Billy napisao:
kopitar napisao:
kopitar napisao:
Da li je uskrsnuće bilo na Veliki Petak na križu?
Ovaj tekst kao i ono obećanje razbojniku " još danas bićeš sa mnom u Raju itd. daje povoda za ovu pretpostavku.
Matej 27,51 Tada se zavjesa hramska razdera na dvoje odozgo do dolje, zemlja se potrese, hridine se raspuknuše,
Matej 27,52 Grobovi se otvoriše, i mnoga tjelesa svetih, koji su bili preminuli, uskrsnuše.
Matej 27,53 Oni izađoše iz grobova po ukrsnuću njegovu, uđoše u Sveti grad i pokazaše se mnogima.
Naravno da uskrsnuće nije bilo na križu.
Na križu je bilo otkupljenje tj. Isus je platio na dug.
Uskrsnuće se desilo u grobu, tj. u pećini u nedjelju u zoru.
Tako navode evanđelja, a i sam Isus.
Ivan 2,19 Odgovori im Isus:
"Razvalite ovaj hram i ja ću ga u tri dana podići.To je vezano na:
1. Korinćanima 15,20 Ali sada: Krist uskrsnu od mrtvih, prvina usnulih!Ezekiel 37,12 Zato prorokuj i kaži im: Ovako veli svemogući Gospod: 'Evo, ja ću otvoriti grobove vaše i vas, narode moj, izvesti iz grobova i dovesti vas natrag u zemlju Izraelovu.
Ezekiel 37,13 Spoznat ćete, da sam ja Gospod, kad otvorim grobove vaše, i vas, narode moj, izvedem iz grobova vaših,
Izaija 26,19 i Daniel 12,2 također govore o oživljavanju mrtvih i buđenju onih koji „spavaju“.
Zavjesa koja se razderala na dvoje označava stari i novi zavjet.
Grobovi se otvoriše i to što su mrtvi oživjeli imamo u starom zavjetu na više mjesta.
Ta nejasna Matejeva priča o uskrsnuću pravednika postavlja više pitanja nego što daje odgovore, ali ni ne moramo razumjeti ni racionalizirati svaki dio Pisma. Matej je zasigurno znao da je čudna, ali ju je ipak zadržao, a Crkva kroz povijest sačuvala.
2. Kraljevima 13,21 Dogodilo se te su neki, sahranjujući čovjeka, opazili razbojnike: baciše mtrvaca u grob Elizejev i odoše. Mrtvac, dotakavši se Elizejevih kostiju, oživje i stade na noge.
U novom zavjetu imamo Lazara kojeg Isus oživi.
Narvno to se ne radi o uskrsnuću nego o oživljavanju umrlog tijela.
Kako god bilo nauk Crkve je da je Krist uskrsnuo.
Nako njega Marija je uznesena i također proslavljana.
Ostali čekaju Isusov drugi dolazak.
O Matejevom pisanju, potresu i uskrsnuću pravednika samo možemo nagađati.
Uskrsnuće je toliko poseban događaj da kada se zbio možda su se dogodila čuda kojima je pokazano što pravednike na koncu čeka te su se isti ukazali kao svjedoci uskrsnuća.
Marija Magdalena, a kasnije Ivan i Petar dolaze na grob Isusu ali ne spominju se raspukli grobovi pravednika...
Teza da je usrsnuće bilo na križu ne stoji.
To je silovanje biblije na temelju konteksta nekoliko redaka i pritom ignoriranje samih Isusovih riječi.
Tko rade protestanti pa od 10 ljudi imaš 10 različitih sektaša.
Uskrsnuće Lazara
1) Je li uskrsnuo klinički mrtav čovjek? - Čini se da nije, jer je ovo stagniralo ...
2) U tom slučaju, reanimacija se čini nemogućom, budući da su to dugo bile stanice mozga. Ispostavlja se da je on toliko lošiji od neba istog čovjeka u tijelu smrti. Radi za mene, besmisleno i izvan mog uma.
