dolazi od grčke riječi charis koja znači milost ili dar, a taj se
termin u Bibliji koristi za opis različitih nadnaravnih događaja. Posebno su za
karizmatsku zajednicu bitni događaji opisani u 1 Kor 12-14.
Pod velikim utjecajem pentekostalizma, katolički karizmatski pokret svoje
početke ima na američkim katoličkim sveučilištima kao što je Notre Dame krajem
60-ih godina. Pokret je snažno podržao kardinal Leo Suenens koji je slovio kao vodeći liberalni kardinal. Pokret su kasnije podržali pape Pavao VI. i Ivan
Pavao II.

Čudesna ozdravljena na seminarima

Okruženje koje se stvara na karizmatskim susretima je jedna od bitnih karakteristika karizmatskog pokreta. To okruženje uključuje molitve nabijene
emocijama, a posebno je česta molitva u jezicima. Također se često spominju
čudesna ozdravljenja. P. Mijo Nikić u svom članku “Psihologija sugestije i
snaga vjere” kaže kako je moguće da se radi o čudesnim ozdravljenjima, ali se
najčešće se radi o privremenim ozdravljenjima zbog moći sugestije karizmatskog
voditelja ili autosugestije bolesnika. Budući da se promjena događa pomoću
sugestije ili autosugestije, ona nije trajna jer se nije promijenio stil života ili životna filozofija koja je dovela do bolesti. Na karizmatskim seminarima se stvara atmosfera koja je pogodna za vjeru, nastavlja p. Nikić, ali pogodna i za sugestiju i autosugestiju. Stvara se
okruženje u kojem se pjeva, pleše, daje se oduška molitvama u jezicima, čime
progovara čovjekova sputana podsvijest u kojoj se nalaze bolne psihotraume čime
se uklanjaju simptomi vezani uz njih. Ali ovo nije definitivno rješenje. Ako se osoba bitno ne promijeni, te dalje na ovakav način nastavlja rješavati probleme
tako da ih potiskuje, simptomi psihosomatskih bolesti opet će se javiti i osoba
će ponovno biti bolesna, završava p. Nikić.
Ovdje vidimo mogući mehanizam zašto postoje skupine ljudi koje stalno idu na
seminare napuniti baterije. Zapravo su možda ušli u začarani krug iz kojeg ne
vide izlaz jer nisu izašli iz jednog uskog okvira razmišljanja gdje će vjerom
čudesno ozdraviti, a misle da to ozdravljenje dobivaju na karizmatskim
obnovama.

Promoviranje ideje naslijeđenih prokletstava

Velik utjecaj protestantskog pentekostalizma i njegove teologije vidljiv je na
karizmatskim zajednicama koje se sakupljaju u Hrvatskoj. Jedna od najpoznatijih
karizmatskih zajednica jest i Dobri pastir. Tako se u Dobrom pastiru promovira
ideja naslijeđenih prokletstava. Osnovna pretpostavka je ta da negativni
postupci naših predaka uzrokuju patnje budućih generacija što se naziva
naslijeđeno prokletstvo.
U članku vlč. Dražena Radigovića se može pročitati: “...Tako uzrok tvojim
problemima mogu biti grijesi koje je Bog osudio, a učinili su ih tvoji preci,
pa možeš biti svet, dobar i plemenit, često ići u crkvu i primati sakramente, a
usprkos svemu imati probleme, neprestane nevolje i nesreće u životu...”.
Naravno, ova tvrdnja je potkrijepljena odgovarajućim citatom iz Biblije (iz SZ,
naravno) što je tipično za sektaška tumačenja. Ovakvu rečenicu bi očekivali da
čitamo nekakav ezoterijski časopis, a teško bi je očekivali iz usta jednog
kršćanina, a pogotovo katoličkog svećenika. Ovu ideju osim vlč. Radigovića
promovira i poznati hrvatski karizmatski svećenik fra Smiljan Dragan Kožulj te
poznati strani katolički karizmatici Robert DeGrandis i James Manjackl.
Kao što je to u mnogim drugim idejama, spomenuti karizmatici ovu ideju nisu smislili sami nego je do njih došla iz jednog izvora. Izvor ideje o liječenju
obiteljskog stabla potječe od liječnika Kennetha McAlla.
Što se tiče katoličkog pogleda na liječenje obiteljskog stabla, liječenje
obiteljskog stabla ima velikih problema. P. Mihály Szentmártoni u svom članku
“Liječenje obiteljskog stabla” spominje sljedeće teološke poteškoće.
Generacijsko liječenje odbija katoličko naučavanje o sakramentima krštenja i
ispovijedi. Generacijsko liječenje niječe slobodu volje. Ako osoba i protiv
vlastite volje može stajati pod utjecajem svojih predaka, a isto tako se može osloboditi čak da za to ne zna (tako tvrdi McAll), onda je to nijekanje osobne
slobode. To znači da osoba nije odgovorna sa svoje čine i ponašanje – što znači
da nije potreban ni sakrament ispovijedi.
P. Mihály Szentmártoni također upozorava na ezoterijske elemente koje se nalaze
u liječenju obiteljskog stabla. Voditelji izlječenja su uvjereni da imaju
posebno znanje o uzročniku nekog zla, mogu jasno prepoznati pretka koji je
izvor zla te imaju viđenja o njemu. Tako da čak Robert DeGrandis govori o
“novoj karizmi” koju naziva “viđenje”.

