IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Fran.Kao prvo,molim te da se na hrvatskom forumu izražavaš na hrvatskom jeziku.Eto,neka me baniraju,ako hoće,ali,odavno su te moderatori trebali upozoriti na to.Neznam toliko dobro engleski da bi od cuga to čitala bez uporabe riječnika,pa se neću zamarati.Drugo,da,došla sam rasti u vjeri.Opisi čistilišta iz davnih stoljeća,osim što su groteskni,nemaju funkciju rasta u vjeri.Treće,hvaljenje ignore listom
...Ne možeš podnijeti konfrotaciju,vrijeđaš se lako,ego veliki...eto,to čitam iz toga.Odlike vjernika,katolika?Za Bučevićku-nemam pojma je li pisala o čistilištu.No,evo nešto sa njenog you tubea-kaže,otprilike,da bi između gladnog i onog tko nanosi drugima zlo,prvo išla pomoći ovom drugom.Jer ovaj prvi je "žrtva"a ovaj drugi vapi za ljubavlju.Eto,tako ja ponekad nađem ponešto zanimljivo kod nje.Zašto se nitko ne referira o knjizi Anite Moorjani"Ponovo rođena"?Piše o autentičnom doživljaju.
P.s.izgleda da se sugerira ne ići na ispovijed,jer svećenici "mlaki"a veliki,duhovno jaki,itd,itd...crkveni mislioci odavno mrtvi.Da odem kod Pape,mislim definitivno da bi bio "preblag"za neke ovdje.
Koliko ovakvih odgovora sam do sada dobio da bi samo znala. Znaš šta je problem kod svakog takvog odgovora?! Problem je to što je to sve samo ne odgovor.
Dovoljno je bilo da napišeš: Da! Masturabacija jest smrtni grijeh. Stvarno je nauk Crkve takav, moram se pokoriti tome i oko toga nema rasprave. Ili, da odabereš drugi put, onaj gori i bolniji pa da ustraješ u svojim mudrolijma i kažeš: ne mastrubacija nije smrtni grijeh, to je samo laki grijeh. Tako kaže moj ispovjednik i tako ja kažem. To bi onda bilo ustrajenje u neposluhu što bi te vjerovatno odvelo na "ignoriraj listu". Ti si se odlučila za ovaj "treći" put. Gdje se puno toga kaže a ništa se ne kaže.
Ništa se ne kaže o čemu?! O tome: kako je moguće da je netko katolik i ima toliko različite stavove od stava katoličke Crkve?! Kako je moguće da katolik uopće ima neke svoje stavove?! To mi nigdar ni bilo jasno.
Nije li stav katoličke Crkve stav svakog katolika?! Još nekad je moj dobri prijatelj i učitelj Jobica (zvani Timotej) napisao, citiram;
Važno je imati istinite stavove, a ne "svoje stavove"! Ne shvaćam kako to ikojem kršćaninu može biti nejasno? Jobica (zvani Timotej) "Tebe tražim" 17.8.2008.Da, davno je to bilo kad je to Jobica (zvani Timotej) napisao. Ja sad kažem; Za nekog tko se predstavlja katolikom važno je imati katoličke stavove, a ne "svoje stavove"! Ne shvaćam kako to ikojem katoliku može biti nejasno?!
Kaže narod: sto ljudi sto čudi! Mora da je tako.
Da sad probam odgovorit na ovo napisano.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Fran.Kao prvo,molim te da se na hrvatskom forumu izražavaš na hrvatskom jeziku.Eto,neka me baniraju,ako hoće,ali,odavno su te moderatori trebali upozoriti na to.
Ne kužim za šta bi me to moderatori trebali upozoravati?! Što sam na katoličkom forumu citirao nauk katoličke Crkve?! Zamisli zločina.
