Billy napisao:
Bog je stvorio Lucifera kao dobrog i najljepšeg arkanđela. Radi svoje oholosti Lucifer je pao. Nije Bog kriv za pad jer je dao anđelima kao i ljudima izbor i slobodnu volju. Lucifer ovo pad je nepopravljiv jer kao duhovno biće ima spoznaju koji ljudi nemaju pa je njegov grijeh veći i spada u grijeh protiv Duha Svetoga koji se ne prašta.
Lucifer je zaveo trećinu anđela, koji postaju demoni.
Bog svakog čovjeka zove i svatko ima šansu za spas. Kako kriviti Boga za ludost čovjeka koji spasenje odbija?
Čovjek će odvojiti pšenicu od kukolja, ali dobri Bog još daje šansu da se čovjek čisti kroz čistilište, kako ne bi propao jer ništa nečisti ne može u kraljevstvo nebesko.
Možemo samo reći hvala Bogu na svim sredstvima spasenja.
evo , da se nadovežem na billija , jako detaljno u vezi iskonskog,izvornog ( istočnog) grijeha naših praroditelja...mnoge stvari se razjašnjavaju od samog Isusa-Boga
https://sites.google.com/site/jeshuahdi ... om-grijehusamo dio iz toga članka, dobar za produbljivanje onoga što smo učili na vjeronauku:
(Da bi se ispravno upoznala misao ovog Djela u odnosu na Istočni Grijeh, prikladno je sjetiti se Knjige Postanka
i sabrati redom razne elemente rasijane u ovoj knjizi i u drugim spisima ovog autora, a nadasve
u poglavljima 24-26- 148).
1.
Bog je stvorio anđele: sve bez razlike dobrima. Ali jedan od njih postade zao i povuče za sobom mnoštvo drugih anđeoskih duhova: »Lucifer bijaše anđeo, najljepši
od anđela. Savršen duh, niži jedino od Boga. Pa ipak se u njegovom svijetlom biću
rodila ‘para oholosti’ koju on nije raspršio, nego ju je dapače zgusnuo, kondenzirao,
u sebi je razvijajući. I iz ove inkubacije rodilo se »Zlo«. (str. 142)
U drugom se spisu označuje da se taj grijeh oholosti sastojao u neurednoj želji
da bude sličan Bogu, da bude kao Bog, to jest: stvoritelj. Anđeli koji, slijedeći božanski unaprijed pokazan primjer najponiznije, najposlušnije i najčistije Majke Božje, (Roditeljke) ostadoše ponizni, poslušni i duhovno suzdržljivi postigoše za nagradu trajni boravak u
Nebu Božjem; Lucifer pak i drugi oholi, neposlušni i duhovno nesuzdržljivi, bijahu za
kaznu istjerani zauvijek iz Raja nebeskog.
2. Bog je osim toga stvorio i vidljivi svemir i u njemu svijet s mineralima,
biljkama, životinjama: i sve su ove stvari bile dobre … (Post 1,1-25).
3. Bog je napokon na svoju sliku i priliku načinio čovjeka i ženu, uzimajući ovu
od ovoga, blagoslovio ih je rekavši im da budu plodni, da se množe, da ispune zemlju,
da vladaju nad životinjama. I Adam je neposredno shvatio i prorokovao da će radi
žene čovjek ostaviti oca i majku, da će se sjediniti sa svojom suprugom i da će njih
dvoje postati samo jedno tijelo. Njih dvoje živjeli su goli i nisu se jedan drugoga stidjeli.
Bog ih je smjestio u Raj zemaljski da ga obrađuju i da ga čuvaju i dade im za hranu
trave i biljke (Post 1,26; 2,25)., ne životinje (ako ne nakon Grijeha i Potopa: Post. 9,1-7).
4. Među stablima isticalo se drvo života i drvo spoznanja dobra i zla (Post 2,9).
Stabla istinska ili samo simbolična ? Stabla istinska, a još k tome i simbolična i
uzrok stvarnosti ili stvarnih učinaka ? Spisateljica izgleda da naginje prema pravim stablima s pravim plodovima, ali ipak sa značenjem također simboličnim, ako se
promotri tekst (str.142, 147, 150, 153) broj 9. poglavlja 26.
5. Bog, koji je dopustio čovjeku da se hrani od bilo koje trave ili stabla, z
abranio
im je međutim, pod kaznom smrti, da se hrane od ploda stabla spoznanja dobra i zla (Post 2,16-17). Duboki smisao takve zabrane prema spisateljici, bio bi slijedeći:
»Bog je bio rekao čovjeku i ženi: 'Upoznajte sve zakone i tajne stvorenoga.
Ali nemojte mi prigrabiti pravo da budem Stvoritelj čovjeka.
Da se razmnoži ljudski
rod dostojat će moja ljubav koja će kolati u vama i bez požude osjetila nego po samom
drhtaju ljubavi budit će, proizvodit će nove Adame vašeg roda. Sve vam dajem.
Samo sebi pridržavam ovu tajnu oblikovanja čovjeka' ... « (str. 142).
Prema spisateljici, dakle, ova bi se »spoznaja« odnosila na prokreaciju, na rađanje,
na tajnu i čin rađanja, nešto kao u Post 4,1 i zatim kroz čitavu Bibliju.
I sve dok
nisu imali ovo osobito 'spoznanje' nisu se stidjeli golotinje, kao što se općenito ni
danas mališani ne crvene (od stida) dok su nesposobni da rasude između moralnog
dobra i zla ili barem da zapaze takvo zlo.
6. Ali kako se u
Luciferu spontano rodila para oholosti (želeći da postane kao Bog
tj. stvoritelj) tako iz mržnje, zavisti, želje da vidi i čovjeka pridruženog demonu
u grijehu i u izgonu iz Raja, po sotonskom podsticanju rodila se u Evi para oholosti, želeći neuredno da bude slična Bogu, jednaka Bogu, stvoriteljka (procreatrice) ...
Da bi došla do spoznaje ove tajne, ovih zakona, držeći mnogo do sebe, nije se držala
daleko od stabla spoznanja dobra i zla, nego se njemu približila: spremna da primi
objavu tajne ne po čistoj pouci i po božanskom utjecaju nego po nečistoj pouci i
đavolskom utjecaju: »Eva otiđe stablu ... « Njezina je preuzetnost upropasti.
Preuzetnost je već kvasac oholosti. (str. 147)
7. Na drvu spoznanja dobra i zla
Eva nađe Zavodnika koji je lažju navede na neposlusnost; to jest da prekrši zapovijed Božju (Post. 3,1-5). To jest, prema spisateljici, da poželi neuredno sličnost s Bogom stvoriteljem u rađanju (oholost), zbog čega mu otkaza poslušnost (neposluh) jedući plod sa stabla spoznanja dobra i zla: »Na stablu nađe Zavodnika koji - pjeva pjesmu laži: "Ti vjeruješ da bi ovdje bilo nešto zla ? Ne. Bog ti je to rekao jer vas želi držati robovima svoje moći. Vjerujete da ste kraljevi ? Niste slobodni čak ni kao zvijerka. Njoj je dopušteno ljubiti se pravom ljubavlju ... da bude stvarateljka kao Bog: pravi život je upoznati zakone života. Tada ćete biti slični bogovima i moći ćete reći Bogu: 'Tebi smo jednaki' ... "« (str. 147)