Faith movement

Još jedan pokret koji je snažno utjecao na domaću karizmatsku zajednicu Dobri
pastir jest pokret faith movementa. Neki od poznatih svjetskih predstavnika
ovog pokreta jesu Kenneth Copeland, Kenneth Hagin, Paul Crouch i Benny Hinn.
Dio nauka je snaga pozitivnog priznavanja. Rhematologija (teologija izgovorene
riječi) je poznata kao pozitivno priznavanje. Naglašava snagu vjere koja se
iskazuje kroz riječi i misli. Naša budućnost ovisi o tome što izgovorimo ili
kako dobro upotrebljavamo duhovne zakone (u duhovnim borbama, naravno). Dio nauka pokreta faith movementa je i evanđelje zdravlja i bogatstva (The
Gospel of Health and Wealth). Nijedan vjernik ne smije ikada biti bolestan nego
mora proživjeti cjelokupni život na zemlji i konačno zaspati u Isusu (prema
Haginu). Svakoga kršćanina treba pratiti financijski blagoslov. Svi nam ti
blagoslovi pripadaju kao djeci Božjoj (samo ih trebamo uzeti kroz vjeru). Onoga koga ne prate ova obilježja živi izvan Božjeg plana. Ne možemo reći da se cjelokupni nauk faith movementa izravno provodi u
zajednici Dobri pastir, ali očigledan je jak utjecaj dijelova nauka tog pokreta
koji su ovdje spomenuti. Tako u Rhemi br. 12 u članku “Živjeti svoje
kršćanstvo” vlč. Dražen Radigović piše u zaključnom poglavlju teksta: “To da
sam krštenjem postao Božjim djetetom i baštinikom neba, znači da je Bog moj
Otac. Ako je on moj Otac, a ja njegovo ljubljeno dijete, znači da se za mene
brine. Sve što mi treba da budem sretan, uspješan i blagoslovljen, želi mi dati. I daje mi sve što mi je potrebno. Tako: sve što Bog ima moje je! Ja sam baštinik neba! I želim se već sada koristiti svojom baštinom, već sada imati
stostruko od svega što mi je potrebno (po Isusovoj riječi), da budem sretan i
da svojim životom proslavim Boga! Pitanje je: Ako smo baštinici Božje sile i blagoslova, zašto živimo tako siromašno? Zašto nam je život pun poraza i neuspjeha? - Zato što se nismo do kraja predali Kristu i jer nismo svjesno prihvatili svoje krštenje.” Ovo razmišljanje je praktički prekopirano iz faith movementa. Ne treba ni
govoriti da se radi o vrlo opasnom tumačenju Biblije koji nije u skladu s
naukom Crkve. Vjera jest neka ezoterijska sila, a materijalno stanje jest znak
Božjeg blagoslova. Čim se pojavi neka nevolja ili neuspjeh objašnjenje je
nevjerojatno jednostavno: nisi imao dovoljno vjere. Zapravo je strašno pomisliti što se događa s psihički nestabilnijim osobama kada potpadnu pod
ovakav nauk. A takve osobe upravo bivaju privučene ovakvim stvarima.

Nakon obraćenja odmah mistika?