Jel nešto citirano na engleskom ili ruskom, tako dugo dok je nauk katoličke Crkve ne mjenja ništa na stvari, ili?! Da imam taj tekst na hrvatskom jeziku, drage volje bi ga stavio na hrvatskom jeziku. Pitaš me sad: zake?! Da još više ljudi može razumit u kakvom su razdoru tvoj nauk i nauk Ane Bučević i službeni nauk Crkve. Ali nemam. Puno toga nije prevedeno na hrvatski jezik. Nažalost.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Neznam toliko dobro engleski da bi od cuga to čitala bez uporabe riječnika,pa se neću zamarati.
To je sasvim druga stvar. Pa ipak, razumiješ ti ili npr. ja engleski ili ne, nauk Crkve ostaje nepromjenjen. I vjeruj mi na riječ! Kad je mastrubacija u pitanju, ni približno nije jednak npr. tvojem nauku, ili, kako ja to volim zvati: tvojim privatnim mudrolijama.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Drugo,da,došla sam rasti u vjeri.
Ako je doista tako onda prihvati ono šta naučava Crkva, prihvati nauk Augustina i Tome, prihvati ono šta piše Jacques Philippe i Wilfrid Stinissen. Prihvati spasonosne knjige od Sv. Franje Saleškoga kao što su "Teotim" i "Filotea". Nemoj se zamarat tko je u kojem stoljeću živio. Augustin je živio prije Adama, pa kakve stvari je pisao. Da ti pamet stane od divljenja. Onda znaš koliko je bio ispred svojeg vremena. A u vezi mastrubacije i sličnih stvari;
Nauk Crkve, a poglavito njezina odlučnost da brani univerzalnu i trajnu valjanost propisa koji zabranjuju u sebi zle čine, nerijetko se prosuđuje kao znak nepodnošljive nepomirljivosti, osobito u iznimno složenim i konfliktnim situacijama moralnog života čovjeka i današnjeg društva, nepomirljivost koja je navodno u sukobu s majčinskim osjećajem Crkve. Crkvi, kaže se, nedostaje razumijevanja i sućuti. Ali zapravo, majčinstvo Crkve nikada se ne može odijeliti od njezina poslanja da poučava, koje ona mora stalno provoditi kao vjerna Zaručnica Krista, Istine same: »Kao učiteljica, ona neumorno navješćuje moralnu normu. (...) Crkva nije ni stvarateljica ni prosuditeljica te norme. Poslušna istini, koja je Krist, čija slika se odrazuje u naravi i dostojanstvu ljudske osobe, Crkva tumači moralnu normu i nudi ju svim ljude dobre volje, a da pri tom ne skriva njezine zahtjeve za radikalnošću i savršenošću.« Zapravo, pravo razumijevanje i nepatvoreno milosrđe moraju značiti ljubav prema osobi, prema njezinom pravom dobru, prema njezinoj autentičnoj slobodi. A to se, dakako, ne zbiva krijući ili slabeći moralnu istinu, nego pružajući je u njezinu najdubljem značenju zračenja vječne mudrosti Božje, koja je do nas stigla u Kristu, te služenja čovjeku, rasta njegove slobode i težnje za njegovom srećom. Istodobno, jasno i snažno predstavljanje moralne istine nikada ne može zanemariti duboko i iskreno uvažavanje, što ga vodi strpljiva ljubav puna povjerenja, koja je čovjeku uvijek potrebna na njegovu moralnom putu koji često tegobnim čine teškoće, slabosti i bolne situacije. Crkva koja nikada ne može odustati od »načela istine i dosljednosti, zbog čega ne prihvaća da dobrim nazove ono što je zlo niti zlim ono što je dobro«, mora uvijek paziti da ne prelomi napuklu trsku i ne utrne stijenj što još tinja (usp. Iz 42, 3). Pavao VI. je napisao: »Ni u čemu ne umanjiti spasonosni Kristov nauk - to je najodlučniji oblik ljubavi prema dušama. Ali to mora biti popraćeno podnošenjem (tolerancijom) i ljubavlju za koju je sam Gospodin dao primjer u svom postupku s ljudima. On nije došao da sudi, nego da spasi (usp. Iv 3, 17); doista je bio oštar i strog prema grijesima, ali strpljiv i milosrdan prema grešnicima.