3) Jedna rečenica iz priče nam govori da je Lazar kasnije otišao na Cipar, a bio je i biskup (Bogojavljenje) i da je ponovno umro (Augustin). Međutim, gotovo Grci nisu dopustili ispitivanje pronađenih relikvija, već samo kovčeg. To je u skladu s reanimacijskom tezom.
4) Reanimaciju je izveo i Ilija, kao i Yelisey . Onda više ništa nije činio, jer je ponavljao čuda proroka.
5) Lazar je uskrsnuo dok su se uzdizali od Mateja, bili su mrtvi i pokazivali se u Svetom gradu. Jer Lazarova je sestra rekla: "Ja sam uskrsnuće."
6) Ova teza o reanimaciji postaje slaba, jer ako je ustao na smrt, nije učinio ništa. Samo je produžio život. U redu, to je nešto, ali ne ono u što vjerujemo.
7) Ako je teza o reanimaciji pogrešna, onda stvarno imamo pravi dokaz o uskrsnuću od mrtvih. I onda možemo reći da nas je Lazar odveo nakon tog uskrsnuća u neko vrijeme, kao i nakon njegova uskrsnuća.

U mojim mislima nitko nije uskrsnuo prije Isusa, iako je bilo drugih uskrsnuća u povijesti, jer je njegovo uskrsnuće vremenito, tako da uključuje sva uskrsnuća.
9) Dakle, uskrsnuće Lazara bilo je to eshatološko ili samo oživljavanje?
Lazarevo vaskrsenje
Ево, и Ава да постави једно питање Дарку Дарко Ристов Ђого и Владимир Потерјахину, али јако прецизно. Дакле, ако не можете да одговорите, немојте. Јер хоћу поштене, тј. промишљене одговоре.
Ис "васкрсава" Лазара.
1) Да ли је васкрсао клинички мртвог човека? - Изгледа да није, јер је овај заударао...
2) У том случају реанимација изгледа немогућа, јер су овоме иструлеле давно мождане ћелије. Испада да тако пресаздава из небића истог човека у смртном телу. Мени то делује бесмислено и ван памети.
3) Једна линија из хр предања говори да је Лазар после отишао на Кипар и тамо био владика (Епифаније), и да је умро наново (Августин). Скоро Грци ипак нису дозволили испитивање пронађених моштију, него само ковчега. То је у складу са тезом о реанимацији.
4) Реанимацију је вршио и Илија, као и Јелисеј/Јелисије. Ис онда ништа више није урадио, јер је поновио чуда пророка.
5) Ис је васкрсао Лазара као што су се устали из Матеја они мртваци и показали у Светом Граду. Јер рече сестри Лазаровој: Ја сам Васкрсење.
6) Тако теза о реанимацији постаје слаба, јер ако је овога васкрсао да би поново умро, ништа није урадуио. Само му је продужио живот. Ок., и то је нешто, али не оно у шта ми верујемо.
7) Ако је теза о реанимацији погрешна, онда заиста имамо реалан доказ о васкрсењу из мртвих. И тада можемо рећи да се Лазар узео из нас после тог васкрсења у неко доба, као и Ис после свог васкрсења.

По мојим промишљањима, нико није васкрсао пре Ис, иако су у историји била друга васкрсења, зато што је његово васкрсење атемпорално, тако да у себи обухвата сва васкрсења.
9) Дакле, васкрсење Лазара је било ово есхатолошко или само реанимација?
kopitar
Написано Октобар 23, 2017
On 23.10.2017. at 23:29, Mиљан Л. рече
да ће доћи тај дан са Месијом који ће васкрснути мртве...
Zanimljivo razmatranje ,meni se odmah nametnulo ovo:
Ivan 6,40 A ovo je volja Oca mojega, koji me posla, da svaki, koji vidi Sina i vjeruje u njega, ima život vječni, i ja ću ga uskrsnuti u posljednji dan."
VSB bi rekao na ovo da smo pšenica tj. Život vječni već je u nama, pa budući da je pšenično zrno ( u ovom slučaju Lazar ) umrlo , imali ga smisla vraćati.