Današnje društvo je društvo u kojem prilično jako vlada uzrečica “Želim sve i
želim sada”. Tako se i u karizmatskim zajednicama žele odmah skočiti na neke
stupnjeve duhovnosti koje dolaze kao kruna nakon dugotrajnog i mukotrpnog rada
koji nije uvijek lagan i zahtijeva odricanje. Poznato je da u duhovnom životu postoje neki stupnjevi od kojih je prvo obraćenje, a tek je posljednji korak
mistika. Kod karizmatskih pokreta se stvara dojam da se preskaču srednji
koraci, te nakon obraćenja odmah slijedi mistika. I sve je puno nekakvih
mističnih iskustava. Jesu li to stvarno mistična iskustva? Rasprava na ovu temu
obično rezultira time da je čovjek koji želi ukazati na ovaj problem previše
razuman u očima karizmatika.
Treba li nam karizmatska obnova unutar Crkve? Kao što je spomenuto ranije u tekstu, karizmatski pokret su podržali pape Pavao VI. i Ivan Pavao II., što nam daje potvrdan odgovor na pitanje koje smo postavili. No iz konkretnih primjera iz karizmatskih susreta i karizmatskih zajednica ovdje u Hrvatskoj jasno je da postoje određeni problemi za koje ne možemo reći da su zanemarivi.

Mladen Faraguna


O JEDNOJ OD NAJČEŠĆIH ZABLUDA KARIZMATSKOG POKRETA U NAS, O TZV. NASLIJEĐENOM PROKLETSTVU I "LIJEČENJU OBITELJSKOG STABLA" GOVORI I GLAS KONCILA PA I TAJ TEKST PRENOSIMO:

Nema prokletih ljudi, niti prokletih obitelji. Ono što Vam je rekao ispovjednik je zastrašujuće i nije nikakvo čudo da ste bili prestrašeni i izbezumljeni. Bog, Isus Krist nije nikada osuđivao i proklinjao čovjeka, nego njegov grijeh. Isto bi to trebalo isticati i danas.

Kada je riječ o »izlječenju obiteljskoga stabla«, isusovac dr. Mihály Szentmártony ističe da »liječenje obiteljskog stabla nije duhovni pokret, nego jedan oblik alternativne terapije koja upotrebljava religiozne pojmove, pomiješane s ezoterikom«. Ezoterika nikada nije bila, niti može biti, pokladom i baštinom katoličke vjere. To bi konkretno značilo da liječenje obiteljskog stabla polazi od pretpostavke da preci mogu »izravno« utjecati na ponašanje svojih potomaka. I to bilo u obliku obiteljskog stila, bilo u obliku izravne patologije, a sve zbog toga jer nisu umrli pomireni s Bogom, pa je onda potrebno da ih njihovi potomci »predaju Bogu«. Kako objašnjava dr. Szentmártony, teološki gledano postoji poteškoća, jer Crkva uči da je grijeh osoban i da je svaki čovjek za njega osobno odgovoran. I zato postoji stvarna opasnost od miješanja elemenata koji ne pripadaju katoličkoj vjeri, već ezoteriji. Ispravan odnos prema pokojnicima je onaj koji je izrečen u »Katekizmu Katoličke Crkve«, a sastoji se u našoj molitvi za pokojnike: »Crkva je, od prvih vremena, častila spomen mrtvih i za njih prinosila molitve, poglavito misnu žrtvu, da bi, očišćeni, mogli prispjeti k blaženom gledanju Boga. Crkva također preporučuje milostinju, oproste i djela pokore u korist pokojnika: Pružajmo im pomoć i obnavljajmo im spomen. Ako su Jobovi sinovi bili očišćeni žrtvom svog oca, zašto bismo sumnjali da će naši prinosi za pokojne tim pokojnicima pružiti neku utjehu? Ne oklijevajmo pružati pomoć onima koji su preminuli i prikazivati za njih svoj molitve« (KKC, 1032).

