 |
Registrirani korisnik |
 |
Pridružen: 22 ruj 2014 20:58 Postovi: 86 Podijelio: 1 zahvala Zahvaljeno je: 5 zahvala
|
dujam napisao: hodocasnik napisao: Ma veliš  mi smo zanči neki demonstrirali da - ne manje nego više – pljujemo po papama, Crkvi, Nauku i – aime majko – logici! Da. Sablaznjavate ljude svojim protestantskim naukom. hodocasnik napisao: Brat Duspara je vruć u revnosti i trenutno na pogrešnom kolosjeku, što nije razlog da ga se odbaci ili smatra izgubljenim.. dogodi se to ponekad ljudima.. evo na primjer tebi se dogodilo Wait what? hodocasnik napisao: Dobro je da si citirao ove dijelove kada Gospodin govori farizejima o zatvaranju vrata.. imaš li ikakvu predodžbu koliko ljudi si ti svojim pisanjem i osuđivanjem isključio? Ja ne iskljucujem nikoga iz Crkve, vec se svi mi borimo protiv takvih sarlatana i lazova. hodocasnik napisao: Pitanje je zašto je vama problem prihvatiti da nosimo vremenite posljedice grijeha onih koji su bili prije nas, kako to naviješta Crkva? Odnosno da li to ide protiv „vašeg“ Boga? Da, ovo ide protiv Katolickog Boga: Zato što su začeta “Bogu iza leđa”, to jest, mimo molitve i duhovne priprave na sveti bračni stvaralački čin – u čisto ljudskoj požudi i strasno raspamećenoj pohoti, bez Duha Svetog od samog začeća, ta djeca su, poput svojih roditelja, jednako siromašna – sasvim tjelesna. Zato se u njihovim obiteljima očituju plodovi tijela: “bludnost, nečistoća, razvratnost, idolopoklonstvo, vračanje, neprijateljstva, svađa, ljubomor, srdžbe, spletkarenja, razdori, strančarenja, zavisti, pijančevanja, pijanke i tome slično.” (Gal 5, 19-21) A kad su djeca svetih roditelja začeta u Duhu Svetom i potpunom predanju Božjem roditeljstvu, onda se u takvim obiteljima jasno očituju plodovi Duha: “ljubav, radost, mir, velikodušnost, uslužnost, dobrota, vjernost, blagost, uzdržljivost.” (Gal 5, 22)te Velim da ništa od nabrojanoga nije korijen njezinoga zla. Temeljno je tvoje pitanje: Zašto nemaš blagoslova? Zašto živiš kao da Bog ne postoji i kao da nikad nikom nije dobro činio? Netko ti je oduzeo blagoslov i ostavio u baštinu svoje prokletstvo. Vjerojatno netko među precima, prema prvoj zapovijedi danoj Mojsiju, do trećeg i četvrtog koljena. Možeš li oprostiti toj duši ili tim dušama njihovo zlo? Veli: “Opraštam svima sve samo da ove muke već jednom prestanu.” Tad sam po očinskim ovlastima sakramenta svete ženidbe molilo za oproštenje grijeha njezinih predaka i u ime Isusovo podijelio joj očinski blagoslov.Ovo da je netko oduzeo blagoslov i ostavio u bastinu prokletstvo se itekako kosi sa naukom. I to je razlika od kako ti kazes ''da nosimo vremenite posljedice grijeha onih koji su bili prije nas''. Uostalom, sve je receno u Bibliji, i vec se vodila ova rasprava, no izbrisana je vecinom yaslugama Rajkovih sljedbenika. Cisto for the record, da naucis nesto Ezekiel 18,1 Dođe mi riječ Jahvina: Ezekiel 18,2 "Što vam je te o Izraelu ponavljate poslovicu: `Oci jedoše kiselo grožđe, sinovima trnu zubi!` Ezekiel 18,3 Života mi moga, riječ je Jahve Gospoda: nitko od vas neće više u Izraelu ponavljati tu poslovicu; Ezekiel 18,4 jer, svi su životi moji, kako život očev tako i život sinovlji. I evo, onaj koji zgriješi, taj će umrijeti. Ezekiel 18,5 Tko je pravedan i poštuje zakon i pravdu Ezekiel 18,6 i ne blaguje po gorama i očiju ne podiže kumirima doma Izraelova, ne oskvrnjuje žene bližnjega svoga i ne prilazi ženi dok je nečista; Ezekiel 18,7 nikomu ne nanosi nasilja, vraća što je u zalog primio i ništa ne otima; kruh svoj dijeli s gladnim, gologa odijeva, Ezekiel 18,8 ne posuđuje uz dobit i ne uzima pridavka, ruku usteže od nedjela, po istini presuđuje, Ezekiel 18,9 po mojim naredbama hodi i čuva moje zakone, postupajući po istini - taj je zaista pravedan i taj će živjeti, riječ je Jahve Gospoda. Ezekiel 18,10 Ali, porodi li on sina nasilnika, koji krv prolijeva ili bratu takvo što učini, Ezekiel 18,11 a ne radi kao njegov roditelj, nego blaguje