« U odlučnosti kojom Crkva brani univerzalne i nepromjenljive moralne norme nema ničega uvredljivog. Ona samo služi pravoj slobodi čovjeka: kako nema slobode izvan istine ili nasuprot njoj, kategorička obrana apsolutno neotklonjivih zahtjeva osobnoga dostojanstva čovjekova, dakle bez popuštanja i nagodaba, mora se smatrati putom i uvjetom za samo postojanje slobode. Ta se služba okreće svakome čovjeku, shvaćenom u jedinstvenosti i neponovljivosti njegova bića i postojanja: samo u poslušnosti univerzalnim moralnim normama čovjek nalazi punu potvrdu svoje osobne jedinstvenosti i mogućnost istinskog moralnog rasta. I upravo zbog toga, ta se služba okreće svim ljudima: ne samo pojedincima, nego i zajednicama, društvu kao takvom. Te norme su, naime, neoborivi temelj i čvrsto jamstvo pravedna i miroljubiva ljudskog suživota, pa stoga i prave demokracije, koja može nastati i izrasti jedino na jednakosti svih svojih članova kojima su zajednička prava i dužnosti. Pred moralnim normama koje zabranjuju unutarnje zlo ni za koga nema povlastica ni iznimaka. Biti gospodar svijeta ili zadnji »bijednik« na licu zemlje ne nosi nikakvu razliku: pred moralnim smo zahtjevima svi apsolutno jednaki. Sv. Ivan Pavao II., "Veritatis splendor" IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Opisi čistilišta iz davnih stoljeća,osim što su groteskni,nemaju funkciju rasta u vjeri.
Kaže tko?! Svi opisi čistilišta koje Crkva priznaje su točno onakvi kakvi trebaju biti. U to spada i opis čistilišta Sv. Katarine Đenovske. Za Crkvu ti opisi nisu nimalo groteskni. Ako strah od pakla može imati funkciju rasta u vjeri, onda bome može i opis čistilišta. Naravno, onaj opis kojeg Crkva priznaje.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Treće,hvaljenje ignore listom
To je bilo upozorenje. Upozorenje da ne ustraješ u privatnim mudrolijama. Ako mene pitaš, ti čitaj šta hoćeš, vjeruj šta hoćeš. Nisam ti ja mama, niti sam ti muž. Šta ti radiš: nije me previše briga. Ali ne dozvoljavam da netko privatne mudrolije pokuša progurati pod nauk Crkve.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Ne možeš podnijeti konfrotaciju,vrijeđaš se lako,ego veliki...eto,to čitam iz toga.
Ovde se ne slažem baš. Nisam baš uvredljiva osoba. Na netu sam od siječnja 2000., reklo bi se podosta godinica. Neki od sugovornika su me do sada nazivali, citiram;
MAJSTORE Seratore
SEREUMNI
Uzhegli katolikic
ministranticu
Nedorasli
sinek razmetni
Mladac Neduhovni
neupuceni Hlapicu
Jadnice Lazi
IDIOTE
shusho polu-filozofska
Trazitelju Istine U Osnovi
Nedonosche Duhovno
POLU-COVJECE
BUDALA
PRIMITIVNA BUDALA
LAZAC NEUMNI
papagaju katolicki
glupi logicaru
Velecasni
mladjahni KONVERTIT
farizej
pop
smrdljivo đubre
oholica par excellence
nepismeni debil
maloumni
umišljeni peder
tetkica
mali pimpek
filozof
copy/paste mashine
citat katolik
nježnočežljivi
smeće primitivno
guzonjin sin
govno od čovika
neinteligentan čovjek
medicinski ne pametna osobaOvo posljednje: "medicinski ne pametna osoba" mi je dobro. Ti mi je napisala Mala Tratinčica. Moram priznati dosta kreativan izraz. Lol.