Utjecaj pokojnika na žive - kako to naučavaju teoretičari liječenja obiteljskog stabla - spada u svijet ezoteričnih vjerovanja. Neki čak smatraju da je svaka bolest i ljudska tragedija posljedica istočnoga grijeha, pa bi se moglo govoriti o »povezanosti« grijeha predaka i bolesti potomaka. No, ni teološki ni crkveno nije se opravdano pozivati na istočni grijeh. O. Raniero Cantalamessa - koji je teolog i propovjednik Papinskog doma - jasno tvrdi: »Liječenje obiteljskog stabla nema nikakvih biblijskih temelja.« O. Szentmártony dodaje pak da »liječenje obiteljskog stabla nije po sebi religiozni pokret, nego jedna od alternativnih psihoterapija koja uz ezoterične upotrebljava i religiozne pojmove i sredstva« kao što su molitve, polaganje ruke, i slično. Isto tako, teološka poteškoća s kojom je Vaš ispovjednik kao teolog morao biti upoznat tiče se i činjenice da je »generacijsko liječenje« nespojivo s katoličkom naukom o sakramentu krštenja. Sakramenti su Crkvi najsvetiji, a u sakramentu krštenja moli se molitva otklinjanja. Osim toga, generacijsko liječenje uključno niječe slobodu volje, jer bi preci bili krivi za sadašnje stanje svojih potomaka. A to pak znači da nema mjesta ni za osobnu ispovijed. Zašto bi se onda, kao vjernici, uopće ispovijedali ako bi iz grijeha bila »isključena« naša slobodna volja i naša odgovornost za počinjeno?

Osim toga dosada, napominje o. Szentmártony u »Kvarnerskom vezu«, »nije jasno što se događa za vrijeme jednoga duhovnog izlječenja. Gotovo svaki iscjeljitelj ima svoje vlastito tumačenje, ali čini se da je zajednički element neka vrsta izmjene energije između iscjelitelja i bolesnika«. Bez obzira na tumačenje same »naravi stvari«, središnju ulogu u procesu liječenja igra sam iscjelitelj. Dakle, nije bolesnik onaj koji je su središtu, nego je u središtu druga osoba - iscjelitelj i njegove čudotvorne moći. Tako se kaže da kod liječenja obiteljskog stabla iscjelitelj »ima viđenja«, on organizira molitve i euharistije, on postavlja dijagnoze i nalazi te predlaže »terapije«. Ti iscjelitelji često naglašavaju važnost prijateljskih odnosa između sebe i pacijenata pa dr. Szentmártony upozorava da »većina od njih zahtijeva slijepo, bezuvjetno povjerenje«. Na planu duhovnoga ozdravljenja ili iscjeljenja ističe da ideja o božanskom ozdravljenju u sebi sadrži i pomisao da će ono stići onima koji »dovoljno mole«.

Ta je tema bila prevladavajuća 80-ih godina prošloga stoljeća u većini pentekostalnih pokreta. U nekim ekstremnim verzijama ideja je poprimila oblik da ići liječniku zapravo znači da se nema vjere. Jedan autor - Charles Finney - išao je tako daleko da je ustvrdio da se sv. Pavao nije oslobodio svoga trna zato što »nije molio u vjeri«. No, svakome je jasno da ta stajališta nisu prihvatljiva i da ona nisu dio katoličkoga ispravnog nauka."
izvor http://www.srce-isusovo.com/index.php/o ... etima.html

""Iz tame u svjetlost" Marina Restrepa. Ispričavam se što je pisano velikim slovima. Tako je u originalu na stranici sa koje sam to kopipejstao. Kako nismo obavezni vjerovati u privatne objave ovo stavljam samo za razmišljanje...