po gorama, oskvrnjuje ženu bližnjega; Ezekiel 18,12 ubogu i bijednu nanosi nasilje, otima, ne vraća što je u zalog primio, oči podiže kumirima čineći gadosti; Ezekiel 18,13 posuđuje uz dobit i uzima pridavak - ne, takav sin neće živjeti! Učinio je te gadosti i umrijet će, a krv će njegova na njega pasti. Ezekiel 18,14 A porodi li on sina koji uvidi sve grijehe što ih njegov otac počini, uvidi ih i tako više ne učini; Ezekiel 18,15 ne blaguje po gorama, očiju ne podiže kumirima doma Izraelova, ne oskvrnjuje žene bližnjega; Ezekiel 18,16 nikomu ne nanosi nasilja, ne prisvaja zaloga, ništa ne otima, kruh svoj dijeli s gladnim, gologa odijeva; Ezekiel 18,17 ruku usteže od nedjela, ne uzima dobiti ni pridavka, vrši moje zakone i hodi po mojim naredbama - ne, taj neće umrijeti zbog grijeha očeva, on će živjeti. Ezekiel 18,18 A njegov otac, koji je nemilice tlačio i pljačkao bližnjega, čineći u narodu što ne valja, zbog svojega će grijeha umrijeti. Ezekiel 18,19 Ali vi kažete: `Zašto da sin ne snosi očev grijeh?` Zato što sin vrši zakon i pravdu, čuva i vrši sve moje naredbe, živjet će. Ezekiel 18,20 Onaj koji zgriješi, taj će i umrijeti. Sin neće snositi grijeha očeva, ni otac grijeha sinovljega. Na pravedniku će biti pravda njegova, a na bezbožniku bezbožnost njegova.Ako ti sad ovo nije jasno, ako ovo stvarno ne razumis, ides na ignore listu. Ignore lista bi bila konačno jedna tvoja dobra ideja  I tu uglavnom završavaju tvoje dobre ideje Zaozbiljno, ovo što pišeš... Ovo da je netko oduzeo blagoslov i ostavio u bastinu prokletstvo se itekako kosi sa naukom...je sa tvoje strane sasvim pogrešno. Ako se pr.neko rodi u obitelji alkoholičara, neće ostati bez jednog nego bez više blagoslova; neimaština, narušeni međuljudski odnosi, mogući zdravstveni problemi itd. Rajkovo pisanje je neprecizno u smislu da osobi rođenoj u takvoj obitelji niko nije oduzeo blagoslov, jer ga u startu nije ni imala. Nego se radi o tome da Bog i u takvu mizernu ljudsku situaciju ulazi sa svojim Blagoslovom. Taj blagoslov ne garantira ni materijalno blagostanje, ni dobre odnose u obitelji koja možda i dalje živi po svome, niti fizičko ozdravljenje.. Božji blagoslov je silazak u ljudsku bijedu i spašavanje onog navrjednijeg - zaloga vječne sreće - duše. Taj blagoslov niko osim same osobe ne može osobi oduzeti. Kad bi Rajko igdje tvrdio (ako je, izvoli napiši) da neko drugi može osobi oduzeti taj blagoslov, onda bi to bila hereza, po mom mišljenju, iako napominjem da nisam teolog. Što se tiče citata iz Elizeja.. on se odnosi na to spasonosno Božje djelovanje.. to znamo po tome jer kaže: "Onaj koji zgriješi, taj će i umrijeti. Sin neće snositi grijeha očeva, ni otac grijeha sinovljega. Na pravedniku će biti pravda njegova, a na bezbožniku bezbožnost njegova." Zbunjujuće može djelovati nastavak; "Sin neće snositi grijeha očeva, ni otac grijeha sinovljega." U Rajkovom primjeru on tvrdi da žena snosi posljedice grijeha djeda (u vezi raka dojke). TAkođer može biti zbunjujuće u KKC kada kaže da ne ostaju ni posljedice grijeha; "1263 Krštenjem se opraštaju svi grijesi, tj. istočni grijeh i svi osobni grijesi kao i sve kazne za grijehe. U onih, naime, koji su preporođeni ne ostaje ništa što bi ih priječilo da uđu u Kraljevstvo Božje, ni Adamov grijeh, ni osobni grijeh, ni posljedice grijeha (!), od kojih je najteža upravo odvojenost od Boga." ... međutim je jasno da se to ne odnosi na posljedice koje bi "priječile da se uđe u Kraljevstvo Božje". JEr sam KAtekizam kaže da ostaju posljedice koje su vremenite posljedice.. time ni Katekizam ni Sveto Pismo ne negiraju posljedice grijeha u obitelji i u okruženju u kojem osoba živi. Primjer koji Rajko spominje se odnosi na vremenite posljedice, narušene odnose i zdravlje. Već sam pisao o tom primjeru i ovdje mi se ne da pisati ponovo.. Moje mišljenje, Rajko ima svoje pogreške, ali ovo što ti navodiš kao pogrešku gdje ide protiv Nauka, jednostavno nije pogriješio..
|
|