Uglavnom, nikad nitko nije završio na ignoriraj list zbog nekog od ovih naziva. Tak da si mislim da nisam baš nešto uvredljiva osoba. Svi koji su završili na "ignoriraj listi" su završili zbog ustrajnog protivljenja nauku Ckrve ili zbog vrijeđanja ili klevetanja zakonitih pastira Crkve. Tek poneki avanturista je završio na listi jer je bio dosadan, pa sam ga stavio na listu. Tek toliko da mi prestane dosađivat.
Vjerovala ili ne, mene čak na neki način ova imena vesele. Znam da to zvuči pomalo bizarno, ali meni to dođe ko trofej.
Znam da sam dosta tih imena dobio od sugovornika koji su se pronašli u istim ili sličnim situacijama kao ti sada. Postavim pred tebe Augustina ili Tomu, Rimski Katekizam ili Denzinger, Joachim Gnilku il Eugen Bisera i eto ti problema. Šta se suvislo može odgovorit kad ih postavim pred tebe?! Zato ja svaku raspravu "dobivam", jer ti nikad nećeš raspravljat protiv mene, ti ćeš morat raspravljat protiv Tome i Augustina. A vjeruj mi! To je nemoguća misija.
Da se razumimo! Mnoga od ovih imena sam često puta i zaslužio. Daleko od toga. A mnoga sam dobio zbog čiste nemoći sugovornika, pa onda u nedostatku boljeg, čovjek posegne za tavkim stvarima.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Odlike vjernika,katolika?
Ja sam više katolik na papiru. Ali imaj na umu da to kakav sam ja katolik nema nikakve veze sa naukom katoličke Crkve. Konkretno: masturbacija je smrtni grijeh prema nauku Crkve. Bio ja svetac ili Hitler, to sa mastrubacijom i naukom Crkve o istoj nema baš nikakve veze. Ni to tak teško za skužiti.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Za Bučevićku-nemam pojma je li pisala o čistilištu.No,evo nešto sa njenog you tubea-kaže,otprilike,da bi između gladnog i onog tko nanosi drugima zlo,prvo išla pomoći ovom drugom.Jer ovaj prvi je "žrtva"a ovaj drugi vapi za ljubavlju.Eto,tako ja ponekad nađem ponešto zanimljivo kod nje.
Prekrasne misli. Stavi još!
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Zašto se nitko ne referira o knjizi Anite Moorjani"Ponovo rođena"?Piše o autentičnom doživljaju.
Šta Crkva kaže o njoj?!
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
P.s.izgleda da se sugerira ne ići na ispovijed,jer svećenici "mlaki"a veliki,duhovno jaki,itd,itd...crkveni mislioci odavno mrtvi.Da odem kod Pape,mislim definitivno da bi bio "preblag"za neke ovdje.
Ovaj dio ne razmem.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
ne piše se OVDE,Fran,nego OVDJE...ne bi da je jednom,ali stalno tako pišeš.
Da, piše se ovdje a ne ovde. U pravu si. Meni nekako bolje dođe - ovde.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
Nemoj se namusiti pa me staviti na svoju ignore listu zbog ovoga,budi muško.I inače,ne mogu ljudi pisati samo kako ti želiš,nisi čuo za demokraciju,razmjenu mišljenja i tako,te pojmove?I
Zbog ovog nitko nije završio na ignoriraj listi. Siguran sam da ni ti nećeš. Što se tiče demokracije i razmjene mišljenja, sa naukom katoličke Crkve to ne ide baš tak. Nauk Crkve je definiran, nemaš npr. ti ili ja šta misliti. Sve je već smišljeno. Na nama je da slušamo.
IZMEĐU NEBA I ZEMLJE napisao:
vidim da se voliš dopisivati sam sa sobom.
U nedostatku zanimljivih sugovornika, sa svakakvim likovima se ja dopisujem, pa i sam sa sobom. Dosada je gadna stvar.