"...ČINJENICA DA U SEBI NOSIMO PODATKE O POVIJESTI TIJELA JOŠ OD ADAMA I EVE, VODI SOTONU KROZ PUTOVANJE PROŠLOŠĆU KAKO BI NAM POKAZAO SVE ŽIVOTE U TIJELU(opaska: ovdje se objašnjava kako je došlo do zablude reinkarnacije). MNOGI LJUDI VJERUJU DA SU TO ŽIVOTI ISTOG DUHA, A TO SU NAŠI PRETCI,KOJI SU SJEDINJENI S ISTIM STABLOM ČOVJEČANSTVA. GOSPODIN MI JE POKAZAO KAKO SMO SVI JEDNO STABLO, A SVATKO OD NAS JE GRANA KOJA RASTE JOŠ OD DOBA PRVIH PREDAKA. KROZ TU GRANU,ZAHVALJUJUĆI DOBRIM DJELIMA NAŠIH PREDAKA,PRIMAMO BEZBROJ BLAGOSLOVA . ISTOČNJAČKI POGANI TO NAZIVAJUKARMOM. MI PRIMAMO I PROKLETSTVA,KOJA SE ODNOSE NA OGRANIČEN BROJ NARAŠTAJA. GOSPODIN MI JE POKAZAO RIJEKU KOJU JE USPOREDIO S TIJELOM. URONIMO LI RUKU U AMAZONU KOD IZVORA U PERUU,DODIRUJEMO ISTU VODU KOJA TEČE KROZ KOLUMBIJU. TAKO JE I S LJUDSKIM TIJELOM. BESKRAJNA RIJEKA GRJEŠNOGA LJUDSKOGA TIJELA TEČE OD SVOG IZVORA- ADAMA I EVE. GOSPODIN MI JE OBJASNIO KAKO ON UZIMA LJUDSKO TIJELO, UJEDINJUJE ČOVJEČNOST S BOŽANSTVENOŠĆU, URANJA GA U RIJEKU GRIJEHA,PRIBIJA GA NA KRIŽ, USKRISAVA GA I PREKO NJEGA ODUZIMA ČOVJEKOVE GRIJEHE OD TRENUTKA ROĐENJA PA SVE DO POSLJEDNJE KAPI KOJA PROTEKNE DO NJEGOVA PONOVNOG DOLASKA. DANAS GOLEM BROJ LJUDI DOLAZI NA SVIJET KAO PLOD BLUDA, A NE LJUBAVI.MILIJUNI DJECE BIVAJU ZAČETI U NAJSTRAŠNIJEM GRIJEHU. VELIKU VEĆINU TE DJECE MAJČINA UTROBA ODBACUJE, A NA MILIJUNE NJIH BIVA POBAČENO. DJECA DONIJETA NA SVIJET BEZ LJUBAVI NOSE TERET NE SAMO ISTOČNOGA GRIJEHA, NEGO I GRIJEHA SVOJIH RODITELJA. ISTINA JE DA NASLJEĐUJEMO BLAGOSLOV KRŠTENJA U KRISTU I DA NAS SE TIME OSLOBAĐA SVAKE VEZE S NAŠIM PRETCIMA I S NJIHOVIM GRIJESIMA. TAKODJER JE ISTINA DA, KAD DOSEGNEMO RAZUMNU DOB I POČNEMO GRIJEŠITI, GUBIMO TU MILOST I VRAĆAMO SE KORIJENIMA ZLA U KOJEMU SMO ROĐENI, GRIJESIMA KOJI SAMI ČINIMO BIVAMO VEZANI U DODATNE LANCE. GRIJEHE SE NE MOŽE NASLIJEDITI, JER NAM JE DANA SLOBODA IZBORA IZMEĐU DOBRA I ZLA. ALI BOG JE REKAO DA NASLIJEĐUJEMO POSLJEDICE TOGA GRIJEHA GOSPODIN MI JE S TUGOM POKAZAO KAKO JE ČOVLEČANSTVO DOŠLO VRLO BLIZU RUBA VLASTITOG PONORA KOJI VODI U VJEČNU PROPAST. VEZA IZMEĐU STVORITELJA I ČOVJEKA NESTAJE U TRENUTKU KADA ČOVJEK POVJERUJE DA IMA VLAST NAD SVOJIM ŽIVOTOM. DUH SVETI OBAVIJA NAŠU DUŠU AKO SMO NA BOŽJEM PODRUČJU..."
izvor http://www.katolicki.info/forum/viewtop ... f=15&t=399
Slika

"Obećanja Presvete Majke Marije moliteljima krunice
(što ih je ona dala blaženom Alanu de la Roche)

ღ Svima koji budu molili moju krunicu obećajem svoju najveću zaštitu.
ღ Krunica će biti najmoćnije oružje protiv pakla, uništit će mane, raspršiti grijehe i pobiti krivovjerja.
ღ Tko se krunicom bude preporučio, neće propasti.
ღ Tkogod uz razmatranja otajstava bude pobožno molio svetu krunicu, obratit će se ako je grešnik, porasti u milosti ako je pravednik i postati dostojan života vječnoga.
ღ Svaki dan iz čistilišta ja izbavljam duše koje su pobožno molile moju krunicu.
ღ Prava djeca moje krunice uživat će veliku radost na nebesima.
ღ Što budeš zaiskao moleći krunicu, dobit ćeš.Promicateljima moje krunice priteći ću u pomoć u svakoj nevolji.
ღ Pobožnost svete krunice veliki je znak preodređenja.
ღ U povijesti svetih zabilježena su katkada nadahnuća i obećanja za koja su oni smatrali da su nadnaravna.
ღ Crkva prepoznaje znak vremena i dopušta širenje krunice na dobrobit duša."
izvor Međugorje Facebook

Prosudite sami........
"otkupljen sam, ali se spašavam...
slušam don Damira, predivna rečenica,
"legla " na temu..


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 14 tra 2013 15:57 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 27 tra 2006 13:33
Postovi: 5164
Podijelio: 92 zahvala
Zahvaljeno je: 122 zahvala
..daj malo skratite ..postove..i copy paste..pa to nitko ne čita.. :D


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 14 tra 2013 18:21 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 15 ožu 2011 16:49
Postovi: 1617
Lokacija: severna Bačka
Podijelio: 48 zahvala
Zahvaljeno je: 31 zahvala
Dogovoreno. :D


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 14 tra 2013 22:08 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 01 ruj 2012 14:15
Postovi: 902
Podijelio: 18 zahvala
Zahvaljeno je: 59 zahvala
Znam za stav crkve prema opačinama predaka i članak sam pročitao iz Glasa koncila.
Ja navodim konkretan primjer iz prakse egzorcista.
Matt Baglio je novinar koji je namjeravao o egzorcizmu napisati novinski članak. Na kraju je to debela knjiga koja prati oca Garya koji iz Amerike dolazi u Vatikan na tečaj o egzorcizmu. Naime, njegov biskup imenovao ga je službenim egzorcistom.
Knjiga je rađena prema istinitim događajima samo su imena ljudi izmjenjeni.
Na str 209. govori o Anni, ženi koja je 2006.g. oslobođena od zloduha i simptomi su bili potpuno isčezli.
Egzorcizam je izvodio otac Bamonte, a otac Gary je bio promatrač i pomagač kad je trebalo intervenirati fizičkom silom...
Piše kako je otac Bamonte uvjeren da je opsjednuće prouzročio sotonistički obred nad njezinim rođakom četiri generacije ranije, koji su htjeli time dobiti moć, te su i novorođenče žrtvovali na jednom takvom obredu.
Iako se taj podatak nikada službeno nije mogao potvrditi zloduh je pjevušio litanije koje su se pjevale na takvom obredu. Melodija je jako slična nekoj rekami na tv-u (za neki aperitiv) te kad bi ga čula Anna bi se uznemirila...
I msgr. Bolobanić spominje obiteljsko stablo...
Moje je mišljenje da se za pokojne treba moliti i prikazivati mise.
Sama teorija o liječenju obiteljskog stabla nije istražena. O tome se malo zna.
Neznam po kojoj logici sam đavao funkcionira, ali ako je nekome uspio obmanuti nekog pretka na kakav zločin, grijeh pa još da za njega nisu bile mise niiti se molilo postoji opasnost da isti vrag napastuje naslijednika po krvi. Neka mi netko kaže da je to nemoguće.
Tko može garantirati da mu kakav predak prije 200g. nije napravio nešto loše.
Moliti se za pokojne nemože biti grijeh.
Može netko sada uzeti primjer iz biblije kad su pitali apostoli Isusa zašto je čovijek slijep, šta su pretci mu uradili ili on zgriješio pa je Isus rekao ništa.
No, jel to uvijek tako. Isus je rekao za konkretnog čovijeka da nije grijeh razlog mane.
Ipak, ima obitelji u kojima je nekoliko članova u raznim vremenskim razdobljima stradalo. Pa se rodilo i dijete bolesno?
Može li biti grijeh uzrok?
Što je uzrok, a što poslijedica?
Također nisam znao da i svećenik ili redovnica može biti opsjednut-a.
O mnogim stvarima se šuti i ne govori ili odgovori daju oni koji nisu kompetentni, i koji ignoriraju samog đavla.
Na bogosloviji danas se ne ući o đavlu.
Nekad se itekako učilo.
Sam papa Pavao VI je u dva navrata u svojim propovijedima spomenuo da se dim sotonin zavlači u crkvu.


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 15 srp 2013 19:14 
Odsutan
Registrirani korisnik
Registrirani korisnik

Pridružen: 03 pro 2012 21:41
Postovi: 55
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
slazem se sa sotoninim dimom...davao razdjeljuje i daje da se ogovara te prica protiv udova tjela Kristova...crkve...ovi protiv zajednice "obnove u Duhu Svetom...ovi protiv Neokatekumena,,ovi protiv ovih i tako dalje...nije dobro da se prica protiv bilo koga u crkvi bilo sta ....svako tuzenje je od zloga ali opet treba imati opreznosti u vjeri ali olako pricati nestoo ljudima koji zive vjeru molitvom i sluzeci se uvjek provlacilo protiv Bozijih ljudi...KOJI NISU FARIZEJI


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 07 stu 2013 13:23 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 21 pro 2007 10:44
Postovi: 275
Lokacija: Stolac
Podijelio: 0 zahvala
Zahvaljeno je: 0 zahvala
Molitva u ime Isusovo nema crkveno dopuštenje???

http://www.bitno.net/vjera/je-li-dopust ... mam-vlast/


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 07 stu 2013 14:59 
Odsutan
Korisnik s više od 100 postova
Korisnik s više od 100 postova

Pridružen: 14 vel 2013 09:36
Postovi: 120
Lokacija: Zagreb
Podijelio: 9 zahvala
Zahvaljeno je: 25 zahvala
Molitva U ime Isusovo je popularna u duhovnosti karizmatskih zajednica.
Međutim, prije nekoliko dana primjetio sam na stranicama Obnove u Duhu zagrebačke nadbiskupije (http://www.obnovauduhu.com/duhovna_obno ... ednica.php), kako je duhovnik Obnove pater Zdravko Barić dao upute kako bi tu molitvu trebalo izbjegavati jer nije u skladu s katoličkom duhovnosti.
Tako, između ostalog, tamo stoji: "....U nastavku pater Zdravko je govorio o psihološko-duhovnom pristupu karizmatskim seminarima i općenito pokretima o kojemu se govorilo na Hrvatskoj biskupskoj konferenciji i koji upozorava na moguće opasnosti (npr. opsjednutost zdravljem, prenaglašavanje upotrebe dara molitve u jezicima, molitva za ozdravljenje obiteljskog stabla)
Također se je raspravljalo o molitvi U IME ISUSOVO i da takav način molitve u kojima vjernik laik veže zle sile nije uobičajen u katoličkoj duhovnosti.
U Rimskom obredniku "Egzorcizmi i druge prošnje" navode se prošnje koje vjernici mogu privatno upotrijebiti u hrvanju protiv moći tmina. U tim moitvama ne govori se o nikakvom vezivanju zlih duhova. Ako netko ima bilo kakvih duhovnih poteškoća neka se posavjetuje sa svećenikom na samo.
Naši molitveni susreti trebaju započeti uzdizanjem naših duša prema Bogu, slavljenjem i pjesmom a ne vezivanjem demona. Molitvenu pažnju treba usmjeriti na Boga, a ne na zle duhove.
"

Zanima me, ako je tko bio kod fra Smiljana na molitvenoj zajednici srijedom i petkom - je li se još uvijek ta molitva moli na početku susreta ?


Vrh
 Profil  
Citiraj  
PostPostano: 07 stu 2013 20:13 
Odsutan
Korisnik s preko 1000 postova
Korisnik s preko 1000 postova

Pridružen: 15 ožu 2011 16:49
Postovi: 1617
Lokacija: severna Bačka
Podijelio: 48 zahvala
Zahvaljeno je: 31 zahvala
Ajd, da skratimo, već se odranije
na forumu postavljalo pitanje Molitve u ime Isusovo,
20. svibnja prošle god. sam poslao mail fra Ivi Paviću,
u vezi te molitve i sutradan sam dobio slijedeći odgovor:
"Hvaljen Isus i Marija!

Osobno sam pitao kardinala Puljića

da pročita molitvu i da mi odgovori je li u redu.

Odgovorio je potvrdno.

Oni koji to nijekaju samo pametuju.

Mir tebi

fra Ivo"
Toliko.I dovoljno.
Amen.
http://www.bitno.net/vjera/drugaciji-po ... mam-vlast/


Vrh
 Profil  
Citiraj  
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 32 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće

Vrijeme na UTC [LJV]


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 6 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr